Жаңа тақырыпты
түсіндіру:
- Бөлу амалы көбейту амалына
кері амал.
-Жай бөлшекті жай бөлшекке
бөлгенде,1-ші бөлшек өзі жазылып,2-ші бөлшек кері санга айналып
көбейтіледі.
Мысалы:
-Аралас санды аралас санға
бөлгенде ең бірінші аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырып аламыз
да, бөлшекті бөлшекке бөлу амалын
қолданамыз.
Мысалы: -Дұрыс бөлшекті аралас
санға бөлгенде 1-ші бөлшек өзі жазылады да,2-ші аралас санды дұрыс
бөлшекке айналдырып аламыз да, бөлшекті бөлшекке бөлу ережесін
қолданамыз.
Мысылы:
-Бөлінгіш сан болғанда натурал
санды бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде жазып аламыз да, бөлшекті
бөлу ережесін қолданамыз.
Мысалы:
2: -Натурал санды аралас санға
бөлу үшін натурал санды бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде
жазамызда,ал аралас санды бұрыс бөлшекке келтіріп ,бөлшекті
бөлшекке бөлу ережесін қолданамыз.
Мысалы: -Аралас санды натурал
санға бөлгенде,ең бірінші аралас санды бұрыс бөлшекке
айналдырамызда,ал натурал санды бөлімі 1 болатын бөлшек түрінде
жазамызда,бөлшекке бөлу ережесін қолданамыз.
Мысалы:
Оқулықпен
жұмыс.
№523
жатығу.
Жаттығудың 6 есебі екі-екіден
әр топқа бөлініп беріледі. Топ мүшелері бірлесе шығарып, тақтаға
жазып түсіндіріп береді.Есебі дұрыс топ мүшелері смайликтермен
бағаланады.
№525
жаттығу.
Әр топ 2-2 есептен ақылдаса
шығарады.
Оқушыларға жұмбақтар
беріледі.
1)Бөлшектің түрлеріне енді
келсек, Алымы мен бөліміне көңіл бөлсек, Алымы бөлімінен кіші
болса, Кәнеки,кім айтады қандай бөлшек?
(Дұрыс
бөлшек)
2) Мына жұмбақ білгенге , Қиын
емес тегінде. Бөлімі алымына тең болса, Алымы бөліміне үлкен болса,
Тез ойланып шеше гой,тұрма босқа!
(Бұрыс
бөлшек)
3)
Мен бір жұмбақ айтайын, Кім
айтады шешуін. Бүтінімен бөлшегі қосылғанда, Шығады сонда қандай
сан?
(Аралас
сан)
Әр топқа жеке тарсырмалар
беріледі.
I топтың
тапсырмасы. 1. Тік төртбұрыштың 11/20
бөлігін боя.
Қандай бөлігі боялмаған?
Бөлшек түрінде жаз.
-
-
-
-
-
II топтың
тапсырмасы. 1.Тік төртбұрыштың 8/16
бөлігін боя.Қандайбөлігібоялмаған?
-
-
-
-
-
III топтың
тапсырмасы. Шеңбердің бөліктерін
боя.
5/8 боя 3/6 боя 4/9
боя
1
3/
Тапсырмалар жеке парақтарға
жазылған,әр топ осы тапсырманы бірге отырып орындау керек.Бір оқушы
орталарынан жауап береді
Кері
байланыс.
Әр оқушы қолындағы стикерге
аты –жөнін жазады.
Жаңа сабақты қалай
түсінгендігін білу мақсатында Кері байланыстың әр бөлігіне
стикерлерді жапсыртамын.
- Сабақ қызық өтті.
Тапсырмалар қызықты
-Менің сұрақтарым
бар...
-Түсінген
жоқпын.
-Есептері қиын
болды.
-Бұл тақырыпты әлі жетік
меңгере алмадым.
-Есептер шығару жеңіл
болды.
Үй
тапсырмасы:
№ 524 жаттығу
(1,2,3,4)
|