Ашық сабақ "Көпмүшелер.Көпмүшенің дәрежесі және стандарт түрі" 7- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Көпмүшелер.Көпмүшенің дәрежесі және стандарт түрі" 7- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
7- сыныпқа өткізілген "Көпмүшелер. Көпмүшенің дәрежесі және стандарт түрі" тақырыбындағы ашық сабағым(қысқа мерзімді жоспарым).Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары- көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу.Көпмүшені стандарт түрге келтіру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Алгебра

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Мектеп: «Ғ. Сланов атындағы орта мектебі»


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Махметова Гүмира


Сынып: 7 «б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Көпмүшелер. Көпмүшенің дәрежесі және стандарт түрі



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Көпмүше анықтамасын білу және оның дәрежесін табу

Көпмүшені стандарт түрге келтіру



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Бірмүше мен көпмүше айырмашылығын ажырата

алады. Көпмүшенің бірнеше бірмүшелердің қосындысынан тұратынын

біледі.

Басым бөлігі: Көпмүшені стандарт түрге келтіреді ,көпмүшенің дәрежесін

анықтай алады, есептер шығаруда қолданады.

Кейбір оқушылар: Көпмүшелердің ұқсас мүшелерін біріктіреді,

есептер құрастырып, дәлелдеп, бағалай алады.


Бағалау критерийлері

Көпмүшенің анықтамасын қолдану арқылы өрнекті ықшамдай алады. Көпмүшені стандарт түрге келтіре алады. Көпмүшелерді бірмүшеден ажыратып, тапсырма барысында қолдана біледі. Есеп құрастырып дәлелдеп, бағалай алады.


Тілдік мақсаттар


Терминдер:

Көпмүше – многочлен

Дәреже- степень

Анықтама - определение

Сөз тіркестері:

Бас мүше, дәрежесін анықтау, көпмүшенің стандарт түрі, бос мүше


Құндылықтарға баулу


«Мәңгілік ел» құндылықтары.

- Сын тұрғысына ойлау;

- қарым – қатынас жасау қабілеті

- Өзіндік бақылау мен бағалауды шешім қабылдауды үйрену;

-  Әр түрлі пікірлерді қабылдай алу, бір-бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, қабылдау.


Пәнаралық

Байланыстар

Қазақ тілі, жаратылыстану


Алдыңғы білім


Жақшаны ашу ережелерін біледі. Коэффициент, ұқсас мүшелер ұғымдарының анықтамаларын біледі. Алгебралық өрнектерде ұқсас мүшелерді біріктіруді орындайды.


Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар




Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

  1. минут)



Үй тапсырамысын сұрау.

(7минут)




  • Шаттық шеңберін орнату

  • Сандарға байланысты топқа біріктіру.



«Сұрақ –жауап » әдісі

Оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қоямын.

-Бірмүше дегеніміз не?

-Бірмүше коэффициентін мысалдардан көрсет

-Бірмүшені дәрежеге қалай шығарады?

- Бірмүшенің стандарт түріне мысалдар көрсет?

Оқушылар біз нені қайталадық, қалай ойлайсыңдар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы неге байланысты?

Презентация





Бірін – бірі басбармақ арқылы, топ басшыларының бағалауы


Сабақтың ортасы

(20 минут)





















«Ойлан, талқыла» әдісі

Бұл кезеңде өткен тақырып пен жаңа тақырып бойынша салыстырмалы мысалдар беріледі. Оқушылар бірмүше мен көпмүшелерді салыстырып, сұраққа жауап бере жаңа тақырып ұғымын қалыптастырады.

1, 3 топқа берілетін тапсырма

Бірмүше

Көпмүше

1

х2; х және 5

х2+ х – 5

2

3; у және -7

3- у -7

3

4/15х3; -k және 10

4/15х3 –k+ 10



2,4 топқа берілетін тапсырма

Бірмүше

Көпмүше

1

0,8х; -2х және х 7

х 7 – 1,2х

2

-4; 7а3 және в4

в4+ 7а3-4

3

19/5 k2; -6.3k3 және k

19/5 k2 -6.3k3+k

«Джигсо» әдісі арқылы топтар талқылап,сыныпта ақпарат алмасады. Берілген сұрақтарды топта талқылап алған соң басқа топтарға түсіндіреді. Нәтижесінде жаңа тақырып туралы түсінік қалыптасады.

1топ. Бірмүшеге қандай амалдар қолдана отырып көпмүшеге түрлендіреміз?

2 топ. Көпмүшенің бірмүшеден айырмашылығы?

3топ. Көпмүшені стандарт түрге қалай келтіреміз?

4 топ. Бас мүше мен бос мүшелерін атаңдар.









Қима қағаз

















Презентация



Бірін – бірі басбармақ арқылы, топ басшылары «Смайликтер» арқылы бағалайды




























Оқулықпен жұмыс «3 таяқша» әдісі арқылы шығарылады.

Оқулықтағы есептерді ретімен орындап, талдау жасату.

Спикер таңдалып, келесі бір топқа барып қорғайды.

- есептің шартын түсіндіру;

- есептің шығару жолын түсіндіру;

- салыстыру;

Оңайдан күрделіге қарай деңгейлік тапсырма.

Тапсырма №

1 топ

2 топ

3 топ

4 топ

17.4

1

2

3

4

17.7

2

3

4

1

17.13

3

4

1

2

17.16

4

1

2

3



Дескриптор

Бағалау

1

Есептің шартын түсінеді

1

2

Көпмүше мен бірмүшені ажыратады

1

3

Ұқсас мүшелерін біріктіріп, реттілігін сақтайды.

1

4

Ортақ көбейткішін жақша сыртына шығарып, шешімін табады

1

5

Стандарт түрге келтіре алады

1

6

Мәндерін ықшамдап дәрежесін атай алады.

1

7

Есептің дәрежелерін салыстырып шешімін табады

1

8

Дәрежесінің өсу реттілігімен орналастырады

1

9

Көпмүшелер мәндерінің тең болатынын дәлелдейді.

1

Барлығы

9





7-сынып Әбілқасымова кітап

«Мадақтау» тәсілі

















Топ басшылары топ мүшелерін «Смайликтер» арқылы, бағалайды









































Бірін – бірі басбармақ арқылы, топ басшылары «Смайликтер» арқылы, бағалайды.

















Презентация





























9 балдық бағалау шәкілі (шкаласы)

  • 1-3-балл – қанағаттанарлық

  • 4-6 балл – жақсы

  • 7-8- балл – өте жақсы

  • 9 – балл – үздік

Зерттеу жұмысы:

Мектептегі жоғарғы сыныптардағы оқушылардың санына байланысты топпен ақылдаса есептер құрастыру.


Сынып

Оқушы саны

Айнымалы енгізу

Тақырыпқа байланысты мысалдар құрастыру

1

8 сынып




2

9 сынып




3

10сынып




4

11сынып





Сабақтың соңы


1.Қорытындылау

(7 минут)


















2. Рефлексия.

(3 минут )


«Stop» әдісі

Тест тапсырма (топпен жұмыс )

1.Көп мүшенің бас мүшесінің дәрежесін анықтаңдар.

6х³-5х+6ху2-15.

а/3; в/15; с/4; д/2

2.Амалдарды орындаңдар.

-7вс²)+(а-вс²)

а/-8вс; в/-8в²с; с/-8вс² д/2а¹º-8вс

  1. х+у және х-у көпмүшелерін қос.

а/2ху в/о с/2х д/2у

4.2х²-3х-9 және х²-3х+4

Көп мүшелерін салыстырып, үлкенін табыңдар.

а/х²+5 в/х²-13 с/х²-6х-5 д/х²-6х-13

Қай топ орындап болады, «Stop» сөзін хормен айтады, презентациядан дұрыс жауабын шығарып, өздеріне тексерту.





Үйге тапсырма:

§17 тақырыпты бойынша 3 мысал құрастыру. §18 оқу.

Саралау

Бағалау

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Үлгермеуші оқушыға: № 17.3 Көпмүшенің мүшелерін атау. (бас мүше, бос мүше, дәреже дегеніміз не?)

  1. 4х4- 5а2у+0,7у5

  2. 5- 13/27ху3+100



Қабілетті оқушыға: № 17.16

Көпмүшенің мәндерінің тең болатының дәлелдеңдер.

Бірін – бірі бағалау. Басбармақ әдісі. Формативті бағалау. Топ басшысы топ мүшелерін бағалау. «Мадақтау» тәсілі, «Смайликтер» арқылы,

Сынып бөлмесін таза ұстау;

Сыныпта психологиялық көңіл күй ахуалын туғызу.

Сергіту сәтін ұйымдаcтыру.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.12.2018
2896
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі