Материалдар / Ашық сабақ Күш-білімде 3 сынып

Ашық сабақ Күш-білімде 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Өсіп келе жатқан жастарды білімді,сауатты болуға тәрбиелеу.Өз Отанының Президентін құрметтеу,қастерлеуге баулу. Президентіміз жастарға көп көңіл бөледі.Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев: "Қазақстан жастарын шетелде білім алып,«Болашақ» бағдарламасы арқылы оқуға жіберу керек","Қазақстан жастары үш тілді қатар меңгерген өте білімді болу керек"-дейді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Шілде 2018
622
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

№17 жалпы білім беретін орта мектеп













Ашық сабақ «Күш-білімде»

Сынып: 3 «Б»Өткізген: қазақ тілі мен әдебиет пәндерінің мұғалімі Нурмаганова Г.Ш.







































Қарағанды-2017ж.
Күні:29.11.2017Сыныбы: 3 «Б»
Сабақтың тақырыбы:«Күш-білімде»
СілтемеОқулық Қазақ тілі 3-сынып
Жалпы мақсаттарОқушыларды жаңа сөздермен таныстыра отырып,сөйлеуде қолдана білуге үйрету.Оқушылардың зеректік қабілеттерін дамыту,ой-өрісін кеңейту,білімге құштарлығын арттыру,озық ойлы оқушыны анықтау;
МіндеттеріОқушылардың білімге қызығушылығын және ойлау,ойды жүйелеу қабілетін арттыру;Өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын зерделі тұлғаны анықтау.
Оқыту нәтижесіОқушылар тақырыпқа байланысты сөздерді дұрыс пайдалана отырып, сөйлемдер құрастырып үйренеді.
Тапсырмалар 1. Ыстық орындық; 2. «Қазына іздеу жолында» стратегиясы; 3. «Пантомимма» ойыны; 4. Постер қорғау; 5. Сұхбат құрастыру.
Сабақтың әдістеріТүсіндіру, баяндау, топтық жұмыс, жұптық жұмыс.
Сабақ барысы
УақытыМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті








2 мин













3 мин



































3 мин









































2 мин

























25 мин



































2 мин







3 мин
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныптағы атмосфералық ахуалды қалыптастыру.«Шаттық шеңбер» (Оқушылар ортаға шығады. Түрлі-түсті қағазға жазылған тілектерді оқушылар бір-біріне тілеп, түстер бойынша топқа бөлінеді)Топпен жұмыс.1-топ «Тапқырлар» (қызыл түс)2-топ «Білімділер» (сары түс)3-топ «Күштілер» (жасыл түс)ІI. Үй тапсырмасын сұрау«Ыстық орындық» әдісі Мақсаты: ортадағы орындыққа бір оқушы отырады, басқа оқушылар сұрақ қояды.Орындықтағы оқушының үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дұрыс жауап беруі қадағаланады.Қалам-ручкақарындаш-карандашдәптер-тетрадькітап-книгасызғыш-линейкасөмке-сумкаұштағыш-точилкакүнделік-дневникІІІ. Тақырыпқа шығу: Видео көрсету «Астана»-Видеодан қай қаланы көрдік?-Иә, Астана қаласы.-Астана-Қазақстанның астанасы.-Бірінші желтоқсан қай күн?-1 желтоқсан –Президент күні.Президент сайлаған күн.-Қазақстанның Президенті кім?-Қазақстанның Президенті-Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев.-Ендеше Астана мен Президент екеуі тығыз байланысты.Астананы еліміздің басқаласы етуге зор үлесін қосқан біздің Президентіміз.Президентіміз жастарға көп көңіл бөледі.Қазақстан жастарын шетелде білім алып,«Болашақ» бағдарламасы арқылы оқуға жіберу керек деп айтады.Қазақстан жастары үш тілді қатар меңгерген өте білімді болу керек дейді. -Президентіміздің айтуы бойынша жастардың күші-білімде.(Тақырыпты хабарлау,дәптерге жазғызу)ІV.Жаңа сабақ.Жаңа сабаққа кіріспе«Қазына іздеу жолында» стратегиясы(Сандықшаның ішінде мақал «Күш-білімде.Білім-кітапта»)-Ендеше оқулықтың 165 бетіндегі 5-тапсырмаға көңіл бөлейік.Күш-білімде.Білім-кітаптаКүш-силаБілім-знание-Ал егер сендер сабақты жақсы оқитын болсаңдар,білімді боласыңдар V.Топтық жұмыс.-Балалар,біз оқушы білімді болу керек дедік.Сонымен қатар оқушы қандай болу керек? Ендеше 1-тапсырмадағы сөздерге қарайық. Ақылды-умныйкөңілді-весёлыйкүшті-сильныйәдемі-красивыйұқыпты-аккуратный№1 Оқушылар сөздермен сөз тіркестерін құрастырады (дәптерге жазады)№2 «Пантомимма» ойыны.Оқушылар бір сөзді қимылмен бейнелейді,ал басқа топтың оқушылары оны табу керек.Сергіту сәті. «Қызыл өрік»Топтық жұмыс.2-тапсырма.Ватманға топтар «Сенің досың қандай?» сұрағына жауап жазып, постер қорғайды. VІ.Жұптық жұмыс.3-тапсырма.Сұхбат құрастыру.-Сен қандайсың?-Мен күштімін.-Мен көңілдімін.Рефлексия-Балалар,сендерге сабақ ұнады ма?-Сабақта қандай жаңа сөздермен таныстық?-Президент күні қашан тойланады?-Оқушы қандай болу керек?Кері байланысТақтадағы дайын ватманға белгіленген кестеге оқушылар сабақ түсінікті болса жасыл түсті қағаз, қиындық туғызса сары түсті қағаз іледі.

Үйге тапсырма.164 бет,есте сақтауды жаттау.БағалауСабақ соңында мұғалім оқушыларға тиісті бағаларын қояды.


Оқушылар бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады.

Оқушылар топқа бөлінеді.













Оқушылар ортаға шыққан оқушыға үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды.

























Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.











































Оқушылар білім туралы мақалды оқиды.











Әр тапсырма соңында топ басшысы топ мүшелерін бағалап отырады

Оқушылар тапсырмаларды орындайды.





Топ мүшелері өздеріне берілген тақырып бойынша постер қорғайды.







































Тақтадағы ватманға оқушылар сабақ бойынша пікірлерін білдіреді.





























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ