Мәтінмен
жұмыс
«Екі түрлі түсініктеме
күнделігі» тәсілінің негізінде мәтінді оқиды,талдатады.Оқушыларға
кесте тарату,олар мәтінге қатысты талдау жұмыстарын
жүргізу.Кестенің бір бөлігіне мәтіндегі өзіне ерекше ұнаған ,әсер
еткен сөздерді жазады,екінші бөлігіне сол сөздерді
сипаттайды.4-тапсырма.
Мәтінге тақырып
қояды,қою әріппен берілген сөздердің мағынасы мен жасалу жолдарын
түсіндіреді,болжалдық сан есімдерді табады.Суретке қарап,мәтінде
айтылған үйдің нұсқасымен салыстырады,ортақ белгілер мен
ерекшеліктерін айтады. 5-6 тапсырмалар.
Сөздер
|
сипаттамасы
|
Мәтіндегі
ерекше әсер еткен сөздер
|
Сол
сөздерді сипаттайды
|
Дескриптор:
-мәтіннен қажет ақпарат
алады;
-мәтінді
оқиды,түсінеді;
-сөздердің мағынасы мен
жасалу жолын түсіндірді.
-болжалдық сан есімді
табады;
-сурет пен мәтінді
салыстырады;
Қалыптастырушы
бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы білімін
бағалау
Қызыл-мен ештеңе
түсінбедім.
Сары-маған әлі де
түсініксіз.
Жасыл-маған бәрі
түсінікті.
Кері байланыс. «Бір
сөзбен» әдісі:оқушылар тапсырманы
қалай орындағандарын бір сөзбен айтады.
Бекіту барысында
7,8-тапсырмаларды орындату.Оқушыларға диаграмма
жасату.
Дескриптор:
-тақырыпқа қатысты
диаграмма жасайды
-диалог
құрайды.
Қалыптастырушы
бағалау.Мұғалім көңіл күй
смайликтер арқылы бағалайды.
Кері байланыс.
«Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы тақырып
бойынша сұрақ қойып,білімін толықтырады.
Мәтінсоңы
жұмыс.Жұптық жұмыс. «Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі бойынша 120-130 сөзден тұратын шағын мәтін құрап
жазу.10-тапсырма.
Дескриптор:
-мәтінге негізгі
ақпарат енгізеді.
-ақпараттық
технологиялардың маңызы туралы баяндайды.-өз ойын
қорытады.
Қалыптастырушы
бағалау. «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі арқылы әр жұп
бір-бірін бағалайды.
Кері
байланыс.Тапсырмаларды орындау
барысында қандай қиындықтар болды?
|