Материалдар / Ашық сабақ "Жай бөлшектерді қосу және азайту" 5-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Жай бөлшектерді қосу және азайту" 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
мақсаты: бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту. қысқа мерзімді жоспарда оқушыларға жеке, жұптық, топтық тапсырмалар ұйымдастырылған. Сабақты жай бөлшектерді қосу және азайту тақырыбын түсіндіру үшін математика пәнінің мұғалімдері, жас мамандар пайдалануына болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
1513
7 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім 5.2А Жай бөлшектерге амалдар қолдану

«Ақбұлақ» жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалім аты-жөні: Анламасова Г. К

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны :

Қатыспаған оқушылар саны:

Тақырып

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сілтеме:

5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты

  • Жай бөлшектерді ортақ бөлімге келтіре алады;

  • Жай бөлшектерді қоса алады;

  • Жай бөлшектерді азайта алады;

Бағалау критерийлері

  • Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қоса алады

  • Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді азайта алады;

  • Бөлшектерді қосу – азайту амалдарын қолданып мәселе есептерді шығара алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар: Жай бөлшектерді қосу және азайтуды ауызша және жазбаша сипаттай алады, сөздік құрамы артады. Өз ойын еркін білдіре алады, анықтамаларды ешбір қиындықсыз айтады.

Пәнге қатысты лексика мен терминалогия

Қазақ

Орыс

Ағылшын

Бөлшек

Дроб

Fraction

Бөлшектің алымы

Числитель

Numerator

Бөлшектің бөлімі

Знаменатель

Denominator

Аралас сан

Смешаное число

Mixed number

Қосу

Сложение

Addition

Азайту

Вычитание

Subtraction

Бөлшек сызығы

Линия дроб

Fractional line

Дұрыс бөлшек

Правильная дробь

Proper fraction

Бұрыс бөлшек

Неправильная дробь

Improper fraction


Құндылықтарды дарыту

Жай бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындай білу біліктілігін қалыптастыру. Оқушыны өмір бойы білім алуға үйрету, ойын ашық жеткізуге мүмкіндік беру.

Топтарға біріктіре отырып бір-бірімен ой бөлісуге, бір-бірінің пікіріне құрметпен қарауға, бір-бірін тыңдай білуге, сыныпта ауызбіршіліктің қалыптасуына жағдай жасау.

Пән аралық байланыстар

Анықтамаларды дұрыс, нақты айту арқылы қазақ тілі пәнімен және де жаңа сабақтың мазмұнын ашу мақсатында физика, геометрия пәндерімен байланыс орнатамын.

АКТ қолдану дағдылары

Жаңа тақырыпқа қатысты материалдарды слайд арқылы көрсетіп, жиналмалы тақтаны пайдалана отырып есептер шығарту арқылы оқушыларға АКТ қолдануды үйретемін.

Алдыңғы сабақтан алған білім

Жай бөлшектерді ең кіші ортақ бөлімге келтіру . Жай бөлшектерді салыстыру.

Сабақтың кезеңдері

Сабақтың барысы

Оқыту ресурстары

Басы

(3 мин)


Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу.

Оқушыларды түгендеу

Сыныпта психологиялық атмосфера орнату. «Өрмекшінің торы» әдісі арқылы оқушылар жай бөлшекті атайды және оның қандай түрі екенін айталы.

Топтарға бөліну (лента арқылы)


Презентация

Слайд 1-4

Жаңа сабақты түсіндіру

(12мин)

































































Жеке жұмыс

(4мин)









Жұптық жұмыс

(3мин)




Топтық жұмыс

(10 мин)




Тапсырма 1.

1)Төменде берілген бөлшектерден қайсысы дұрыс бөлшек?


2)Төменде берілген бөлшектерден қайсысы бұрыс бөлшек?

3) бөлшегін қысқартыңыз:

4) бөлшегін бөлімі 28 болатын бөлшекке келтіріңіз:

5) бөлшегін аралас сан түріне келтіріңіз:

Ереже 1 : Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу, олардың алымдарын қосып, алым етіп, сол бөлімнің өзін қалдыру керек.

1-мысал. қосындысын табайық:

Надпись 2

=



+ = =

Ереже 2: Бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтқанда азайғыштың алымынан азайтқыштың алымын азайтып, алым етіп жазып, сол бөлімнің өзін қалдыру керек.

Мұндағы

2-Мысал. айырмасының мәнін табайық.

-


=


Қосудың ауыстырымдылық қасиеті бөлшектерді қосуда да орындалады.

7-Мысал.

Қосудың терімділік қасиеті бөлшектерді қосуда да орындалады.

8-Мысал.

Жеке тапсырмалар:

  1. Бөлімдері бірдей бөлшектерге қосу және азайту амалдарын орындаңыз:


  1. 429, №431

Жұпқа арналған тапсырмалар:

  1. Прямоугольник 1 Прямоугольник 3 Прямоугольник 5 3) 5)

  2. Прямоугольник 2 Прямоугольник 4 Прямоугольник 12 4) 6)

Топқа арналған тапсырмалар:


Презентация

Слайд 5-13

Қалыптастырушы бағалау жұмысы

(5 мин)

Аты-жөні: __________________________

Пән: математика

Сынып: 5 « »

Бөлім 5.1.2.Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Оқу мақсаты:

5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Тапсырма №1:


Тапсырма №2:

Спортшы бірінші минутта белгіленген аралықтың бөлігін, екінші минутта бөлігін жүгіріп өтті. Ол екі минутта жолдың қанша бөлігін жүгіріп өтті.

Бағалау критерийі:

Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қоса алады және азайта алады;

Бөлшектерді қосуға байланысты мәселе есептерді шығара алады.



Кері байланыс

(2 мин)

Кері байланыс

Оқушыларға кеменің суретін таратамын. Сабақ ұнаса және тапсырмалар түсінікті болса желкенді жасыл түске, белгілі бір қиындықты кездестірсе сары түске, ал тапсырмалар түсініксіз болса қызыл түске бояйды.


Карточка №1

Түрлі-түсті қарындаш

Үй тапсырмасы

1 мин

422 есепті орындау.

Ережелерді жаттау

оқулық


Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Жұпта және топта жұмыс істеу барысында қабілеті жоғары оқушыны топтың жетекшісі етіп сайлау қажет. Қалған оқушыларға көмектесуі үшін.

Сабақтың соңында қалыптастырушы бағалау жұмысын аламын.

Оқушылар интербелсенді тақтаны қолданып есептер шығару барысында қауіпсіздік техникасын сақтауды ескеру керек.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Ия ОМ дұрыс қойылған. Барлығы ОМ қол жеткізе алмады, себебі уақытқа үлгере алмаған оқушылар болды. Сабақ жоспар бойынша толық жүргізілді.

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Лента арқылы топқа бөлу тиімді болды.

2:Тақырыпты мысал келтіру арқылы ашқаным тиімді болды.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Оқушылардың математикалық тілде сөйлеу және топпен жұмыс істеу қабілеттерін арттыру керек.

2: Сабақта диалогтік оқыту болу керек.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Бұл сабақта сыныптағы оқушылар жақсы жұмыс жасады. Топтық жұмыстарда 1-2 оқушы топпен араласып жұмыс жасай алмады. Келесі сабақта оларды да тапсырма орындауға араластыру керек.



Тексерілді « » 201 жыл

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!