Пәні: Математика
|
Тақырыбы:Менің өлкемнің жетістіктері |
Мектеп: Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебі |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Бекентаева А.Р. |
|||||||||||||||||||||
|
2-сынып: |
Қатысқандардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
2.5.2.5.Деректер жинау, жүйелеу, кестелер мен диаграммалар құру. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: деректер жинайды, кестелер мен диаграммалар құрып, салыстырады. |
|||||||||||||||||||||
|
Көпшілік оқушылар: ұсынылған дерек түрлерін жүйелейді. |
||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: өздігінен таңдалған дерек түрлерін жүйелейді. |
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: деректер жинау үшін сауалнама жинауды, деректерді қорытындылауды. Пəндік лексика жəне терминология. Диаграмма, кесте, деректер. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер. Талқылау. Топ қатысушыларына сауалнама жүргізіңіз. Деректерді кестеге жинаңыз. |
||||||||||||||||||||||
|
Жазу. Кестені толтыру. |
||||||||||||||||||||||
|
Тірек білім |
Деректер жинау, жүйелеу, кестелер мен диаграммалар құру. |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлан- ған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал - Біз табысқа жететінімізге толық сенімдіміз. -Біздің қабілеттеріміз әр күн сайын жақсаруда. -Бәрі де менің қолымда. -Балалар, қандай көңіл-күйдесіздер? -Бүгінгі сабақ тақырыбын табысты түрде меңгеруге дайынсыңдар ма? -Балалар, тақтада бірнеше жемістің түрлері тұр. Кім қандай жемісті ұнатады соның астына стикерлерді жапсырыңыз. ( диаграмма құрастыру) -Осы жемістерден қандай екі жиын құрастыруға болады? 1) Өлкемізде өсетін 2) Өлкемізде өспейтін -Назарымызды бейнефильмге аударайық. -Не көрдік? Не білдік? -Биыл өте көп картоп өнімін алған екенбіз, соны жетістік деп айтуға бола ма? Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру -Биылғы күзде жиналған көгөністер диаграммасы-нан нені білуге болады? -Ең көп жиналған көгөніс не? -Ең аз жиналған көгөніс қандай? Көгөністер түрлерімен топтарға бөлу |
Слайд Жемістердің суреттері, түрлі түсті стикерлер Бейнефильм Слайд Диаграмма Көгөністер суреттері |
||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Топтық жұмыс «Үш-үштен» комбинациялар Жемістерді ыдысқа қандай ретпен орналастыруға болады? «Шапалақтау» әдісімен бағалау Жеке жұмыс Оқулықтағы 2-тапсырманы орындайды Сыныптастарына сауалнама жүргізіп, мәліметтерді Кэролл диаграммасына жинайды.
Бағалау критерийі бойынша өз-өздерін бағалайды Сауалнама жүргіземін. Кестеге мәліметтерді жинаймын. Диаграмма құра білемін. Диаграммадағы мәліметтерді салыстырамын. Топтық жұмыс «Кім жылдам» ойыны 22+18=40 41+19=40 23+27=50 24+17=41 25+18=43 28+34=62 49+21=70 28+67=95 55+35=90 46+54=100 56+42=98 53+37=90 Әр дұрыс жауап үшін ағашқа жеміс жапсырылады. «Басбармақ» әдісімен өзара бағалау Жеке жұмыс Диаграммаға мәліметтер жинап, жаз 1)Қызыл көгөністер, жемістер 2)Жасыл көгөністер, жемістер |
Флипчарт, жемістер суреттері, желім, слайд Кесте, маркерлер, дәптер Қима өрнектер, ағаш, жемістер суреті, маркерлер Дәптер |
||||||||||||||||||||
|
Соңы |
Рефлексия «Таңдау әдісі» 1. Маған сабақ қызықты / қызықсыз болды деп ойлаймын. 2.Мен сабақта көп нәрсені үйрендім / үйренгенім аз болды. 3.Мен басқаларды мұқият / зейінсіз тыңдадым. 4.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын / риза емеспін. Өзін-өзі бағалау «Бағдаршам» әдісімен бағалау |
Кері байланыс парақтары, бағдаршамның түстері |
||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Менің өлкемнің жетістіктері 2-сынып
Ашық сабақ Менің өлкемнің жетістіктері 2-сынып
Пәні: Математика
|
Тақырыбы:Менің өлкемнің жетістіктері |
Мектеп: Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебі |
|||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Бекентаева А.Р. |
|||||||||||||||||||||
|
2-сынып: |
Қатысқандардың саны: |
Қатыспағандардың саны: |
||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаттары |
2.5.2.5.Деректер жинау, жүйелеу, кестелер мен диаграммалар құру. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлық оқушылар: деректер жинайды, кестелер мен диаграммалар құрып, салыстырады. |
|||||||||||||||||||||
|
Көпшілік оқушылар: ұсынылған дерек түрлерін жүйелейді. |
||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: өздігінен таңдалған дерек түрлерін жүйелейді. |
||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: деректер жинау үшін сауалнама жинауды, деректерді қорытындылауды. Пəндік лексика жəне терминология. Диаграмма, кесте, деректер. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер. Талқылау. Топ қатысушыларына сауалнама жүргізіңіз. Деректерді кестеге жинаңыз. |
||||||||||||||||||||||
|
Жазу. Кестені толтыру. |
||||||||||||||||||||||
|
Тірек білім |
Деректер жинау, жүйелеу, кестелер мен диаграммалар құру. |
|||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлан- ған уақыт |
Жоспарланған іс-əрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Басы |
Психологиялық ахуал - Біз табысқа жететінімізге толық сенімдіміз. -Біздің қабілеттеріміз әр күн сайын жақсаруда. -Бәрі де менің қолымда. -Балалар, қандай көңіл-күйдесіздер? -Бүгінгі сабақ тақырыбын табысты түрде меңгеруге дайынсыңдар ма? -Балалар, тақтада бірнеше жемістің түрлері тұр. Кім қандай жемісті ұнатады соның астына стикерлерді жапсырыңыз. ( диаграмма құрастыру) -Осы жемістерден қандай екі жиын құрастыруға болады? 1) Өлкемізде өсетін 2) Өлкемізде өспейтін -Назарымызды бейнефильмге аударайық. -Не көрдік? Не білдік? -Биыл өте көп картоп өнімін алған екенбіз, соны жетістік деп айтуға бола ма? Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру -Биылғы күзде жиналған көгөністер диаграммасы-нан нені білуге болады? -Ең көп жиналған көгөніс не? -Ең аз жиналған көгөніс қандай? Көгөністер түрлерімен топтарға бөлу |
Слайд Жемістердің суреттері, түрлі түсті стикерлер Бейнефильм Слайд Диаграмма Көгөністер суреттері |
||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Топтық жұмыс «Үш-үштен» комбинациялар Жемістерді ыдысқа қандай ретпен орналастыруға болады? «Шапалақтау» әдісімен бағалау Жеке жұмыс Оқулықтағы 2-тапсырманы орындайды Сыныптастарына сауалнама жүргізіп, мәліметтерді Кэролл диаграммасына жинайды.
Бағалау критерийі бойынша өз-өздерін бағалайды Сауалнама жүргіземін. Кестеге мәліметтерді жинаймын. Диаграмма құра білемін. Диаграммадағы мәліметтерді салыстырамын. Топтық жұмыс «Кім жылдам» ойыны 22+18=40 41+19=40 23+27=50 24+17=41 25+18=43 28+34=62 49+21=70 28+67=95 55+35=90 46+54=100 56+42=98 53+37=90 Әр дұрыс жауап үшін ағашқа жеміс жапсырылады. «Басбармақ» әдісімен өзара бағалау Жеке жұмыс Диаграммаға мәліметтер жинап, жаз 1)Қызыл көгөністер, жемістер 2)Жасыл көгөністер, жемістер |
Флипчарт, жемістер суреттері, желім, слайд Кесте, маркерлер, дәптер Қима өрнектер, ағаш, жемістер суреті, маркерлер Дәптер |
||||||||||||||||||||
|
Соңы |
Рефлексия «Таңдау әдісі» 1. Маған сабақ қызықты / қызықсыз болды деп ойлаймын. 2.Мен сабақта көп нәрсені үйрендім / үйренгенім аз болды. 3.Мен басқаларды мұқият / зейінсіз тыңдадым. 4.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын / риза емеспін. Өзін-өзі бағалау «Бағдаршам» әдісімен бағалау |
Кері байланыс парақтары, бағдаршамның түстері |
||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













