Ашық сабақ "Жомарттық - қайырымдылық тамшысы" 5- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Жомарттық - қайырымдылық тамшысы" 5- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әр түрлі әдіс-тәсілдер қолданылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары



Сабақ: Әдебиет

Мектеп: №7

Күні:05.12.2017

Мұғалімнің аты-жөні: Жексенбаева Гүлжан

Сынып:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Cабақтың тақырыбы:

Ы. Алтынсарин. Жомарттық- қайырымдылық тамшысы


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

7.Т Ж. 1.( 5.1.1.1) Әдеби шығарманың жанрына қарай фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттау.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

Шығарманың сюжеттік құрылымын ажыратады

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Шығарманың сюжеттік дамуына қарай сипаттай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Шығарманың фабуласы мен сюжеттік даму ерекшеліктерін біледі.

Бағалау критерийі:

1.Тақырып бойынша ой-түйін жасайды. 2.Шығарманың көркемдік ерекшелігін анықтайды. 3. Тақырыптың сюжеттік дамуын сипаттайды.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар орындай алады:

Әңгіменің фабуласы мен сюжеттік дамуына қарай сипаттай алады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Фабула,сюжет,проза,жанр.

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Жомарттық пен сараңдық

Талқылауға арналған сұрақтар:

Әңгіменің ерекшелігі неде?

Жомарт пен сараңдықтың айырмашылығы неде?

Жомарт пен сараңдық туралы біз басқа не білеміз?

Жомарт не себепті кедейдің киімін киіп жүрді деп ойлайсыз?

ишара:


Алдыңғы оқу:

Ы.Алтынсарин «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесі

Жоспар:




Жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар




Басы




3 минут






10 минут



Сәлемдесемін. Оқушыларды түгелдеймін. Сыныпта психологиялық ахуал орналастырамын. Шаттық шеңберін құрамын. «Асық таңдау» әдісімен топқа бөлемін. 1- топ: «Талап» 2- топ: «Еңбек» 3- топ: «Терең ой» 4- топ: «Қанағат» Бағалау кестесін әр топқа беремін.

«Сюжетті суреттердіашу» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұраймын.

1- топ: «Талап»

  1. Ы. Алтынсарин кім?

  2. Ы.Алтынсариннің «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесінің кейіпкерлерін атаңдар.

  3. Қыпшақ Сейтқұл кім?

  4. Ы.Алтынсариннің өлеңдерін атаңдар.

2- топ: «Еңбек»

  1. Ы.Алтынсарин қай жылы дүниеге келді?

  2. Ы.Алтынсариннің «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесінде Антонның қайыр тілеу себебі неде?

  3. Ы.Алтынсариннің «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесінде Сейтқұл қандай әрекет жасайды?

  4. Ыбырай әңгімелерінің басты тақырыбы?

3- топ: «Терең ой»

  1. Ыбырайдың атасы?

  2. Ы.Алтынсариннің «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесінде қайыршы Антонға бейтаныс кісінің ақылы қалай әсер етті?

  3. Ы.Алтынсариннің «Қыпшақ Сейтқұл» әңгімесінің тақырыбы қандай?

  4. Ыбырай неліктен көп ізденіп, білімін толықтырып отырған?

4- топ: «Қанағат»

  1. Ыбырайдың ең алғашқы қызметі?

  2. Ы.Алтынсариннің «Дүние қалай етсең табылады?» әңгімесінің идеясы қандай?

  3. Сейтқұлдың елі жақсы өмірге қалай қол жеткізді?

  4. Еңбек туралы мақал- мәтел айтыңдар.

ҚБ: «Бағдаршам» әдісі

Асықтар мен қоржын

























Суреттер,үлестірмелер


Ортасы:


10 минут



















2 минут





10 минут

Оқулықпен жұмыс: «Бірлескен оқу» әдісі бойынша оқушылар шығармамен таныстырамын.

«Пікірлесу» әдісі бойынша топтық талқылау жүргіздіремін. ТЖ

  1. тапсырма

1 -топ: Шығарманың фабуласын анықтайды. 2- топ: «Сөздер тұжырымдамалық картасы» әдісі арқылы «Жомарт» сөзінің мағынасын ашады.

3- топ: «Дара диаграмма» кестесін толтырады. 4- топ: «Т» кестесін сәйкестендіреді. Әр топ жасаған жұмыстарын қорғайды. Топтық бағалау: «Бас бармақ» әдісі бойынша топ бірін-бірі бағалайды.

Дескриптор:

Білім алушы

- әңгіменің мазмұнын баяндайды;

- шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді;

- шығарманың сюжетін анықтайды;

- «Дара диаграмма» кестесін толтырады;

- «Т» кестесін сәйкестендіреді.

Сергіту сәті- «Логикалық сұрақтар» әдісі арқылы оқушыларды бір сергітіп аламын.

ЖЖ

2-тапсырма

Шығарманың композициясын төмендегі жүйеге сай сипаттаңыз:

Оқиғаның басталуы –

Оқиғаның дамуы -

Оқиғаның шиеленісуі –

Оқиғаның шарықтау шегі –

Оқиғаның аяқталуы –

Дескриптор:

Білім алушы

- шығарманың композициясын анықтайды;

- шығарманың сюжеттік дамуын сипаттайды.

Жұптық тексеру. Бірін-бірі бағалау.


Оқулық,қағаз,

стикер,маркер,

смайликтер




Соңы:


5 минут

Кері байланыс. Кері байланыс парақшаларын үлестіру

ҚҚҚ


Үй тапсырмасын беремін.

Ы.Алтынсарин «Атымтай Жомарт» әңгімесін оқу. Атымтай Жомарт туралы мәлімет жинау.


Дескриптор - Шығарманың сюжеттік желісі мазмұнын айтады;

  • Атымтай Жомарт туралы мәлімет жинайды.


Кері байланыс парақшасы


Қосымша ақпарат




Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау - оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)





Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма ?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарларға саралау жақсы іске асты ма?

(тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

«Лабиринт » әдісі












7 жалпы орта білім беретін мектебі














Тақырыбы: Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт» әңгімесі.

Жомарттық – қайырымдылық тамшысы








Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі: Г.С.Жексенбаева

Сыныбы: 5 «А»

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
28.02.2018
1705
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі