Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
7.2.3.1.Шығармадағы көркемдегіш
құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора,
аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын
талдау.
7.3.3.1. Шығарманы ұлттық
құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазу.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Құндылық:
тәуелсіздік және
отаншылдық
-отандық және
әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты
қызығушылық;
Құндылық: бірлік
және ынтымақ
-ортақ мақсатқа жету
үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген
міндеттерді жауапкершілікпен
орындау;
Құндылық: әділдік
және жауапкершілік
-тапсырманы жоспарланған
мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы
орындау
|
Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Қызығушылықты
ояту.«Балмұздақ
таяқшалары»

Топтар қағаз қиындыларындағы
сұрақтарды суырады. Оқушылар топ ішінде сұрақтарға жауап
дайындайды, талдайды, ойларын ортаға
салады.
Сұрақ:
-
Шығармада Махамбет
бойындағы қасиеттер қалай байқалды? Қай жолдарда анық
байқалды?
-
Шығармада ұлттық
құндылықтар қалай
сипатталды?
-
Шығарманың «Нарынқұм
зауалы» деп аталу себебін қалай түсіндірер
едіңіздер?
Сабақ тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
Оқушылар назары
сабаққа аударылады.
Топтар қағаз
қиындыларындағы сұрақтарды суырады. Оқушылар топ ішінде сұрақтарға
жауап дайындайды, талдайды, ойларын ортаға
салады.
Сабақ тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
ҚБ «Нысана»

|
7-сынып қазақ
әдебиеті
|
Сабақтың
ортасы
|
ІІ. Мағынаны
тану. Әке мен бала диалогы мәтіні
таратылады.
«Әке үкімі»
үзіндісі таратылып, оқушылар топтық жұмыс жүргізеді. «Рөлдік
ойын».

Топ тақырыбы «Әке
үкімі»
1-топ.
«Орындаушы» Шығарма мазмұнын айтып
береді;
2-топ.
«Сыншы» ол орындаушының олқы тұстары
туралы айтады.
3-топ.
«Қорғаушы» «орындаушының» ұтымды
жауаптарын айтып қорғайды.
4-топ.
«Бақылаушы» топтардың өз рөлін қалай алып
шыққанын бағалайды.
Дескриптор:
-
Шығарма мазмұнын
айтып береді;
-
орындаушының олқы
тұстары туралы айтады;
-
«орындаушының»
ұтымды жауаптарын айтып
қорғайды.
ҚБ
Тапсырма. Оқушыларға кесте таратылады.
Шығармадан берілген үзінділердегі көркемдегіш тәсілдерді анықтап,
олардың қолданылу ерекшелігін
түсіндіреді.
Көркемдегіш
құралдар
|
Шығармадан
мысал
|
Қолданылу себебі,
ерекшелігі
|
Аллитерация
|
|
|
Ассонанс
|
|
|
Қайталау
|
|
|
Эпифора
|
|
|
Риторикалық
сұрақ
|
|
|
Синекдоха
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
Тапсырма.Шығармадағы әке мен бала образын талдаңыз.
Жасалу тәсілдерін
анықтаңыз.
Әке
|
Бала
|
|
|
Жасалу
тәсілдері
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
Тапсырма:
Шығарманы ұлттық
құндылық тұрғысынан талдай отырып, «Қайсар рухты қазақ» тақырыбында
әдеби эссе жазыңыз.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Шығарманы ұлттық құндылық
тұрғысынан талдап, әдеби эссе
жазады
|
Шығарманы ұлттық
құндылық тұрғысынан
талдайды;
|
Әдеби эссе
жазады.
|
«Автор орындығы»
үздік шығармалар «Автор орындығында»
оқылады.
|
Әке мен бала диалогы
мәтіні таратылады.
«Әке үкімі» үзіндісі
таратылып, оқушылар топтық жұмыс
жүргізеді.
Оқушыларға кесте
таратылады. Шығармадан берілген үзінділердегі көркемдегіш
тәсілдерді анықтап, олардың қолданылу ерекшелігін
түсіндіреді.
Шығармадағы әке мен
бала образын талдаңыз. Жасалу тәсілдерін
анықтаңыз.
Шығарманы ұлттық
құндылық тұрғысынан талдай отырып, «Қайсар рухты қазақ» тақырыбында
әдеби эссе жазыңыз.
«Автор орындығы»
үздік шығармалар «Автор орындығында»
оқылады.
|
ҚБ «Нысана»

ҚБ «Нысана»

ҚБ «Нысана»

ҚБ «Нысана»

|
http://kitap.kz/reader/bota_narinkumz
Дереккөз: http://kitap.kz/reader/bota_narinkumz
|