Ашық сабақ "Менің отбасым"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Менің отбасым"

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық оқушылар: Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орынын анықтайды. Отбасындағы мерекелердің бірін сипаттайды. Көптеген оқушылар: Отбасы мүшелеріне кімдер кіретіндерін және өз отбасындағы дәстүрді айады. Кейбір оқушылар: Отбасындағы аталатын мерекелер туралы әңгімелейді ,туыстарына ашық хат жазады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2 А Менің отбасым жәнедостарым

Күні:

Сынып:1 Ғ

Мектеп:46 мектеп-лицей

Мұғалімнің аты-жөні: Сейдуәлі А.Б





Сабақ тақырыбы

Менің отбасым

Осы сабақта ол жеткізілген оқу мақсаттары

1.1.1.2 Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орынын анықтау.

1.1.6.1 Отбасындағы мерекелердің бірін сипаттау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орынын анықтайды.

Отбасындағы мерекелердің бірін сипаттайды.

Көптеген оқушылар: Отбасы мүшелеріне кімдер кіретіндерін және өз отбасындағы дәстүрді айады.

Кейбір оқушылар: Отбасындағы аталатын мерекелер туралы әңгімелейді ,туыстарына ашық хат жазады.

Бағалау критерийлері

  • Отбасының мүшелерінің туыстық атауларын атайды,өзінің орынын анықтайды

  • Отбасы туралы ұғымды түсінеді, отбасы мүшелері арасындағы қарым-қатынасты көрсетеді

Тілдік мақсаттар

Отбасы,отбасылық мерекелер.

Құндылықтарды дарыту

Еңбек және шығармашылық,ынтымақтастық,өмір бойы білім алу.

Пән аралық байланыстар

Көркем еңбек,математика

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта,видеороликтер көрсету

Бастапқы білім

Отбасы туралы және мереке туралы түсінігі бар.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы


















Сабақтың ортасы



Миға шабуыл стратегиясы

Маған,да саған да

Жақын туыс-бес адам,

Үш әріптен тұратын .

Оңға оқы,солға оқы,

Өзгермейді еш одан.

Бәріде өз жұртың,

Айтады,қәне,кім атын?

(Апа,ата,ана,аға,іні)

Ал балалар осының барлығын біз кім деп атаймыз?

-Дұрыс отбасы

Топқа бөлу:Балалар сендерді ата-әжелерің қалай еркелетеді сол бойынша топқа бөлемін.

1 топ-Ботақан ,2 топ-Балапан,3 топ-Қошақан.


"Өз орныңды тап" әдісі

1-Тапсырма: Бес саусақтың суретін сал. Сол жерге өз отбасы мүшелерінің атын жаз. Отбасыңдағы өз орныңды тап.

- Ата-әжеңе сен кім болып келесің?

-Анаңа,әкеңе ше?

- Әпкеңе, қарындасыңа ше?

- Ағаңа, ініңе ше?

- Жеті атаңды білесің бе?


Бағалау критерийі


Дескриптер

Отбасының мүшелерінің туыстық атауларын атайды,өзінің орынын анықтайды





  1. Отбасы мүшелерін жазады

  2. Отбасындағы өз орнын табады.

  3. Жеті атасын жатқа айтады


ҚБ Бағдаршам әдісі


«Сөз ойла, тез ойла» әдісі

Тапсырма: Сызбаның және сөздердің көмегімен

Өз атаң туралы оқы. Атаңа хат жаз.

М ынау- атам. Оны ... аты - . Ол- .

атамды .

ҚБ Жұлдызша әдісі


Сергіту сәті.

Finger family


«Суреттер сөйлейді» әдісі

Тапсырма: Топта суреттерді пайдаланып отбасы мүшелерін өз орнына отырғыз. Неліктен олай отырғызғандарыңды дәлелдеңдер. Отбасындағы мереке туралы әңгімелеңдер.

1-топ Бесік той

2-топ Тұсау кесер

3- топ Наурыз мерекесі

Бағалау критерийі


Дескриптер

Отбасы туралы ұғымды түсінеді, отбасы мүшелері арасындағы қарым-қатынасты көрсетеді



Суреттерді ретімен орналастырады.

Сурет бойынша әңгімелеп, дәлел ұсына біледі.

Отбасындағы мереке туралы әңгімелейді.

ҚБ Басбармақ әдісі



















суреттер




Бес саусақ, қарындаштар


















Оқулық, қарындаштар










АКТ



Отбасы мүшелерінің суреті

Сабақтың соңы





Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Қабілеті жоғары оқушыларға

Мынау- атам.

О ны ... аты - .

О л-

атамды .


-Өз отбасы мүшелерін айта алады.

-Жеті атасын жатқа айта алады

-Атасына хат жаза алады

-Суреттерді ретімен орналастыра алады

Сергіту сәтінде жасалатын жаттығулар: бір орында тұрып жасау.Желімді ұқыпты пайдалану


Сабақ бойынша рефлексия








Жалпы баға

Қорытынды бағамдау.

1.

Қандай екі нәрсе табысты болды?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.05.2018
528
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі