Ұзақмерзімді
жоспардың тарауы:«Отырарлық
ғалым»
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып: 6-сынып
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
«Отырарлық ғалым»
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
6.4.4.1 - мәліметтерді жинақтай отырып, тақырып
бойынша постер, сызба-кестелер
жасау;
6.4.3.1 - жазба жұмыстарында
теңеу, эпитет сөздерін қолданып
жазу.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай
алады:
Жетекші сұрақтар, мәтін
тақырыбы арқылы негізгі ойды
анықтайды.
Мәтіннен
қажетті мәліметтерді жинақтай отырып,
тақырып бойынша кестені сәйкестендіріп
жазады.
Сөз
тіркестерінен сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай отырып
жай сөйлем құрастырады.
|
Оқушылардың көпшілігі орындай
алады:
Тақырыпты негізге ала отырып диалог
құрастырады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:
Шағын әңгіме құрап
айтады.
|
Бағалау
критерийі
|
-Тірек сөздер, жетекші
сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды
анықтайды.
-
Мәліметтерді жинақтай отырып,тақырып бойынша
кестені сәйкестендіріпжазады.
- Сөз
тіркестерінен сөйлемдегі сөздердің орын
тәртібін сақтай отырып жай сөйлем
құрастырады.
-Тақырыпты негізге ала отырып
диалог құрастырады.
-Шағын әңгіме құрап
айтады.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар орындай
алады:
Тірек сөздер, жетекші
сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтайды,
мәліметтерді жинақтай отырып
тақырып бойынша кестені сәйкестендіріпжазады, сөйлемдегі сөздердің орын
тәртібін сақтай отырып жай сөйлем құрастырады, тақырыпты негізге
ала отырып диалог құрастырады, шағын әңгіме құрап
айтады.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы-7
минут.
2мин.
2мин.
3мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:сыныппен амандасу, оқушыларды түгендеу, сабаққа
дайындығын тексеру.
Жағымды психологиялық ахуал
туғызу.
«Шаттық шеңбері»
әдісі.Оқушылар үлкен шеңберге тұрады, кезектесіп тілек
айтады. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл-
күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
Топқа бөлу. «Сиқырлы сандық» әдісі
бойынша оқушыларды 3 топқа
бөлу.
Топтың санына байланысты қағаз кескінін оқушылар
таңдап алады. Оқушылар сөз құрастырып топтасады. Сол сөз топтың
атауы болады.(маусым, шілде,
тамыз).
Ой шақыру
Сабақтың тақырыбын анықтау мақсатында
интербелсенді тақтадан келесі суреттер
көрсетіледі.
-Сурет бойынша не айта
аласыңдар?
- Суретте
жылдың қай мезгілі
бейнеленген?
-Оны неден
аңғардыңдар? Сонымен балалар бүгінгі сабақтың тақырып қандай
деп ойлайсыңдар?
|
|
Сабақтың ортасы-25
мин.
10мин.
7мин.
8мин.
|
1-тапсырма. ТЖ«Үштік» әдісі(ойлан, жұптас,
бөліс)арқылы бейнекөрініс, сөздердің көмегімен, сұрақтарға жауап бере
отырып, мәтіннен негізгі ойды
анықтайды.
Тірек
сөздер.
Сұрақтар:
Конверт әдісі
арқылы.
Дескриптор
ҚБ. «Алма
ағаштары»арқылы топ бір-бірін
бағалайды. (қызыл алма – өте жақсы , жасыл –жақсы , сары
алма-қанағаттанарлық).
2-тапсырма.ЖЖ«Дұрыс-бұрыс»
әдісі
бойынша сұраққа жауап беретін мәліметтерді
сәйкестендіріп жазады.
Дескриптор
ҚБ.«Жапондық бағалауы»
арқылы жұп бір-бірін
бағалайды.
3-тапсырма.
Ж«Пирамида»
әдісі арқылыберілген сөз
тіркестеріненсөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтай
отырып, жай
сөйлем құрастырады.
Жасы үлкендер
....
Білегін сыбанып
....
Байғұс шал
...
Су
жағала .....
Бір шеттен .....Ауылда тұрып
......
Мысалы: табиғат құбылысы, ауа райы,
таңғажайып көрініс, жаңбыр(кейбіреуі).
Дескриптор
-
Сөз тіркестерін қолданып, жай
сөйлемдерді құрастыр.
-
Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін
сақта.
-
Жаз бейнесіне шағын әңгіме
құрастыр.
ҚБ«Еңбекші
ара»арасында бір-бірін
бағалайды..
|
|
Сабақтың соңы-8
мин.
4мин.
4мин.
|
«Кім жылдам» ойыны
арқылы білімдерін
түйіндейді.
Рефлексия.
Ж. «Бас
бармақ»әдісі арқылы
Үй
тапсырмасы;
|
|