Материалдар / Ашық сабақ Математика 1сынып Уақыт

Ашық сабақ Математика 1сынып Уақыт

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика сабағы арнайы 1 сыныпқа арналған.Жаңартылған бағдарламаға сай жоспарланған дайын сабақ үлгісі.Уақыт ,сағат туралы өткенде пайдалануға қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2018
740
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп: Жаңаөзен мектеп-гимназиясы
Пәні: Математика
Күні: 03.06.18Мұғалімнің есімі: Аманбекова Жумакул Халиловна

Сынып 1Қатысқандар саны Қатыспағандар саны
Сабақ тақырыбы:Минут
Ортақ тақырып«Саяхат», «Салт-дəстүр» жəне ауыз әдебиеті» тақырыптары аясында*
БөлімСандар және өлшемдер
Бөлімше1.3 Шамалар және олардың өлшем бірліктері
Сабаққа негізделген оқу мақсаты1.1.3.5 циферблат бойынша уақытты анықтау: сағат /уақытты бағдарлау: минут, сағат, күн, апта, ай
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: циферблат бойынша уақытты анықтайды: (сағат /уақытты бағдарлау: минут, сағат, күн, апта, ай)Оқушылардың басым бөлігі: Сағаттың минуттық тілінің қозғалу уақытын анықтап түсінеді Кейбір оқушылар: Оқыс жағдайларда әрбір минуттың қымбат екенін біліп, тиісінше әрекететеді.
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

циферблат бойынша уақытты анықтайды: (сағат /уақытты бағдарлау: минут, сағат, күн, апта, ай)

Сағаттың минуттық тілінің қозғалу уақытын анықтап түсінеді

Оқыс жағдайларда әрбір минуттың қымбат екенін біліп, тиісінше әрекететеді.
Тілдік мақсаттар



Терминология: минут-минут- minute


Сөз тіркестері: уақыттың өлшем бірлігі




Айтылым: бес минут,он минут,он бес минут,отыз минут.Тыңдалым:жүрек қағысын,сағат дыбысын Оқылым: минуттық тіл, 1 минутЖазылым: өз аттарын жазу,гүл мен допты бояу
Құндылықтарды дарытуөмір бойы білім алу : алған білімді өмірде пайдалану
Пәнаралық байланыстарДүниетану ,еңбекке баулу,дене шынықтыру
АКТ қолдану дағдыларыинтерактивті тақта, слайд
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білімОқиғаларды өту кезеңіне қарай орналастыру
Маңғыстау облысы,Жаңаөзен қаласы Жаңаөзен мектеп –гимназиясының бастауыш сынып мұғалімі Аманбекова Ж
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
БасталуыПсихологиялық тренинг. 2.Топқа бөлу Санау арқылы1-топ2-топ3-топ Топтық ережені есте сақтау.1.Бір-бірін мұқият тыңдау.2.Біреудің айтқанын қайталамау3.Тақырыптан ауытқымау.4.Топта кезектесіп сөйлеу.5. Сабаққа белсенді қатысу. «Миға шабуыл»әдісіУақыт туралы түсінігін пысықтауУақыт немен өлшенеді?Минут қандай өлшем бірлік?Бір минутта не жасай аласың?



Ортасы



1- тапсырма : О\м 1.1.3.5 Топтық жұмыс1-топ :Сағаттың минуттық тілін анықта

2-топ: Суретке қарап, неше минут өткенін анықта

3-топ:Құмсағатты пайдаланып оның жұмыс жасау уақытын анықта



ДескрипторЦиферблат тілдерін ажыратады.Уақыт туралы түсінігін айтады.Әр түрлі сағаттарды салыстырады.Қ\б : «Екі жұлдыз, бір тілек»

Білім алушы үйренеді: циферблат бойынша уақытты анықтауды:



2-тапсырма «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі(Жеке жұмыс, жұппен жұмыс,топтық жұмыс.) Шығарып көр. «Қанша минут өткенін анықта»Тапсырмалар топта таратылып берілді

1-топ 2- топ 3-топ 4-топ

Дескриптор: Сағаттың минуттық тілін есептеуді анықтадыҚ\б «Маған үш зат ата. Біз бүгін нені үйрендік?Біз жақсы жасай алдықТоп өте жақсы жасай алды



Білім алушы үйренеді: сағаттың минуттық тілінің қозғалу уақытын анықтап түсінеді.





«Сен білесің бе?» айдары. Жұптық жұмыс 1минутта тамыр соғысын анықтайды, нәтижесін айтады





3-тапсырма. 1.1.3.5 : Зерттеу жүргізу. «Кім жылдамЖеке жұмыс. Өзіңді тексер.Бір минуттық таймер қойылады. Әр жұпқа түрлі әрекеттер беріледі, неше әрекет жасалғанын анықтайды.1-топ: Өз бөлмеңдегі заттарды ата?Біреуі атайды,қасындағы жұбы сызып анықтайды2-топ: Ақ және көк түсті моншақтарды ыдыстарға бөліп сал.Жұбымен бірге бөлек ыдыстарға салады3-топ: Бір минутта неше гүл мен доп бояуға болады?Дескриптор1. Уақыт басталғанда берілген әрекетті жасайды.2. Уақыт біткенде әрекетті орындауды тоқтатады.3. Бір минутта қанша әрекет жасағанын анықтайды.ҚБ. «Үштік»



Білім алушы үйренеді: Оқыс жағдайларда әрбір минуттың қымбат екенін біліп, тиісінше әрекет етеді.

















Құмсағат;Электронды Таймер;Механикалық сағат;Күн сағат;









Аяқталуы

Кері байланыс « Ұшқыр ой» Ыстық орындық әдісіКөрсетілген суреттегі оқиға бойынша жасайтын әрекеттерін қимылмен көрсету- Жүрегін ұстаған адам кездескенде;- Өртенген үйді көргенде;- Ұры үйге түскенде;- Бала суға батып жатса; т.б.Осындай жағдайларда әрбір минут қымбат.«Дұрыс және бұрыс пікірлер»



Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?



Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1.2.














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ