|
Пән/Сынып: |
||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
11-апта, 33-сабақ |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
3-бөлім. Менің мектебім |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектептегі бір күнім. Жеті шал. (Оқулық 82-84бет, Алматы «Атамұра» баспасы, 2017 ж.) |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
|||||
|
Бағалау критерийі: |
шығарма тақырыбына сүйене отырып, оқиғаның соғын болжай алады, сөздің мағынасын ажыратады, өлең құрастырады. |
|||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
2 минут |
Ұйымдастыру |
- Көңіл күйлерің
қалай? «Ой қозғау» әдісі Жұмбақ шешу Бір ұяда-жеті жұмыртқа. (Жеті күн ) -Біз бүгін Оспанхан Әубәкіровтың «Жеті шал» мәтінімен танысамыз. |
Сабаққа ынталарын арттыру |
«Бас бармақ» әдісі |
Презентация № 2бет Презентация № 3бет |
|
|
8 минут |
Жаңа сабақ |
ҰЖ: «Болжау» әдісі 7 санына байланысты не білеміз? Апта күндерімен танысу Кестені пайдаланып, мәтін авторымен танысу. Оқулықпен жұмыс «Жеті шал» мәтінін түсініп оқу. «Сөздің қабығын аршу» дегенді қалай түсінесің? -сөзді түсініксіз етіп жазу; -сөзді созып айту; - сөзді түсінікті етіп айту. -Мәтін кім туралы? -Ол неше жасқа дейін атасымен бірге жүрді? -Жабақ неге жеті күнді жеті шал деп ойлады? -Сәрсенбі атасы өзінің есімі туралы не деді? |
Мәтін мазмұнын түсінуге дайындық жүргізу автормен танысу мәтінді түсініп оқу сөз мағыынасын тану |
Мадақтау сөздер . |
Презентация №4,5 бет Презентация №6,7,8 бет Презентация № 9 Презентация № 10 Презентация № 11 |
|
|
6 минут |
Зерттеу |
Дәптермен жұмыс: 1.Жабаққа мінездеме жаз. 2.Апта күндерін жаз. |
|
|
Презентация №12 бет |
|
|
4 минут |
Бекіту |
Айжан дүйсенбі күні домбыра үйірмесіне барды. 2 күннен кейін вокал үйірмесіне барады. Вокал үйірмесі аптаның қай күнінде барады? Хрестоматиядан М.Жаманбалиновтың “Бір аптада” өлеңін оқы. Осы мәтіннің үлгісімен өлең құрастыр. |
Тақырыпты меңгеру мақсатында бекітуге арналған жұмысты орындау |
|
Презентация № 13,14бет |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Жеті шал 2 сынып
Ашық сабақ Жеті шал 2 сынып
|
Пән/Сынып: |
||||||
|
Қай аптаның нешінші сабағы |
11-апта, 33-сабақ |
|||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
3-бөлім. Менің мектебім |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мектептегі бір күнім. Жеті шал. (Оқулық 82-84бет, Алматы «Атамұра» баспасы, 2017 ж.) |
|||||
|
Оқу мақсаты: |
2.1.3.1 - шығарманың тақырыбы мен үзіндісіне (бастапқы бөліміне) сүйеніп, оқиғаның соңын болжау 2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
|||||
|
Бағалау критерийі: |
шығарма тақырыбына сүйене отырып, оқиғаның соғын болжай алады, сөздің мағынасын ажыратады, өлең құрастырады. |
|||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
||||||
|
Ұжымдық жұмыс Жаңа тақырыптың түсіндірілуі |
Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
Жеке жұмыс Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы |
||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Тапсырманың мақсаты |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
2 минут |
Ұйымдастыру |
- Көңіл күйлерің
қалай? «Ой қозғау» әдісі Жұмбақ шешу Бір ұяда-жеті жұмыртқа. (Жеті күн ) -Біз бүгін Оспанхан Әубәкіровтың «Жеті шал» мәтінімен танысамыз. |
Сабаққа ынталарын арттыру |
«Бас бармақ» әдісі |
Презентация № 2бет Презентация № 3бет |
|
|
8 минут |
Жаңа сабақ |
ҰЖ: «Болжау» әдісі 7 санына байланысты не білеміз? Апта күндерімен танысу Кестені пайдаланып, мәтін авторымен танысу. Оқулықпен жұмыс «Жеті шал» мәтінін түсініп оқу. «Сөздің қабығын аршу» дегенді қалай түсінесің? -сөзді түсініксіз етіп жазу; -сөзді созып айту; - сөзді түсінікті етіп айту. -Мәтін кім туралы? -Ол неше жасқа дейін атасымен бірге жүрді? -Жабақ неге жеті күнді жеті шал деп ойлады? -Сәрсенбі атасы өзінің есімі туралы не деді? |
Мәтін мазмұнын түсінуге дайындық жүргізу автормен танысу мәтінді түсініп оқу сөз мағыынасын тану |
Мадақтау сөздер . |
Презентация №4,5 бет Презентация №6,7,8 бет Презентация № 9 Презентация № 10 Презентация № 11 |
|
|
6 минут |
Зерттеу |
Дәптермен жұмыс: 1.Жабаққа мінездеме жаз. 2.Апта күндерін жаз. |
|
|
Презентация №12 бет |
|
|
4 минут |
Бекіту |
Айжан дүйсенбі күні домбыра үйірмесіне барды. 2 күннен кейін вокал үйірмесіне барады. Вокал үйірмесі аптаның қай күнінде барады? Хрестоматиядан М.Жаманбалиновтың “Бір аптада” өлеңін оқы. Осы мәтіннің үлгісімен өлең құрастыр. |
Тақырыпты меңгеру мақсатында бекітуге арналған жұмысты орындау |
|
Презентация № 13,14бет |
|
шағым қалдыра аласыз













