2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ "Өмірдегі симметрия" 6- сынып

Ашық сабақ "Өмірдегі симметрия" 6- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
6- сыныпқа өткізілген "Өмірдегі симметрия" тақырыбындағы ашық сабағым.Сабақтың мақсаты: Жобалау технологиясы арқылы оқушыларға симметрияның қандай ұғым екендігіні оның түрлерін ажырата білуге, сонымен қатар өмірде кездесетін симметрия тектес заттар туралы түсінік алуға, ғылыми ой қорытындыларын жасауға, мысалдар келтіре отырып, оқушы ойын дамыту.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Математика пәнінен 6 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары


Сабақтың тақырыбы:

Өмірдегі симметрия

Сілтеме:

Күнтізбелік жоспар, слайд, суреттер, буклеттер .

Сабақтың мақсаты:

Жобалау технологиясы арқылы оқушыларға симметрияның қандай ұғым екендігін, оның түрлерін ажырата білуге, сонымен қатар өмірде кездесетін симметрия тектес заттар туралы түсінік алуға, ғылыми ой қортындыларын жасауға, мысалдар келтіре отырып, оқушы ойын дамыту, алған білімдерін тиянақтау; оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, практикалық дағдысын қалыптастыру;

Оқыту нәтижелері:

1.Жобалау технологиясы арқылы оқушылардың осьтік симметрия мен центрлік симметрияны ажырата білу.

2.Симметрия тақырыптарына берілген тапсырмаларды орындай білу.

Міндеті:

Оқушылардың тез ойлау қабілетін дамыту, әртүрлі есептер шығару арқылы ой-өрістерін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру.

Негізгі идея:

Оқушылардың өздері зерттей отырып, өмірде кездесетін симметрия түрлерімен танысу.

Сабақтың жабдығы:

Слайд, суретті кестелер, буклет,камера, маркер,тапсырмалар жазылған үлестірмелер,бағалау парағы.

Қадамдар:

1.Жобалау технологиясы арқылы оқушыларға өздері ізденуге, зерттеуге дағдыландыру;

2.Оқулықпен жұмыс. Оқулықтағы тапсырмалар мен жаттығуларды орындау; (Жұмыс дәптері бойынша тапсырма орындау)

3.Жаттығулар орындау. Пікір айтқызу.

Тапсырмалар:

І бөлім: «Симметрия» тақырыбын қайталау

а) Негізгі сұрақ ә) Мәселе сұрақ б) Оқу сұрағы

ІІ бөлім: «Симметрия өмірде»

а)Жобаны қорғау ә)Зерттеу жұмысының қорытындысы

б)Есептер шығару в)Ойлан тап

ІІІ бөлім:

Қорытындылау

Бағалау




Сабақтың барысы:

Мүғалімнің іс- әрекеті:

Оқушының іс- әрекеті:

1.Сыныпты ұйымдастыру.

2.Сабақты бастау. Топқа бөліну (2 мин). Оқушыларды 1,2,3, арқылы топқа бөлемін.

3.Үй тапсырмасын пысықтау.

І бөлім: «Симметрия» тақырыбын қайталау.

1) Негізгі сұрақ: Симметрия-бұл гармония ма, көріктілік пе әлде заңдылық па?

2) Мәселе сұрақ: 1.Өмірде кездесетін симметрияға мысалдар келтіре аласың ба?

2.Симметриялы фигуралар жан-жағымызда кездесе ма?

  • 3) Оқу сұрағы: Осьтік тобына сұрақ:

1. Өсімдіктердегі симметрия

2. Жануарлардағы симметрия

3. Адам денесінің симметриясы

Центрлік тобына сұрақ:

  1. Центрлік симметрия дегеніміз не?

  2. Мысал келтір?

  3. Центрлік симметриялы фигураларды ата?

ІІ бөлім: ІІ бөлім: «Симметрия өмірде»

Жобалау технологиясы пайдалану арқылы оқушыларға берілген «Өмірдегі симметрия» тақырыбында жобаны зерттеу және жобаны қорғау.

1) Жобаны қорғау 2) Зерттеу жұмысының қорытындысы

3) Есептер шығару 4) Ойлан тап




ІІІ бөлім:

Қорытындылау: Бекіту сұрақтары арқылы және «Ойлан тап» арқылы сабақты қорытындылау.

Бағалау: Әр топ бір-бірін мынадай критерий бойынша бағалайды.

1)Берілген сұрақтар толық жауап берілуі

2) Уақытына байланысты

3) Жұмыстың нәтижесі

4) Презентацияның безендірілуі

5) Сөйлеу мәдениеттілігі



Оқушылар топқа бөлінеді.

Оқушылар өздері таңдайды.Көшбасшы бағалайды.



Оқушылар бірлесе отырып негізгі сұраққа және мәселе сұраққа жауап береді.




Центрлік тобының қойған оқу сұрағына осьтік тобы бірлесе отырып жауап береді.







Осьтік тобының қойған оқу сұрағына центрлік тобы бірлесе отырып жауап береді.



Екі топ өздеріне берілген «өмірдегі симметрия » тақырыбындағы жұмыстарын зерттеп,жоба қорғайды.


Оқушылар есеп шығарады.Топта оқып таныстырады.

Есептің шығару жолына талдау жасайды.



Топ мүшелері бірлесе жауап береді.








Топ басшылары бағалайды, мұғалімнің бағалауы.

  1. 15 - «3»

15- 25- «4»

25- 30- «5»





















Ғ. Сланов атындағы орта мектеп








Өткізген: Математика пәні мұғалімі

Г.Махметова

Сыныбы: 6






2017-2018 оқу жылы

14 Желтоқсан 2018
760
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі