1.Сыныпты ұйымдастыру.
2.Сабақты бастау. Топқа бөліну (2 мин). Оқушыларды 1,2,3, арқылы
топқа бөлемін.
3.Үй тапсырмасын пысықтау.
І бөлім:
«Симметрия» тақырыбын қайталау.
1)
Негізгі сұрақ: Симметрия-бұл гармония ма, көріктілік пе әлде
заңдылық па?
2)
Мәселе сұрақ: 1.Өмірде кездесетін симметрияға мысалдар келтіре
аласың ба?
2.Симметриялы фигуралар жан-жағымызда кездесе
ма?
1.
Өсімдіктердегі симметрия
2.
Жануарлардағы симметрия
3.
Адам денесінің симметриясы
Центрлік тобына сұрақ:
-
Центрлік симметрия дегеніміз не?
-
Мысал келтір?
-
Центрлік симметриялы
фигураларды ата?
ІІ
бөлім: ІІ бөлім: «Симметрия
өмірде»
Жобалау технологиясы
пайдалану арқылы оқушыларға берілген «Өмірдегі симметрия»
тақырыбында жобаны зерттеу және жобаны қорғау.
1)
Жобаны қорғау 2) Зерттеу жұмысының
қорытындысы
3)
Есептер шығару 4) Ойлан
тап
ІІІ бөлім:
Қорытындылау: Бекіту сұрақтары арқылы және «Ойлан тап» арқылы
сабақты қорытындылау.
Бағалау: Әр топ бір-бірін мынадай критерий бойынша
бағалайды.
1)Берілген сұрақтар толық жауап
берілуі
2) Уақытына байланысты
3) Жұмыстың нәтижесі
4) Презентацияның
безендірілуі
5)
Сөйлеу мәдениеттілігі
|
Оқушылар
топқа бөлінеді.
Оқушылар
өздері таңдайды.Көшбасшы бағалайды.
Оқушылар
бірлесе отырып негізгі сұраққа және мәселе сұраққа жауап
береді.
Центрлік
тобының қойған оқу сұрағына осьтік тобы бірлесе отырып жауап
береді.
Осьтік
тобының қойған оқу сұрағына центрлік тобы бірлесе отырып жауап
береді.
Екі топ өздеріне берілген «өмірдегі симметрия »
тақырыбындағы жұмыстарын зерттеп,жоба қорғайды.
Оқушылар
есеп шығарады.Топта оқып таныстырады.
Есептің
шығару жолына талдау жасайды.
Топ
мүшелері бірлесе жауап береді.
Топ
басшылары бағалайды, мұғалімнің бағалауы.
-
15 -
«3»
15- 25- «4»
25- 30-
«5»
|