|
Тақырыбы |
М.Өтемісұлы. «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдері |
|
|
Мақсаты |
М Өтемісұлының «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдерін оқиды, тақырыпты қайталай отырып білімімен, біліктілігін , сөздік қорын жетілдіру арқылы, сыни ойлауға, шығармашылық қабілетін дамытуға үйренеді |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Сөз байлықтары мен сөздік қорлары молаяды; Өз беттерінше ой қорытытып, сыни ойлауға дағыланады; сөйлеу тілдері мәдениеті артады |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету” |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, Жигсо2, Автор орындығы |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Әр топқа бағалау парағын таратып беру.
|
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.
Оқушылар мақалдың жалғасын таба отырып, тақырыпты, мақсатын анықтайды |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
«Миға шабуыл»Сабақтың тақырыбы мен мақсатын өздеріне таптыру үшін интерактивті тақтаға мақал-мәтелдердің басын жазып, жалғасын таптыру 1. 1.Қоянды қамыс өлтіреді...? 2. “ ... – қанаты ат” 3. “Өзге елде сұлтан болғанша, ... ” 4. “Жаңбыр жауса жер ырысы,... ” |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау арқылы оқушыларды диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру |
|
Түсіну |
Сұрақ-жауап арқылы М.Өтемісұлы өмірі шығармашылығынан
сол кездегі саяси-әлеуметтік жағдаймен байланыстыру 2. Көтерілістің мақсат-мұраты ақынның қандай шығармаларында көрінген? 3.Жырларда Махамбеттің өз тұлғасы қалай көрінген? 4. М.Өтемісұлы шығармаларының тақырыбы, жанры және маңызы қандай? |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу |
|
Қолдану |
«Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдерінің мазмұнын ашу. Тақырыпты қалай мегерген бақылау, оның мазмұнын топта , жұпта әңгімелеп беру үшін Жигсо 2 әдісін пайдалану |
Жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру Бағалауды басқару Жауаптарын қабылдап, бағыт беру Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту |
Топпен жұмыс жасау:
«Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдерінде не айтылған, қандай түйінді ойлар бар Әр топ бір-бірінің жұмыстарының сызбасын бағалайды, өз пікірлерін айтады. |
|
Сергіту сәті |
«Кірпі биі» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды. |
|
Талдау Шығармашылық жұмыс |
Венн диаграммасы І топ Д.Бабатайұлы мен М.Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығын салыстыру ІІ топ М.Өтемісұлына модель жасау ІІІ топ Топтастыру «Махамбетке» |
Тапсырманың орындалуын түсіндіреді. Жаңа тақырыпты толық меңгерту мақсатында өз пікірлерін модель, постер арқылы қорғауға бағыттайды |
Модель, постер қорғайды
Сыни ойлана отырып, өз пікірлерін, көзқарастарын білдіреді |
|
Қорытындылау |
Не білдім? Қандай сезімде болдым? Не білгім келеді? |
Оқушылардың пікірлерін тыңдау бүгінгі сабақ б.ша не түйгендерін бақылау |
Топ бірлесе отырып қағазға тақырыптан не түсінгенін жазады Ойларын ортаға салады |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақтарын таратады Бір- бірін бағалауды қадағалау |
Топты бағалау Өзін -өзі бағалау |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтырады |
Сұрақ-жауап:
-
Махамбет өмірбаянының негізгі кезеңдерін
сол кездегі саяси-әлеуметтік жағдаймен байланыстыру
2. Көтерілістің мақсат-мұраты ақынның қандай
шығармаларында көрінген?
3.Жырларда Махамбеттің өз тұлғасы қалай көрінген?
4. М.Өтемісұлы шығармаларының тақырыбы, жанры және маңызы қандай?
Бағалау парағы
|
№ |
Аты-жөні |
Сұрақ-жауап б.ша |
Постер құрау |
Салыстыру, модель қорғау |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
|
№ |
Аты-жөні |
Сұрақ-жауап б.ша |
Постер құрау |
Салыстыру, модель қорғау |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
|
№ |
Аты-жөні |
Сұрақ-жауап б.ша |
Постер құрау |
Салыстыру, модель қорғау |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
|
№ |
Аты-жөні |
Сұрақ-жауап б.ша |
Постер құрау |
Салыстыру, модель қорғау |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
Бәйтерек
Тарланым
Сұңқар
Нарын
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ. М.Өтемісұлы. «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдері
Ашық сабақ. М.Өтемісұлы. «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдері
|
Тақырыбы |
М.Өтемісұлы. «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдері |
|
|
Мақсаты |
М Өтемісұлының «Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдерін оқиды, тақырыпты қайталай отырып білімімен, біліктілігін , сөздік қорын жетілдіру арқылы, сыни ойлауға, шығармашылық қабілетін дамытуға үйренеді |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Сөз байлықтары мен сөздік қорлары молаяды; Өз беттерінше ой қорытытып, сыни ойлауға дағыланады; сөйлеу тілдері мәдениеті артады |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету” |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл, Жигсо2, Автор орындығы |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Әр топқа бағалау парағын таратып беру.
|
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.
Оқушылар мақалдың жалғасын таба отырып, тақырыпты, мақсатын анықтайды |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
«Миға шабуыл»Сабақтың тақырыбы мен мақсатын өздеріне таптыру үшін интерактивті тақтаға мақал-мәтелдердің басын жазып, жалғасын таптыру 1. 1.Қоянды қамыс өлтіреді...? 2. “ ... – қанаты ат” 3. “Өзге елде сұлтан болғанша, ... ” 4. “Жаңбыр жауса жер ырысы,... ” |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы сұрау арқылы оқушыларды диалогқа түсіру Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау |
Мұғалім берген тапсырмасын орындау арқылы оқушылардың сабаққа дайындықтарын тексеру |
|
Түсіну |
Сұрақ-жауап арқылы М.Өтемісұлы өмірі шығармашылығынан
сол кездегі саяси-әлеуметтік жағдаймен байланыстыру 2. Көтерілістің мақсат-мұраты ақынның қандай шығармаларында көрінген? 3.Жырларда Махамбеттің өз тұлғасы қалай көрінген? 4. М.Өтемісұлы шығармаларының тақырыбы, жанры және маңызы қандай? |
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу |
|
Қолдану |
«Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдерінің мазмұнын ашу. Тақырыпты қалай мегерген бақылау, оның мазмұнын топта , жұпта әңгімелеп беру үшін Жигсо 2 әдісін пайдалану |
Жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру Бағалауды басқару Жауаптарын қабылдап, бағыт беру Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту |
Топпен жұмыс жасау:
«Бағаналы терек», «Мен едім» өлеңдерінде не айтылған, қандай түйінді ойлар бар Әр топ бір-бірінің жұмыстарының сызбасын бағалайды, өз пікірлерін айтады. |
|
Сергіту сәті |
«Кірпі биі» атты жаттығу жасау |
Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау |
Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды. |
|
Талдау Шығармашылық жұмыс |
Венн диаграммасы І топ Д.Бабатайұлы мен М.Өтемісұлы өмірі мен шығармашылығын салыстыру ІІ топ М.Өтемісұлына модель жасау ІІІ топ Топтастыру «Махамбетке» |
Тапсырманың орындалуын түсіндіреді. Жаңа тақырыпты толық меңгерту мақсатында өз пікірлерін модель, постер арқылы қорғауға бағыттайды |
Модель, постер қорғайды
Сыни ойлана отырып, өз пікірлерін, көзқарастарын білдіреді |
|
Қорытындылау |
Не білдім? Қандай сезімде болдым? Не білгім келеді? |
Оқушылардың пікірлерін тыңдау бүгінгі сабақ б.ша не түйгендерін бақылау |
Топ бірлесе отырып қағазға тақырыптан не түсінгенін жазады Ойларын ортаға салады |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақтарын таратады Бір- бірін бағалауды қадағалау |
Топты бағалау Өзін -өзі бағалау |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтырады |
Сұрақ-жауап:
-
Махамбет өмірбаянының негізгі кезеңдерін
сол кездегі саяси-әлеуметтік жағдаймен байланыстыру
2. Көтерілістің мақсат-мұраты ақынның қандай
шығармаларында көрінген?
3.Жырларда Махамбеттің өз тұлғасы қалай көрінген?
4. М.Өтемісұлы шығармаларының тақырыбы, жанры және маңызы қандай?
Бағалау парағы
|
№ |
Аты-жөні |
Сұрақ-жауап б.ша |
Постер құрау |
Салыстыру, модель қорғау |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
|
№ |
Аты-жөні |
Сұрақ-жауап б.ша |
Постер құрау |
Салыстыру, модель қорғау |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
|
№ |
Аты-жөні |
Сұрақ-жауап б.ша |
Постер құрау |
Салыстыру, модель қорғау |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
Бағалау парағы
|
№ |
Аты-жөні |
Сұрақ-жауап б.ша |
Постер құрау |
Салыстыру, модель қорғау |
Қорытынды баға |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
Бәйтерек
Тарланым
Сұңқар
Нарын
шағым қалдыра аласыз













