Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сейтқасымова Ш


    Пән/Сынып:

    Әдебиеттік оқу 2 «а» сынып


    Күні

    01.10.2021


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Өзім туралы.


    Сабақтың тақырыбы:

    К Оразалин. Абайдың шаңырағы.


    Оқу мақсаттары

    2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

    2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу


    Сабақтың мақсаты:





    Барлық оқушылар: Мәтінді дұрыс әрі түсініп оқиды. Көптеген оқушылар: Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Кейбір оқушылар: Шығарманың мазмұны бойынша өз сөзімен мазмұндайды, суреттер бойынша сахыналайды


    Критерий


    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады


    Дескриптор


    мәтінді қатесіз оқиды;

    − қажетті ақпараттарды белгілеп көрсетеді;

    − мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;

    − мәтін мазмұнына қатысты ойын айтады.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:.

    Абай өлеңдерін жатқа айта алады

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    төзімді--шыдамды

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Абай шаңырағы қандай?







    Алдыңғы оқу:

    Менің сүйікті ойыншықтарым. Менің кемем



    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:



    Уақыты

    Кезеңдері

    Педагогтың іс әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар




    2 минут







    Үй тапсырмасы





    8 минут






    (25 мин)







    Басталуы
























    Ортасы


















    ІV. Жаңа материалды меңгерту.


































































































    Талқылауға арналған сұрақтар:

    I.Психологиялық ақуал туғызу. Үлкенге де «сіз» Кішіге де «сіз» Сәлем бердік сіздерге

    Құрметпенен біз.

    .Топқа бөліну.

    1-топ.Ақыл 2-топ.Еңбек 3-топ.Тәрбие ІІ. «Кезбе тілші» ойыны арқылы өткен тақырыптарға байланысты сұрақ қойып, жауап алу.

    Тілші.

    • 1. Бауыржан Момышұлы кім? (Жамбыл облысында 1910-1982жж туған, жазушы, қолбасшы, Кеңес одағының батыры)

    • 2. Сәкен Сейфуллиннің қандай өлеңін білесіңдер? (Біржан)

    • 3. Өкініш мәтініндегі басты кейіпкер кім? (Аңсар мен күшік)



    ІІІ. Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Кәмен Оразалиннің «Абайдың шаңырағы» атты шығармасы

    Кәмен Оразалин 1920 жылы 16 маусымда Семей облысы, Абай ауданы, Құндызды ауылының Қылышбек жайлауында дүниеге келген. Ұлы Отан соғысына қатысқан. Абай ауданының Құрметті азаматы. Шығармалары; «Ақ жазық»,«Көктем салқыны »,«Жазушы»,«Ана тілі»,«Елорда» деген шығармалары бар.

    Дескриптор:

    1.Автор туралы мәлімет алады.

    2.Суреттермен танысады.

    «Абай шаңырағы» әңгіме. 1-топ.

    Үй ішіне кіргеннен кейін Әуезде көпке дейін үнсіз бір орында тұрып қалды. Оң жақта қаттап жиналған сүйек төсек тұр. Одан жоғары орналастырылған кітап шкабы мен үш ішікті домбыра, әсіресе, Әуездің көзіне жылы ұшырап, ыстық көрініп кетті.

    2-топ.

    Төр алдында жазылған қызыл күрең кілемнің үстіндегі жеке-жеке қонақ көрпелер мен дөңгелек үстел Абайдың да алыста жүрмегенін аңдатқандай сезім құшағына бөледі. Қазір, қазір-ақ Абайдың:

    – Нағашы, төрлетіңіз! – деген қоңыр дауысы естілетін сияқты. Қатты толқуға түскен Әуез:

    – Алда, қарағым, Абайжан-ай! –деп қалды.

    Үлкен адамның қобалжыған күйін аңғарған Кәрім:


    3-топ.


    –Ау, – деп сөз аралатты, – нағыз сахараның ақ күнбез ғой мынауыңыз.

    Көз талдыра жан-жағына қарасқандардың үнсіздігін әлден соң Әуез бұзды:

    – Қайырлы болсын! Біз бұдан артық не тілейміз, бәріңе де рақмет!

    Осылайша тілек еткен Әуез төрге шығып жайласқан еді

    Ал ендеше СИҚЫРЛЫ ҚОРАПШАДАН топ басшылары келіп, 1 сұрақтан алады?

    1. Абай кім болған? (Ұлы ақын, Аудармашы)

    2. Абай атамыз туралы не білеміз? (1845-1904 жылы Семей облысында дүниеге келген.)

    3.Абай атамыздың қандай өлеңін білесіңдер?



    1.Балалар, әңгімеде не жайлы айтылған? 2.Суреттен нені көріп тұрсыңдар?

    3.Әңгімеде қандай кейіпкерлердің есімдері аталды?

    4.Киіз үйді көрен Әуез қарт қандай күйде болды?

    V. Суретпен жұмыс:

    VI.Сергіту сәті: Көңілді күн

    VII .Дәптермен жұмыс.

    Алаша – қой жүнінен тоқылған төсеніш

    Сүйек төсек – жақтауларына сүйекпен өрнек салып, әшекйленген ағаш төсек.

    VIІІ. «Қағаз қиындыларын құрастыру» ойын
    Дескриптор

    1.Суреттермен жұмыс жасайды

    2.Суреттерді құрастырады.

    3Сурет бойынша әңгімелейді

    IX. «Тапқыр болсаң, тауып көр» бөлімі бойынша жұмбақтар шешіледі.


    Ұқсайтын шеңберге,

    Қабырғасы жиылып, керіледі.

    Жиһазы мол кең бөлме,

    Төбесінен жұлдыздар көрінеді.

    (киіз үй)


    Бассаң бір түймесін,

    Есігі ашылған.

    Керемет күймесі

    Кісіні тасыған. (Лифт)


    Дескриптор

    1.Екі үйді салыстырады.

    2Айырмашылықтарын айтады.

    Топқа бөлінеді.







    Топта топбасшы сайлап алады




    Шапалақтайды







    Өткен сабақты пысықтап,
















































    Тақырыпты «Жигсо» әдісіне салады.



    Оқушыларды 3 топқа бөлемін. Тақырыпты мазмұнына қарай 3 ке бөліп беремін.

    3 топ өкілдер берілген бөлікті оқып, бір-біріне түсіндіріп береді




























































    Балалар сергіп алады.




    Балалар дәптермен жұмыс жасайды











    оқушылар сұрақтарға жауап береді.







    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сейтқасымова Шамшат Алякбаровна
    08 Қазан 2022
    535
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ К Оразалин "Абайдың шаңырағы"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ К Оразалин "Абайдың шаңырағы"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл мәтінде жазушы Кәмен Оразалин Абайдың шаңырағы жайында әңгімелеген. Үйге кірген қонақтар Абайдың үйінің кереметтілігіне тамсанып тұр.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сейтқасымова Ш


    Пән/Сынып:

    Әдебиеттік оқу 2 «а» сынып


    Күні

    01.10.2021


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Өзім туралы.


    Сабақтың тақырыбы:

    К Оразалин. Абайдың шаңырағы.


    Оқу мақсаттары

    2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

    2.2.1.2 - шығарманы іштей оқып, ондағы қажетті ақпараттарды белгілеп оқу


    Сабақтың мақсаты:





    Барлық оқушылар: Мәтінді дұрыс әрі түсініп оқиды. Көптеген оқушылар: Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Кейбір оқушылар: Шығарманың мазмұны бойынша өз сөзімен мазмұндайды, суреттер бойынша сахыналайды


    Критерий


    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады


    Дескриптор


    мәтінді қатесіз оқиды;

    − қажетті ақпараттарды белгілеп көрсетеді;

    − мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;

    − мәтін мазмұнына қатысты ойын айтады.


    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:.

    Абай өлеңдерін жатқа айта алады

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    төзімді--шыдамды

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Абай шаңырағы қандай?







    Алдыңғы оқу:

    Менің сүйікті ойыншықтарым. Менің кемем



    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:



    Уақыты

    Кезеңдері

    Педагогтың іс әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар




    2 минут







    Үй тапсырмасы





    8 минут






    (25 мин)







    Басталуы
























    Ортасы


















    ІV. Жаңа материалды меңгерту.


































































































    Талқылауға арналған сұрақтар:

    I.Психологиялық ақуал туғызу. Үлкенге де «сіз» Кішіге де «сіз» Сәлем бердік сіздерге

    Құрметпенен біз.

    .Топқа бөліну.

    1-топ.Ақыл 2-топ.Еңбек 3-топ.Тәрбие ІІ. «Кезбе тілші» ойыны арқылы өткен тақырыптарға байланысты сұрақ қойып, жауап алу.

    Тілші.

    • 1. Бауыржан Момышұлы кім? (Жамбыл облысында 1910-1982жж туған, жазушы, қолбасшы, Кеңес одағының батыры)

    • 2. Сәкен Сейфуллиннің қандай өлеңін білесіңдер? (Біржан)

    • 3. Өкініш мәтініндегі басты кейіпкер кім? (Аңсар мен күшік)



    ІІІ. Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Кәмен Оразалиннің «Абайдың шаңырағы» атты шығармасы

    Кәмен Оразалин 1920 жылы 16 маусымда Семей облысы, Абай ауданы, Құндызды ауылының Қылышбек жайлауында дүниеге келген. Ұлы Отан соғысына қатысқан. Абай ауданының Құрметті азаматы. Шығармалары; «Ақ жазық»,«Көктем салқыны »,«Жазушы»,«Ана тілі»,«Елорда» деген шығармалары бар.

    Дескриптор:

    1.Автор туралы мәлімет алады.

    2.Суреттермен танысады.

    «Абай шаңырағы» әңгіме. 1-топ.

    Үй ішіне кіргеннен кейін Әуезде көпке дейін үнсіз бір орында тұрып қалды. Оң жақта қаттап жиналған сүйек төсек тұр. Одан жоғары орналастырылған кітап шкабы мен үш ішікті домбыра, әсіресе, Әуездің көзіне жылы ұшырап, ыстық көрініп кетті.

    2-топ.

    Төр алдында жазылған қызыл күрең кілемнің үстіндегі жеке-жеке қонақ көрпелер мен дөңгелек үстел Абайдың да алыста жүрмегенін аңдатқандай сезім құшағына бөледі. Қазір, қазір-ақ Абайдың:

    – Нағашы, төрлетіңіз! – деген қоңыр дауысы естілетін сияқты. Қатты толқуға түскен Әуез:

    – Алда, қарағым, Абайжан-ай! –деп қалды.

    Үлкен адамның қобалжыған күйін аңғарған Кәрім:


    3-топ.


    –Ау, – деп сөз аралатты, – нағыз сахараның ақ күнбез ғой мынауыңыз.

    Көз талдыра жан-жағына қарасқандардың үнсіздігін әлден соң Әуез бұзды:

    – Қайырлы болсын! Біз бұдан артық не тілейміз, бәріңе де рақмет!

    Осылайша тілек еткен Әуез төрге шығып жайласқан еді

    Ал ендеше СИҚЫРЛЫ ҚОРАПШАДАН топ басшылары келіп, 1 сұрақтан алады?

    1. Абай кім болған? (Ұлы ақын, Аудармашы)

    2. Абай атамыз туралы не білеміз? (1845-1904 жылы Семей облысында дүниеге келген.)

    3.Абай атамыздың қандай өлеңін білесіңдер?



    1.Балалар, әңгімеде не жайлы айтылған? 2.Суреттен нені көріп тұрсыңдар?

    3.Әңгімеде қандай кейіпкерлердің есімдері аталды?

    4.Киіз үйді көрен Әуез қарт қандай күйде болды?

    V. Суретпен жұмыс:

    VI.Сергіту сәті: Көңілді күн

    VII .Дәптермен жұмыс.

    Алаша – қой жүнінен тоқылған төсеніш

    Сүйек төсек – жақтауларына сүйекпен өрнек салып, әшекйленген ағаш төсек.

    VIІІ. «Қағаз қиындыларын құрастыру» ойын
    Дескриптор

    1.Суреттермен жұмыс жасайды

    2.Суреттерді құрастырады.

    3Сурет бойынша әңгімелейді

    IX. «Тапқыр болсаң, тауып көр» бөлімі бойынша жұмбақтар шешіледі.


    Ұқсайтын шеңберге,

    Қабырғасы жиылып, керіледі.

    Жиһазы мол кең бөлме,

    Төбесінен жұлдыздар көрінеді.

    (киіз үй)


    Бассаң бір түймесін,

    Есігі ашылған.

    Керемет күймесі

    Кісіні тасыған. (Лифт)


    Дескриптор

    1.Екі үйді салыстырады.

    2Айырмашылықтарын айтады.

    Топқа бөлінеді.







    Топта топбасшы сайлап алады




    Шапалақтайды







    Өткен сабақты пысықтап,
















































    Тақырыпты «Жигсо» әдісіне салады.



    Оқушыларды 3 топқа бөлемін. Тақырыпты мазмұнына қарай 3 ке бөліп беремін.

    3 топ өкілдер берілген бөлікті оқып, бір-біріне түсіндіріп береді




























































    Балалар сергіп алады.




    Балалар дәптермен жұмыс жасайды











    оқушылар сұрақтарға жауап береді.







    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 3 сынып
    08.10.2022
    535
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сейтқасымова Шамшат Алякбаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации