Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар.

    Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы

    5.3С бөлім: Жиын


    Мектеп: Текелі қаласындағы «№1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Күні: 12.03.20ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Усенова Меруерт Калиевна

    Сынып: 5Ә

    Қатысқандар саны: 26

    Қатысқандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы: Жиындардың бірігуі мен қиылысуы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.4.1.2. жиындардың қиылысуы мен бірігуі анықтамаларын білу;

    5.4.3.1. берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін табу, нәтижесін ∩,Ù символдарын қолданып жазу;

    Сабақ мақсаттары

    Барлығы: жиындардың берілу тәсілдерін біледі.

    Басым бөлігі: жиындардың қиылысуы мен бірігуін табады.

    Кейбіреулері: Эйлер-Венн дөңгелегін қолданып есептер шығарады.

    Бағалау критерийлері


    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Бағалау критерийлері

    Білу

    жиындардың қиылысуы мен бірігуінің анықтамасын біледі;

    Түсіну

    берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін таба алады;

    Қолдану

    нәтижесін символдарын қолданып жаза алады;

    Эйлер-Венн дөңгелектерін қолдану арқылы жиындарды кескіндей алады.


    Тілдік мақсаттар

    Тілдік мақсат:

    -Эйлер-Венн дөңгелегімен есептердің шешімін түсіндіре алады;

    - жиындар арасындағы қатынастарды сипаттай алады;

    - , , , , , ,  символдарының қолданылуын түсіндіре алады;

    - жиынның элементтерін атай алады;

    - жиынның суреттеу тәсілі арқылы берілуін сипаттайды;

    - қандай да бір жиындардың бірігуі мен қиылысуынан пайда болған жиынның құрамын түсіндіре алады;

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    -жиын, ішкі жиын;

    - жиынның элементі;

    - тиісті, тиісті емес;

    - бос жиын;

    - жиындардың қиылысуы, бірігуі;

    - Эйлер-Венн дөңгелектері;

    - oртақ элемент;

    - тең жиындар;

    - шектеулі жиындар;

    - шектеусіз жиындар

    Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер:

    а элементі А жиынына тиісті (а А);

    - а элементі А жиынына тиісті емес (а А);

    - А және В жиындарының қиылысуы деп (А В) …;

    - А және В жиындарының бірігуі деп (А В)…;

    - ... А және В жиындарының ортақ элементі болып табылады;

    - В жиыны А жиынының ішікі жиыны болады ( А);

    - А жиыны … элементтерінен тұрады.

    Құндылықтарға баулу

    Бірін-бірі тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, шыншылдық, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болу.

    Пәнаралық байланыс

    Физика, биология, география, салауатты өмір салты

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта, презентация.

    Алдыңғы білім

    Натурал сандар, жұп және тақ сандар, бөлшектер, ондық бөлшектер туралы түсініктері болу, оларға арифметикалық амалдар қолдана алу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Үйымдастыру кезеңі

    3 минут





    Топқа бөлу






    Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды топқа бөлу.

    Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    «Бағдаршам» әдісі.

    Жасыл түсті – қол алысып амандасады.

    Сары түсті – иықтарынан қағады.

    Қызыл түсті – құшақтасып амандасады.

    Оқушылар «жиын», «ішкі жиын», «жиындардың бірігуі», «жиындардың қиылысуы» сөздері арқылы қағаз қиындыларын алады. 4 топқа бөлініп отырады.

    «жиын» 1 топ, «ішкі жиын» 2 топ, «жиындардың қиылысуы» 3 топ, «жиындардың бірігуі» 4 топ. Әр топтың топ басшысы, хатшысы, баяндамашысы бар. Оқушыларды бағалау парағымен таныстырамын және бағалау парағын әр топтың басшысына беремін.

    Бағалау парағы

    Оқушының аты-жөні:


    №

    Тапсырма түрі

    Орындай алдым

    Кемшіліктер жібердім

    1

    Өз тобын дұрыс анықтайды



    2

    Үй тапсырмасы



    3

    «Елші» әдісі топта



    4

    Жеке жұмыс

    «Баспалдақ әдісі»







    Басым көпшілігін дұрыс орындағанда – Сен жарадың!

    Жартысын орындағанда – Жақсы жұмыс жасадың!

    Жартысынан аз орындағанда – Сәттілік!


    жасыл түсті

    сары түсті

    қызық түсті бағдаршам


    «жиын», «ішкі жиын», «жиындардың қиылысуы», «жиындардың бірігуі» сөздері жазылған қағаз қиындылары


    Бағалау парақшасы әр оқушыға таратылады

    6 минут

    Үй тапсырмасын тексеру.

    Өткен тақырып бойынша сұрақтар: Өткен сабақты қайталау мақсатында «Сұрақты ұстап ал» әдісін қолданамын. Берілген сұрақтарға оқушылар жедел жауап қайтарады.

    Сұрақтар:

    1. 1) Жиын дегеніміз не?

    2. 2) Жиынның элементі деген не?

    3. 3) Жиынды латынның қандай әріптерімен белгілейді?

    4. 4) Бос жиын деген не?

    5. 5) Элементтерінің санына қарай жиындар қандай түрге бөлінеді?

    6. 6) Тақ сандар жиынын атаңыздар?

    7. 7) Жиындардың берілуінің неше тәсілі бар?

    8. 8) Жұп сандар жиынын атаңыздар?

    9. 9) х€А жазуын қалай түсінесіздер?

    10) Ішкі жиын деген не?

    11) Жиындарды қандай дөңгелектермен кескіндейді?

    12) «Ϲ» нені білдіреді?

    13) Д¢Е жазуын қалай түсінесіздер?

    14) Тең жиындар деген не?

    15) Ø нені білдіреді?

    16) ∩,Ù символдары нені білдіреді?

    Оқушыларды «Mадақтау» әдісі арқылы бағалау.

    Жарайсың!

    Бәрекелді!

    Өте жақсы!

    Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау.

    Слайдта жазылған сұрақтар

    Сабақтың ортасы


    12 минут



















































    10 минут


































    1 минут

    «Елші» әдісі арқылы топтық жұмыс.

    Әр топқа тапсырма беріледі. Содан кейін топта тапсырманы бірге талқылайды, есепті шығарады. Тапсырманы орындап болған соң топтағы бір оқушы келесі топқа кезектесіп шығарған есебін талқылап, түсіндіреді.

    1-тапсырма:

    1. 1 топқа:

    2426 санындағы цифрлардың А жиынын және 45695 санындағы цифрлардың В жиынын элементтерімен жазыңдар:

    а) А және В жиындарының қиылысуын элементтерімен жазыңдар;

    б) А және В жиындарының бірігуін элементтерімен жазыңдар;

    в) Эйлер-Венн дөңгелектерімен кескіндеңдер;



    2 топқа:

    24264 санындағы цифрлардың С жиынын және 45695 санындағы цифрлардың Д жиынын элементтерімен жазыңдар:

    а) С және Д жиындарының қиылысуын элементтерімен жазыңдар;

    б) С және Д жиындарының бірігуін элементтерімен жазыңдар;

    в) Эйлер-Венн дөңгелектерімен кескіндеңдер;

    3 топқа:

    56324 санындағы цифрлардың Е жиынын және 45698 санындағы цифрлардың К жиынын элементтерімен жазыңдар:

    а) Е және К жиы

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Усенова Меруерт Калиевна
    29 Қазан 2020
    1088
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ "Жиын" тақырыбы 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ "Жиын" тақырыбы 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жиындардың бірігуі мен қиылысуы анықтамаларын білу және бірігу мен қиылысу символдарын қолданып жазу
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар.

    Ұзақ мерзімді жоспарлаудың тарауы

    5.3С бөлім: Жиын


    Мектеп: Текелі қаласындағы «№1 орта мектеп мектепке дейінгі шағын орталығымен» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

    Күні: 12.03.20ж

    Мұғалімнің аты-жөні: Усенова Меруерт Калиевна

    Сынып: 5Ә

    Қатысқандар саны: 26

    Қатысқандар саны: 0

    Сабақ тақырыбы: Жиындардың бірігуі мен қиылысуы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    5.4.1.2. жиындардың қиылысуы мен бірігуі анықтамаларын білу;

    5.4.3.1. берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін табу, нәтижесін ∩,Ù символдарын қолданып жазу;

    Сабақ мақсаттары

    Барлығы: жиындардың берілу тәсілдерін біледі.

    Басым бөлігі: жиындардың қиылысуы мен бірігуін табады.

    Кейбіреулері: Эйлер-Венн дөңгелегін қолданып есептер шығарады.

    Бағалау критерийлері


    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Бағалау критерийлері

    Білу

    жиындардың қиылысуы мен бірігуінің анықтамасын біледі;

    Түсіну

    берілген жиындардың қиылысуы мен бірігуін таба алады;

    Қолдану

    нәтижесін символдарын қолданып жаза алады;

    Эйлер-Венн дөңгелектерін қолдану арқылы жиындарды кескіндей алады.


    Тілдік мақсаттар

    Тілдік мақсат:

    -Эйлер-Венн дөңгелегімен есептердің шешімін түсіндіре алады;

    - жиындар арасындағы қатынастарды сипаттай алады;

    - , , , , , ,  символдарының қолданылуын түсіндіре алады;

    - жиынның элементтерін атай алады;

    - жиынның суреттеу тәсілі арқылы берілуін сипаттайды;

    - қандай да бір жиындардың бірігуі мен қиылысуынан пайда болған жиынның құрамын түсіндіре алады;

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    -жиын, ішкі жиын;

    - жиынның элементі;

    - тиісті, тиісті емес;

    - бос жиын;

    - жиындардың қиылысуы, бірігуі;

    - Эйлер-Венн дөңгелектері;

    - oртақ элемент;

    - тең жиындар;

    - шектеулі жиындар;

    - шектеусіз жиындар

    Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер:

    а элементі А жиынына тиісті (а А);

    - а элементі А жиынына тиісті емес (а А);

    - А және В жиындарының қиылысуы деп (А В) …;

    - А және В жиындарының бірігуі деп (А В)…;

    - ... А және В жиындарының ортақ элементі болып табылады;

    - В жиыны А жиынының ішікі жиыны болады ( А);

    - А жиыны … элементтерінен тұрады.

    Құндылықтарға баулу

    Бірін-бірі тыңдау, кезекпен сөйлеу, өз ойын нақты жеткізу, дәлелдер мен мысалдар келтіру, өздігінен үйренуге талпыну, шыншылдық, топтық және жұптық жұмыстарда ашық болу.

    Пәнаралық байланыс

    Физика, биология, география, салауатты өмір салты

    АКТ қолдану дағдылары

    Интерактивті тақта, презентация.

    Алдыңғы білім

    Натурал сандар, жұп және тақ сандар, бөлшектер, ондық бөлшектер туралы түсініктері болу, оларға арифметикалық амалдар қолдана алу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Үйымдастыру кезеңі

    3 минут





    Топқа бөлу






    Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушыларды топқа бөлу.

    Сыныптағы ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

    «Бағдаршам» әдісі.

    Жасыл түсті – қол алысып амандасады.

    Сары түсті – иықтарынан қағады.

    Қызыл түсті – құшақтасып амандасады.

    Оқушылар «жиын», «ішкі жиын», «жиындардың бірігуі», «жиындардың қиылысуы» сөздері арқылы қағаз қиындыларын алады. 4 топқа бөлініп отырады.

    «жиын» 1 топ, «ішкі жиын» 2 топ, «жиындардың қиылысуы» 3 топ, «жиындардың бірігуі» 4 топ. Әр топтың топ басшысы, хатшысы, баяндамашысы бар. Оқушыларды бағалау парағымен таныстырамын және бағалау парағын әр топтың басшысына беремін.

    Бағалау парағы

    Оқушының аты-жөні:


    №

    Тапсырма түрі

    Орындай алдым

    Кемшіліктер жібердім

    1

    Өз тобын дұрыс анықтайды



    2

    Үй тапсырмасы



    3

    «Елші» әдісі топта



    4

    Жеке жұмыс

    «Баспалдақ әдісі»







    Басым көпшілігін дұрыс орындағанда – Сен жарадың!

    Жартысын орындағанда – Жақсы жұмыс жасадың!

    Жартысынан аз орындағанда – Сәттілік!


    жасыл түсті

    сары түсті

    қызық түсті бағдаршам


    «жиын», «ішкі жиын», «жиындардың қиылысуы», «жиындардың бірігуі» сөздері жазылған қағаз қиындылары


    Бағалау парақшасы әр оқушыға таратылады

    6 минут

    Үй тапсырмасын тексеру.

    Өткен тақырып бойынша сұрақтар: Өткен сабақты қайталау мақсатында «Сұрақты ұстап ал» әдісін қолданамын. Берілген сұрақтарға оқушылар жедел жауап қайтарады.

    Сұрақтар:

    1. 1) Жиын дегеніміз не?

    2. 2) Жиынның элементі деген не?

    3. 3) Жиынды латынның қандай әріптерімен белгілейді?

    4. 4) Бос жиын деген не?

    5. 5) Элементтерінің санына қарай жиындар қандай түрге бөлінеді?

    6. 6) Тақ сандар жиынын атаңыздар?

    7. 7) Жиындардың берілуінің неше тәсілі бар?

    8. 8) Жұп сандар жиынын атаңыздар?

    9. 9) х€А жазуын қалай түсінесіздер?

    10) Ішкі жиын деген не?

    11) Жиындарды қандай дөңгелектермен кескіндейді?

    12) «Ϲ» нені білдіреді?

    13) Д¢Е жазуын қалай түсінесіздер?

    14) Тең жиындар деген не?

    15) Ø нені білдіреді?

    16) ∩,Ù символдары нені білдіреді?

    Оқушыларды «Mадақтау» әдісі арқылы бағалау.

    Жарайсың!

    Бәрекелді!

    Өте жақсы!

    Сабақтың мақсатын оқушылармен бірге анықтау.

    Слайдта жазылған сұрақтар

    Сабақтың ортасы


    12 минут



















































    10 минут


































    1 минут

    «Елші» әдісі арқылы топтық жұмыс.

    Әр топқа тапсырма беріледі. Содан кейін топта тапсырманы бірге талқылайды, есепті шығарады. Тапсырманы орындап болған соң топтағы бір оқушы келесі топқа кезектесіп шығарған есебін талқылап, түсіндіреді.

    1-тапсырма:

    1. 1 топқа:

    2426 санындағы цифрлардың А жиынын және 45695 санындағы цифрлардың В жиынын элементтерімен жазыңдар:

    а) А және В жиындарының қиылысуын элементтерімен жазыңдар;

    б) А және В жиындарының бірігуін элементтерімен жазыңдар;

    в) Эйлер-Венн дөңгелектерімен кескіндеңдер;



    2 топқа:

    24264 санындағы цифрлардың С жиынын және 45695 санындағы цифрлардың Д жиынын элементтерімен жазыңдар:

    а) С және Д жиындарының қиылысуын элементтерімен жазыңдар;

    б) С және Д жиындарының бірігуін элементтерімен жазыңдар;

    в) Эйлер-Венн дөңгелектерімен кескіндеңдер;

    3 топқа:

    56324 санындағы цифрлардың Е жиынын және 45698 санындағы цифрлардың К жиынын элементтерімен жазыңдар:

    а) Е және К жиы

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    29.10.2020
    1088
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Усенова Меруерт Калиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации