Сабақ жоспары
|
Сабақ: Әдебиет |
Мектеп: №7 |
||||||||
|
Күні:05.12.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Жексенбаева Гүлжан |
||||||||
|
Сынып: 5А |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||
|
Cабақтың тақырыбы: |
Ы. Алтынсарин. Жомарттық- қайырымдылық тамшысы |
||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
7.Т Ж. 1.( 5.1.1.1) Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||
|
Шығарманың сюжеттік құрылымын ажыратады |
|||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||
|
Шығарманың сюжеттік дамуына қарай сипаттай алады. |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||
|
Шығарманың фабуласы мен сюжеттік даму ерекшеліктерін біледі. |
|||||||||
|
Бағалау критерийі: |
1.Тақырып бойынша ой-түйін жасайды. 2.Шығарманың көркемдік ерекшелігін анықтайды. 3. Тақырыптың сюжеттік дамуын сипаттайды. |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||
|
Әңгіменің фабуласы мен сюжеттік дамуына қарай сипаттай алады. |
|||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||||||||
|
Фабула,сюжет,проза,жанр. |
|||||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Жомарттық пен сараңдық |
|||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||
|
Әңгіменің ерекшелігі неде? Жомарт пен сараңдықтың айырмашылығы неде? Жомарт пен сараңдық туралы біз басқа не білеміз? |
|||||||||
|
Жомарт не себепті кедейдің киімін киіп жүрді деп ойлайсыз? |
|||||||||
|
ишара: |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесі |
||||||||
|
Жоспар: |
|
|
|||||||
|
Жоспарланған жаттығу түрлері |
|
Ресурстар |
|
||||||
|
Басы 3 минут 10 минут |
Сәлемдесемін. Оқушыларды түгелдеймін. Сыныпта психологиялық ахуал орналастырамын. Шаттық шеңберін құрамын. «Асық таңдау» әдісімен топқа бөлемін. 1- топ: «Талап» 2- топ: «Еңбек» 3- топ: «Терең ой» 4- топ: «Қанағат» Бағалау кестесін әр топқа беремін. «Сюжетті суреттердіашу» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. 1- топ: «Талап»
2- топ: «Еңбек»
3- топ: «Терең ой»
4- топ: «Қанағат»
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі |
Асықтар мен қоржын Суреттер,үлестірмелер |
|
||||||
|
Ортасы: 10 минут 2 минут 10 минут |
Оқулықпен жұмыс: «Бірлескен оқу» әдісі бойынша оқушылар шығармамен таныстырамын. «Пікірлесу» әдісі бойынша топтық талқылау жүргіздіремін. ТЖ
1 -топ: Шығарманың фабуласын анықтайды. 2- топ: «Сөздер тұжырымдамалық картасы» әдісі арқылы «Жомарт» сөзінің мағынасын ашады. 3- топ: «Дара диаграмма» кестесін толтырады. 4- топ: «Т» кестесін сәйкестендіреді. Әр топ жасаған жұмыстарын қорғайды. Топтық бағалау: «Бас бармақ» әдісі бойынша топ бірін-бірі бағалайды. Дескриптор: Білім алушы - әңгіменің мазмұнын баяндайды; - шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; - шығарманың сюжетін анықтайды; - «Дара диаграмма» кестесін толтырады; - «Т» кестесін сәйкестендіреді. Сергіту сәті- «Логикалық сұрақтар» әдісі арқылы оқушыларды бір сергітіп аламын. ЖЖ 2-тапсырма Шығарманың композициясын төмендегі жүйеге сай сипаттаңыз: Оқиғаның басталуы – Оқиғаның дамуы - Оқиғаның шиеленісуі – Оқиғаның шарықтау шегі – Оқиғаның аяқталуы – Дескриптор: Білім алушы - шығарманың композициясын анықтайды; - шығарманың сюжеттік дамуын сипаттайды. Жұптық тексеру. Бірін-бірі бағалау. |
Оқулық,қағаз, стикер,маркер, смайликтер |
|
||||||
|
Соңы: 5 минут |
Кері байланыс. Кері байланыс парақшаларын үлестіру ҚҚҚ Үй тапсырмасын беремін. Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» әңгімесін оқу. Атымтай Жомарт туралы мәлімет жинау. Дескриптор - Шығарманың сюжеттік желісі мазмұнын айтады;
|
Кері байланыс парақшасы |
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
|
||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
||||||
|
|
|
|
|||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма ? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарларға саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
«Лабиринт » әдісі
|
|
|
||||||
№7 жалпы орта білім беретін мектебі

Тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі.
Жомарттық – қайырымдылық тамшысы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Г.С.Жексенбаева
Сыныбы: 5 «А»
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Жомарттық - қайырымдылық тамшысы" 5- сынып
Ашық сабақ "Жомарттық - қайырымдылық тамшысы" 5- сынып
Сабақ жоспары
|
Сабақ: Әдебиет |
Мектеп: №7 |
||||||||
|
Күні:05.12.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Жексенбаева Гүлжан |
||||||||
|
Сынып: 5А |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
|||||||
|
Cабақтың тақырыбы: |
Ы. Алтынсарин. Жомарттық- қайырымдылық тамшысы |
||||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
7.Т Ж. 1.( 5.1.1.1) Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау. |
||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар орындай алады: |
||||||||
|
Шығарманың сюжеттік құрылымын ажыратады |
|||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
|||||||||
|
Шығарманың сюжеттік дамуына қарай сипаттай алады. |
|||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
|||||||||
|
Шығарманың фабуласы мен сюжеттік даму ерекшеліктерін біледі. |
|||||||||
|
Бағалау критерийі: |
1.Тақырып бойынша ой-түйін жасайды. 2.Шығарманың көркемдік ерекшелігін анықтайды. 3. Тақырыптың сюжеттік дамуын сипаттайды. |
||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Оқушылар орындай алады: |
||||||||
|
Әңгіменің фабуласы мен сюжеттік дамуына қарай сипаттай алады. |
|||||||||
|
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: |
|||||||||
|
Фабула,сюжет,проза,жанр. |
|||||||||
|
Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Жомарттық пен сараңдық |
|||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: |
|||||||||
|
Әңгіменің ерекшелігі неде? Жомарт пен сараңдықтың айырмашылығы неде? Жомарт пен сараңдық туралы біз басқа не білеміз? |
|||||||||
|
Жомарт не себепті кедейдің киімін киіп жүрді деп ойлайсыз? |
|||||||||
|
ишара: |
|||||||||
|
|
|||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесі |
||||||||
|
Жоспар: |
|
|
|||||||
|
Жоспарланған жаттығу түрлері |
|
Ресурстар |
|
||||||
|
Басы 3 минут 10 минут |
Сәлемдесемін. Оқушыларды түгелдеймін. Сыныпта психологиялық ахуал орналастырамын. Шаттық шеңберін құрамын. «Асық таңдау» әдісімен топқа бөлемін. 1- топ: «Талап» 2- топ: «Еңбек» 3- топ: «Терең ой» 4- топ: «Қанағат» Бағалау кестесін әр топқа беремін. «Сюжетті суреттердіашу» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын. 1- топ: «Талап»
2- топ: «Еңбек»
3- топ: «Терең ой»
4- топ: «Қанағат»
ҚБ: «Бағдаршам» әдісі |
Асықтар мен қоржын Суреттер,үлестірмелер |
|
||||||
|
Ортасы: 10 минут 2 минут 10 минут |
Оқулықпен жұмыс: «Бірлескен оқу» әдісі бойынша оқушылар шығармамен таныстырамын. «Пікірлесу» әдісі бойынша топтық талқылау жүргіздіремін. ТЖ
1 -топ: Шығарманың фабуласын анықтайды. 2- топ: «Сөздер тұжырымдамалық картасы» әдісі арқылы «Жомарт» сөзінің мағынасын ашады. 3- топ: «Дара диаграмма» кестесін толтырады. 4- топ: «Т» кестесін сәйкестендіреді. Әр топ жасаған жұмыстарын қорғайды. Топтық бағалау: «Бас бармақ» әдісі бойынша топ бірін-бірі бағалайды. Дескриптор: Білім алушы - әңгіменің мазмұнын баяндайды; - шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді; - шығарманың сюжетін анықтайды; - «Дара диаграмма» кестесін толтырады; - «Т» кестесін сәйкестендіреді. Сергіту сәті- «Логикалық сұрақтар» әдісі арқылы оқушыларды бір сергітіп аламын. ЖЖ 2-тапсырма Шығарманың композициясын төмендегі жүйеге сай сипаттаңыз: Оқиғаның басталуы – Оқиғаның дамуы - Оқиғаның шиеленісуі – Оқиғаның шарықтау шегі – Оқиғаның аяқталуы – Дескриптор: Білім алушы - шығарманың композициясын анықтайды; - шығарманың сюжеттік дамуын сипаттайды. Жұптық тексеру. Бірін-бірі бағалау. |
Оқулық,қағаз, стикер,маркер, смайликтер |
|
||||||
|
Соңы: 5 минут |
Кері байланыс. Кері байланыс парақшаларын үлестіру ҚҚҚ Үй тапсырмасын беремін. Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» әңгімесін оқу. Атымтай Жомарт туралы мәлімет жинау. Дескриптор - Шығарманың сюжеттік желісі мазмұнын айтады;
|
Кері байланыс парақшасы |
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
|
|
|
||||||
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) |
|
||||||
|
|
|
|
|||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма ? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарларға саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
«Лабиринт » әдісі
|
|
|
||||||
№7 жалпы орта білім беретін мектебі

Тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі.
Жомарттық – қайырымдылық тамшысы
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Г.С.Жексенбаева
Сыныбы: 5 «А»
шағым қалдыра аласыз














