Топтық жұмыс
Автор туралы мәліметпен
жұмыс.
«Пікір алмасу»
тәсілі
Әрбір топ тақырыпқа қатысты бес сұрақ дайындайды.
Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына жауабын екінші жағына жазып,
келесі топпен алмасады. Топ басшысы стикердегі сұрақты оқиды, топ
мүшелері жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде, барлығы өз
жауабын ашады және талқылып, дұрыс жауаппен
салыстырады.
Кері байланыс
Автор туралы не білдік? Автор өмірбаянынан не
білдік? Не үйрендік?
Топтарды бағалау. «Шапалақ»
тәсілі
Ең ұтымды жауап пен сұраққа-төрт шапалақ, Ең
қызықты жауап мен сұраққа – үш шапалақ, Ең
дәлелді
жауап пен сұраққа – екі шапалақ.
Топтық жұмыс. Бірлескен
оқылым
«ДЖИГСО» тәсілі
1-қадам. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтап, тақырып
бойынша білімді өзектендіреді;
2-қадам. Мәтін бөліктеріне сай топ мүшелерінің әрқайсысы
тапсырмаларды бөліп алады:
-
Оқу
жылының басталуы. Мұғалім сауалы. Кейіпкер әңгімесі. Айға
сапар.
-
Айға орналасу. Айдағы құбылыстар.
Тіршіліксіздік.
-
Айдағы жасырынбақ
-
Әке
әңгімесі. Қоршаған ортаны қорғау.
3-қадам. Сараптау топтарына қайта бөлінеді (1-бөлікпен
жұмыс жасағандар бір топқа, 2-бөлікпен жұмыс жасағандар екінші
топқа, т.с.с.).
4-қадам. Сараптау тобында өздері оқып шыққан үзіндіге
талқылау жасайды, топ мүшелеріне түсінікті етіп жеткізудің жолдарын
белгілейді.
5-қадам. Өз
топтарына барып, сараптау тобында талқылап келген тапсырмасын
түсіндіреді, өзара сұрақтар қояды.
Қалыптастырушы бағалау
Топ
ішінде бірін-бірі фишкамен бағалайды. Ең жақсы түсіндірген оқушыға
көк, орташаға сары фишкалар беріледі.
Жұптық жұмыс. Кесте
толтырады
Әңгіме композициясы
|
Жұптардың жауабы
|
Өзіндік пікір
|
Қиялдан туған қисындар
|
Эпилог
|
|
|
|
Басталуы
|
|
|
|
Дамуы
|
|
|
|
Шиеленісуі
|
|
|
|
Шарықтау шегі
|
|
|
|
Шешімі
|
|
|
|
Пролог
|
|
|
|
Дескриптор:
- әңгіменің композициялық желісін, эпилог,
прологтарды анықтайды;
- өзіндік пікір айтады;
- қиялдан туған қисындарға мысал
келтіреді.
Жұптар бірін-бірі «коментарий жазу» тәсілі арқылы
бағалайды.
|