Материалдар / Ашық сабақ "Лақтыру және оның түрлері"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Лақтыру және оның түрлері"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жүру, жүгіру, тынысты қалпына келтіру жаттығуларын орындатамын. Бірінші тапсырмада доп лақтыру әдістеріне байланысты жаттығуларды орындатамын. Екінші тапсырмада топқа бөліп, граната лақтырту техникасын орындатамын. Үшінші тапсырма нысанаға доптты дәлдікпен тигізу арқылы ұпай жинайды. Сабақ соңында рефлексия орындалып, кері байланыс орнатылды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Ақпан 2023
274
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫНЫҢ АДАМИ ӘЛЕУЕТТІ ДАМЫТУ БАСҚАРМАСЫ

16 КОЛЛЕДЖ МКҚК






«КЕЛІСІЛДІ» «БЕКІТЕМІН»

Директордың оқу ісі жөніндегі №16 колледж директоры

орынбасары ___________ Е. Билалов ____________ М.Тәшімбет

« ___» _____ 2021 ж «____» _____ 2021 ж










АШЫҚ САБАҚ


ЛАҚТЫРУ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТҮРЛЕРІ













Пәні: Дене тәрбиесі


Оқытушы: Абдуллаев Қ.С.













Шардара


Бөлім

I Бөлім. Қарқынды қозғалыс дағдылары және жеңіл атлетиканы түсіну

Педагогтің аты-жөні

Абдуллаев Қабыл Сапаралиұлы

Күні

21.09.2021 ж

Топ:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Лақтыру және оның түрлері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.2.2. Түрлі дене жаттығулары аясында және жағдаяттарда үздік үйлесімділік пен бірізділікті ойлап табу және қолдану.

10.3.5.5. Дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту.

Сабақтың мақсаты

Барлығы

лақтыру барысында, лақтыру дағдысын дамытып жатқандығын орындап көрсетеді;

Көпшілігі

физикалық жаттығулардың денсаулыққа тигізетін әсерін бағалай білетіндігін көрсетеді;

Кейбірі

дене белсенділік тәжірибесі үшін білім мен дағдыны дамыту тапсырмаларын толық орындап шығады.



Сабақтың барысы


Сабақ кезендері

Сабақтағы іс-әрекеттер

Құрал-жабдықтар (ресурстар)

Сабақтың басы:

10 минут

Оқушылармен сәлемдесу. Түгелдеу. Спорттық киімдеріне назар аудару. Қауіпсіздік ережесін таныстыру, қайталау.

Бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстыру. Алдағы жұмыстармен таныстыру.

- Жүру жаттығуларын орындау;

- Жүгіру жаттығуларын орындау;

- Жылдамдыққа жүгіру;

- Тынысты қалыпқа келтіру жаттығуларын орындау;

Одан кейін шеңбер бойына тұрып ЖДЖ орындайды.

Қимыл-қозалыс ойындарын ойнату.

Бос кеңістік,

түрлі түсті

конустартар.



Үлкен, бос кеңістік әр қызмет үшін. Ысқырық, секундомер.



Сабақтың ортасы

25 минут

1-тапсырма
1 нұсқа. 4 адым жасап, қолды сермей гранатаны (допты) лақтыру, 2 адымды «тура-артқа» басып орындау.

2 нұсқа. 4 адым жасап, қолды сермей гранатаны (допты) лақтыру, 2 адымды «доғамен жоғары-артқа» басып орындау.

3 нұсқа. 4 адым жасап, қолды сермей гранатаны (допты) лақтыру, 2 адымды «алға-төмен-артқа» басып орындау. Жасалған жұмыстың қорытындысын топтарда талдау. Оқушыларға ұсынылған нұсқалардан жетілдірілген лақтырудың бір өнімді нұсқасын ұсынуын сұраңыз.

Доп лақтыру әдісі

Граната лақтыру әдісі

2-тапсырма

Оқушыларды бірнеше топқа бөліп қол гранатасын белгілі секторға лақтыруды ұсыныңыз.

Алысқа екпінмен қол гранатасын лақтыру техникасы:

Граната лақтыру әдісі


Орында, қол гранатынсыз көрсету, қолмен лақтыру қимылдарына еліктеу, дұрыс алақандау мен орнынан лақтыруды үйрену.

5-6 қадамдық екпінді үйрену.

Қол гранатасын алысқа лақтыру.

3-тапсырма

Дабыл бойынша оқытушы волейбол добын жоғары лақтырады, ал оқушылар кезек бойынша теннис добымен әуедегі нысанаға тигізуге тырысады. Әр нысанаға тигізу үшін, ойыншыға ұпай қосылады.

8-10 талпыныс ішінде ең көп ұпай жинаған ойыншы жеңімпаз болыа саналады.

Таңдап алынған қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік, бор, граната, резеңке доп, лақтырудың түріне қарай құралдар алынады, өлшеуіш, жалаушалар(қызыл, ақ).




Үлкен, бос кеңістік ойын алаңы, бол, өлшеуіш, 1-2 резеңке доптар (немесе волейбол), секундомер, ойын алаңының шекараларын белгілеуге арналған конустар.







Үлкен, бос кеңістік ойын алаңы. Теннис доптары (немесе кішкентай резеңке доптар), 6-8 волейбол доптары.

















Таңдап алынған қызмет түрі үшін үлкен бос кеңістік, ысқырық, жалаушалар (ақ, қызыл), үлкен теннис доптары, құм салынған қапшықтар (100 гр.).

Сабақтың соңы:

5 минут


Құрал-жабдықтарды жинау. Бүгінгі сабақты қорытындылау.

Соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

  • нені білдім, нені үйрендім.

  • нені толық түсінбедім.

Ашық сұрақ-жауаптар

Үйге тапсырма

Жеңіл атлетика бөліміндегі ҚЕ білу. Лақтыру техникасын игеруді жетілдіру.

Дене қабілеттерін дамыту жаттығуларын орындау.

Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.

Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу

Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау

Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, лақтыру әдісін танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді.

Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді

іс-әрекет түрлері.

Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді.

Сабақ бойынша рефлекия:

1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді?

2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?


3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ?


Жалпы оқушыларды бағалау:

Сұраңыз: Лақтыруды орындау кезінде неліктен реттілікті сақтау қажет?

Екпін алып лақтырудын қандай сатыларын білесіңдер?

Оқушы қашан лақтыра алады? (ақ жалаушаны көтергеннен немесе «рұқсат» жауыс белгісінен кейін)

Біздің ағзаға икемділік не үшін керектігін айта аласыңдар ма?

Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.)

1. Жеңіл атлетика тарауындағы қауіпсіздік ережесін сақтайды және әдістерді орындай алады.

2. Өзін-өзі шыдамдылыққа, шымырлыққа, ептілікке баулиды.


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену)

Сабақты жақсартуға оқушылардың сол сабаққа берген кері байланысы. Сол арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай келесі сабақты жүйелі жоспарлау.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені

білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?)




Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!