№17 жалпы білім беретін орта мектеп
Ашық сабақ «Күш-білімде»
Сынып: 3 «Б»
Өткізген: қазақ тілі мен әдебиет
пәндерінің мұғалімі Нурмаганова Г.Ш.
Қарағанды-2017ж.
|
Күні: |
29.11.2017 |
Сыныбы: 3 «Б» |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Күш-білімде» |
||||||
|
Сілтеме |
Оқулық Қазақ тілі 3-сынып |
||||||
|
Жалпы мақсаттар |
Оқушыларды жаңа сөздермен таныстыра отырып,сөйлеуде қолдана білуге үйрету.Оқушылардың зеректік қабілеттерін дамыту,ой-өрісін кеңейту,білімге құштарлығын арттыру,озық ойлы оқушыны анықтау; |
||||||
|
Міндеттері |
Оқушылардың білімге қызығушылығын және ойлау,ойды жүйелеу қабілетін арттыру; Өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын зерделі тұлғаны анықтау. |
||||||
|
Оқыту нәтижесі |
Оқушылар тақырыпқа байланысты сөздерді дұрыс пайдалана отырып, сөйлемдер құрастырып үйренеді. |
||||||
|
Тапсырмалар |
1. Ыстық орындық; 2. «Қазына іздеу жолында» стратегиясы; 3. «Пантомимма» ойыны; 4. Постер қорғау; 5. Сұхбат құрастыру. |
||||||
|
Сабақтың әдістері |
Түсіндіру, баяндау, топтық жұмыс, жұптық жұмыс. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||
|
2 мин 3 мин 3 мин 2 мин 25 мин
2 мин
3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныптағы атмосфералық ахуалды қалыптастыру. «Шаттық шеңбер» (Оқушылар ортаға шығады. Түрлі-түсті қағазға жазылған тілектерді оқушылар бір-біріне тілеп, түстер бойынша топқа бөлінеді) Топпен жұмыс. 1-топ «Тапқырлар» (қызыл түс) 2-топ «Білімділер» (сары түс) 3-топ «Күштілер» (жасыл түс) ІI. Үй тапсырмасын сұрау «Ыстық орындық» әдісі Мақсаты: ортадағы орындыққа бір оқушы отырады, басқа оқушылар сұрақ қояды.Орындықтағы оқушының үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дұрыс жауап беруі қадағаланады. Қалам-ручка қарындаш-карандаш дәптер-тетрадь кітап-книга сызғыш-линейка сөмке-сумка ұштағыш-точилка күнделік-дневник ІІІ. Тақырыпқа шығу: Видео көрсету «Астана» -Видеодан қай қаланы көрдік? -Иә, Астана қаласы. -Астана-Қазақстанның астанасы. -Бірінші желтоқсан қай күн? -1 желтоқсан –Президент күні. Президент сайлаған күн. -Қазақстанның Президенті кім? -Қазақстанның Президенті-Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев. -Ендеше Астана мен Президент екеуі тығыз байланысты.Астананы еліміздің басқаласы етуге зор үлесін қосқан біздің Президентіміз.Президентіміз жастарға көп көңіл бөледі.Қазақстан жастарын шетелде білім алып,«Болашақ» бағдарламасы арқылы оқуға жіберу керек деп айтады.Қазақстан жастары үш тілді қатар меңгерген өте білімді болу керек дейді. -Президентіміздің айтуы бойынша жастардың күші-білімде. (Тақырыпты хабарлау,дәптерге жазғызу) ІV.Жаңа сабақ. Жаңа сабаққа кіріспе «Қазына іздеу жолында» стратегиясы (Сандықшаның ішінде мақал «Күш-білімде.Білім-кітапта») -Ендеше оқулықтың 165 бетіндегі 5-тапсырмаға көңіл бөлейік. Күш-білімде. Білім-кітапта Күш-сила Білім-знание -Ал егер сендер сабақты жақсы оқитын болсаңдар,білімді боласыңдар V.Топтық жұмыс. -Балалар,біз оқушы білімді болу керек дедік.Сонымен қатар оқушы қандай болу керек? Ендеше 1-тапсырмадағы сөздерге қарайық. Ақылды-умный көңілді-весёлый күшті-сильный әдемі-красивый ұқыпты-аккуратный №1 Оқушылар сөздермен сөз тіркестерін құрастырады (дәптерге жазады) №2 «Пантомимма» ойыны. Оқушылар бір сөзді қимылмен бейнелейді,ал басқа топтың оқушылары оны табу керек. Сергіту сәті. «Қызыл өрік» Топтық жұмыс. 2-тапсырма.Ватманға топтар «Сенің досың қандай?» сұрағына жауап жазып, постер қорғайды. VІ.Жұптық жұмыс. 3-тапсырма.Сұхбат құрастыру. -Сен қандайсың? -Мен күштімін. -Мен көңілдімін. Рефлексия -Балалар,сендерге сабақ ұнады ма? -Сабақта қандай жаңа сөздермен таныстық? -Президент күні қашан тойланады? -Оқушы қандай болу керек? Кері байланыс Тақтадағы дайын ватманға белгіленген кестеге оқушылар сабақ түсінікті болса жасыл түсті қағаз, қиындық туғызса сары түсті қағаз іледі.
Үйге тапсырма. 164 бет,есте сақтауды жаттау. Бағалау Сабақ соңында мұғалім оқушыларға тиісті бағаларын қояды. |
Оқушылар бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Оқушылар ортаға шыққан оқушыға үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды.
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Оқушылар білім туралы мақалды оқиды.
Әр тапсырма соңында топ басшысы топ мүшелерін бағалап отырады
Оқушылар тапсырмаларды орындайды.
Топ мүшелері өздеріне берілген тақырып бойынша постер қорғайды.
Тақтадағы ватманға оқушылар сабақ бойынша пікірлерін білдіреді.
|
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Күш-білімде 3 сынып
Ашық сабақ Күш-білімде 3 сынып
№17 жалпы білім беретін орта мектеп
Ашық сабақ «Күш-білімде»
Сынып: 3 «Б»
Өткізген: қазақ тілі мен әдебиет
пәндерінің мұғалімі Нурмаганова Г.Ш.
Қарағанды-2017ж.
|
Күні: |
29.11.2017 |
Сыныбы: 3 «Б» |
|||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Күш-білімде» |
||||||
|
Сілтеме |
Оқулық Қазақ тілі 3-сынып |
||||||
|
Жалпы мақсаттар |
Оқушыларды жаңа сөздермен таныстыра отырып,сөйлеуде қолдана білуге үйрету.Оқушылардың зеректік қабілеттерін дамыту,ой-өрісін кеңейту,білімге құштарлығын арттыру,озық ойлы оқушыны анықтау; |
||||||
|
Міндеттері |
Оқушылардың білімге қызығушылығын және ойлау,ойды жүйелеу қабілетін арттыру; Өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын зерделі тұлғаны анықтау. |
||||||
|
Оқыту нәтижесі |
Оқушылар тақырыпқа байланысты сөздерді дұрыс пайдалана отырып, сөйлемдер құрастырып үйренеді. |
||||||
|
Тапсырмалар |
1. Ыстық орындық; 2. «Қазына іздеу жолында» стратегиясы; 3. «Пантомимма» ойыны; 4. Постер қорғау; 5. Сұхбат құрастыру. |
||||||
|
Сабақтың әдістері |
Түсіндіру, баяндау, топтық жұмыс, жұптық жұмыс. |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Уақыты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||
|
2 мин 3 мин 3 мин 2 мин 25 мин
2 мин
3 мин |
Ұйымдастыру кезеңі. Сыныптағы атмосфералық ахуалды қалыптастыру. «Шаттық шеңбер» (Оқушылар ортаға шығады. Түрлі-түсті қағазға жазылған тілектерді оқушылар бір-біріне тілеп, түстер бойынша топқа бөлінеді) Топпен жұмыс. 1-топ «Тапқырлар» (қызыл түс) 2-топ «Білімділер» (сары түс) 3-топ «Күштілер» (жасыл түс) ІI. Үй тапсырмасын сұрау «Ыстық орындық» әдісі Мақсаты: ортадағы орындыққа бір оқушы отырады, басқа оқушылар сұрақ қояды.Орындықтағы оқушының үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға дұрыс жауап беруі қадағаланады. Қалам-ручка қарындаш-карандаш дәптер-тетрадь кітап-книга сызғыш-линейка сөмке-сумка ұштағыш-точилка күнделік-дневник ІІІ. Тақырыпқа шығу: Видео көрсету «Астана» -Видеодан қай қаланы көрдік? -Иә, Астана қаласы. -Астана-Қазақстанның астанасы. -Бірінші желтоқсан қай күн? -1 желтоқсан –Президент күні. Президент сайлаған күн. -Қазақстанның Президенті кім? -Қазақстанның Президенті-Нұрсұлтан Әбішұлы Назарбаев. -Ендеше Астана мен Президент екеуі тығыз байланысты.Астананы еліміздің басқаласы етуге зор үлесін қосқан біздің Президентіміз.Президентіміз жастарға көп көңіл бөледі.Қазақстан жастарын шетелде білім алып,«Болашақ» бағдарламасы арқылы оқуға жіберу керек деп айтады.Қазақстан жастары үш тілді қатар меңгерген өте білімді болу керек дейді. -Президентіміздің айтуы бойынша жастардың күші-білімде. (Тақырыпты хабарлау,дәптерге жазғызу) ІV.Жаңа сабақ. Жаңа сабаққа кіріспе «Қазына іздеу жолында» стратегиясы (Сандықшаның ішінде мақал «Күш-білімде.Білім-кітапта») -Ендеше оқулықтың 165 бетіндегі 5-тапсырмаға көңіл бөлейік. Күш-білімде. Білім-кітапта Күш-сила Білім-знание -Ал егер сендер сабақты жақсы оқитын болсаңдар,білімді боласыңдар V.Топтық жұмыс. -Балалар,біз оқушы білімді болу керек дедік.Сонымен қатар оқушы қандай болу керек? Ендеше 1-тапсырмадағы сөздерге қарайық. Ақылды-умный көңілді-весёлый күшті-сильный әдемі-красивый ұқыпты-аккуратный №1 Оқушылар сөздермен сөз тіркестерін құрастырады (дәптерге жазады) №2 «Пантомимма» ойыны. Оқушылар бір сөзді қимылмен бейнелейді,ал басқа топтың оқушылары оны табу керек. Сергіту сәті. «Қызыл өрік» Топтық жұмыс. 2-тапсырма.Ватманға топтар «Сенің досың қандай?» сұрағына жауап жазып, постер қорғайды. VІ.Жұптық жұмыс. 3-тапсырма.Сұхбат құрастыру. -Сен қандайсың? -Мен күштімін. -Мен көңілдімін. Рефлексия -Балалар,сендерге сабақ ұнады ма? -Сабақта қандай жаңа сөздермен таныстық? -Президент күні қашан тойланады? -Оқушы қандай болу керек? Кері байланыс Тақтадағы дайын ватманға белгіленген кестеге оқушылар сабақ түсінікті болса жасыл түсті қағаз, қиындық туғызса сары түсті қағаз іледі.
Үйге тапсырма. 164 бет,есте сақтауды жаттау. Бағалау Сабақ соңында мұғалім оқушыларға тиісті бағаларын қояды. |
Оқушылар бір-бірлеріне жақсы тілектер айтады.
Оқушылар топқа бөлінеді.
Оқушылар ортаға шыққан оқушыға үй тапсырмасы бойынша сұрақтар қояды.
Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.
Оқушылар білім туралы мақалды оқиды.
Әр тапсырма соңында топ басшысы топ мүшелерін бағалап отырады
Оқушылар тапсырмаларды орындайды.
Топ мүшелері өздеріне берілген тақырып бойынша постер қорғайды.
Тақтадағы ватманға оқушылар сабақ бойынша пікірлерін білдіреді.
|
|||||
шағым қалдыра аласыз













