Сабақтың
ортасы
25
минут
|
1-тапсырма
1 нұсқа. 4
адым жасап, қолды сермей гранатаны (допты) лақтыру, 2 адымды
«тура-артқа» басып орындау.
2 нұсқа. 4 адым жасап, қолды
сермей гранатаны (допты) лақтыру, 2 адымды «доғамен жоғары-артқа»
басып орындау.
3 нұсқа. 4 адым жасап, қолды
сермей гранатаны (допты) лақтыру, 2 адымды «алға-төмен-артқа» басып
орындау. Жасалған жұмыстың қорытындысын топтарда талдау. Оқушыларға
ұсынылған нұсқалардан жетілдірілген лақтырудың бір өнімді нұсқасын
ұсынуын сұраңыз.
Доп лақтыру
әдісі
Граната лақтыру
әдісі
2-тапсырма
Оқушыларды бірнеше топқа бөліп қол гранатасын
белгілі секторға лақтыруды ұсыныңыз.
Алысқа екпінмен қол гранатасын лақтыру
техникасы:
Граната лақтыру
әдісі
Орында, қол гранатынсыз көрсету, қолмен
лақтыру қимылдарына еліктеу, дұрыс алақандау мен орнынан лақтыруды
үйрену.
5-6 қадамдық екпінді
үйрену.
Қол гранатасын алысқа
лақтыру.
3-тапсырма
Дабыл бойынша оқытушы волейбол добын жоғары
лақтырады, ал оқушылар кезек бойынша теннис добымен әуедегі
нысанаға тигізуге тырысады. Әр нысанаға тигізу үшін, ойыншыға ұпай
қосылады.
8-10 талпыныс ішінде ең көп ұпай жинаған
ойыншы жеңімпаз болыа саналады.
|
Таңдап алынған
қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік, бор, граната, резеңке доп,
лақтырудың түріне қарай құралдар алынады, өлшеуіш,
жалаушалар(қызыл, ақ).
Үлкен, бос кеңістік
ойын алаңы, бол, өлшеуіш, 1-2 резеңке доптар (немесе волейбол),
секундомер, ойын алаңының шекараларын белгілеуге арналған
конустар.
Үлкен, бос кеңістік
ойын алаңы. Теннис доптары (немесе кішкентай резеңке доптар),
6-8 волейбол доптары.
Таңдап алынған
қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік, ысқырық, жалаушалар (ақ,
қызыл), үлкен теннис доптары, құм салынған қапшықтар (100
гр.).
|