Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ: 131-132

    Мектеп:

    Күні: 14.03.2019ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Нурмаганова Г.Ш.


    Сынып: 5 «Б»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім тақырыбы

    Компьютердің тілін табу - өнер

    Сабақтың тақырыбы

    Компьютердің пайдасы мен зияны

    Сабақтың түрі

    Жалпылау және меңгерілген ақпаратты жүйелеу сабағы

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Қазақ тіліндегі нақты хабарламалар арқылы оқушыларға компьютердің пайдасы мен зияны туралы түсінік беру.

    Оқылым,тыңдалым,айтылым,жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып,тілдесім әрекетіне жетелеу.Оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру,сөздік қорларын дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыландыру.Тілдік қатынас барысында оқушыларға рухани-мәдени тәрбие беру.

    Бағалау критерийлері

    Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша компьютердің пайдасы мен зиянына қатысты ақпарат бере алады.

    Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде қарапайым сөйлемдер арқылы компьютердің пай- далы, зиянды жақтарын сипаттайды.

    Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды, қарапайым үлгілер арқылы сыныптастарымен тілдесімге келеді.

    Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминология:тақырып, мазмұн

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: үстел үстілік компьютер, пернетақта, тінтуір, жүйелік блок,

    Пәнаралық байланыс

    Информатика,ағылшын тілі пәндері

    Мектеп құндылықтары

    • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: әлеуметтік бейімдеушілікті және салауатты өмір салтын ұстануды білдіреді. Өз мәдениеті мен тіліне құрмет сияқты, басқа да мәдениеттер мен тілдерге, құқықтарға, адамгершілік пен пікірлердің әртүрлілігіне құрметті қамтиды.

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Компьютердің пайдасы туралы мәліметтерді жинақтай отырып, постер құрды.

    Күтілетін нәтиже

    Компьютердің пайдасы мен зияны тақырыбы төңірегінде сөйлей білу. Тақырып бойынша сөздерді,сөз тіркестерін сөйлемде қолдана білу.

    Бір-бірін оқу үрдісіне қатыстырып,табысты оқуға жетелеу.

    Сілтемелер

    Күнтізбелік жоспар,оқулық,қосымша материалдар

    Оқыту әдістері

    Әңгімелеу,сипаттау,түсіндіру,сұрақ-жауап,постер қорғау,«Ми қыртысы» әдісі,«Еттартқыш,қоқыс,чемодан» әдісі.

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушылардың іс-әрекеттері

    Сабақтың басы


    2 минут


















    4 минут

    Оқушылар сабаққа ұйымдастырылады.

    Оқу мақсаты таныстырылады.

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сыныптағы атмосфералық ахуалды қалыптастыру.

    «Шаттық шеңбер» (1 слайд)

    (Оқушыларды сабаққа ынталандыру,жағымды психологиялық ахуал тудыру мақсатында «шаттық шеңберіне» ортаға шығады. Түрлі-түсті қағазға жазылған тілектерді оқушылар бір-біріне тілеп, түстер бойынша топқа бөлінеді)

    Келе жатқан Наурыз мейрамы құтты болсын!

    Жаңа жыл құт-береке әкелсін!

    Сабақ сәтті өтсін!


    Топпен жұмыс. (2 слайд)

    1-топ «Тапқырлар» (қызыл түс)

    2-топ «Білімділер» (жасыл түс)

    Әрбір дұрыс жауапқа фишкалар беру.САбақ соңында топтың спикері санайды.Қай топ жеңгенін анықтау.

    Үй тапсырмасын сұрау (3 слайд)

    «Ыстық орындық» әдісі

    Мақсаты: ортадағы орындыққа бір оқушы отырады, басқа оқушылар сұрақ қояды.Орындықтағы оқушының үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дұрыс жауап беруі қадағаланады.

    -Компьютерде балалар қанша уақыт отыру керек?

    - Компьютерде балалар 2 сағат отыру керек.

    -Компьютерден қанша метр алыс отыру керек?

    -Компьютерден жарты метр алыс отыру керек.

    -Қанша минут үзіліс жасау керек?

    -15 минут үзіліс жасау керек.

    -Тінтуірді көп ұстағанда қандай ауруға шалдығады?

    -Тінтуірді көп ұстап отыру саусақ ауруына ұшыратады.

    Сұрақ-жауап, 4-тапсырма,75бет

    Бейнетаспа (4 слайд)





    «Шаттық шеңберінде» оқушылар шақырылып,пішіндерді өздеріне арналған тілектерді оқып шығады,сонан соң екі топқа бөлінеді.

    Оқушылар топқа бөлінеді.





    Оқушылар ортаға шыққан оқушыға үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды.

    Сабақтың ортасы


    3 минут


















    25 минут









































































    2 минут








    3 минут




    1 минут





































    Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, интерактивті тақтадан компьютерге байланысты суреттерге,сөздерге назарларын аударып,үш тілде оқуларын талап етеді.

    «Ой шақыру» (5-14 слайд)

    1-тапсырма

    Мәтіналғы-сканер-skanner

    басып шығарғыш-принтер-printer

    монитор-монитор-screen

    жүйелік блок-процессор-system unit

    пернетақта-клавиатура-keyboard




    Сабақтың тақырыбы: Компьютердің пайдасы мен зияны (15 слайд)

    Мәтіналды жұмыс: Белсенді тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен тіркестермен таныстырады, оқушылар қайталайды.


    Сөздікпен жұмыс 5-тапсырма (16 слайд)

    Ақпарат үдерісі-информационный процесс

    өңдеу-обработка

    талап етеді-требует

    терілген-набранный

    көшірмесі-копия

    көру қабілеті-способность видеть

    омыртақалардың қисаюы-искревление позвоночника

    шаршағыштық-усталость

    әлсіздік-слабость

    пайда-польза

    зияны-вред

    жүйке-нерв

    адам ағзасы-человеческий организм

    Мәтінмен жұмыс (17 слайд)

    Компьютер-ақпараттық үдерісті орындауға арналған құрал.Ақпарат үдерісі дегеніміз- қажетті ақпаратты алу,тыңдау, өңдеу, тарату.Осы компьютердің пайдасы өте көп.Мысал келтіретін болсақ: әр пәннен жазылатын рефераттардың көрнекі әрі таза,әдемі жазылуын мұғалімдер талап етеді.Қолымен жазылған және компьютерде терілген жұмыстарды салыстырайықшы. Екеуінің айырмашылығы жер мен көктей.Осы жазылған рефераттың бірнеше көшірмесі керек дейік.Оны ашып принтермен көшірмесін жасауға әлдеқайда аз уақыт жұмасалады.

    Бірақ компьютерді дұрыс пайдаланбасаң,оның зияны да өте көп. Әсіресе ондағы әртүрлі ойындар балалардың денсаулығына, жүйкесіне,миына зиян келтіреді. Ғалымдар компьютердің адам ағзасына тигізетін мынадай зияны бар екенін айтады:

    көздің көру қабілеті төмендетеді;

    омыртқалардың қисаюына әкеледі;

    жүйкеге салмақ түседі;

    шаршағыштық,әлсіздік пайда болады.

    Мәтінмен жұмыс.Оқулықпен жұмыс.Мәтінді оқиды.Мәтін мазмұны бойынша бірнеше сұрақтарға жауап алады.

    Топтық жұмыс:

    (18 слайд)

    1-топқа: Негізгі тақырыпқа 3-4 сөйлем.

    2-топқа: Қарамен жазылған сөздермен, сөйлем құрастырады.

    Мағынаны тану 11-тапсырма

    Топтарға тапсырма беріледі.Екі топ (бірі компьютердің пайдалы жағы, екіншісі зияны жағына постер шығарады)

    Постерлерін ауыстырып,толықтырады,қорғау.

    (19 слайд)





    Сергіту сәті (20 слайд)






    Жазылым (21 слайд)

    Жұптық жұмыс

    Дұрыс сауатты жазуға және мәтін мазмұнын бекіту мақсатында 9 тапсырманы орындатады.

    Кім?

    Не?

    Қандай?

    Не істейді?

    адам

    ағза

    әдемі

    әсер етеді



    Үйге тапсырма (22 слайд)

    Мәтінді қайталап оқып,6-тапсырман

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нурмаганова Гулим Шегендыковна
    24 Қараша 2020
    2559
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Компьютердің пайдасы мен зияны 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Компьютердің пайдасы мен зияны 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл сабақ орта буында сабақ беретін мұғалімдерге керек деп ойлаймын.Сабақта компьютердің пайдасы мен зияны туралы айтылған.Сабақтың ұүрылымы бағдарламаға сай.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    САБАҚ: 131-132

    Мектеп:

    Күні: 14.03.2019ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Нурмаганова Г.Ш.


    Сынып: 5 «Б»

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Бөлім тақырыбы

    Компьютердің тілін табу - өнер

    Сабақтың тақырыбы

    Компьютердің пайдасы мен зияны

    Сабақтың түрі

    Жалпылау және меңгерілген ақпаратты жүйелеу сабағы

    Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

    Қазақ тіліндегі нақты хабарламалар арқылы оқушыларға компьютердің пайдасы мен зияны туралы түсінік беру.

    Оқылым,тыңдалым,айтылым,жазылым әрекеттерін жүйелі түрде қолданып,тілдесім әрекетіне жетелеу.Оқушылардың тапқырлық, ізденімпаздық қасиеттерін қалыптастыру,сөздік қорларын дамыту,өз ойын еркін жеткізе білуге дағдыландыру.Тілдік қатынас барысында оқушыларға рухани-мәдени тәрбие беру.

    Бағалау критерийлері

    Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақша компьютердің пайдасы мен зиянына қатысты ақпарат бере алады.

    Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тілінде қарапайым сөйлемдер арқылы компьютердің пай- далы, зиянды жақтарын сипаттайды.

    Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырып аясында өз бетімен қазақша мәтін құрайды, қарапайым үлгілер арқылы сыныптастарымен тілдесімге келеді.

    Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминология:тақырып, мазмұн

    Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: үстел үстілік компьютер, пернетақта, тінтуір, жүйелік блок,

    Пәнаралық байланыс

    Информатика,ағылшын тілі пәндері

    Мектеп құндылықтары

    • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет: әлеуметтік бейімдеушілікті және салауатты өмір салтын ұстануды білдіреді. Өз мәдениеті мен тіліне құрмет сияқты, басқа да мәдениеттер мен тілдерге, құқықтарға, адамгершілік пен пікірлердің әртүрлілігіне құрметті қамтиды.

    Осыған дейін меңгерілген білім

    Компьютердің пайдасы туралы мәліметтерді жинақтай отырып, постер құрды.

    Күтілетін нәтиже

    Компьютердің пайдасы мен зияны тақырыбы төңірегінде сөйлей білу. Тақырып бойынша сөздерді,сөз тіркестерін сөйлемде қолдана білу.

    Бір-бірін оқу үрдісіне қатыстырып,табысты оқуға жетелеу.

    Сілтемелер

    Күнтізбелік жоспар,оқулық,қосымша материалдар

    Оқыту әдістері

    Әңгімелеу,сипаттау,түсіндіру,сұрақ-жауап,постер қорғау,«Ми қыртысы» әдісі,«Еттартқыш,қоқыс,чемодан» әдісі.

    Жоспар

    Жоспарланатын уақыт

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушылардың іс-әрекеттері

    Сабақтың басы


    2 минут


















    4 минут

    Оқушылар сабаққа ұйымдастырылады.

    Оқу мақсаты таныстырылады.

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Сыныптағы атмосфералық ахуалды қалыптастыру.

    «Шаттық шеңбер» (1 слайд)

    (Оқушыларды сабаққа ынталандыру,жағымды психологиялық ахуал тудыру мақсатында «шаттық шеңберіне» ортаға шығады. Түрлі-түсті қағазға жазылған тілектерді оқушылар бір-біріне тілеп, түстер бойынша топқа бөлінеді)

    Келе жатқан Наурыз мейрамы құтты болсын!

    Жаңа жыл құт-береке әкелсін!

    Сабақ сәтті өтсін!


    Топпен жұмыс. (2 слайд)

    1-топ «Тапқырлар» (қызыл түс)

    2-топ «Білімділер» (жасыл түс)

    Әрбір дұрыс жауапқа фишкалар беру.САбақ соңында топтың спикері санайды.Қай топ жеңгенін анықтау.

    Үй тапсырмасын сұрау (3 слайд)

    «Ыстық орындық» әдісі

    Мақсаты: ортадағы орындыққа бір оқушы отырады, басқа оқушылар сұрақ қояды.Орындықтағы оқушының үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дұрыс жауап беруі қадағаланады.

    -Компьютерде балалар қанша уақыт отыру керек?

    - Компьютерде балалар 2 сағат отыру керек.

    -Компьютерден қанша метр алыс отыру керек?

    -Компьютерден жарты метр алыс отыру керек.

    -Қанша минут үзіліс жасау керек?

    -15 минут үзіліс жасау керек.

    -Тінтуірді көп ұстағанда қандай ауруға шалдығады?

    -Тінтуірді көп ұстап отыру саусақ ауруына ұшыратады.

    Сұрақ-жауап, 4-тапсырма,75бет

    Бейнетаспа (4 слайд)





    «Шаттық шеңберінде» оқушылар шақырылып,пішіндерді өздеріне арналған тілектерді оқып шығады,сонан соң екі топқа бөлінеді.

    Оқушылар топқа бөлінеді.





    Оқушылар ортаға шыққан оқушыға үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды.

    Сабақтың ортасы


    3 минут


















    25 минут









































































    2 минут








    3 минут




    1 минут





































    Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, интерактивті тақтадан компьютерге байланысты суреттерге,сөздерге назарларын аударып,үш тілде оқуларын талап етеді.

    «Ой шақыру» (5-14 слайд)

    1-тапсырма

    Мәтіналғы-сканер-skanner

    басып шығарғыш-принтер-printer

    монитор-монитор-screen

    жүйелік блок-процессор-system unit

    пернетақта-клавиатура-keyboard




    Сабақтың тақырыбы: Компьютердің пайдасы мен зияны (15 слайд)

    Мәтіналды жұмыс: Белсенді тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен тіркестермен таныстырады, оқушылар қайталайды.


    Сөздікпен жұмыс 5-тапсырма (16 слайд)

    Ақпарат үдерісі-информационный процесс

    өңдеу-обработка

    талап етеді-требует

    терілген-набранный

    көшірмесі-копия

    көру қабілеті-способность видеть

    омыртақалардың қисаюы-искревление позвоночника

    шаршағыштық-усталость

    әлсіздік-слабость

    пайда-польза

    зияны-вред

    жүйке-нерв

    адам ағзасы-человеческий организм

    Мәтінмен жұмыс (17 слайд)

    Компьютер-ақпараттық үдерісті орындауға арналған құрал.Ақпарат үдерісі дегеніміз- қажетті ақпаратты алу,тыңдау, өңдеу, тарату.Осы компьютердің пайдасы өте көп.Мысал келтіретін болсақ: әр пәннен жазылатын рефераттардың көрнекі әрі таза,әдемі жазылуын мұғалімдер талап етеді.Қолымен жазылған және компьютерде терілген жұмыстарды салыстырайықшы. Екеуінің айырмашылығы жер мен көктей.Осы жазылған рефераттың бірнеше көшірмесі керек дейік.Оны ашып принтермен көшірмесін жасауға әлдеқайда аз уақыт жұмасалады.

    Бірақ компьютерді дұрыс пайдаланбасаң,оның зияны да өте көп. Әсіресе ондағы әртүрлі ойындар балалардың денсаулығына, жүйкесіне,миына зиян келтіреді. Ғалымдар компьютердің адам ағзасына тигізетін мынадай зияны бар екенін айтады:

    көздің көру қабілеті төмендетеді;

    омыртқалардың қисаюына әкеледі;

    жүйкеге салмақ түседі;

    шаршағыштық,әлсіздік пайда болады.

    Мәтінмен жұмыс.Оқулықпен жұмыс.Мәтінді оқиды.Мәтін мазмұны бойынша бірнеше сұрақтарға жауап алады.

    Топтық жұмыс:

    (18 слайд)

    1-топқа: Негізгі тақырыпқа 3-4 сөйлем.

    2-топқа: Қарамен жазылған сөздермен, сөйлем құрастырады.

    Мағынаны тану 11-тапсырма

    Топтарға тапсырма беріледі.Екі топ (бірі компьютердің пайдалы жағы, екіншісі зияны жағына постер шығарады)

    Постерлерін ауыстырып,толықтырады,қорғау.

    (19 слайд)





    Сергіту сәті (20 слайд)






    Жазылым (21 слайд)

    Жұптық жұмыс

    Дұрыс сауатты жазуға және мәтін мазмұнын бекіту мақсатында 9 тапсырманы орындатады.

    Кім?

    Не?

    Қандай?

    Не істейді?

    адам

    ағза

    әдемі

    әсер етеді



    Үйге тапсырма (22 слайд)

    Мәтінді қайталап оқып,6-тапсырман

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ тілі Ашық сабақ 5 сынып
    24.11.2020
    2559
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нурмаганова Гулим Шегендыковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации