Материалдар / Ашық сабақ: "Ондық бөлшектерді көбейту"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ: "Ондық бөлшектерді көбейту"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға көру ретінде
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2021
597
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Павлодар облысы, Баянауыл ауданы, Қ.Сәтбаев ауылы

«Шадыра жалпы орта білім беру мектебі» КММ

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім

5.2.А бөлім: Жай бөлшектерге амалдар қолдану

Мұғалімнің аты - жөні

Оразбекова Айнаш Толеутайевна

Күні


Сынып: 5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жай бөлшектерді қосу және азайту

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.17

бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

5.1.2.18

бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың мақсаты

- бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін біледі;

- бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін біледі;

- жай бөлшектері бар мәтін есептерді шығаруда қолданады;

- осы тақырып бойынша есеп шығару дағдыларын қалыптастырады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1. Ұйымдастыру кезеңі.

«Шаттық шеңбері» сыныпта жағымды психологиялық жағдай орнату (жақсы көңіл – күй тілеу).

2. Тірек білімді өзектендіру.

1 тапсырма

аралас сан

дұрыс бөлшек

2 қысқартылған бөлшек

қысқартылмайтын

бөлшек

бұрыс бөлшек

Тексеру: мұғалімнің көмегімен

2 тапсырма

Ортақ бөлімін анықтаңыздар:

2 ; У

Сұрақтар: 1.Бүгінгі сабақтағы басты

мақсатымыз қандай?

2.Бұл тақырыпта нені

үйренеміз деп ойлайсыздар?


«Геометриялық фигуралар» стратегиясы

Түрлі – түсті фигуралар арқылы 2 топқа бөлу.







Алдын – ала тақтада жазылған тапсырмаларды сәйкестендіреді.









Интербелсенді тақта арқылы оқушы өз жауабын тексереді.

Ортақ бөлімдерге сәйкес әріптерді ашу арқылы жаңа тақырыпқа шығады.


Тақырыпқа байланысты сұрақ қою арқылы тақырыптың мақсатын анықтайды.








Оқушы дәптері












Интербелсенді тақта











Геометриялық фигуралар

Сабақтың ортасы



1 кезең. Мағынаны ажырату:

Оқушылар жаңа білім жайлы өзіндік түсінік қалыптастырады.

«Қарлы кесек» бірін – бірі үйрету

І топ

  • Бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу (азайту) ережесін талқылыңыз. Мысал келтіріңіз.

ІІ топ

  • Бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу (азайту) ережесін талқылыңыз. Мысал келтіріңіз.

Кері байланыс: Әр топтың топ басшысы түсіндіріп, айтып өтеді.

2 кезең. Ой толғаныс

-анализ, өз ойлары мен түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы жеткізеді;

-бір – бірімен ой бөліседі.

Сергіту сәті «қызыл өрік»

«Мозаика» әдісі арқылы 4 топқа бөлінеді.

«Джигсо» стратегиясы

1 тапсырма. Есептеңіз:

Дескриптор: Білім алушы

-бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесін қолданады;

-бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады.

2 тапсырма. Өрнектің мәнін табыңыз:

Дескриптор: Білім алушы

-амалдардың орындалу ретін анықтайды;

-бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесін қолданады;

-бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтады;

-бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесін қолданады;

-бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады;

3 тапсырма. Амалды орындаңыз:

Дескриптор: Білім алушы

-амалдардың орындалу ретін анықтайды;

-бөлімдері бірдей бөлшектерді азайту ережесін қолданады;

-бөлімдері бірдей бөлшектерді азайтады;

-бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесін қолданады;

-бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады;

-бөлшектерді қосады.


4 тапсырма. Теңдеуді шешіп, дұрыстығын тексеріңіз.

Дескриптор: Білім алушы

-ортақ бөлімді анықтайды;

-бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу ережесін қолданады;

-бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады;

-жауабын тексереді.

Кері байланыс. Топ бойынша әрбір оқушы өз тапсырмасын шешеді. Екінші топта мұғалімнің көмегімен дұрыс жауабына сарапшы болады. Бастапқы топқа келгенде оқушыларға түсіндіреді, дәптерлеріне жазады.





Оқушылар берілген тапсырманы оқиды, ізденеді, орындайды.







Таратпа карточкалар














Бейнеролик




Таратпа карточкалар

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар жинағы




Сабақтың соңы







«Білім теңізіне қайықты жіберіңіз»

Әр оқушы сабақтың соңында бүгінгі оқу мақсатына сай өзінің алған білімін бағамдай отырып, білім теңізіне жібереді немесе мақсатқа жету жолында болса білім шығанағында қалады.

Үй тапсырмасы: Жай бөлшектерді қосу және азайту.

993(тақ) бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу (азайту)

амалдардын орындайды;

996 өрнектің мәнін табады.


Өзін – өзі бағалау және мұғалімнің бақылауы арқылы бағаланады;

(Қалыптастырушы бағалау арқылы 1-10 балл.)



Shape2 Shape1



Оқулық «Математика»

5-сынып. Алдамұратова Т.А., Байшоланова К.С., Байшоланов Е.С.

Алматы, Атамұра, 2015.

Интербелсенді тақта



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!