ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
БАЛДӘУРЕН
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ
ОҚУ-САУЫҚТЫРУ
ОРТАЛЫҒЫ
ФИЛИАЛЫ

Б
ІЛІМ
КЕШЕНІ
Ашық сабақ
-
Тақырып: Мəтіндік процессордағы кестелер
Мектеп: «Балдәурен» РОСО филиалы
Күні: 09.10.2020
Мұғалімнің аты-жөні: Давидов И. У
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқыту мақсаты
7.2.2.1. мəтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу (форматтау)
Сабақтың мақсаты
Мəтіндік процессордағы кестелерді пішімдейді жəне құрастырады.
Тілдік мақсаттар
Пəндік лексика жəне терминология
Кесте, ұяшықтар, өшіру, біріктіру, баған, қатар.
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Талқылау:
-
Кесте дегеніміз не? Оларды не үшін қолданады?
-
Ұяшық дегеніміз не?
-
Мəтіндік редактор көмегімен кестелерді қалай құруға болады?
-
Мəтіндік редакторда кесте жасау үшін қандай амалдарды қолдануға болады.
Жазу:
Бір күндік күнрежімдерің бойынша кесте құрастыру.
Тірек білім, білік,дағдылар
Мəтіндік редактор жəне кестелермен жұмыс жасауды біледі.
жоспар
Кезеңдер
Уақыт
(минут)
Жоспарланған іс-əрекет
Қолданылатын əдістерге ұсыныс
Қолданыла- тын ресурстар
Мəселе
2
Мəтіндік процессордағы кестелерді қалай жасауға жəне пішімдеуге (форматтауға) болады?
Жеке, топта, ұжымда идеялар жинақталады.
стикерлер
Миға шабуыл
2
-
Ақпараттарды кесте түрінде берудің тиімділігі неде деп ойлайсыңдар?
-
Кестелік ақпараттарды компьютерде қалай өңдеуге болады?
Жеке, жұпта, топта ой- бөліседі.
Стикерлер, А4, А3
қағазы, маркерлер
-
|
Білу жəне түсіну |
15 |
Білу, түсіну кезеңі: Тапсырма 3 топқа арналады: 1-топ: Кестені не үшін қолданамыз? (3.1-кестені пайдалану) 2-топ: Мəтіндік редакторда кесте құру алгоритмі (3.1-суретті пайдалану). 3-топ: WORD мəтіндік редакторында кесте жасау амалдарын қолдану (3.5-суретті пайдалану). -топтар оқулықтағы ақпаратты бөлімдер бойынша басқа топтарға түсіндіреді – 10 мин. тұжырым: - топта еркін тақырыпта кестенің мазмұнын құрастыру – 5 мин. |
Оқулықпен жұмыс. Жаңа ақпаратты топта бірін-бірі үйретіп, түсіну үшін «Үш қадамды сұхбат» əдісін қолдану |
Оқулық А 3 қағаздар |
|
|
|
Бірін-бірі бағалау |
|
|
|
Компьютер |
10 |
Практикалық жұмыс. |
Жеке орындау |
Компьютер |
|
де прак- |
|
1, 2-практикалық жұмыстарды |
|
|
|
тикалық |
|
орындаңдар |
|
|
|
жұмыс |
|
|
|
|
|
Талдау |
10 |
|
Сұрақ-жауап, |
оқулық |
|
|
|
Əр топ жаңа |
|
|
|
|
|
тақырып |
|
|
|
|
|
мазмұны |
|
|
|
|
|
бойынша басқа |
|
|
|
|
|
топтарға 1 |
|
|
|
|
|
жеңіл, 1 күрделі |
|
|
|
|
|
сұрақ ұсынады. |
|
|
|
Рефлексия |
5 |
«2+1» əдісі |
Жеке орындау. |
стикерлер |
|
|
|
Менің бүгін өзіме алған 2 жаңа |
Топта, ұжымда |
|
|
|
|
ақпарат. |
жариялау |
|
|
|
|
Əлі де толықтыратын 1 мəселе. |
|
|
|
Үй тапсыр- масы |
|
Берілген мəліметтерді пайдаланып, кестені құраңдар. Кестені құруда төмендегі əрекеттерді орындаңдар: 1. Қатар саны – 7, баған саны – 6 болатын кесте құру. 2. (1, 2), (1,3) жəне (1,4) ұяшықтарды біріктіру. 3. (1, 6) ұяшықты екі ұяшыққа ажырату. 4. (5, 1), (6, 1) жəне (7, 1) ұяшықтарын біріктіріу. 5. (5, 3), (5, 4) жəне (6, 3), (6, 4) ұяшықтарын біріктіру. 6. (1, 5) жəне (7, 5) аралығындағы ұяшықтарын 3 бөлікке бөлу. |
оқулық |
Оқушы дəптері |
|
Ақпарат- |
|
|
|
|
|
тық |
processory-keste-ru.html |
|||
|
ресурстар |
||||
|
|
d.html |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ Мəтіндік процессордағы кестелер
Ашық сабақ Мəтіндік процессордағы кестелер
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ
МИНИСТРЛІГІ
БАЛДӘУРЕН
РЕСПУБЛИКАЛЫҚ
ОҚУ-САУЫҚТЫРУ
ОРТАЛЫҒЫ
ФИЛИАЛЫ

Б
ІЛІМ
КЕШЕНІ
Ашық сабақ
-
Тақырып: Мəтіндік процессордағы кестелер
Мектеп: «Балдәурен» РОСО филиалы
Күні: 09.10.2020
Мұғалімнің аты-жөні: Давидов И. У
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Оқыту мақсаты
7.2.2.1. мəтіндік процессорда кесте элеметтерін пішімдеу (форматтау)
Сабақтың мақсаты
Мəтіндік процессордағы кестелерді пішімдейді жəне құрастырады.
Тілдік мақсаттар
Пəндік лексика жəне терминология
Кесте, ұяшықтар, өшіру, біріктіру, баған, қатар.
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы
Талқылау:
-
Кесте дегеніміз не? Оларды не үшін қолданады?
-
Ұяшық дегеніміз не?
-
Мəтіндік редактор көмегімен кестелерді қалай құруға болады?
-
Мəтіндік редакторда кесте жасау үшін қандай амалдарды қолдануға болады.
Жазу:
Бір күндік күнрежімдерің бойынша кесте құрастыру.
Тірек білім, білік,дағдылар
Мəтіндік редактор жəне кестелермен жұмыс жасауды біледі.
жоспар
Кезеңдер
Уақыт
(минут)
Жоспарланған іс-əрекет
Қолданылатын əдістерге ұсыныс
Қолданыла- тын ресурстар
Мəселе
2
Мəтіндік процессордағы кестелерді қалай жасауға жəне пішімдеуге (форматтауға) болады?
Жеке, топта, ұжымда идеялар жинақталады.
стикерлер
Миға шабуыл
2
-
Ақпараттарды кесте түрінде берудің тиімділігі неде деп ойлайсыңдар?
-
Кестелік ақпараттарды компьютерде қалай өңдеуге болады?
Жеке, жұпта, топта ой- бөліседі.
Стикерлер, А4, А3
қағазы, маркерлер
-
|
Білу жəне түсіну |
15 |
Білу, түсіну кезеңі: Тапсырма 3 топқа арналады: 1-топ: Кестені не үшін қолданамыз? (3.1-кестені пайдалану) 2-топ: Мəтіндік редакторда кесте құру алгоритмі (3.1-суретті пайдалану). 3-топ: WORD мəтіндік редакторында кесте жасау амалдарын қолдану (3.5-суретті пайдалану). -топтар оқулықтағы ақпаратты бөлімдер бойынша басқа топтарға түсіндіреді – 10 мин. тұжырым: - топта еркін тақырыпта кестенің мазмұнын құрастыру – 5 мин. |
Оқулықпен жұмыс. Жаңа ақпаратты топта бірін-бірі үйретіп, түсіну үшін «Үш қадамды сұхбат» əдісін қолдану |
Оқулық А 3 қағаздар |
|
|
|
Бірін-бірі бағалау |
|
|
|
Компьютер |
10 |
Практикалық жұмыс. |
Жеке орындау |
Компьютер |
|
де прак- |
|
1, 2-практикалық жұмыстарды |
|
|
|
тикалық |
|
орындаңдар |
|
|
|
жұмыс |
|
|
|
|
|
Талдау |
10 |
|
Сұрақ-жауап, |
оқулық |
|
|
|
Əр топ жаңа |
|
|
|
|
|
тақырып |
|
|
|
|
|
мазмұны |
|
|
|
|
|
бойынша басқа |
|
|
|
|
|
топтарға 1 |
|
|
|
|
|
жеңіл, 1 күрделі |
|
|
|
|
|
сұрақ ұсынады. |
|
|
|
Рефлексия |
5 |
«2+1» əдісі |
Жеке орындау. |
стикерлер |
|
|
|
Менің бүгін өзіме алған 2 жаңа |
Топта, ұжымда |
|
|
|
|
ақпарат. |
жариялау |
|
|
|
|
Əлі де толықтыратын 1 мəселе. |
|
|
|
Үй тапсыр- масы |
|
Берілген мəліметтерді пайдаланып, кестені құраңдар. Кестені құруда төмендегі əрекеттерді орындаңдар: 1. Қатар саны – 7, баған саны – 6 болатын кесте құру. 2. (1, 2), (1,3) жəне (1,4) ұяшықтарды біріктіру. 3. (1, 6) ұяшықты екі ұяшыққа ажырату. 4. (5, 1), (6, 1) жəне (7, 1) ұяшықтарын біріктіріу. 5. (5, 3), (5, 4) жəне (6, 3), (6, 4) ұяшықтарын біріктіру. 6. (1, 5) жəне (7, 5) аралығындағы ұяшықтарын 3 бөлікке бөлу. |
оқулық |
Оқушы дəптері |
|
Ақпарат- |
|
|
|
|
|
тық |
processory-keste-ru.html |
|||
|
ресурстар |
||||
|
|
d.html |
шағым қалдыра аласыз













