Үй тапсырмасын
тексеру: /2'/
«Көрші» /жұптық
жұмыс/
№700 Ондық бөлшекті
жазыңдар.
1)Үш бүтін жүзден он алты; 2)
сегіз бүтін мыңнан жүз жиырма үш; 3)нөл бүтін жүзден үш; 4) жиырма
сегіз бүтін жүз мыңнан жеті; 5) төрт жүз бүтін миллионнан он
бес.
№703 0,60042 санын оқыңдар.
Үтірді оңға бір орын жылжыта отырып, шыққан сандардың бүтін бөлігін
және ондық таңбаларын жеке-жеке атап
шығыңдар.
Ауызша дұрыс жауаптары мен
дәптердегі шығарылған есептердің сәйкестігін
тексеріп, «Шартты
белгілер» арқылы бағалау
жүргізу.
«+, -» әдісі арқылы
бағалау.
«+» --- дұрыс есеп, «-» ---
дұрыс емес есеп,
«+,-» ----- жартылай
дұрыс.
«Серпілген сауал»
/5'/ /ондық бөлшек туралы
білімдерін тексеруге ашық сұрақ қою/ /жеке
жұмыс/«Ондық таңбамен өрнектелген
санды неміс те , орыс та , араб та , янка да оқи алады ”
. /Д.И.Менделеев/
1.Мәтіннен ондық бөлшектерді
тауып, оқып бер. Республикада қазақтардан басқа 131 ұлыстың
өкілдері тұрады. 2013 жылы
өткізілген халық
санағының қорытындысы бойынша халықтың этноқұрамы
келесідей болды: қазақтар-65,2 пайыз, орыстар-21,8 пайыз, өзбектер– 3пайыз, украиндар-1,8 пайыз ұйғырлар-1,4 пайыз, татарлар-1,2 пайыз, немістер-1,1 пайыз, корейлер -0,6пайыз, түріктер-0,6
пайыз
2. Сен қалай ойлайсың? Жай
бөлшекті ондық бөлшекпен жаза аламыз
ба?
3. Жауапты тағы қалай
толықтыруға болады?
«Семантикалық карта»
/2'/
3,1
|
3
|
12,25
|
12,2500
|
6,8
|
3,10
|
3,00
|
3,100
|
6,80
|
«1 минуттық
эссе» әдісі арқылы
бағалау
Ондық бөлшектің
соңына нөлді немесе бірнеше нөлдерді тіркеп жазғаннан немесе алып
тастағаннан ондық бөлшек
өзгермейді.
«Көргенімді
ұмытпаймын, естігенімді есте сақтаймын»
/2'/Электронды оқулықтан жаңа
сабақ түсіндіріледі.
«Джигсо»әдісі бойынша топтық
жұмыс. /9'/
Тақырыпты ашу үшін
топқа бөлінген үлестірме қағаздағы тапсырмаларды
орындау.
Критерий:
1.Бөлшектің
алымындағы цифрлар саны мен бөліміндегі нөлдер санын теңестіріп жай
бөлшекті ондық бөлшеке айналдыруды
меңгереді.
2.Ондық бөлшектің
ондық таңбаларының анықтамасын қолданып ондық бөлшекті жай бөлшекке
айналдыра алады.
3.Бүтін бөлігін
бөлшек бөлігінен айыру үшін үтірді қойып жазып, аралас санды ондық
бөлшекке айналдыруды біледі.
Тапсырма:
1-топ: Жай бөлшекті
ондық бөлшекке айналдыр.
;
; ;
; ;
2-топ: Ондық
бөлшекті жай бөлшекке айналдыр. 0,12; 6,75; 3,5; 43,3;
123,07
3-топ:Аралас санды
ондық бөлшекке айналдыр.
1 ;
5 ;
14 ;
;
3 ;
Дескриптор:
-
Жай бөлшекті ондық
бөлшекке айналдыруды біледі.
-
Кез-келген ондық
бөлшекті жай бөлшекке айналдыруға болатындығын
түсінеді.
-
Аралас санды ондық
бөлшекке айналдыра алады.
«Егер де
мен...» әдісі арқылы
бағалау
«Ойлан, жұптас,
пікірлес!»/9'/
Оқулықпен жұмыста
деңгейлік тапсырмалар /жұптық
жұмыс/
А: №717 Ондық
бөлшекті аралас сан түрінде
жазыңдар:
1)5,3; 2)0,07; 3)
15,9: 4) 101,01; 5) 237,071
В: 719 Ондық
бөлшекті жай бөлшек түрінде жазып, қысқартуды
орындаңдар:
-
0,398; 2) 0,26; 3)
0,375; 4) 0,00056
С: №721 Жай бөлшекті
аралас санға айналдырып, сонан соң оны ондық бөлшек түрінде
жазыңдар:
1) ;
2) ;
3) ;
4) 
«Бағдаршам» әдісі арқылы
бағалау
Қызыл - түсінген
жоқпын
Сары - әлі де
практика қажет
Жасыл - барлығы
түсінікті

«Ойды түйінде...»
/3'/ /ауызша
есептер/
1.Ондық бөлшекті жай
бөлшекке айналдыр.
7,4; 3,2; 10,6 ;
0,25; 2,4; 4,2; 14,4 ; 2,07;
61,17
0,3; 1,5
;
2.Жай бөлшектері бар
жәшіктерге сәйкес ондық бөлшектерді
орналастыру.

3.Белгісіз санды
табуға арналған тапсырмалар
3 =3,4;
=
8 =8,28
=
0,375
«Блоб» әдісі арқылы
бағалау

|