Ашық сабақ. Ж.Баласағұн «Құтты білік» дастаны 9 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Ж.Баласағұн «Құтты білік» дастаны 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау; -Автор стиліне сүйене отырып,шығармашылық жұмыс жазу.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Авторы. Рысқалиева Фамила Тарихқызы

Атырау облысы Құрманғазы ауданы Ы.Алтынсарин орта мектебі

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Күні:

Сынып: 9

Сабақ тақырыбы:


Ж.Баласағұн «Құтты білік» дастаны

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламысына сілтеме)

9.1.1.1. Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау;

9.2.4.1-Автор стиліне сүйене отырып,шығармашылық жұмыс жазу.


Сабақ мақсаты



Барлық оқушылар:

Әдеби шығарманың сюжетін біледі

Оқушылардың көбісі:

Әдеби шығармаға сюжеттік –компазициялық талдау жасайды

Кейбір оқушылар:

Әдеби шығармадағы автор стиліне сүйеніп, шығармашылық жұмыс жазады, дәлелдер келтіріп пікірлерін білдіреді .

Бағалау критерийі

Әдеби шығарманың сюжеттік –компазициясын талдайды

Автор стиліне сүйеніп шығармашылық жұмыс жазады.

Дәлелдер келтіріп пікірін білдіреді.


Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

дәуріш, фәни, Вена , Кайр, Фергана , ,хас хажиб, ұлы кеңесші, бас уәзір т.б

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

ислам дәуірі, Карахандар мемлекеті ,

Жоғары дәрежелі сұрақтар:

1.Баласұнидің шыққан ортасы мен тегі

2. «Құтты білік» дастаны қандай туынды ?

3. «Құтты білік» дастаны қандай игі қасиеттер мен істерді насихаттайды ?

Құндылықтарға баулу


Пәнаралық байланыс

Тарих ,

Тақырып бойынша алдыңғы білім

Ж.Баласұнидің өмірі мен шығармашылығы

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған әрекеттер (төмендегі жазбаларды өзіңіздің жоспарлаған әрекеттеріңізбен)

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

«Кино матрица » әдісі

Қалыптастыратын дағдылар :

1.Креативтілік;

2.Ойлау , шешім қабылдау ;

3.Проблеманы шешу;

Жалпы сипаттама

Шығармашылықты дамытатын бұл әдіс оқушыларға сабақ тақырыбын түсіндіруде пайдалы құрал болып табылады, сондай –ақ оларды белігілі бір сұрақ бойынша пікірталасқа , пікіралмасуға тартуға септігін тигізеді.

Жұмыс алгоритмі

1.Мұғалім сыныпқа қысқа бейнебаян жібереді , содан кейін оқушылардың не істейтіндері түсіндіріледі.

2. Мұғалім бейнебаянды тоқтатып, оқушылардан оқиға не туралы екендігі сұралады.

5. Одан кейін оқушылар шағын топта немесе сынып алдында өздерінің «Кино матрицада » не болғандығы туралы әңгімелейді, тірек сөздерді табады.

«Галерияны шарлау» әдісі арқылы оқушыларды 3 топқа бөлеміз .

Ітоп -Бақыт ІІ топ –Ақыл –сана ІІІ топ –Қанағат

суреттер

Сабақтың ортасы


30 минут

Дастан мазмұны бойынша шығарма идеясына сай кейіпкерлер жүйесін анықтап, оларға мінездеме беріңдер.

Күнтуды патша

Айтолды уәзір

Өгдүлміш

Одғұрмыш

Мысалдар

Аталған кейіпкерлерге қандай қасиеттер тән ?







Дискриптор:

-Дастаннан кейіпкерлер жүйесін анықтайды

- кейіпкерлерге мінездеме береді

- кейіпкерлерге тән қасиеттерді сипаттайды .

Топтық жұмыс

І топ –Бақыт

«Ойлан, бөліс» әдісі арқылы әдеби

шығарманың сюжеттік -композициялық құрылысына талдау жасалады.
1.Оқиғаның басталуы:

2.Оқиғаның дамуы.

3.Оқиғадағы шиеленіс:

4.Оқиғаның шарықтау шегі:

5.Шешімі:

ІІ топ –Ақыл –сана

«Тұжырымдамалық карта» әдісі арқылы дәлелдеңіз

Құт дарыған елдің адамы








ІІІ топ –Қанағат

«Құтты білік «дастанындағы кейіпкерлердің символикалық сипатары қандай? Сұрағына жауапты «ПОПС формуласы» әдісі арқылы дәлелдеңіз

«ПОПС» формуласы

Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім ... »

Шығармашылық жұмыс

1-топ.Шығарманың идеясын ғаламдық тұрғыдан талдап,әдеби эссе жазу.

2-топ. «Құтты білік» дастаны идеясы мен тақырыбын бүгінгі өмірмен байланыстырып,шағын әңгіме құрастыру.

3-топ.Шығарманың мазмұндық желісі негізінде мақал-мәтелдер топтамасын жазу (адамгершілік пен ізгілік туралы)

Қ\б. «Плюс,минус,қызықты» әдісі






Соңы


5 минут


Кері байланыс



Бағалау: «Екі жұлдыз ,бір тілек» әдісі арқылы өзара бағалау. Смайлик арқылы мүғалімнің бағалауы

Рефлексиялық эссе

Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

  • Алдымен біз былай деп ойладық.....

  • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

  • Проблеманы шешу үшін......жасадық.

  • Бұдан біз..................көрдік.

  • Демек, бұл мынаны білдіреді.................

Сонымен біз.................деген шешімге келдік.


Саралап оқыту – Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз?

Бағалау – Оқушылардың берілген материалды меңгеру деңгейін қалай тексересіз?



Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

АКТ қолданылуы






Рефлексия

Сабақ мақсаттары мен оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?

Қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызғақатыстысолжақтакелтірілгенсұрақтарғажауапберіңіз.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1:

2:

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1:

2:






І топ –Бақыт

1. Екі көзің ойнаса,
Жақұт емей немене?
Екі қолың ойнаса
Бақыт емей немене?!

2. Бақыт — қолға қонған құс.
Байлық — қолға ұстаған мұз.

3..Басқаның бейбақтығына қуанба, бақыттылығына қуан.

4.Жыртық жерді жел табар,
Шын бақытты ел табар.

5.Татулық - табылмас бақыт.

6.. Ынтымақ бар жерде бақыт бар.

7.Жақсылығы жоқтан,
Жақсы бақыт қашады.

8.. Бақыт кілті еңбекте.

ІІ топ Ақыл –сана.

14.Ақыл ағадан, ілтипат ініден.

15.Ақыл адам көрігі, ақылдың сабыр серігі.

16. Ақыл азбайды,

Әділдік тозбайды,

Арамдық озбайды.

16.Ақыл айнымас, алтын шірімес.

17. Ақыл айтсаң батыл айт.

18. Ақыл — алтын сандық, адамына қарай ашылар.

ІІІ топ –Қанағат

1.Қанағат қарын тойғызар,
Қанағатсыз жалғыз атын сойғызар.

2. Тарта жесең, тай қалар,
Қоя жесең, қой қалар,
Қоймай жесең не қалар?!

Азды алмаған, көптен құр қалады.

3. Қанағат қылсаң, қарның тоқ.

4. Барға қанағат ет.

5. Барына қанағат, жоғына сабыр.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2019
20164
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі