1 кезең. Мағынаны
ажырату:
Оқушылар жаңа білім жайлы
өзіндік түсінік
қалыптастырады.
«Қарлы кесек» бірін – бірі
үйрету
І
топ
ІІ
топ
Кері
байланыс: Әр топтың топ басшысы
түсіндіріп, айтып өтеді.
2 кезең. Ой
толғаныс
-анализ, өз ойлары мен
түсініктерін өздері игерген мәліметтері арқылы
жеткізеді;
-бір – бірімен ой
бөліседі.
Сергіту сәті «қызыл
өрік»
«Мозаика» әдісі арқылы 4
топқа бөлінеді.
«Джигсо»
стратегиясы
1 тапсырма.
Есептеңіз:

Дескриптор: Білім
алушы
-бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосу ережесін қолданады;
-бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосады.
2 тапсырма. Өрнектің мәнін
табыңыз:

Дескриптор: Білім
алушы
-амалдардың орындалу ретін
анықтайды;
-бөлімдері бірдей бөлшектерді
азайту ережесін қолданады;
-бөлімдері бірдей бөлшектерді
азайтады;
-бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосу ережесін қолданады;
-бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосады;
3 тапсырма. Амалды
орындаңыз:

Дескриптор: Білім
алушы
-амалдардың орындалу ретін
анықтайды;
-бөлімдері бірдей бөлшектерді
азайту ережесін қолданады;
-бөлімдері бірдей бөлшектерді
азайтады;
-бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосу ережесін қолданады;
-бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосады;
-бөлшектерді
қосады.
4 тапсырма. Теңдеуді шешіп,
дұрыстығын тексеріңіз.

Дескриптор:
Білім
алушы
-ортақ бөлімді
анықтайды;
-бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосу ережесін қолданады;
-бөлімдері бірдей бөлшектерді
қосады;
-жауабын
тексереді.
Кері
байланыс. Топ бойынша әрбір оқушы өз
тапсырмасын шешеді. Екінші топта мұғалімнің көмегімен дұрыс
жауабына сарапшы болады. Бастапқы топқа келгенде оқушыларға
түсіндіреді, дәптерлеріне
жазады.
|