Материалдар / Ашық сабақ. Кіші допты лақтыру элементтері бар қозғалмалы ойындар

Ашық сабақ. Кіші допты лақтыру элементтері бар қозғалмалы ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек, тәжірибе алмасу мақсатында, оқушылардың тақырып бойынша білім, білік және дағдысын арттыру, олардың пәнге деген қызығушылығы мен ынтасын арттыру, салауатты өмір салтын насихаттауға көмектеседі. Оқушылар оқыту үрдісі барысында бір-бірімен тығыз қарым-қатынас орнатып, өзара пікір алмасады және мұғалімдердің педагогикалық жетістіктерін арттырады. Мұғалімдерге көмекші құрал ретінде қолдануға ұсыныс береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
3089
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

8-бөлім – Жеңіл атлетика арқылы салауатты өмір салты (15 сағат)

Мектеп: 84

Күні:16.05.19ж.

Мұғалімнің аты-жөні:Турлыбеков Нургали

Сынып: 3 «Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Кіші допты лақтыру элементері бар қозғалмалы ойындар.

Оқу мақсаттары

3.2.5.1 қозғалыс белсенділігі үрдісінде сыни ойлау ерекшеліктерін қолдану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: дене жаттығуларын орындаукезінде қиындықтармен тәуекелдерді түсінеді және көрсетеді.

Көптеген оқушылар: салауатты өмір салты үшін дене белсенділігінің маңыздылығын түсінеді.

Кейбір оқушылар: мұғалімнің көмегінсіз өз бетінше дене жаттығуларын жасай алады.

Бағалау критерийлері

  • денсаулықты нығайтуға ықпал ететін дене жаттығуларын көрсетеді;

  • жаттығуларды орындау барысында қиындықтарды және тәуекелдерді түсінеді.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика және терминология

Мыналарды қамтиды:

Дене бөлшектері

Жүгіру, жүру, адымдап жүру

Скакалка арқылы секіру, подпрыгивания,

тыныс алу, жүрек қағысы

жүрек соғысының жиілігі

көшбасшылық

патриотизм

әділ ойын

Диалогқа арналған пайдалы сөз

Талқылауға арналған сұрақтар:

Неліктен физикалық жаттығуларды тұрақты орындау қажет?

Берілген физикалық жаттығулардан кейін өзіңізді қалай сезінесіз: шаршаңқы, жігерлі, сенімді?

Дене әректтері сіздің күшті болуыңызға көмектеседі ма?

Жүгіру кезінде жүрек соғысының жиілігі қалай өзгереді?

Құндылықтарды

дарыту


оқушының төзімділік, жылдамдық, күш, ептілік және икемділік сияқты қозғалыс дағдыларын дамытады; ұлтжандық, құрмет, командада жұмыс;

оқушыларды өмір бойы салауатты өмір салтын ұстануға бағыттай отырып, алынған дағдыларды қолдануға ынталандырады;

Пәнаралық

байланыстар

Биология, физика пәндерімен байланыстырылады. (Дене жаттығуларын орындау барысында дене мүшелерінің белсенді қызметін және бұлшық еттердің қимылын түсінеді).

АКТ қолдану дағдылары

Тақырып бойынша дене жаттығуларын орындау әдісін көрсету(АКТ қолданған жағдайда)

Бастапқы білім

Оқушылардың дене шынықтырудың өткен бөлімдерінен жүгіру, секіру және лақтыру дағдыларның дамуын біледі және түсінеді.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.













«Тақырып көлеміндегі әрекеттер»

Оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу. Спорттық кииімдеріне назар аудару. Қауіпсіздік ережесін таныстыру, қайталау.

Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру. Бағалау критерийлерін оушылармен бірге құрастыру. Алдағы жұмыстармен таныстыру.

Жүру жаттығуларын орындау;

Жүгіру жаттығуларының түрлерімен жаттығу;

Жылдамдыққа жүгіру;

Тынысты қалыпқа келтіру

Одан кейін шеңбер бойына тұрып ЖДЖ орындайды. Шеңбер бойындағы әр оқушы бір-бір жаттығудан айтып, санақ бойынша орындатқызады.

Бағалау: Оқушылар тарапынан берілген ақпаратқа мадақтау арқылы қолдау көрсету.


Әр бір тапсырмаға үлкен, бос кеңістік.

Ұсынылатын қызмет түрлеріне байланысты қауіпсіздік техникасы бойынша нұсқаул

Сабақтың ортасы

25 мин.


























Лақтыру тәжірибелері

(Т, Ж, ҚБ) Алаңға диометрі 10 және 15 м үш шеңбер сызыңыз. Екі команда ойнайды. Әр топта бір капитан және үш қорғаушы болады қалған ойыншылар шабуылшылар. Капитан кіші шеңберде, қорғаушылар ортаңғы шеңберде, ал шабуылшылар үлкен шеңберде тұрады, капитандардың біріне мұғалім волейбол добын береді. Капитан допты өз шабуылшысына лақтырады ал қорғаушылар қарсыластар допты қағып алып өз капитанына беруге тырысады.

Доп алғаннан кейін, капитан олардың қалаларының бірін соғады. Мұғалім келесі ойынды бастау үшін допты келесі капитанға береді.

Ойын қай команда ортадағы қалалардың төртеуін соқса аяқталады.



(С, Т, ҚБ) 6-8 метр қашықтықта сыныпты 2-3 топқа бөліп бір сызыққа қатарға тұрғыз. Бірші тұрған ойыншыларға доп беріледі. Мұғалімнің белгісі бойынша допты екі қолмен бастан асырып төмен қарай жерге ұрып 3-4 метр қашықтықта тұрған қарама қарсы ойыншыға тигізу керек .

Допты ұстап алған ойыншы кері қарай қайта лақтырады. Допты лақтырғаннан кейін оқушы жүгіріп келіп топтың артына тұрады

(С, Т) «Мерген» ойыны. Қолдарында 2 кіші добы бар ойыншылар лақтыру алаңынан 1,5-2 метр арақашықтықта сызық бойында екі қатарда орналасады. Сызықтан 5-8 метр қашықтықта нысана орналасқан. Мұғалім белгісі бойынша кезекпен лақтыру сызығына келіп әр қайсысы екі рет лақтырады. Нысанаға дәл тигізген команда жеңіске жетеді.

Әрбір қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік.


Мұғалімге арналған ысқырық, секунд өлшегіш, бор, әр түрлі доптар, фишкалар, құрсаулар, қағаз, қалам, сұрақтар жазылған қима қағаздар


Үлкен, бос кеңістік, ойын алаңы әрбір қызмет үшін. Ысқырық. Ойынға арналған нысандар.

қозғалмалы ойындары интернет ресурстарының сілтемесі:

Сабақтың соңы

5 мин


«Сабақты қорытындылау»

Мақсаты: Қол жеткен нәтижелер туралы ойлану, өзіндік талдау жүргізуге дағдыландыру.

Сипаттама: Өткен тақырып туралы талқылау үшін мұғалім мен оқушының біріккен іс-әрекеті.

Мұғалім әрекеті: Сұрақ-жауап арқылы кері байланыс жүргізеді. Жақсы нәтижеге қол жеткізген оқушы мен капитанды атайды. Жетілдіру жаттығуларын ұсынады.

Оқушының әрекеті: Қиын болған немесе жүзеге асыра алмаған мәселелер бойынша сұрақ қояды. «Команда капитаны» рөліндегі оймен бөліседі. Мұғалім сұрағына жауап береді. Өзінің жетістігі туралы айтады.

Бағалау: Мұғалім оқушыларына «Рефлексиялық нысана» парақшасын таратып береді, оқушылар өзіндік бағалау арқылы парақшаларын толтырады.

Бос кеңістік.

Әрбір оқушыға «Кері байланыс картасы».





Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Үлгере алмайтын, қалып қоятын оқушылар мықты және дарынды балалардың сонынан қайталап береді

Кеңістікте қозғалыс сөздік қорларын кеңейту үшін жаттығып жатқан қабілетті оқушыларға қиынырақ сұрақтар қойылады.

Қозғалыс ойын және эстафета ойын ойнаған кезде мықты дарынды оқушылар өз креативтік ойларын және қимыл қозғалыстарын көрсете алады «Көңілді кенгуру »

Мұғалімнің сырттан жүріп байқауы.

Оқушылармен тақырып бойынша әңгімелесу.

Керек кезінде оқушылар тоқтай ала ма?

Оқушылар ойын ойнаған кезде ерекше қимыл қозғалыстарын көрсете ала ма?

Бақылау, тыңдау, сұрақтар

Оқушылардың қалай жүргендерін бақылау

Оқушылар өз-өздерін бағалау, орындаған тапсырманы талқылайды

Сұрақ жауап арқылы топтағы және жеке қарым-қатынас сапасын анықтау

Әр оқу тоқсанының басында бекітілген қауіпсіздік техникасы ережелерімен таныстыру; Сабақ барысында жайлы жағдай туғызу; Өзгелердің пікірін сыйлай отырып, олармен жұмыс жүргізу

Қауіпсіздік ережелерін мұқтят сақтау Тақырыпқа сай әрекет ету мен киінуді қатаң талап ету; Әр оқушының жүріс-тұрысын жіті назарда ұстау. Өзгелермен жұмыс, пікірді құрметтеу.

Рефлексия

Сабақ мақсаттары/меңгеру мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? оқушылар нені үйренді? Оқыту/оқу, Сәтті; Сәтсіз; Болашаққа жоспар.Сабақ мақсаты сабақ тақырыбына, оқушылардың жас ерекшелігіне, қимыл қозғалысқа деген қажеттіліктеріне сай қойылған.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ