ҰМЖ
тарауы
1 – бөлім: Таза , мінсіз
асыл сөз
|
Мектеп: Қ.Күлетов
атындағы № 92 орта
мектебі
Сынып:
5
Күні:
07.09
|
Пәні: қазақ
әдебиеті
|
Қатысқандар саны:
23
|
Қатыспағандар саны:
0
|
|
Сабақтың
тақырыбы
|
«Керқұла атты
Кендебай» ертегісі. Кендебайдың ерліктері .2-
сағаты
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
5.Т/Ж.3 Көркем
шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс- әрекеті арқылы образын
ашу
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
|
Керқұла атты
Кендебай» ертегісін біледі,
түсінеді.
|
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады:
|
Ертегідегі негізгі тақырыпты
анықтай алады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
|
Әдеби шығарманың тақырыбы мен
идеясына өз қөзқарасы негізінде талдау жасай
алады.
|
Ойлау
деңгейі
|
түсіну,
қолдану.
|
Бағалау
критерийі
|
Ертегідегі негізгі
тақырыпты дұрыс анықтайды.
Ертегі идеясын өз көзқарасы
негізінде талдайды.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Қазақстандық патриотизм,
ынтымақтастық, азаматтық жауапкершілік, ашықтық , құрмет, сын
тұрғысынан ойлау, білім алуға дайын
болу
|
Пәнаралық
байланыс
|
Қазақ әдебиеті,
тарих
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай
алады:
|
Оқушылар ертегіні оқиды.
Кендебай туралы мәліметтері
молаяды.
|
Негізгі сөздер
мен тіркестер: (пәнге арналған сөздік және
терминология)
Торсық шеке , мая-мая,
»Айырылғырдың суы айырыл», үйіп, қуса, өрен
жүйрік
|
Сыныптағы диалог/
жазылым үшін пайдалы тілдік
бірліктер:
Біздер Кендебайдың қандай
ерліктерін байқадық?
|
Талқылауға
арналған сұрақтар:
-
Ауыз әдебиеті
дегеніміз не?
-
Әдеби жанр дегеніміз
не?
|
Сіз неліктен
... екенін айта аласыз
ба?
Туып - өскен жеріңді, ата –
бабаларыңның мекенін көркейту үшін не істер
едің?
|
Алдыңғы
білім
|
Оқушылар Керқұла атты Кендебай
туралы біледі.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
7
мин
|
2
мин
2
мин
3
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Сыныпта жағымды психологиялық
ахуал орнату
«Мейірімділік
шеңбері» әдісімен ертегі кейіпкерлері
туралы айтады.
Топқа
бөлу. Сынып
оқушылары есімдерінің буын санына қарай
оқушылар топқа
бөлінеді
-
топ – бір буынды
сөздер
-
топ- екі буынды
сөздер
-
топ- үш буынды
сөздер
ҚБ
Мадақтау
Ой қозғау. «Миға
шабуыл» әдісі.
-
Ауыз әдебиеті
дегеніміз не?
-
Әдеби жанр дегеніміз
не?
-
Жазба әдебиетінің
ауыз әдебиетінен қандай айырмашылығы
бар?
-
«Керқұла атты
Кендебай» ертегісінің фабуласын
табыңдар
ҚБ Бармақ
арқылы бағалау
Оқушылардың пікірін
қорытындылай келе, жаңа сабақтың оқу мақсаты мен бағалау критерийі
таныстырылады.
|
Қорапша қима
қағаздар, буын саны әртүрлі
сөздер
Түрлі – түсті
қағаздар, инт. тақта
Қазақ әдебиеті
,
5-сынып
А. Ақтанова
,
А.
Жүндібаева
«Атамұра»
баспасы-2017 жыл
|
Сабақтың
ортасы
28
мин
|
9
мин
5
мин
5
мин
5
мин
4
мин
|
ТЖ. «Топтық
зерттеу» әдісі.
Ертегі мазмұны
бойынша топтарға тапсырма
беріледі.
-
топ. Оқиғаның
шиеленісуі мен аяқталуы туралы пікірлерін
білдіреді
-
топ. Ертегінің
композициясы бойынша сценарий
құрастырады
-
топ . Керқұла атты
Кендебайдың ерлігін сипаттайтын жерлерді ертегілерден тауып
оқиды.
ҚБ Өзара
бағалау
Ж. Дәптермен
жұмыс.
Мәтінді тыңдап,
берілген уақыт ішінде тапсырмаларды
орындаңдар
-
мәтін: уақыт мөлшері
12 минут
-
мәтін: уақыт мөлшері
15 минут
ҚБ Көңіл –
күйді білдіретін
смайликтер
ЖЖ. 3-
тапсырмамен жұмыс
Төменде берілген
ұғымдардың анықтамасын тауып, сәйкестендіріп дәптерлеріңе
жазыңдар
ҚБ «Екі
жұлдыз, бір ұсыныс »
Ж. Оқулықпен
жұмыс
1-
тапсырмамен жұмыс
жүргізіледі.
Қазанғап
кедей А
Кендебайдың
ерлігі
Батырдың
елі
Хан мен
балалары
Малшы
Кендебай
Керқұла ат пен
Кендебай
Кендебай және қойшы
бала
Кендебайдың өмірге
келуі
ҚБ
Мадақтау
Кері
байланыс.
«Сиқырлы қалам»
әдісі.
Бір –бірлеріне сиқырлы қалам
ұсыну арқылы батырлық туралы түйінді сөздер
айтады.
|
Оқулық, дәптер,
қалам
АКТ мүмкіндігі,
бейнежазба
Оқулық
Таратпа
қағаздар
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
3
мин
|
Рефлексия.
«Сауалнама»
әдісімен оқушыларға шағын сауалнама
ұсынылады.
Сабақта мен ... жұмыс
істедім.
белсенді /
енжар
Мен сабақта өз
жұмысыма...
ризамын / риза
емеспін
Менің көңіл –күйім
...
жақсы болды /
нашарлады.
Сабақ материалы
маған ...
түсінікті/
түсініксіз
пайдалы /
пайдасыз
қызықты /
зеріктіретін
Үй тапсырмасы
маған ...
жеңіл /
қиын
қызықты /
қызықсыз
|
Сауалнама
парақшалары
|
|
2
мин
|
Үйге
тапсырма.
-
«Керқұла атты Кендебай»
ертегісіндегі кейіпкерлерге талдау
жасау.
|
|