Ашық сабақ "Ондық бөлшектерді көбейту"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Ондық бөлшектерді көбейту"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 5-сынып оқушыларынмен өткізілген ашық сабақ. Тақырыбы: "Ондық бөлшектерді көбейту". Осы сыныпта сабақ беретін мұғалімдер керегіне жаратар деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

3.03.17ж

Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні

Акенева Асем Жумагалиевна

5 сынып



Ж.Болғанбаев атындағы

Самар орта мектеп-лицейі

Сабақтың атауы

Ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару

Сілтеме

1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық

2.Оқыту әдістемесі

3.Оқулық, Математика 5 сынып /Т.Алдамұратова/

Жалпы мақсаты

Ондық бөлшектерді көбейту тақырыбы бойынша есептер шығару. Ережені дұрыс қолдануға дағдыландыру.

Міндеттер


  • ойлау қабілетін дамыту;

  • ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу;

  • сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырып дамыту;

  • топтық жұмысқа бейімдеу;

  • өзін-өзі реттеуді үйрету.

Мұғалім үшін оқу нәтижелері

Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу 
• Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау

Күтілетін нәтиже

Ондық бөлшектерді көбейтуді біледі, білімін есептер шығаруда пайдалана алады, түсінігін математика тілінде жүйелеп жеткізе біледі.

Туындайтын идеялар

Ондық бөлшектерді көбейту үшін: үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейтуді орындаймыз. Көбейткіштердің екеуінде неше ондық таңба болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек.


Тапсырмалар

Кіріспе
3 мин
Сынып пен амандасамын. Оқушылардың атмосфералық ынтымақтастығын қалыптастыру.(тренинг өткізу)
Оқушыларды 5 топқа бөлемін.
Үй тапсырмасын талдау.
Бағалау критерийлері 
• Өз бетімен білім алуы 
• Дербес жұмыс жасауы 
• Жұпта жұмыс жасауы 
• Математикалық білімі 
• Бағалауы

-Топқа бөлінеді.

-Пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді.

-жұптық жұмыс

-топтық жұмыс

-деңгейлік тапсырма

-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау

- рефлексия.



Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері

АКТ, топпен жұмыс, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,диалогтық оқыту, бірлескен оқу,Блум таксонономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, СТО, оқыту үшін бағалаужәне оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар, талантты және дарынды балаларды оқыту.

Сабақтың көрнекілігі

проектор, слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, стикерлер.


Сабақтың барысы

І.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

2. Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті 31,5 мин

Оқытуды басқару және көшбасшылық

АКТ



Сыныпты топқа бөлу:

Топ жетекшілерін өздері тағайындайды, бағалау парағы таратылады.

Білу.

Үй тапсырмасын тексеру:

1370

70,5∙0,6=42,3

70,5-42,3=28,2

Жауабы: 28,2 гектер жерге бақша өнімдері егілді.

1373

1) 19,8х+15,8=9,9+15,8=25,7

2) 10,3у+4,37=21,63+4,37=26

3) 3,8х+8,2х=12х=8,4

«Миға шабуыл» Сұрақ-жауап.(презентация –слайд )

1. Ондық бөлшектерді қалай қосамыз?

2. Ондық бөлшектерді қалай азайтамыз

3. Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтеміз?

4. Ондық бөлшектерді 10,100,1000,... разряд бірліктеріне қалай көбейтеді?

5. Ондық бөлшектерді 10,100,1000,... разряд бірліктеріне қалай бөледі?

6. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қалай көбейтеміз?


Топтасып, топтарға бөлінеді

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


Түсіну.


8мин

АКТ

СТО

Формативті бағалау

1) Математикалық диктант

  1. 0,02 ∙ 0,22=0,0044

  2. 0,05 ∙ 0,6=0,03

  3. 0,003 ∙ 10=0,03

  4. 0,012 ∙ 7,1=0,0852

  5. 1,003 ∙ 3 =3,009

  6. 1,2 ∙ 4 =4,8

  7. 5, 2 ∙ 0,3=1,56

  8. 0,003 ∙ 15=0,045

  9. 0,009 ∙ 100=0,9

2) Блок-схема көмегімен есептеу

3) Теңдеу шешу

Оқушылар ондық бөлшектерді көбейтуді орындап нәтижесін тақтадан тексереді.



Қолдану.

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер(бірлес-кен оқу)

«Топтық жұмыс»

1-топ

2-топ

3-топ

4-топ

5-топ

1374(1-3)

1374(4-6)

1374(7-9)

1375(1-3)

1375(4-6)


Топта есептер шығарады, бір-біріне түсіндіреді.

Талдау.

Ондық бөлшектерді көбейту үшін қандай алгоритмді пайдаландыңдар?

«Кім тапқыр»


Жүйелеу

Өздік жұмыс

1. Амалдарды орындаңдар:

а) (2,6+3,7)∙5

ә) (18,07-6,03)∙8

2. Көбейтуді орындаңдар:

а) 3,52∙0,5

ә) 2,3∙1,14

б) 3,61∙7

3. Теңдеуді шешіңдер:

а) (х+0,7):2,6=4,5

ә) (х-1,65):10,25=13,4

Дұрыс жауаптары

1. Амалдарды орындаңдар:

а) (2,6+3,7)∙5=31,5

ә) (18,07-6,03)∙8=96,32

2. Көбейтуді орындаңдар:

а) 3,52∙0,5=1,76

ә) 2,3∙1,14=2,622

б) 3,61∙7=25,27

3. Теңдеуді шешіңдер:

а) (х+0,7):2,6=4,5, х=11.

ә) (х-1,65):10,25=13,4, х=139

Өзін-өзі бағалау


Бағалау. Рефлексия

Не үйрендім? Не ұнады? Үнемі есімде сақтаймын... Мен үшін қызықты. Топтағы оқушылар бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды: 
Оқушылар стикерге жазып тақтаға іледі.


Үйге тапсырма

1377


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
809
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі