|
Пән: дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2 А Менің отбасым жәнедостарым Күні: Сынып:1 Ғ |
Мектеп:№46 мектеп-лицей Мұғалімнің аты-жөні: Сейдуәлі А.Б
|
|||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Менің отбасым |
|||||||||||||
|
Осы сабақта ол жеткізілген оқу мақсаттары |
1.1.1.2 Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орынын анықтау. 1.1.6.1 Отбасындағы мерекелердің бірін сипаттау. |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орынын анықтайды. Отбасындағы мерекелердің бірін сипаттайды. Көптеген оқушылар: Отбасы мүшелеріне кімдер кіретіндерін және өз отбасындағы дәстүрді айады. Кейбір оқушылар: Отбасындағы аталатын мерекелер туралы әңгімелейді ,туыстарына ашық хат жазады. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Отбасы,отбасылық мерекелер. |
|||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбек және шығармашылық,ынтымақтастық,өмір бойы білім алу. |
|||||||||||||
|
Пән аралық байланыстар |
Көркем еңбек,математика |
|||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта,видеороликтер көрсету |
|||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Отбасы туралы және мереке туралы түсінігі бар. |
|||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы |
Миға шабуыл стратегиясы Маған,да саған да Жақын туыс-бес адам, Үш әріптен тұратын . Оңға оқы,солға оқы, Өзгермейді еш одан. Бәріде өз жұртың, Айтады,қәне,кім атын? (Апа,ата,ана,аға,іні) Ал балалар осының барлығын біз кім деп атаймыз? -Дұрыс отбасы Топқа бөлу:Балалар сендерді ата-әжелерің қалай еркелетеді сол бойынша топқа бөлемін. 1 топ-Ботақан ,2 топ-Балапан,3 топ-Қошақан. "Өз орныңды тап" әдісі 1-Тапсырма: Бес саусақтың суретін сал. Сол жерге өз отбасы мүшелерінің атын жаз. Отбасыңдағы өз орныңды тап. - Ата-әжеңе сен кім болып келесің? -Анаңа,әкеңе ше? - Әпкеңе, қарындасыңа ше? - Ағаңа, ініңе ше? - Жеті атаңды білесің бе?
ҚБ Бағдаршам әдісі
«Сөз ойла, тез ойла» әдісі Тапсырма: Сызбаның және сөздердің көмегімен Өз атаң туралы оқы. Атаңа хат жаз. М
ҚБ Жұлдызша әдісі Сергіту сәті. Finger family «Суреттер сөйлейді» әдісі Тапсырма: Топта суреттерді пайдаланып отбасы мүшелерін өз орнына отырғыз. Неліктен олай отырғызғандарыңды дәлелдеңдер. Отбасындағы мереке туралы әңгімелеңдер. 1-топ Бесік той 2-топ Тұсау кесер 3- топ Наурыз мерекесі
ҚБ Басбармақ әдісі |
суреттер Бес саусақ, қарындаштар Оқулық, қарындаштар АКТ Отбасы мүшелерінің суреті |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||
|
Қабілеті жоғары оқушыларға
О О
|
-Өз отбасы мүшелерін айта алады. -Жеті атасын жатқа айта алады -Атасына хат жаза алады -Суреттерді ретімен орналастыра алады |
Сергіту сәтінде жасалатын жаттығулар: бір орында тұрып жасау.Желімді ұқыпты пайдалану |
||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||||||||||
|
Жалпы баға Қорытынды бағамдау. 1. Қандай екі нәрсе табысты болды? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1 |
||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Менің отбасым"
Ашық сабақ "Менің отбасым"
|
Пән: дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 2 А Менің отбасым жәнедостарым Күні: Сынып:1 Ғ |
Мектеп:№46 мектеп-лицей Мұғалімнің аты-жөні: Сейдуәлі А.Б
|
|||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Менің отбасым |
|||||||||||||
|
Осы сабақта ол жеткізілген оқу мақсаттары |
1.1.1.2 Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орынын анықтау. 1.1.6.1 Отбасындағы мерекелердің бірін сипаттау. |
|||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орынын анықтайды. Отбасындағы мерекелердің бірін сипаттайды. Көптеген оқушылар: Отбасы мүшелеріне кімдер кіретіндерін және өз отбасындағы дәстүрді айады. Кейбір оқушылар: Отбасындағы аталатын мерекелер туралы әңгімелейді ,туыстарына ашық хат жазады. |
|||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Отбасы,отбасылық мерекелер. |
|||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбек және шығармашылық,ынтымақтастық,өмір бойы білім алу. |
|||||||||||||
|
Пән аралық байланыстар |
Көркем еңбек,математика |
|||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта,видеороликтер көрсету |
|||||||||||||
|
Бастапқы білім |
Отбасы туралы және мереке туралы түсінігі бар. |
|||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||
|
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы |
Миға шабуыл стратегиясы Маған,да саған да Жақын туыс-бес адам, Үш әріптен тұратын . Оңға оқы,солға оқы, Өзгермейді еш одан. Бәріде өз жұртың, Айтады,қәне,кім атын? (Апа,ата,ана,аға,іні) Ал балалар осының барлығын біз кім деп атаймыз? -Дұрыс отбасы Топқа бөлу:Балалар сендерді ата-әжелерің қалай еркелетеді сол бойынша топқа бөлемін. 1 топ-Ботақан ,2 топ-Балапан,3 топ-Қошақан. "Өз орныңды тап" әдісі 1-Тапсырма: Бес саусақтың суретін сал. Сол жерге өз отбасы мүшелерінің атын жаз. Отбасыңдағы өз орныңды тап. - Ата-әжеңе сен кім болып келесің? -Анаңа,әкеңе ше? - Әпкеңе, қарындасыңа ше? - Ағаңа, ініңе ше? - Жеті атаңды білесің бе?
ҚБ Бағдаршам әдісі
«Сөз ойла, тез ойла» әдісі Тапсырма: Сызбаның және сөздердің көмегімен Өз атаң туралы оқы. Атаңа хат жаз. М
ҚБ Жұлдызша әдісі Сергіту сәті. Finger family «Суреттер сөйлейді» әдісі Тапсырма: Топта суреттерді пайдаланып отбасы мүшелерін өз орнына отырғыз. Неліктен олай отырғызғандарыңды дәлелдеңдер. Отбасындағы мереке туралы әңгімелеңдер. 1-топ Бесік той 2-топ Тұсау кесер 3- топ Наурыз мерекесі
ҚБ Басбармақ әдісі |
суреттер Бес саусақ, қарындаштар Оқулық, қарындаштар АКТ Отбасы мүшелерінің суреті |
||||||||||||
|
Сабақтың соңы
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||
|
Саралау оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||
|
Қабілеті жоғары оқушыларға
О О
|
-Өз отбасы мүшелерін айта алады. -Жеті атасын жатқа айта алады -Атасына хат жаза алады -Суреттерді ретімен орналастыра алады |
Сергіту сәтінде жасалатын жаттығулар: бір орында тұрып жасау.Желімді ұқыпты пайдалану |
||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия |
|
|||||||||||||
|
Жалпы баға Қорытынды бағамдау. 1. Қандай екі нәрсе табысты болды? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекеленген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1 |
||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














