Ашық сабақ. Жыраулар поэзиясы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Жыраулар поэзиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі мен əдебиеті пəнінің мұғалімдеріне арналған ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні: Қазақ тілі

Мектеп: «Жаңаталап» жом КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Рахимбекова Кульпаршин Ахметовна

Сынып: 9

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:


ХV- XVIII ғасырлардағы жыраулар поэзиясы. Жыраулар поэзиясы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

ХV- XVIII ғасырлардағы жыраулар поэзиясы жайлы біледі.

Жыраулар поэзиясының өзекті тақырыбы –туған елі екені жайлы біледі.

Жыраулар өз толғауларында өмір,достық, адамгершілік жайында сыр шеріткені жайлы біледі.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады:

ХV- XVIII ғасырлардағы жыраулар поэзиясы жайлы біледі.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Жыраулар поэзиясының өзекті тақырыбы –туған елі екені жайлы біледі.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Жыраулар өз толғауларында өмір,достық, адамгершілік жайында сыр шеріткені жайлы біледі.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу,түсіну, қолдану

Бағалау критерийі

ХV- XVIII ғасырлардағы жыраулар поэзиясы жайлы біледі.

Жыраулар поэзиясының өзекті тақырыбы –туған елі екені жайлы біледі.

Жыраулар өз толғауларында өмір,достық, адамгершілік жайында сыр шеріткені жайлы біледі.

Тілдік мақсаттар


Оқушы орындай алады: ХV- XVIII ғасырлардағы жыраулар поэзиясы жайлы біледі.

Жыраулар поэзиясының өзекті тақырыбы –туған елі екені жайлы біледі.

Жыраулар өз толғауларында өмір,достық, адамгершілік жайында сыр шеріткені жайлы біледі.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминология: риторика.

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Жыршы мен жырауларға қандай қасиеттер тән болған?

  2. Жыраулар поэзиясының негізігі тақырыбы қандай?

  3. Жыраулар өз заманының қандай өзекті мәселелерін жырларына арқау еткен?

Құндылықтарға баулу


Өзге елдің мәдени құндылығына құрметпен қарау. Өзара ынтымақтастықта жұмыс жасауға баулу.

Пәнаралық байланыс

Әдебиет

АКТ-ні қолдану дағдылары

Ноутбук, интербелсенді тақта

Алдыңғы білім


ХV- XVIII ғасырлардағы жыраулар поэзиясы. Жыраулар поэзиясы туралы біледі.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

5минут

5 минут

2мин


Сабақтың ортасы

10 минут


2 минут

8 минут

2 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Жағымды ахуал орнату:

«Зымыран» сұрақтар арқылы оқушылар жауап береді.

  1. Жыршы мен жырауларға қандай қасиеттер тән болған?

  2. Жыраулар поэзиясының негізігі тақырыбы қандай?

  3. Жыраулар өз заманының қандай өзекті мәселелерін жырларына арқау еткен?

ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.

2-тапрсырма.

Жыраулық өнер дала «абызы», өз заманының терең ойшылдарының өмірі туралы жан-жақты ойларын айтады.

«Басбармақ» әдісі арқылы бірін-бірі бағалау.

Түрлі қима суреттер





Кесте қима қағаз

Плакат, маркер

.3-тапсырма. Жыршы мен жырауларға қандай қасиеттермтән болғаны жайлы баяндау.

«Бағдаршам» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды.

Слайд

Сабақтың соңы

2 минут



2минут


2 минут

Сабақты бекіту.

Жыраулардың сөзі мақсатсыз айтылмайды дегенді қалай ойлайсыңдар?

Қазақ әдебиетінің дамуына ықпал етіп,өзіндік із қалдырған жыраулар поэзиясының көрнекті өкілдерінен кімдерді білеміз?

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы білімдерін тексеру.

Үйге тапсырма: «Жыр», «жырау», «жыршы», «толғау» сөздерінің түсінігін жазып келу.



Кеспе қағаздар

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлапм отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

«Зымыран» сұрақтар арқылы оқушылар жауап береді.

1. А.Йасауи кім ?

2. «Даналық кітабының» шығу тарихы жайлы біледі.

3.А.Йасауидің қандай шығармалары бар?

2-тапрсырма.

«Диуани хикмет» кітабы туралы өз көзқарастарыңды, пікірлеріңді жинақтап қағазқа түсіріп отырыңдар.

(ой түйіндеу). І топ. 3-тапсырма. Өлеңді құрлысына қарай талдау.

ІІ топ. Ахмет Йасауи мен А.Құнанбаевты салыстыру


ҚБ «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.«Бағдаршам» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы білімдерін тексеру.




Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?



Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.11.2018
3278
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі