Ашық сабақ. М.Өтемісұлы. «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. М.Өтемісұлы. «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдері

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөз байлықтары мен сөздік қорлары молаяды; Өз беттерінше ой қорытытып, сыни ойлауға дағыланады; сөйлеу тілдері мәдениеті артады
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы

М.Өтемісұлы. «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдері

Мақсаты

М Өтемісұлының «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдерін оқиды, тақырыпты қайталай отырып білімімен, біліктілігін , сөздік қорын жетілдіру арқылы, сыни ойлауға, шығармашылық қабілетін дамытуға үйренеді

Жалпы мақсат

Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Күтілетін нәтиже

Сөз байлықтары мен сөздік қорлары молаяды;

Өз беттерінше ой қорытытып, сыни ойлауға дағыланады;

сөйлеу тілдері мәдениеті артады

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл, Жигсо2, Автор орындығы

Қолданылатын ресурстар

Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер

Ұйымдастыру кезеңі





















Тренинг

Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу

Әр топқа бағалау парағын таратып беру.




Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.



Оқушылар мақалдың жалғасын таба отырып, тақырыпты, мақсатын анықтайды

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

«Миға шабуыл»Сабақтың тақырыбы мен мақсатын өздеріне таптыру үшін интерактивті тақтаға мақал-мәтелдердің басын жазып, жалғасын таптыру

1. 1.Қоянды қамыс өлтіреді...?

2. “ ... – қанаты ат”

3. “Өзге елде сұлтан болғанша, ... ”

4. “Жаңбыр жауса жер ырысы,... ”

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау арқылы оқушыларды диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру

Түсіну

Сұрақ-жауап арқылы

М.Өтемісұлы өмірі шығармашылығынан

  1. Махамбет өмірбаянының негізгі кезеңдерін

сол кездегі саяси-әлеуметтік жағдаймен байланыстыру

2. Көтерілістің мақсат-мұраты ақынның қандай

шығармаларында көрінген?

3.Жырларда Махамбеттің өз тұлғасы қалай көрінген?

4. М.Өтемісұлы шығармаларының тақырыбы,

жанры және маңызы қандай?

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу

Қолдану

«Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдерінің мазмұнын ашу.

Тақырыпты қалай мегерген бақылау, оның мазмұнын топта , жұпта әңгімелеп беру

үшін Жигсо 2 әдісін пайдалану


Жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру

Бағалауды басқару

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту

Топпен жұмыс жасау:


«Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдерінде не айтылған, қандай түйінді ойлар бар


Әр топ бір-бірінің жұмыстарының сызбасын бағалайды, өз пікірлерін айтады.


Сергіту сәті

«Кірпі биі» атты жаттығу жасау

Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды.

Талдау Шығармашылық жұмыс

Венн диаграммасы І топ

Д.Бабатайұлы мен М.Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығын салыстыру

ІІ топ М.Өтемісұлына модель жасау

ІІІ топ Топтастыру «Махамбетке»

Тапсырманың орындалуын түсіндіреді.


Жаңа тақырыпты толық меңгерту мақсатында өз пікірлерін модель, постер арқылы қорғауға бағыттайды

Модель, постер қорғайды


Сыни ойлана отырып, өз пікірлерін, көзқарастарын білдіреді

Қорытындылау

Не білдім?

Қандай сезімде болдым?

Не білгім келеді?


Оқушылардың пікірлерін тыңдау бүгінгі сабақ б.ша не түйгендерін бақылау

Топ бірлесе отырып қағазға тақырыптан не түсінгенін жазады Ойларын ортаға салады

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақтарын таратады

Бір- бірін бағалауды қадағалау

Топты бағалау

Өзін -өзі бағалау

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтырады
















Сұрақ-жауап:

  1. Махамбет өмірбаянының негізгі кезеңдерін

сол кездегі саяси-әлеуметтік жағдаймен байланыстыру





2. Көтерілістің мақсат-мұраты ақынның қандай

шығармаларында көрінген?





3.Жырларда Махамбеттің өз тұлғасы қалай көрінген?







4. М.Өтемісұлы шығармаларының тақырыбы, жанры және маңызы қандай?













Бағалау парағы

Аты-жөні

Сұрақ-жауап б.ша

Постер құрау

Салыстыру, модель қорғау

Қорытынды баға

1






2






3






4






5






6






7










Бағалау парағы

Аты-жөні

Сұрақ-жауап б.ша

Постер құрау

Салыстыру, модель қорғау

Қорытынды баға

1






2






3






4






5






6






7














Бағалау парағы

Аты-жөні

Сұрақ-жауап б.ша

Постер құрау

Салыстыру, модель қорғау

Қорытынды баға

1






2






3






4






5






6






7











Бағалау парағы

Аты-жөні

Сұрақ-жауап б.ша

Постер құрау

Салыстыру, модель қорғау

Қорытынды баға

1






2






3






4






5






6






7
















Бәйтерек








Тарланым








Сұңқар








Нарын










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.00.2018
3451
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі