Материалдар / ашық сабақ Кремний және оның қосылыстары
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ашық сабақ Кремний және оның қосылыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
Кремний және оның қосылыстары ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2024
85
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
1900 тг 1425 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар


Бөлім:

16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) - топ элементтері және олардың қосылыстары

Педагогтің аты-жөні:

Күн:

Сыныбы : 8

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Кремний және оның қосылыстары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.1.24-кремнийдің қолданылу аймағын және оның жартылай өткізгіш ретінде қолданылуын түсіндіру

9.1.4.8 -кремний, оның диоксиді мен карбидіндегі химиялық байланыс түрін және кристалдық тор түрін сипаттау

9.2.1.25-кремний мен оның қосылыстарының негізгі химиялық қасиеттерін сипаттау және реакция теңдеулерін құрастыру


Сабақтың мақсаты:

кремнийдің қолданылу аймағын және оның жартылай өткізгіш ретінде қолданылуын түсіндіреді. кремний, оның диоксиді мен карбидіндегі химиялық байланыс түрін және кристалдық тор түрін сипаттайды. кремний қышқылы мен оның тұздарының негізгі химиялық қасиеттерін сипаттау және реакция теңдеулерін құрастырады.

Бағалау критерийлері

Кремнийдің маңызды қосылыстарымен танысады және олар туралы оқу мақсатына сай ақпараттар біледі. Кремнийдің оксиді және карбиді туралы жан-жақты ақпараттарға ие болады және оларды салыстырмалы түрде талдай алады.

Құндылықтарды дарыту

  • оқушыларды академиялық адалдыққа тәрбиелеу ;

  • оқушыларың бойында жауапты азаматтық ұстанымды, ар ұят, адамгершілікті қалыптастыру ;

оқушылар арасында ынтымақтастық ортаны қалыптастыру


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

а) «Менен бір мотивациялық сөз» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады


«Киіз үй» суреті бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.

Оқушылар шеңберге тұрып «Менен бір мотивациялық сөз» әдісі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .

« Киіз үй» суреті бойынша топқа бірігуге нұсқау береді.



Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.



Түрлі түсті стикерлер




Киіз үй суретті топ аты жазылған.

6 мин

ІІ Үй тапсырмасы

« Соқыр теке» әдісі арқылы сұрақ қояды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.







«Киноматофера» әдісі арқылы сұрақтар қою отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды.

Оқушылар « Соқыр теке» әдісі арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.




«Киноматафера» әдісі арқылы

сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды


https://youtu.be/9U1qMxe720M?si=Ej2Tua027YnrX29W


Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б




Экран

Сабақтың ортасы

15

мин

Жаңа сабақ.

Топтық жұмыс

Мұғалім оқушыларға такырыпты бөліп береді.

.

1- топ « Кремнийдің ПЖ дағы орны, таралуы,алынуы»

2- топ « Кремний қосылыстарының құрылысы, таралуы»

3- топ «Кремний қосылыстарының құрылысы, таралуы»


Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша жұмыс жасайды.

1- топ « Кремнийдің ПЖ дағы орны, таралуы,алынуы»

2- топ « Кремний қосылыстарының құрылысы, таралуы»

3- топ «Кремний қосылыстарының құрылысы, таралуы»


Кері байланыс:

«Бутерброд» тәсілі арқылы бағалайды


ең тәтті тұсы...

ең ащы тұсы...

келесі сабақтағы тапсырыс


А4 парағы



15 мин

Сабақты бекіту тапсырмалары.





Мұғалім тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады

Жұмыстың орындалуына бақылау жасайды,

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.

















Оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды,

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді



















Wordwall платформасында тапсырмаларын орындауға нұсқау берілді.








Жаңа сабақты қортындылау тапсырмалары.






Тапсырма 1

Жұптық жұмыс

Сызбанұсқа бойынша айналымдарды жүзеге асырып заттарды атап жазыңыз:

«Тарсия» әдісі Мына өзгерістерді жүзеге асыр:

???? ?? ?????????????????????????????????????????????????????????????????


Тапсырма 2

Жұптық жұмыс. «Көршіме айтам» әдісі №1 жұп. 1 т шынының Na2O • CaO • 6SiO2 түрін өндіруге қажет шикізаттарды есептеңіздер? №2 жұп. 1 т шынының K2O • CaO • 6SiO2 түрін өндіруге қажет шикізаттарды есептеңіздер? №3 жұп. 1 т шынының PbO • K2O • 6SiO2 түрін өндіруге қажет шикізаттарды есептеңіздер?

Тапсырма 3

«Ойлы болсаң озып көр» әдісі Элементтердің атауларын дұрыс тауып, кестені толтырыңдар: H2SiO3 — ……….. қышқыл. Кремний қышқылының тұздары …………………. деп аталады. Кремнийдің құрылымы …………… құрылымына ұқсас. Кремний (ІV) оксиді ………., ………… балқитын зат. Өте таза кристалл күйдегі кремний оксиді Слайд 32 – 34 Слайд 35 – 38 Слайд 39 – 40

……………. деп аталатын минерал түрінде кездеседі. ……… – жағымсыз иісі бар улы газ,ауада өздігінен тұтанады. Табиғи силикаттарға ………………………………………………………жатады. Кремний қосылыстарымен ілесе жүретін тозаңдар …………………….. деп аталатын ауру тудырады. Силикаттардан ……………., …………………., …………….. алынады.


Тапсырма 4

1 жұп тапсырмасы

https://wordwall.net/resource/68284822

2 жұп тапсырмасы

https://wordwall.net/resource/53131602

3 жұп тапсырмасы

https://wordwall.net/resource/68284822


«Зерттеуші» әдісі арқылы жаңа сабақты беітіп қортындылау. Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Дескриптор:

Мына өзгерістерді жүзеге асырады. Схеманы дұрыс құрады.

Жалпы балл-2





Дескриптор:

Есептің шартын дұрыс құрады.. Шыныны өндіруге қажет шикізаттар- ды есептеп табады.

Жалпы балл-2


Дескриптор:

Кремнийдің қосылыстарын анықтай алады. Аталған қосылыстарды есте сақтайды

Жалпы балл-2





















Дескриптор:

Wordwall платформасында тапсырмаларын орындайды сұрақтарға жауап береді

Жалпы балл-2


Дескриптор :

Приборларға жасырылған сұрақтарға жауап береді

Жалпы балл- 2


Оқулық дәптер.

Сабақтың соңы



5 мин

Кері байланыс

«Химиктер» әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Кері байланыс

«Химиктер» әдісі


Маған сабақта қиын болды .........................

Маған сабақта жеңіл болды ........................

Маған әлі де көмек керек …........................


Бағалау «Домбыра» әдісі




1 мин

Үй тапсырмасы








Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!