Ашық сабақ Математика 1сынып Уақыт

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Математика 1сынып Уақыт

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика сабағы арнайы 1 сыныпқа арналған.Жаңартылған бағдарламаға сай жоспарланған дайын сабақ үлгісі.Уақыт ,сағат туралы өткенде пайдалануға қажет.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп: Жаңаөзен мектеп-гимназиясы

Пәні: Математика

Күні: 03.06.18

Мұғалімнің есімі: Аманбекова Жумакул Халиловна


Сынып 1

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны

Сабақ тақырыбы:

Минут

Ортақ тақырып

«Саяхат», «Салт-дəстүр» жəне ауыз әдебиеті» тақырыптары аясында*

Бөлім

Сандар және өлшемдер

Бөлімше

1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат /уақытты бағдарлау: минут, сағат, күн, апта, ай

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар:

циферблат бойынша уақытты анықтайды: (сағат /уақытты бағдарлау: минут, сағат, күн, апта, ай)

Оқушылардың басым бөлігі:

Сағаттың минуттық тілінің қозғалу уақытын анықтап түсінеді

Кейбір оқушылар:

Оқыс жағдайларда әрбір минуттың қымбат екенін біліп, тиісінше әрекет

етеді.

Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)


циферблат бойынша уақытты анықтайды: (сағат /уақытты бағдарлау: минут, сағат, күн, апта, ай)


Сағаттың минуттық тілінің қозғалу уақытын анықтап түсінеді


Оқыс жағдайларда әрбір минуттың қымбат екенін біліп, тиісінше әрекет

етеді.

Тілдік мақсаттар


Терминология: минут-минут- minute

Сөз тіркестері: уақыттың өлшем бірлігі



Айтылым: бес минут,он минут,он бес минут,отыз минут.

Тыңдалым:жүрек қағысын,сағат дыбысын

Оқылым: минуттық тіл, 1 минут

Жазылым: өз аттарын жазу,гүл мен допты бояу

Құндылықтарды дарыту

өмір бойы білім алу : алған білімді өмірде пайдалану

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану ,еңбекке баулу,дене шынықтыру

АКТ қолдану дағдылары

интерактивті тақта, слайд

Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

Оқиғаларды өту кезеңіне қарай орналастыру

Маңғыстау облысы,Жаңаөзен қаласы

Жаңаөзен мектеп –гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Аманбекова Ж

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Психологиялық тренинг.

2.Топқа бөлу Санау арқылы

1-топ

2-топ

3-топ

Топтық ережені есте сақтау.

1. Бір-бірін мұқият тыңдау.

2. Біреудің айтқанын қайталамау

3. Тақырыптан ауытқымау.

4. Топта кезектесіп сөйлеу.

5. Сабаққа белсенді қатысу.

«Миға шабуыл»әдісі

Уақыт туралы түсінігін пысықтау

Уақыт немен өлшенеді?

Минут қандай өлшем бірлік?

Бір минутта не жасай аласың?




Ортасы



1- тапсырма : О\м 1.1.3.5 Топтық жұмыс

1-топ :Сағаттың минуттық тілін анықта


Рисунок 3


2-топ: Суретке қарап, неше минут өткенін анықта

Рисунок 4


3-топ:

Құмсағатты пайдаланып оның жұмыс жасау уақытын анықта



Дескриптор

Циферблат тілдерін ажыратады.

Уақыт туралы түсінігін айтады.

Әр түрлі сағаттарды салыстырады.

Қ\б : «Екі жұлдыз, бір тілек»


Білім алушы үйренеді: циферблат бойынша уақытты анықтауды:



2-тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі(Жеке жұмыс, жұппен жұмыс,топтық жұмыс.) Шығарып көр.

«Қанша минут өткенін анықта»

Тапсырмалар топта таратылып берілді


1-топ 2- топ 3-топ 4-топ

Рисунок 5 Рисунок 6



Д ескриптор: Сағаттың минуттық тілін есептеуді анықтады

Қ\б «Маған үш зат ата.

Біз бүгін нені үйрендік?

Біз жақсы жасай алдық

Топ өте жақсы жасай алды



Білім алушы үйренеді: сағаттың минуттық тілінің қозғалу уақытын анықтап түсінеді.

Рисунок 8




«Сен білесің бе?» айдары. Жұптық жұмыс 1минутта тамыр соғысын анықтайды, нәтижесін айтады




3-тапсырма. 1.1.3.5 : Зерттеу жүргізу. «Кім жылдам Жеке жұмыс. Өзіңді тексер.

Бір минуттық таймер қойылады. Әр жұпқа түрлі әрекеттер беріледі, неше әрекет жасалғанын анықтайды.

1-топ: Өз бөлмеңдегі заттарды ата?

Біреуі атайды,қасындағы жұбы сызып анықтайды

2-топ: Ақ және көк түсті моншақтарды ыдыстарға бөліп сал.

Жұбымен бірге бөлек ыдыстарға салады

3-топ: Бір минутта неше гүл мен доп бояуға болады?

Дескриптор

1. Уақыт басталғанда берілген әрекетті жасайды.

2. Уақыт біткенде әрекетті орындауды тоқтатады.

3. Бір минутта қанша әрекет жасағанын анықтайды.

ҚБ. «Үштік»

Рисунок 7



Білім алушы үйренеді: Оқыс жағдайларда әрбір минуттың қымбат екенін біліп, тиісінше әрекет етеді.










Құмсағат;

Электронды Таймер;

Механика

лық сағат;

Күн сағат;






Аяқталуы


Кері байланыс « Ұшқыр ой» Ыстық орындық әдісі

Көрсетілген суреттегі оқиға бойынша жасайтын әрекеттерін қимылмен көрсету

- Жүрегін ұстаған адам кездескенде;

- Өртенген үйді көргенде;

- Ұры үйге түскенде;

- Бала суға батып жатса; т.б.

Осындай жағдайларда әрбір минут қымбат.

«Дұрыс және бұрыс пікірлер»



Поле 1

Бүгінгі сабақ

туралы

сенің сұрағың

Бүгінгі сабақтан есіңде қалған

Бүгінгі сабақтан оқып үйренгенін



Пікірлер

иә

жоқ

білмеймін

Минут-уақыттың

өлшем бірлігі




Минут сөзін қысқартып

жазуға болмайды




Бір минутта үлкен кітап

оқуға болады









Қосымша ақпарат


Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?



Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.11.2018
844
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі