Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ "Жиын" тақырыбы 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар.
Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы 5.3С бөлім: Жиын |
Мектеп: Текелі қаласындағы «№1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 12.03.20ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Усенова Меруерт Калиевна |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5Ә |
Қатысқандар саны: 26 |
Қатысқандар саны: 0 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Жиындардың бірігуі мен қиылысуы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.4.1.2. жиындардың қиылысуы мен бірігуі анықтамаларын білу; 5.4.3.1. берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін табу, нәтижесін ∩,Ù символдарын қолданып жазу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлығы: жиындардың берілу тәсілдерін біледі. Басым бөлігі: жиындардың қиылысуы мен бірігуін табады. Кейбіреулері: Эйлер-Венн дөңгелегін қолданып есептер шығарады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік мақсат: -Эйлер-Венн дөңгелегімен есептердің шешімін түсіндіре алады; - жиындар арасындағы қатынастарды сипаттай алады; - , , , , , , символдарының қолданылуын түсіндіре алады; - жиынның элементтерін атай алады; - жиынның суреттеу тәсілі арқылы берілуін сипаттайды; - қандай да бір жиындардың бірігуі мен қиылысуынан пайда болған жиынның құрамын түсіндіре алады; Пәнге тән лексика мен терминология: -жиын, ішкі жиын; - жиынның элементі; - тиісті, тиісті емес; - бос жиын; - жиындардың қиылысуы, бірігуі; - Эйлер-Венн дөңгелектері; - oртақ элемент; - тең жиындар; - шектеулі жиындар; - шектеусіз жиындар Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер: а элементі А жиынына тиісті (а А); - а элементі А жиынына тиісті емес (а А); - А және В жиындарының қиылысуы деп (А В) …; - А және В жиындарының бірігуі деп (А В)…; - ... А және В жиындарының ортақ элементі болып табылады; - В жиыны А жиынының ішікі жиыны болады ( А); - А жиыны … элементтерінен тұрады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Бірін-бірі тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, шыншылдық, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Физика, биология, география, салауатты өмір салты |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, презентация. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Натурал сандар, жұп және тақ сандар, бөлшектер, ондық бөлшектер туралы түсініктері болу, оларға арифметикалық амалдар қолдана алу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Үйымдастыру кезеңі 3 минут
Топқа бөлу |
Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды топқа бөлу. Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Бағдаршам» әдісі. Жасыл түсті – қол алысып амандасады. Сары түсті – иықтарынан қағады. Қызыл түсті – құшақтасып амандасады. Оқушылар «жиын», «ішкі жиын», «жиындардың бірігуі», «жиындардың қиылысуы» сөздері арқылы қағаз қиындыларын алады. 4 топқа бөлініп отырады. «жиын» 1 топ, «ішкі жиын» 2 топ, «жиындардың қиылысуы» 3 топ, «жиындардың бірігуі» 4 топ. Әр топтың топ басшысы, хатшысы, баяндамашысы бар. Оқушыларды бағалау парағымен таныстырамын және бағалау парағын әр топтың басшысына беремін.
Басым көпшілігін дұрыс орындағанда – Сен жарадың! Жартысын орындағанда – Жақсы жұмыс жасадың! Жартысынан аз орындағанда – Сәттілік! |
жасыл түсті сары түсті қызық түсті бағдаршам
«жиын», «ішкі жиын», «жиындардың қиылысуы», «жиындардың бірігуі» сөздері жазылған қағаз қиындылары
Бағалау парақшасы әр оқушыға таратылады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 минут |
Үй тапсырмасын тексеру. Өткен тақырып бойынша сұрақтар: Өткен сабақты қайталау мақсатында «Сұрақты ұстап ал» әдісін қолданамын. Берілген сұрақтарға оқушылар жедел жауап қайтарады. Сұрақтар:
10) Ішкі жиын деген не? 11) Жиындарды қандай дөңгелектермен кескіндейді? 12) «Ϲ» нені білдіреді? 13) Д¢Е жазуын қалай түсінесіздер? 14) Тең жиындар деген не? 15) Ø нені білдіреді? 16) ∩,Ù символдары нені білдіреді? Оқушыларды «Mадақтау» әдісі арқылы бағалау. Жарайсың! Бәрекелді! Өте жақсы! Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау. |
Слайдта жазылған сұрақтар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
12 минут
10 минут
1 минут |
«Елші» әдісі арқылы топтық жұмыс. Әр топқа тапсырма беріледі. Содан кейін топта тапсырманы бірге талқылайды, есепті шығарады. Тапсырманы орындап болған соң топтағы бір оқушы келесі топқа кезектесіп шығарған есебін талқылап, түсіндіреді. 1-тапсырма:
2426 санындағы цифрлардың А жиынын және 45695 санындағы цифрлардың В жиынын элементтерімен жазыңдар: а) А және В жиындарының қиылысуын элементтерімен жазыңдар; б) А және В жиындарының бірігуін элементтерімен жазыңдар; в) Эйлер-Венн дөңгелектерімен кескіндеңдер; 2 топқа: 24264 санындағы цифрлардың С жиынын және 45695 санындағы цифрлардың Д жиынын элементтерімен жазыңдар: а) С және Д жиындарының қиылысуын элементтерімен жазыңдар; б) С және Д жиындарының бірігуін элементтерімен жазыңдар; в) Эйлер-Венн дөңгелектерімен кескіндеңдер; 3 топқа: 56324 санындағы цифрлардың Е жиынын және 45698 санындағы цифрлардың К жиынын элементтерімен жазыңдар: а) Е және К жиы Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |