Материалдар / Ашық сабақ "Ондық бөлшектерді көбейту"

Ашық сабақ "Ондық бөлшектерді көбейту"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 5-сынып оқушыларынмен өткізілген ашық сабақ. Тақырыбы: "Ондық бөлшектерді көбейту". Осы сыныпта сабақ беретін мұғалімдер керегіне жаратар деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
683
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3.03.17ж
Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөніАкенева Асем Жумагалиевна5 сынып

Ж.Болғанбаев атындағы Самар орта мектеп-лицейі
Сабақтың атауыОндық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару
Сілтеме1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 2.Оқыту әдістемесі 3.Оқулық, Математика 5 сынып /Т.Алдамұратова/
Жалпы мақсатыОндық бөлшектерді көбейту тақырыбы бойынша есептер шығару. Ережені дұрыс қолдануға дағдыландыру.
Міндеттер

  • ойлау қабілетін дамыту;
  • ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу;
  • сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырып дамыту;
  • топтық жұмысқа бейімдеу;
  • өзін-өзі реттеуді үйрету.
  • Мұғалім үшін оқу нәтижелеріОқушылардың алған білімдерін жүйелеу • Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау 
    Күтілетін нәтижеОндық бөлшектерді көбейтуді біледі, білімін есептер шығаруда пайдалана алады, түсінігін математика тілінде жүйелеп жеткізе біледі.
    Туындайтын идеяларОндық бөлшектерді көбейту үшін: үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейтуді орындаймыз. Көбейткіштердің екеуінде неше ондық таңба болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек.


    Тапсырмалар
    Кіріспе3 минСынып пен амандасамын. Оқушылардың атмосфералық ынтымақтастығын қалыптастыру.(тренинг өткізу)Оқушыларды 5 топқа бөлемін.Үй тапсырмасын талдау.Бағалау критерийлері • Өз бетімен білім алуы • Дербес жұмыс жасауы • Жұпта жұмыс жасауы • Математикалық білімі • Бағалауы -Топқа бөлінеді.-Пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді. -жұптық жұмыс-топтық жұмыс-деңгейлік тапсырма-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау- рефлексия.



    Сабақтың түрі, әдіс тәсілдеріАКТ, топпен жұмыс, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,диалогтық оқыту, бірлескен оқу,Блум таксонономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, СТО, оқыту үшін бағалаужәне оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар, талантты және дарынды балаларды оқыту.
    Сабақтың көрнекілігіпроектор, слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, стикерлер.


    Сабақтың барысы
    І.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу2. Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті 31,5 мин
    Оқытуды басқару және көшбасшылықАКТ



    Сыныпты топқа бөлу: Топ жетекшілерін өздері тағайындайды, бағалау парағы таратылады.Білу.Үй тапсырмасын тексеру: №137070,5∙0,6=42,370,5-42,3=28,2Жауабы: 28,2 гектер жерге бақша өнімдері егілді.№13731) 19,8х+15,8=9,9+15,8=25,72) 10,3у+4,37=21,63+4,37=263) 3,8х+8,2х=12х=8,4«Миға шабуыл» Сұрақ-жауап.(презентация –слайд )1. Ондық бөлшектерді қалай қосамыз?2. Ондық бөлшектерді қалай азайтамыз3. Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтеміз?4. Ондық бөлшектерді 10,100,1000,... разряд бірліктеріне қалай көбейтеді?5. Ондық бөлшектерді 10,100,1000,... разряд бірліктеріне қалай бөледі?6. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қалай көбейтеміз?

    Топтасып, топтарға бөлінеді Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

    Түсіну.

    8минАКТСТОФормативті бағалау
    1) Математикалық диктант
  • 0,02 ∙ 0,22=0,0044
  • 0,05 ∙ 0,6=0,03
  • 0,003 ∙ 10=0,03
  • 0,012 ∙ 7,1=0,0852
  • 1,003 ∙ 3 =3,009
  • 1,2 ∙ 4 =4,8
  • 5, 2 ∙ 0,3=1,56
  • 0,003 ∙ 15=0,045
  • 0,009 ∙ 100=0,9
  • 2) Блок-схема көмегімен есептеу3) Теңдеу шешу
    Оқушылар ондық бөлшектерді көбейтуді орындап нәтижесін тақтадан тексереді.



    Қолдану.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер(бірлес-кен оқу) «Топтық жұмыс»

    Топта есептер шығарады, бір-біріне түсіндіреді.
    Талдау. Ондық бөлшектерді көбейту үшін қандай алгоритмді пайдаландыңдар?«Кім тапқыр»

    ЖүйелеуӨздік жұмыс1. Амалдарды орындаңдар: а) (2,6+3,7)∙5 ә) (18,07-6,03)∙82. Көбейтуді орындаңдар: а) 3,52∙0,5 ә) 2,3∙1,14 б) 3,61∙73. Теңдеуді шешіңдер: а) (х+0,7):2,6=4,5 ә) (х-1,65):10,25=13,4 Дұрыс жауаптары1. Амалдарды орындаңдар: а) (2,6+3,7)∙5=31,5 ә) (18,07-6,03)∙8=96,322. Көбейтуді орындаңдар: а) 3,52∙0,5=1,76 ә) 2,3∙1,14=2,622 б) 3,61∙7=25,273. Теңдеуді шешіңдер: а) (х+0,7):2,6=4,5, х=11. ә) (х-1,65):10,25=13,4, х=139Өзін-өзі бағалау

    Бағалау. РефлексияНе үйрендім? Не ұнады? Үнемі есімде сақтаймын... Мен үшін қызықты. Топтағы оқушылар бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды: Оқушылар стикерге жазып тақтаға іледі.

    Үйге тапсырма№1377

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ