Сабақ жүргізген мұғалімнің аты-жөні | Акенева Асем Жумагалиевна | 5 сынып
| Ж.Болғанбаев атындағы Самар орта мектеп-лицейі |
Сабақтың атауы | Ондық бөлшектерді көбейтуге есептер шығару |
Сілтеме | 1.Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 2.Оқыту әдістемесі 3.Оқулық, Математика 5 сынып /Т.Алдамұратова/ |
Жалпы мақсаты | Ондық бөлшектерді көбейту тақырыбы бойынша есептер шығару. Ережені дұрыс қолдануға дағдыландыру. |
Міндеттер
| ойлау қабілетін дамыту;ойын түсінікті етіп жеткізе білуге баулу;сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырып дамыту; топтық жұмысқа бейімдеу;өзін-өзі реттеуді үйрету. |
Мұғалім үшін оқу нәтижелері | Оқушылардың алған білімдерін жүйелеу • Тақырып бойынша ой-қорытындылар жасау |
Күтілетін нәтиже | Ондық бөлшектерді көбейтуді біледі, білімін есептер шығаруда пайдалана алады, түсінігін математика тілінде жүйелеп жеткізе біледі. |
Туындайтын идеялар | Ондық бөлшектерді көбейту үшін: үтірге назар аудармай, натурал сандарды көбейтуді орындаймыз. Көбейткіштердің екеуінде неше ондық таңба болса, көбейтіндіде оң жақтан сонша цифрды үтірмен ажырату керек. |
Тапсырмалар | Кіріспе3 минСынып пен амандасамын. Оқушылардың атмосфералық ынтымақтастығын қалыптастыру.(тренинг өткізу)Оқушыларды 5 топқа бөлемін.Үй тапсырмасын талдау.Бағалау критерийлері • Өз бетімен білім алуы • Дербес жұмыс жасауы • Жұпта жұмыс жасауы • Математикалық білімі • Бағалауы | -Топқа бөлінеді.-Пысықтау сұрақтары бойынша сұрақтарға жауап береді. -жұптық жұмыс-топтық жұмыс-деңгейлік тапсырма-өздерін бағалау, бірін-бірі бағалау- рефлексия.
|
Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері | АКТ, топпен жұмыс, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер,диалогтық оқыту, бірлескен оқу,Блум таксонономиясы, сұрақ-жауап, көшбасшылық, СТО, оқыту үшін бағалаужәне оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырмалар, талантты және дарынды балаларды оқыту. |
Сабақтың көрнекілігі | проектор, слайдтар, топтарға арналған тапсырма парақтары, үлестірме тапсырмалар, стикерлер. |
| Сабақтың барысы |
І.Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу | 2. Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті 31,5 мин |
Оқытуды басқару және көшбасшылықАКТ
| Сыныпты топқа бөлу: Топ жетекшілерін өздері тағайындайды, бағалау парағы таратылады.Білу.Үй тапсырмасын тексеру: №137070,5∙0,6=42,370,5-42,3=28,2Жауабы: 28,2 гектер жерге бақша өнімдері егілді.№13731) 19,8х+15,8=9,9+15,8=25,72) 10,3у+4,37=21,63+4,37=263) 3,8х+8,2х=12х=8,4«Миға шабуыл» Сұрақ-жауап.(презентация –слайд )1. Ондық бөлшектерді қалай қосамыз?2. Ондық бөлшектерді қалай азайтамыз3. Ондық бөлшектерді натурал санға қалай көбейтеміз?4. Ондық бөлшектерді 10,100,1000,... разряд бірліктеріне қалай көбейтеді?5. Ондық бөлшектерді 10,100,1000,... разряд бірліктеріне қалай бөледі?6. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке қалай көбейтеміз?
| Топтасып, топтарға бөлінеді Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
|
Түсіну.
8минАКТСТОФормативті бағалау | 1) Математикалық диктант0,02 ∙ 0,22=0,00440,05 ∙ 0,6=0,030,003 ∙ 10=0,030,012 ∙ 7,1=0,08521,003 ∙ 3 =3,0091,2 ∙ 4 =4,85, 2 ∙ 0,3=1,560,003 ∙ 15=0,0450,009 ∙ 100=0,92) Блок-схема көмегімен есептеу3) Теңдеу шешу | Оқушылар ондық бөлшектерді көбейтуді орындап нәтижесін тақтадан тексереді.
|
Қолдану.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер(бірлес-кен оқу) | «Топтық жұмыс»
| Топта есептер шығарады, бір-біріне түсіндіреді. |
Талдау. | Ондық бөлшектерді көбейту үшін қандай алгоритмді пайдаландыңдар?«Кім тапқыр» |
|
Жүйелеу | Өздік жұмыс1. Амалдарды орындаңдар: а) (2,6+3,7)∙5 ә) (18,07-6,03)∙82. Көбейтуді орындаңдар: а) 3,52∙0,5 ә) 2,3∙1,14 б) 3,61∙73. Теңдеуді шешіңдер: а) (х+0,7):2,6=4,5 ә) (х-1,65):10,25=13,4 Дұрыс жауаптары1. Амалдарды орындаңдар: а) (2,6+3,7)∙5=31,5 ә) (18,07-6,03)∙8=96,322. Көбейтуді орындаңдар: а) 3,52∙0,5=1,76 ә) 2,3∙1,14=2,622 б) 3,61∙7=25,273. Теңдеуді шешіңдер: а) (х+0,7):2,6=4,5, х=11. ә) (х-1,65):10,25=13,4, х=139 | Өзін-өзі бағалау
|
Бағалау. Рефлексия | Не үйрендім? Не ұнады? Үнемі есімде сақтаймын... Мен үшін қызықты. Топтағы оқушылар бірін-бірі келесі критерийлер бойынша бағалайды: Оқушылар стикерге жазып тақтаға іледі. |
|
Үйге тапсырма | №1377 |
|