Ашық сабақ "Жай бөлшектерге амалдар қолдану" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Жай бөлшектерге амалдар қолдану" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал математикадан сабақ беретін мұғалімдерге өте қажет
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.2Абөлім: Жай бөлшектерге амалдар қолдану.

З.Жарқынбаев атындағы №202 орта мектеп

Күні: 17.11.2017ж


Мұғалімнің аты-жөні: Қожахметова Манзура Алмасқызы

Сыныбы:5 «Ә»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:


Сабақтың тақырыбы:

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Сабақтың түрі:

Бекіту сабағы

Осы сабақта күтілетін нәтижелер:

Оқушылар жай бөлшектерді қосу және азайту амалдарын орындай алады.

Сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

5.1.2.17

бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

5.1.2.18

бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Бағалау критерийі:

Оқушылар бөлімдері бірдей және бөлімдері әртүрлі жай бөлшектерге қосу және азайту амалдарын орындай алады

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар :

Бөлімдері бірдей, әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Бөлімдері бірдей, әртүрлі бөлшектерді қосып, азайта алады.

Кейбір оқушылар:

Мәтін есептерді шешуде бөлімдері бірдей, әртүрлі жай бөлшектерді қосу мен азайту ережесін қолданады.

Тілдік мақсаттар


Тілдік мақсат:

Жай бөлшекті қосу мен азайтуға қатысты ұғымдар мен терминдерді түсінеді және қолданады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Қосу- Сложение - Addition

Азайту- Вычитание- Subtraction

Алым- Числитель- Numerator

Бөлім- Знаменатель-Denominator

Жай бөлшек–Обыкновенные дроби–Simplefractions

Дұрыс бөлшек–Правильная дробь–Properfraction

Бұрыс бөлшек - Неправильная дробь–Improperfraction

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

Бөлімі бірдей бөлшектерді қосу/азайу үшін....

Бөлімі әртүрлі бөлшектерді қосу/азайу үшін....

Ортақ бөлімге келтіру дегеніміз....

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларда өз бетімен жұмыс істеу мәдениетін дамыту, ұйымшылдыққа үйрету, бірін-бірі сыйлау, академияық шыншылдық, сыни тұрғыдан ойлау.

Пәнаралық байланыс

Информатика

Акт қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, презентация, мини ақ тақтайшалар.

Алдыңғы білім


Сандардың ең кіші ортақ еселігін білу, жай бөлшекті, дұрыс және бұрыс бөлшектерді білу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Жоспарланған іс-шаралар

Дереккөздер

Сабақтың басы

1 мин



2 мин





















3 мин












4 мин






























7 мин















10 мин

I. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, оларды түгендеп, сабаққа дайындығын тексеру.

Сабақ тақырыбымен, жоспарымен және оқу мақсатымен таныстыру.











Қима қағаздар



















Слайд 6












Слайд 7


















ЕХРО ағашы макеті, үлестірмелі қағаз

Слайд 8



















Слайд 10,11,12,13

Топшамалар






























Үлестірмеліққағаз

Слайд 14






































Үлестірмелі қағаз

Слайд15


Слайд 16

ІІ.«Сандар банкасы» арқылы топқа бөлу.

Оқушылар стикерге жазылған сандарды банкаларға орналастырып,

ол сан қай разрядқа сәйкес келуіне қарай, банқаларға салады.

1 банка –Жай бөлшек





2 банка- Қосу


3банка- Азайту



ІІІ Үй тапсырмасын тексеру


441

Қосындысының мәні 1-ге тең болатындай

1)

Бөлшегіне қандай жай бөлшекті қосу керек?


442


Санды -ке арттырғанда бөлшегі шықты. Арттырылған санды табыңдар.


ІV Өткен сабақты қайталау (жеке жұмыс)

«Аяқталмаған сөйлем» әдісі

Берілген тапсырма тақтада оқылады. Әр топтан қол көтеріп сөйлемді жалғастыру арқылы, сөйлемді аяқтаймыз. Әр оқушы дұрыс жауап берілсе жасыл, қате жауап үшін қызыл белгіні көтереді.






  1. Бөлімдері бірдей екі бөлшекті косу үшін_____________

  2. Бөлімдері бірдей екі бөлшекті азайту үшін____________

  3. Егер жай бөлшектерді қосу мен азайтуда шыққан бөлшек бұрыс бөлшек болса, онда___________________

  4. Егер жай бөлшектерді қосу мен азайтуда шыққан бөлшек қысқартылатын бөлшек болса, онда___________________________

V. Тақтамен жұмыс (Жұптық жұмыс)

Әр жұпқа №438,439 есептерді жемістерге жазып, жеміс үлестіріледі, тапсырманы жұп ішінде дұрыстығын пысықтап, дұрыс жауабын «ЕХРО» ағашына орналастырады.

Мақсаты: Оқушыларды жай бөлшектерді қосу мен азайтуды дұрыс орындай алуын дағдыландыру.

Бағалау критерийі: Жай бөлшектерді қосу мен азайтуды дұрыс орындайды.

«Мәнгілік Ел» бағындағы ЕХРО ағашы


І жұп


ІІ жұп

ІІІ жұп

ІV жұп


Vжұп

VІ жұп

VІІ жұп


VІІІ жұп

ІХ жұп


Бағалау: Оқушылар бір –бірін тақтада шығару жолымен тексеру


VI. «Жер асты қазынасы» ойыны арқылы топтық жұмыс.


«Мыс» - А деңгейі

  1. а болғанда а+в-с өрнегінің;

  2. а болғанда а-в+с өрнегінің мәнін табыңдар.

  3. болса, онда к+

  4. болса, онда өрнегінің мәнін табыңдар.


«Күміс» - В деңгейі



«Алтын» - С деңгейі

Бірінші күні т көгөніс, екінші күні бірінші күнге қарағанда т артық көгөніс сатылды. Үшінші күні бірінші және екінші күндері сатылған көгөністен т кем сатылды. Үшінші күні қанша тонна сатылған?

Бағалау. Топтар бір –бірінің тапсырмаларын алмасу арқылы дайын жауаппен тексереді.

Кері байланыс:

  1. Топта жұмыс істеу ұнады ма?

  2. Басқа топтың жауабымен келісесіздер ме? Неліктен?





10 мин







































3 мин






VІІ Бекіту(қалыптастырушы бағалау жұмысы).


5.2А Бөлім: «Жай бөлшектерге амалдар қолдану»

Оқу мақсаты: 5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау

Бағалау критерийі Білім алушы

Бөлімдері әр түрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

1-тапсырма

Амалды орындаңдар:





Дескриптор: Білім алушы

- қажет жағдайда амалдардың орындалу ретін анықтайды; - бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қосады;

- бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді азайтады.


2-тапсырма

Үшбұрыштың бір қабырғасының ұзындығы дм , екіншісі біріншісіне қарағанда дм ұзынырақ, ал үшіншісі екіншісіне қарағанда дм қысқа. Үшбұрыштың периметрін табыңыз.


Дескриптор: Білім алушы

- үшбұрыштың қабырғаларын анықтайтын санды өрнектерді құрады;

- бөлшекті ортақ бөлімге келтіреді;

- бөлшектерді қосуды/азайтуды орындайды; - үшбұрыштың периметрін табады.






VIIІ. Рефлексия.


Сабақта не ұнады?-------------------------------------------

Не үйрендің?---------------------------------------------------

Қандай қиындықтар болды?-----------------------------

IХ. Үй тапсырмасы: №451, 452


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы







Жұптық жұмыс арқылы оқушылардың бір-біріне түсіндіруі, топтық жұмыс арқылы оқушылардың қабілеттерін анықтау.

Мадақтау, өзара бағалау, бағдардам арқылы бағалау

Интерактивті тақтаны сабақ барысында қолдану уақытын асырмау.





Қорытындылау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты нығайтуы мүмкін (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Бұл сабақтан мен келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе оқушылар туралы не білдім?














Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2018
524
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі