Материалдар / Ашық сабақ "Керкұла атты Кендебай" ертегісі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Керкұла атты Кендебай" ертегісі

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
683
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспардың тарауы:

Таза, мінсіз асыл сөз.

Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы тірек

мектебі (ресурстық орталық)


Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Копбосынова Ж


Сынып:5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы


"Керқұла атта Кендебай"


Оқу мақсаттары

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әректі арқылы образын ашу.


Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әректі арқылы образын ашады.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлер образын талдайды.


Кейбір оқушылар орындай алады:

Кейіпкерлер образына қатысты өз көзқарасын білдіріп өмірмен байланыстырады.


Бағалау критерилері


Көркем шығармадағы кейіпкерлер портретін ашады.


Іс-әрекеті арқылы образын талдайды.


Тілдік мақсат


Пәнге қатысты терминдер

Құла, торсық, жортуыл, жалақ, пұл;


Диалог құруға \ шығарма жазуға арналған тіркестер


Талқылауға арналған сұрақтар

Ертегінің қиял-ғажайып ертегі екеніне қандай дәлелдер айта аласыңдар?


Құндылықтарға баулу



Оқушылардың патриоттық сезімін оятып, адамгершілікке, мейірімділікке тәрбиелеу


Пәнаралық байланыс

Тіл, тарих;



Алдыңғы оқу

Ертегілер туралы білетіндерімен бөліс



Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы

3 минут




5 минут


I.Ұйымдастыру кезеңі:

Cәлемдесу. Оқушыларды реттік сандары арқылы топқа бөлу.


Ой шақырту.

Интербелсенді тақтадан "Керқұла атты Кендебай" мультфилімінен үзінді көрсетіп ой қозғау сұрақтары арқылы жаңа сабаққа түсемін.


Жабық сұрақтар:

Бұл үзінді қандай ертегіден алынған?

Бұл ертегіні қиял-ғажайып ертегісіне жатқызуға бола ма?

Ашық сұрақтар:

Кендебайдың адамдардан ерекшелігі неде?





АКТ



Мәтін жазылған парақ

Топқа бөлінетін суреттер






Ортасы


6 минут














3 минут

















5 минут
















5 минут





















5 минут
















7 минут

















1 тапсырма. ТЖ."Керқұла атты Кендебай" ертегісін оқып кейіпкердің іс-әрекетінің астын сызыңдар. Хикая картасы арқылы ертегіге композициялық талдау жасаңдар.

Shape11 Shape9 Shape7 Shape2 Shape4 Shape5 Shape10 Shape8 Shape6 Shape3 Shape1






Дескриптор:

-ертегіні оқиды, астын сызыңдар, композицичлық талдау жасаңдар.



2 тапсырма. ТЖ.

Ертегі кейіпкерлерін топтастырыңдар.

Shape12



Кейіпкерлер

әлемі











Дескриптор:

-топтастырады.


3 тапсырма. ТЖ.

"Венн диаграмма" әдісі бойынша кейіпкерлерді талдайды.



Shape15 Shape14 Shape13

ортақ қасиеттері

Ба Бай баласы

Кендебай










Дескриптор:

-кейіпкерлерді талдайды.


4 тапсырма.Мәтіннен кейіпкерлер іс-әрекетін табыңдар.

Shape17 Shape16

Алтын құйрықты тауып алып үйне қайтып келеді.

Кендебай


Shape19 Shape18


Shape20

Сенің алдыңда қоятын бір шартым бар.


Shape21 Shape22

Хан


Shape23

Shape24

Мойындары салбырап үйлеріне келеді.


Shape25

Хан баласы





Shape27 Shape26

Көзінің жасын көл қылды.

Бала






Дескриптор:


-іс-әрекетін табады.


5 тапсырма. ТЖ. Ертегі кейіпкерлерінің портретін сипаттап жазыңыз. Кейіпкелер әрекетіне дәлелдер келтіріңіз.Әрекеті негізінде образын ашыңыз.

Кейіпкерлер

Портреті

Ертегідегі ең маңызды үш әрекеті

Образы


Кендебай




Хан




Хан балалары





Дескриптор:

-образын ашады.



6 тапсырма.Ертегідегі кейіпкерлердің іс-әрекетін талдаңыз. Өз пікіріңізді білдіре отырып, кейіпкердің іс-әректін шынайы өмірмен байланыстырыңыз.

Shape30 Shape29 Shape28

Пікірі

Іс-әрекеті

Кейіпкер




Shape31

Өмірмен байланысты




Дескриптор: кейіпкердің іс-әректін шынайы өмірмен байланыстырады.


Тапсырма жазылған парақтар

Кейіпкерлер суреті

Сілтемелер

Соңы



6 минут




Picture 6

АКТ

Кері байланыс парақтары


Қосымша мәлімет


Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз ?

АКТ-мен байланыс



Барынша қолдау


















Орташа қолдау













Қолдау аз







Мәтіннен кейіпкерлер іс-әрекетін сәйкестендір.

Shape33 Shape32

Алтын құйрықты тауып алып үйне қайтып келеді.



Кендебай


Shape34

Shape35

Shape36

Сенің алдыңда қоятын бір шартым бар




Shape37 Shape38

Хан


Shape39

Мойындары салбырап үйлеріне келеді




Shape40

Хан баласы




Shape42 Shape41

Көзінің жасын көл қылды.



Бала







Мәтіннен кейіпкерлер іс-әрекетін жаз.

Shape43 Shape44

Кендебай



Shape45

Shape46 Shape47

Хан




Shape48

Shape50 Shape49

Хан баласы




Shape51


Мәтіннен кейіпкер іс-әрекетін табыңдар.

Shape52 Shape55 Shape53 Shape54



Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?




Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!