Сабақтың
ортасы
|
І. Жаңа білімді
меңгерту. «Түсіндіру және
сипаттау» әдісі
Бейнематериалды
тыңдау
https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/ondyq-bolshekti-natural-sanha-bolu-ondyq-bolshekti-ondyq-bolshekke-bolu
Ондық бөлшекті натурал санға
бөлу. Ондық бөлшекті натурал санға бөлгенде,
оның бүтін бөлігін натурал санға бөліп, бөлу аяқталғанда бөліндіге
үтір қойылады. Одан қалған қалдық қажетінше үлестерге ұсақталып,
бөлу жалғастырылады.
1-мысал.
0,16:8
=0,02
Ондық бөлшектерді бөлу. Ондық бөлшекті ондық бөлшекке бөлу үшін
бөлгіште үтірден кейін неше цифр болса, бөлінгіштегі үтірді де,
бөлгіштегі үтірді де сонша цифрға оңға қарай жылжыту керек. Сонды
ондық бөлшекке бөлу натурал санға бөлу сияқты
орындалады.
2-мысал.
5,52:1,2=4,6
Шексіз ондық
бөлшек. Жай бөлшекті ондық бөлшекке
айналдыру үшін, алымын бөліміне бөлеміз. Бөліндідегі цифрлар шексіз
қайталанатын болса, онда мұны шексіз ондық
бөлшек деп
атаймыз.
3-мысал. 31:36=0,861111……
ІІ. Ұжымдық
жұмыс. «Ой қозғау»
әдісі
https://forms.gle/Hu2dDYBupdei3qyXA
1) 2,08:0,05=41,6
2) 4,8:12=0,4
3) 1,68:0,8=2,1
4) 0,29:0,05=5,8
ІІІ. Жеке
жұмыс. «Миға шабуыл»
әдісі
1)Шаршының периметрі 11 см.
Қабырғасының ұзындығын табыңыз. (2,75см)
2) Шаршының периметрі 17 см.
Қабырғасының ұзындығын табыңыз. (4,25см)
3) Шаршының периметрі 21 см.
Қабырғасының ұзындығын табыңыз. (5,25см)
4) Тікбұрышты параллелепипедтің
көлемі 302,4 см3, ал табанының ауданы 72
см2. Оның биіктігін
табыңыз. (4,2см)
5) Қандай санның 0,15-і 75-ке
тең? (500)
6) Қандай санның 0,7-сі 84-ке
тең? (120)
7) Кәмпит салынған қораптың
сыртында «0,8 кг 384тг» деп көрсетілген. Осы кәмпиттің 1
килограмының бағасы неше теңге? (480)
8) Ұн салынған пакеттің сыртында
«1,5 кг 105тг» деп жазылған. « кг ұнның бағасы неше
теңге? (70)
9) Тіктөртбұрыштың ұзындығы 7,2
см, ал ені одан 6 есе кем. Тіктөртбұрыштың периметрін
табыңыз. (16,8см)
ІV. Жұптық
жұмыс. «Атаулы күндер»
әдісі
1) (4,23-2,34):21=0,09
2) (7,13+9,25):13=1,26
3) (0,8+0,55):15=0,09
4) (28,88+35,8):28=2,31
5) (1,85+3,25):34=0,15
Саралау
тапсырмасы «Қарқын»
тәсілі
«Тапсырма»
тәсілі
|
Жаңа тақырып бойынша
білімдерін жинақтайды
Мысал есептерді дәптерге
жазады
Оқушылар мұғаліммен бірге
тапсырмаларды
орындайды
Оқушылар жеке жұмыс жасап,
мәтіндік тапсырмаларды дәптерге
орындайды
Оқушылар жұптаса отырып,
семантикалық картамен жұмыс
жасайды
Оқушылар тапсырманы жылдам
орындап болған жағдайда ғана қосымша тапсырма
орындайды
|
М-О арасындағы ауызша кері
байланыс
«Пазлдар»
тәсілі
«Смайликтер»
тәсілі
Дескриптор:
-Ондық бөлшекті
ондық бөлшекке бөлуді
орындайды.
-Дұрыс жауап бағанына «+»
таңбасын қояды.
«Пазлдар»
тәсілі
|
https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/ondyq-bolshekti-natural-sanha-bolu-ondyq-bolshekti-ondyq-bolshekke-bolu
Математика
5-сынып
А.Әбілқасымова,
Т.Кучер,
З.Жұмағұлова,
Алматы,
Мектеп»,
2017
ж.
Дәптер
https://forms.gle/Hu2dDYBupdei3qyXA
Үлестірме
материалдар
Презентация
Үлестірме
материалдар
Презентация
|