Ашық сабақ натурал сандарды көбейту және бөлу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ натурал сандарды көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға натурал сандарды көбейту және бөлу ережелері бойынша есептер шығару; бірдей қосылғыштардың қосындысын табу көбейту амалымен орындалатынын ары қарай дамыту, мысалдар арқылы көрсету; алған білімдерін тиянақтау, тексеру; өткен материалдарды толық пысықтату
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні

Сынып 5

Сабақтың тақырыбы: Натурал сандарды көбейту және бөлу

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: оқушыларға натурал сандарды көбейту және бөлу ережелері бойынша есептер шығару; бірдей қосылғыштардың қосындысын табу көбейту амалымен орындалатынын ары қарай дамыту, мысалдар арқылы көрсету; алған білімдерін тиянақтау, тексеру; өткен материалдарды толық пысықтату;

  2. Дамытушылық: оқушылардың алған білімдерін тәжірибеде қолдануда өзіне сенімділігін арттыру; оқушылардың білім деңгейін көтеру, деңгейлік тапсырмаларды меңгерту;

  3. Тәрбиелік: оқушыларды білімді саналылықпен меңгеруге үйрету, ойда сақтау қабілеттіліктерін дамыту.

Сабақтың түрі: қайталау сабағы

Көрнекіліктер:қағаз, жұмыс дәптері, карточкалар, кубик

Сабақтың өту барысы:

  1. Ұйымдастыру

а) Сәлемдесу

ә) Оқушыларды түгендеу

б) Оқушылардың назарын сабаққа аудару

в) Сабақтың мақсатымен таныстыру


  1. Үй тапсырмасын сұрау (3минут)


260

    1. 884/17=52м

Бала 1 минутта 52м қашықтыққа барды

    1. 52*13=676 м

Бала 13 минутта 676 м қашықтыққа барды


270

8*(5*3+17) =8*(15+17) =8*32=256

(12*8+25)/11=(96+25)/11=121/11=11


Қосымша сұрақтар қою: (2 минут)

  1. Натурал сандар дегеніміз не?

  2. Натурал сандардың қатары

  3. Кез келген санды нөлге көбейтсек қандай сан шығады?



  1. Мұғалімнің кіріспе сөзі:

        • Балалар , біздің бүгінгі сабағымыздың негізгі мақсаты: натурал сандарды көбейту және бөлу, бөліндінің негізгі қасиеті, оны есептеулерде қолдану, алған білімдерін ары қарай жетілдіріп тиянақтау.


Оқушылар 2 топқа бөлінеді. Топ басшысы тандалады.


1 кезең Есептеу (5+5 минут)


Қағазға 1 – топ натурал сандарды көбейтуге арналған 4 өрнек жазады


Қағазға 2 – топ бөлуге арналған 4 өрнек жазады .(жауаптарын өздері білуі тиіс). Қағаздармен ауысып топпен шығарады.


2 кезең Жұппен жұмыс жасау (7 минут)



12 т нан дүкендерге жөнелтілді. Бір дүкенге 2070 кг, екіншісіне одан 3 есе артық, ал қалғаны үшінші дүкенге жіберілді. Үшініші дүкенге қанша килограмм нан түсті?

Шешуі:

20703=6212

2070+6212=8250

12000-8250=3720

Жауабы: 3720 кг нан түсті.

Мектепке бірде бағамен қазақ батырларының 6 портреті және қазақ билерінің 4 портреті сатып алынды. Оларға 1960 теңге төленді. 1 портрет неше теңге тұрады? 6 портрет ше? 4 портрет ше?

Шешуі: 6+4=10                               196010=196

1964=784                                        1966=1176

Жауабы: 1 портрет 196 тг, 4 портрет 784 тг, 6 портрет 1176 тг.


Хауызға 1 сағатта бірінші құбырдан 85 м3 су ақса, екінші құбырдан 70 м3 су ағады. Егер су екі құбырдан қатар ақса, 620 м3 су хауызға неше сағатта жиналады?


Шешуі:

  1. 85+70=155

Су екі құбырдан 155 м3 ағады.

  1. 620 : 155=4

Жауабы: 620 м3 су хауызға 4 сағатта жиналады


Бірінші токарь 5 сағатта 240 бөлшекті станокта жонып дайындайды. Екінші токарь 1 сағатта одан 16 бөлшекті кем дайындайды. Егер екі токарь станоктарда қатар жұмыс істесе, олар осы тапсырманы неше сағатта дайындайды?


Шешуі:

  1. 240:5=48

Бірінші токарь 1 сағатта 48 бөлшек дайндайды.

  1. 48-16=32

Екінші токарь 1 сағатта 32 бөлшек дайындайды.

  1. 240/(48+32) =240/80= 3


Жауабы: екі токарь станоктарда қатар жұмыс істесе олар тапсырманы 3 сағатта орындайды.

Сергіту сәті:

Оң қолымда 5 саусақ,

Сол қолымда 5 саусақ,

5- ке 5- ті қосқанда

Болып қалды 10 саусақ


3 кезең Математикалық диктант (12 минут)

  1. 12 мен 100 сандарының көбейтіндісін санды өрнек түрінде жазындар және есептендер

12*100=1200

  1. 42 мен 14 сандарының бөліндісін өрнек түрінде жазындар және есептендер

42/14=3

  1. 316 және 79 сандарының бөліндісінің 9 –ға қосындысын өрнек түрінде жазындар

(316:79)+9

  1. 879 және 1562 сандарының қосындысының 63 –ке көбейтіндісінің өрнегін жазындар

(879+1562)*63

  1. 250 –ден 15 және 12 сандарының көбейтіндісін азайтқандағы айырмасын өрнек түрінде жазындар.

250-(15*12)

  1. х пен 8 санының айырмасының мәнін табындар, мұндағы х=20

х-8=20-8=12



  1. Қорытындылау (7 минут)

Кубизм стратегиясы (кубтың әр қырында сұрақ жазылып тұрады, әр оқушы шығып кубты лақтырады да шыққан сұраққа жауап береді)

  1. Үйге тапсырма беру: (2 минут) жұмыс дәптерінен №



  1. Бағалау (2 минут) 4\Топ жетекшісі мұғаліммен бірге оқушыларды бағалайды









Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.02.2019
1365
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі