Бекітемін:
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1С |
Мектеп: №119 мектеп |
||||||||||
|
Күні: . |
Мұғалімнің аты-жөні: Көштаева Г |
||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.9 жай бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.3.1 жай бөлшектерді оқу және жазу; |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||
|
|||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
|
||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыста бір-бірін құрмет, ынтымақтастық және достық қарым-қатынастарын бойларына сіңіреді. Өзара бағалау бойынша өзгенің көзқарасына құрметпен қарау құндылығы қалыптасады. |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, информатика |
||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгіш, ең кіші ортақ еселігі туралы түсініктері бар. |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен шаттық шеңбер құру. Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Стикерлер арқылы топқа бөлу. І топ: «Жай сан» ІІ топ: «Құрама сан» ІІІ топ: «Дәриже» Үй тапсырмасын тексеру. №253 (топта сағат тілімен дәптерлерін бір-біріне беріп, тексереді) «Ұшқыр ойдан ұтымды жауап» Өткен тақырыпты еске түсіру
Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау. |
Стикерлер Сұрақтар |
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. 2-тапсырма: Оқулықпен жұмыс (жұптық жұмыс) І топқа: № 262-263 №262. Суретте бөлiктерi боялған шаршылар кескiнделген. Әр шаршының боялған бөлiгiн жай бөлшекпен жазыңдар.
3-тапсырма Жеке жұмыс № 268
Сергіту сәті 4-тапсырма Топтық жұмыс І топқа № 269 есеп ІІ топқа № 270есеп ІІІ топқа № 274 есеп .
|
Әр түрлі түстер |
|
||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма: № 264-275-278
Рефлексия
|
Кері байланыс парақшалары |
|
||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
|||||||||
|
Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Барлық оқушыларға жай бөлшектің анықтамасын білуге тапсырмалар беріледі. Сынып оқушыларының басым бөлігі фигуралардың боялған бөліктерін жай бөлшекпен жазып, оқи алады, қабілеті жоғары оқушылар фигуралар-ды тең бөліктерге бөліп, оқып, жазып, білімдерін кеңейтеді. |
Оқушылардың қажетті білім-дерін білу мақсатында топ-тық жұмыс арқылы оқушы-лардың бірлескен әрекетін бақылау, басбармақ көрсету бойынша жетістіктерін айқындау. Жұптық жұмыста оқулықпен жұмыс жасап,мадақтау арқы-лы кері байланыс жасайды. Әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану «сауалнама » әдісі (жазбаша) |
Сергіту жаттығуы: «
Қауіпсіздік техникасы ережелері -
|
|||||||||
|
Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||||||
№119 орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу»
Сыныбы:5
Пән мұғалімі: Г.Көштаева
2017-2018 оқу жылы
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу"
Ашық сабақ "Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу"
Бекітемін:
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1С |
Мектеп: №119 мектеп |
||||||||||
|
Күні: . |
Мұғалімнің аты-жөні: Көштаева Г |
||||||||||
|
СЫНЫП: 5 |
Қатысқандар : |
Қатыспағандар: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.9 жай бөлшек ұғымын меңгеру; 5.5.3.1 жай бөлшектерді оқу және жазу; |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||||||
|
|||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Кейбір оқушылар: |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар:
|
||||||||||
|
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||||||||
|
|||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыста бір-бірін құрмет, ынтымақтастық және достық қарым-қатынастарын бойларына сіңіреді. Өзара бағалау бойынша өзгенің көзқарасына құрметпен қарау құндылығы қалыптасады. |
||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия, информатика |
||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Натурал сандардың ең үлкен ортақ бөлгіш, ең кіші ортақ еселігі туралы түсініктері бар. |
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
|||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен шаттық шеңбер құру. Ынтымақтастық атмосферасын орнату. Стикерлер арқылы топқа бөлу. І топ: «Жай сан» ІІ топ: «Құрама сан» ІІІ топ: «Дәриже» Үй тапсырмасын тексеру. №253 (топта сағат тілімен дәптерлерін бір-біріне беріп, тексереді) «Ұшқыр ойдан ұтымды жауап» Өткен тақырыпты еске түсіру
Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау. |
Стикерлер Сұрақтар |
|
||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Жаңа тақырыпты түсіндіру. 2-тапсырма: Оқулықпен жұмыс (жұптық жұмыс) І топқа: № 262-263 №262. Суретте бөлiктерi боялған шаршылар кескiнделген. Әр шаршының боялған бөлiгiн жай бөлшекпен жазыңдар.
3-тапсырма Жеке жұмыс № 268
Сергіту сәті 4-тапсырма Топтық жұмыс І топқа № 269 есеп ІІ топқа № 270есеп ІІІ топқа № 274 есеп .
|
Әр түрлі түстер |
|
||||||||
|
Сабақтың соңы |
Үйге тапсырма: № 264-275-278
Рефлексия
|
Кері байланыс парақшалары |
|
||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
|||||||||
|
Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Барлық оқушыларға жай бөлшектің анықтамасын білуге тапсырмалар беріледі. Сынып оқушыларының басым бөлігі фигуралардың боялған бөліктерін жай бөлшекпен жазып, оқи алады, қабілеті жоғары оқушылар фигуралар-ды тең бөліктерге бөліп, оқып, жазып, білімдерін кеңейтеді. |
Оқушылардың қажетті білім-дерін білу мақсатында топ-тық жұмыс арқылы оқушы-лардың бірлескен әрекетін бақылау, басбармақ көрсету бойынша жетістіктерін айқындау. Жұптық жұмыста оқулықпен жұмыс жасап,мадақтау арқы-лы кері байланыс жасайды. Әр оқушының оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану «сауалнама » әдісі (жазбаша) |
Сергіту жаттығуы: «
Қауіпсіздік техникасы ережелері -
|
|||||||||
|
Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
|
||||||||||
|
|
|||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|
|||||||||||
№119 орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы: «Жай бөлшек. Жай бөлшектерді оқу және жазу»
Сыныбы:5
Пән мұғалімі: Г.Көштаева
2017-2018 оқу жылы
шағым қалдыра аласыз














