Ашық сабақ Менің өлкемнің жетістіктері 2-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Менің өлкемнің жетістіктері 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 2-сыныпқа сабақ беретін мұғалімдерге көмек ретінде өз септігін тигізеді деп ойлаймын. Сабақ жоспары математика пәні бойынша берілген. Сабақ барысында оқушылар өз өлкелерінде өсетін көгөніс түрлерімен танысып, жиналған өнім туралы мәлімет алады. Алған деректер бойынша диаграмма құрастырып үйренеді. Сонымен қатар, өзара сауалнама жүргізіп, кесте толтырады. Кестенің нәтижесі бойынша диаграмма құрастырады. Сабақ барысында жаңа әдіс-тәсілдер, өз-өзін бағалау, өзара бағалау түрлері қолданылды.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Математика

Тақырыбы:Менің өлкемнің жетістіктері


Мектеп: Дарьинск жалпы орта білім беретін қазақ мектебі

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні:Бекентаева А.Р.

2-сынып:


Қатысқандардың саны:

Қатыспағандардың саны:

Оқу мақсаттары

2.5.2.5.Деректер жинау, жүйелеу, кестелер мен диаграммалар құру.

Сабақтың мақсаттары




Барлық оқушылар:

деректер жинайды, кестелер мен диаграммалар құрып, салыстырады.

Көпшілік оқушылар:

ұсынылған дерек түрлерін жүйелейді.

Кейбір оқушылар:

өздігінен таңдалған дерек түрлерін жүйелейді.


Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады:

деректер жинау үшін сауалнама жинауды, деректерді қорытындылауды.

Пəндік лексика жəне терминология.

Диаграмма, кесте, деректер.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер.

Талқылау.

Топ қатысушыларына сауалнама жүргізіңіз. Деректерді кестеге жинаңыз.

Жазу.

Кестені толтыру.

Тірек білім

Деректер жинау, жүйелеу, кестелер мен диаграммалар құру.

Жоспар

Жоспарлан-

ған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар

Басы

Психологиялық ахуал

- Біз табысқа жететінімізге толық сенімдіміз.

-Біздің қабілеттеріміз әр күн сайын жақсаруда.

-Бәрі де менің қолымда.

-Балалар, қандай көңіл-күйдесіздер?

-Бүгінгі сабақ тақырыбын табысты түрде меңгеруге дайынсыңдар ма?

-Балалар, тақтада бірнеше жемістің түрлері тұр. Кім қандай жемісті ұнатады соның астына стикерлерді жапсырыңыз.

( диаграмма құрастыру)

-Осы жемістерден қандай екі жиын құрастыруға болады?

1) Өлкемізде өсетін

2) Өлкемізде өспейтін

-Назарымызды бейнефильмге аударайық.

-Не көрдік? Не білдік?

-Биыл өте көп картоп өнімін алған екенбіз, соны жетістік деп айтуға бола ма?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру

-Биылғы күзде жиналған көгөністер диаграммасы-нан нені білуге болады?

-Ең көп жиналған көгөніс не?

-Ең аз жиналған көгөніс қандай?

Көгөністер түрлерімен топтарға бөлу

Слайд







Жемістердің суреттері, түрлі түсті стикерлер






Бейнефильм




Слайд


Диаграмма


Көгөністер суреттері



Ортасы


Топтық жұмыс

«Үш-үштен» комбинациялар

Жемістерді ыдысқа қандай ретпен орналастыруға

болады?

«Шапалақтау» әдісімен бағалау


Жеке жұмыс

Оқулықтағы 2-тапсырманы орындайды

Сыныптастарына сауалнама жүргізіп, мәліметтерді Кэролл диаграммасына жинайды.

1

Жұмбақтар


2

Ертегілер


3

Өлеңдер


4

Жануарлар туралы әңгімелер


5

Табиғат туралы әңгімелер


6

Энциклопедия


Бағалау критерийі бойынша өз-өздерін бағалайды

Сауалнама жүргіземін.

Кестеге мәліметтерді жинаймын.

Диаграмма құра білемін.

Диаграммадағы мәліметтерді салыстырамын.

Топтық жұмыс

«Кім жылдам» ойыны

22+18=40 41+19=40 23+27=50

24+17=41 25+18=43 28+34=62

49+21=70 28+67=95 55+35=90

46+54=100 56+42=98 53+37=90

Әр дұрыс жауап үшін ағашқа жеміс жапсырылады.

«Басбармақ» әдісімен өзара бағалау

Жеке жұмыс

Диаграммаға мәліметтер жинап, жаз

1)Қызыл көгөністер, жемістер

2)Жасыл көгөністер, жемістер


Флипчарт, жемістер суреттері, желім,

слайд







Кесте, маркерлер,

дәптер












Қима өрнектер, ағаш, жемістер

суреті, маркерлер






Дәптер

Соңы


Рефлексия

«Таңдау әдісі»

1. Маған сабақ қызықты / қызықсыз болды деп ойлаймын.

2.Мен сабақта көп нәрсені үйрендім / үйренгенім аз болды.

3.Мен басқаларды мұқият / зейінсіз тыңдадым.

4.Мен сабақтағы өз жетістіктеріме ризамын / риза емеспін.

­Өзін-өзі бағалау

«Бағдаршам» әдісімен бағалау

Кері байланыс парақтары,







бағдаршамның түстері











Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.07.2018
2443
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі