Сабақтың басы
3 мин
|
І.
Ұйымдастыру кезеңі:
а) «Менен бір мотивациялық
сөз» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
«Киіз
үй» суреті бойынша топқа
бірігуге нұсқау береді.
|
Оқушылар шеңберге тұрып
«Менен бір мотивациялық сөз» әдісі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .
«
Киіз үй» суреті бойынша топқа
бірігуге нұсқау береді.

|
Кері
байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті стикерлер
Киіз үй суретті топ аты жазылған.
|
6 мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«
Соқыр теке» әдісі арқылы сұрақ қояды,
өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
«Киноматофера» әдісі арқылы сұрақтар қою отырып жаңа сабақтың тақырыбын,
мақсатын анықтайды.
|
Оқушылар « Соқыр теке»
әдісі
арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.

«Киноматафера» әдісі арқылы
сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың
тақырыбын, мақсатын анықтайды
https://youtu.be/9U1qMxe720M?si=Ej2Tua027YnrX29W
|
Кері
байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б

|
Экран
|
Сабақтың ортасы
15
мин
|
Жаңа
сабақ.
Топтық жұмыс
Мұғалім оқушыларға такырыпты бөліп
береді.
.
1-
топ « Кремнийдің ПЖ дағы орны,
таралуы,алынуы»
2-
топ « Кремний қосылыстарының
құрылысы, таралуы»
3-
топ «Кремний қосылыстарының құрылысы,
таралуы»
|
Оқушылар мұғалімнің
түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша жұмыс
жасайды.
1-
топ « Кремнийдің ПЖ дағы орны,
таралуы,алынуы»
2-
топ « Кремний қосылыстарының
құрылысы, таралуы»
3-
топ «Кремний қосылыстарының құрылысы,
таралуы»
|
Кері байланыс:
«Бутерброд» тәсілі арқылы
бағалайды
ең тәтті тұсы...
ең ащы тұсы...
келесі сабақтағы тапсырыс
|
А4 парағы
|
15 мин
|
Сабақты бекіту тапсырмалары.
Мұғалім тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін
жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады
Жұмыстың орындалуына бақылау
жасайды,
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.
Оқушылармен жеке жұмыс ұйымдастырады, бақылау
жасайды,
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді
Wordwall платформасында тапсырмаларын орындауға нұсқау
берілді.
Жаңа сабақты қортындылау тапсырмалары.
|
Тапсырма 1
Жұптық
жұмыс
Сызбанұсқа бойынша
айналымдарды жүзеге асырып заттарды атап жазыңыз:
«Тарсия»
әдісі Мына өзгерістерді жүзеге асыр:
???? →?? →?????→????→????→???????→??????→????→????→??????→????→???→??→?????→?????→??????
Тапсырма 2
Жұптық жұмыс. «Көршіме
айтам» әдісі №1 жұп. 1 т шынының Na2O • CaO • 6SiO2 түрін өндіруге
қажет шикізаттарды есептеңіздер? №2 жұп. 1 т шынының K2O • CaO •
6SiO2 түрін өндіруге қажет шикізаттарды есептеңіздер? №3 жұп. 1 т
шынының PbO • K2O • 6SiO2 түрін өндіруге қажет шикізаттарды
есептеңіздер?
Тапсырма
3
«Ойлы болсаң озып көр» әдісі
Элементтердің атауларын дұрыс тауып, кестені толтырыңдар: H2SiO3 —
……….. қышқыл. Кремний қышқылының тұздары …………………. деп аталады.
Кремнийдің құрылымы …………… құрылымына ұқсас. Кремний (ІV) оксиді
………., ………… балқитын зат. Өте таза кристалл күйдегі кремний оксиді
Слайд 32 – 34 Слайд 35 – 38 Слайд 39 – 40
……………. деп аталатын минерал түрінде
кездеседі. ……… – жағымсыз иісі бар улы газ,ауада өздігінен
тұтанады. Табиғи силикаттарға ………………………………………………………жатады. Кремний
қосылыстарымен ілесе жүретін тозаңдар …………………….. деп аталатын ауру
тудырады. Силикаттардан …………….,
…………………., …………….. алынады.
Тапсырма
4
1 жұп
тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/68284822
2 жұп
тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/53131602
3 жұп
тапсырмасы
https://wordwall.net/resource/68284822
«Зерттеуші» әдісі арқылы жаңа сабақты беітіп қортындылау. Оқушылар сұрақтарға
жауап береді

|
Дескриптор:
Мына өзгерістерді жүзеге
асырады. Схеманы дұрыс құрады.
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
Есептің шартын дұрыс құрады.. Шыныны
өндіруге қажет шикізаттар- ды есептеп
табады.
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
Кремнийдің қосылыстарын
анықтай алады. Аталған қосылыстарды есте сақтайды
Жалпы
балл-2
Дескриптор:
Wordwall
платформасында тапсырмаларын орындайды
сұрақтарға жауап береді
Жалпы балл-2
Дескриптор :
Приборларға жасырылған
сұрақтарға жауап береді
Жалпы
балл- 2
|
Оқулық дәптер.
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
Кері
байланыс
«Химиктер»
әдісі
Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында
оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын
тыңдайды.
Мақсаты:
Оқушы алған білімін саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
|
Кері
байланыс
«Химиктер»
әдісі

Маған сабақта қиын болды
.........................
Маған сабақта жеңіл болды
........................
Маған әлі де көмек керек
…........................
|
Бағалау «Домбыра» әдісі

|
|