Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Компьютердің пайдасы мен зияны 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ: 131-132 |
Мектеп: |
||||||||||
Күні: 14.03.2019ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Нурмаганова Г.Ш. |
||||||||||
Сынып: 5 «Б» |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||
Бөлім тақырыбы |
Компьютердің тілін табу - өнер |
||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Компьютердің пайдасы мен зияны |
||||||||||
Сабақтың түрі |
Жалпылау және меңгерілген ақпаратты жүйелеу сабағы |
||||||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Қазақ тіліндегі нақты хабарламалар арқылы оқушыларға компьютердің пайдасы мен зияны туралы түсінік беру. Оқылым,тыңдалым,айтылым,жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып,тілдесім әрекетіне жетелеу.Оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру,сөздік қорларын дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыландыру.Тілдік қатынас барысында оқушыларға рухани-мәдени тәрбие беру. |
||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша компьютердің пайдасы мен зиянына қатысты ақпарат бере алады. Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде қарапайым сөйлемдер арқылы компьютердің пай- далы, зиянды жақтарын сипаттайды. Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды, қарапайым үлгілер арқылы сыныптастарымен тілдесімге келеді. |
||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология:тақырып, мазмұн Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: үстел үстілік компьютер, пернетақта, тінтуір, жүйелік блок, |
||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Информатика,ағылшын тілі пәндері |
||||||||||
Мектеп құндылықтары |
|
||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Компьютердің пайдасы туралы мәліметтерді жинақтай отырып, постер құрды. |
||||||||||
Күтілетін нәтиже |
Компьютердің пайдасы мен зияны тақырыбы төңірегінде сөйлей білу. Тақырып бойынша сөздерді,сөз тіркестерін сөйлемде қолдана білу. Бір-бірін оқу үрдісіне қатыстырып,табысты оқуға жетелеу. |
||||||||||
Сілтемелер |
Күнтізбелік жоспар,оқулық,қосымша материалдар |
||||||||||
Оқыту әдістері |
Әңгімелеу,сипаттау,түсіндіру,сұрақ-жауап,постер қорғау,«Ми қыртысы» әдісі,«Еттартқыш,қоқыс,чемодан» әдісі. |
||||||||||
Жоспар |
|||||||||||
Жоспарланатын уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеттері |
|||||||||
Сабақтың басы 2 минут 4 минут |
Оқушылар сабаққа ұйымдастырылады. Оқу мақсаты таныстырылады. Ұйымдастыру кезеңі. Сыныптағы атмосфералық ахуалды қалыптастыру. «Шаттық шеңбер» (1 слайд) (Оқушыларды сабаққа ынталандыру,жағымды психологиялық ахуал тудыру мақсатында «шаттық шеңберіне» ортаға шығады. Түрлі-түсті қағазға жазылған тілектерді оқушылар бір-біріне тілеп, түстер бойынша топқа бөлінеді) Келе жатқан Наурыз мейрамы құтты болсын! Жаңа жыл құт-береке әкелсін! Сабақ сәтті өтсін! Топпен жұмыс. (2 слайд) 1-топ «Тапқырлар» (қызыл түс) 2-топ «Білімділер» (жасыл түс) Әрбір дұрыс жауапқа фишкалар беру.САбақ соңында топтың спикері санайды.Қай топ жеңгенін анықтау. Үй тапсырмасын сұрау (3 слайд) «Ыстық орындық» әдісі Мақсаты: ортадағы орындыққа бір оқушы отырады, басқа оқушылар сұрақ қояды.Орындықтағы оқушының үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дұрыс жауап беруі қадағаланады. -Компьютерде балалар қанша уақыт отыру керек? - Компьютерде балалар 2 сағат отыру керек. -Компьютерден қанша метр алыс отыру керек? -Компьютерден жарты метр алыс отыру керек. -Қанша минут үзіліс жасау керек? -15 минут үзіліс жасау керек. -Тінтуірді көп ұстағанда қандай ауруға шалдығады? -Тінтуірді көп ұстап отыру саусақ ауруына ұшыратады. Сұрақ-жауап, 4-тапсырма,75бет Бейнетаспа (4 слайд) |
«Шаттық шеңберінде» оқушылар шақырылып,пішіндерді өздеріне арналған тілектерді оқып шығады,сонан соң екі топқа бөлінеді. Оқушылар топқа бөлінеді. Оқушылар ортаға шыққан оқушыға үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды. |
|||||||||
Сабақтың ортасы 3 минут 25 минут 2 минут 3 минут 1 минут |
Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, интерактивті тақтадан компьютерге байланысты суреттерге,сөздерге назарларын аударып,үш тілде оқуларын талап етеді. «Ой шақыру» (5-14 слайд) 1-тапсырма Мәтіналғы-сканер-skanner басып шығарғыш-принтер-printer монитор-монитор-screen жүйелік блок-процессор-system unit пернетақта-клавиатура-keyboard Сабақтың тақырыбы: Компьютердің пайдасы мен зияны (15 слайд) Мәтіналды жұмыс: Белсенді тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен тіркестермен таныстырады, оқушылар қайталайды. Сөздікпен жұмыс 5-тапсырма (16 слайд) Ақпарат үдерісі-информационный процесс өңдеу-обработка талап етеді-требует терілген-набранный көшірмесі-копия көру қабілеті-способность видеть омыртақалардың қисаюы-искревление позвоночника шаршағыштық-усталость әлсіздік-слабость пайда-польза зияны-вред жүйке-нерв адам ағзасы-человеческий организм Мәтінмен жұмыс (17 слайд) Компьютер-ақпараттық үдерісті орындауға арналған құрал.Ақпарат үдерісі дегеніміз- қажетті ақпаратты алу,тыңдау, өңдеу, тарату.Осы компьютердің пайдасы өте көп.Мысал келтіретін болсақ: әр пәннен жазылатын рефераттардың көрнекі әрі таза,әдемі жазылуын мұғалімдер талап етеді.Қолымен жазылған және компьютерде терілген жұмыстарды салыстырайықшы. Екеуінің айырмашылығы жер мен көктей.Осы жазылған рефераттың бірнеше көшірмесі керек дейік.Оны ашып принтермен көшірмесін жасауға әлдеқайда аз уақыт жұмасалады. Бірақ компьютерді дұрыс пайдаланбасаң,оның зияны да өте көп. Әсіресе ондағы әртүрлі ойындар балалардың денсаулығына, жүйкесіне,миына зиян келтіреді. Ғалымдар компьютердің адам ағзасына тигізетін мынадай зияны бар екенін айтады: көздің көру қабілеті төмендетеді; омыртқалардың қисаюына әкеледі; жүйкеге салмақ түседі; шаршағыштық,әлсіздік пайда болады. Мәтінмен жұмыс.Оқулықпен жұмыс.Мәтінді оқиды.Мәтін мазмұны бойынша бірнеше сұрақтарға жауап алады. Топтық жұмыс: (18 слайд) 1-топқа: Негізгі тақырыпқа 3-4 сөйлем. 2-топқа: Қарамен жазылған сөздермен, сөйлем құрастырады. Мағынаны тану 11-тапсырма Топтарға тапсырма беріледі.Екі топ (бірі компьютердің пайдалы жағы, екіншісі зияны жағына постер шығарады) Постерлерін ауыстырып,толықтырады,қорғау. (19 слайд) Сергіту сәті (20 слайд) Жазылым (21 слайд) Жұптық жұмыс Дұрыс сауатты жазуға және мәтін мазмұнын бекіту мақсатында 9 тапсырманы орындатады.
Үйге тапсырма (22 слайд)
Мәтінді қайталап
оқып,6-тапсырман Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |