Тақырыбы:Өз ашық хатыңды
жаса
Мақсаты:
Оқушылардың ашық хат туралы
ұғымын кеңейту, оны жасап үйрену, топтық жұмыс арқылы бір-біріне
көмектесіп , жұмысты жылдам, дұрыс, нақышты орындауға
ұмтылу
Сабақтың
түрі:жаңа
сабақ
Әдіс
–тәсілдері:түсіндіру,сұрақ-жауап
Көрнекіліктер:ашық хат
үлгілері
Сабақтың
барысы:
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен
амандасу;
Назарын сабаққа
аударту;
Үй тапсырмасын
тексеру.
Жаңа
сабақ.
Қанық түстер дегеніміз
не?
Адамның жазуына қарап,
мінезін, көңіл-күйін танитын ғылым не деп
атаймыз?
Қанық түстердің түрлері
(жылы,суық,қарама-қарсы)
Адамның жазуына қарап,
мінезін, көңіл-күйін танитын ғылым не деп атаймыз?
(графология)
Сүйір бұрышты, сорайған
әріптер қандай мінезді білдіреді?(
күйгелек,талапшыл)
Адамның жазуына қарап,
мінезін, көңіл-күйін танитын ғылым не деп атаймыз?
(батыл,салмақты)
Ашық хаттар қандай мерекелерде
беріледі?
Алғашқы ашық хаттар 1765 жылы
Жапонияда пайда болған.Олар ағашқа жасалған түрлі түсті гравюраны
ойлап табумен тығыз байланысты. Содан бері жапон гравюрасының
шеберлері суримоно стилімен біршама шағын жасады. Жапондар
бір-бірін сакураның гүлдешедеврлерді й бастауымен. Кузде жапырақтың
түсуімен, алғашқы қар және Айдың толуымен және т.б. Себептермен
құттықтайды.
Ашық хат жасау тәсілдері
Ашық хатты қандай мерекеге арнап жасағың
келетінің ойлан.
Мәтінін дайында.
Қызықты әрі әсерлі шрифтердің бірнеше нұсқасын
ойлап тап.
Ашық хатқа мәтіннен баска тағы нені орналастыруға
болатынын ойлан..
Мәтін мен суретті дұрыс үйлестіруге
тырыс.
Шрифтке ерекше көңіл бөл.
Мәтінді әсерлі етіп жазумен қатар оны суретпен
үйлестіріп орналастыру да маңызды
Тәжірибелік кезең
Әр оқушы өз
ашық хатын жасайды,барлық оқушыға топ атына байланысты суреттер
таратылып беріледі. Суреттерді дұрыс үйлестіре отырып, құттықтау
ашық хатын жасайды
Құлаққа жағымды
әуені жіберіліп тұрады, музыка әуенімен жұмыс
орындалады.
Әр топ өз аттарына сйкес постер қорғайды. Жасаған
ашық хаттарын постерге жапсырып, мақал, өлең шумақтарын кірістіре
отырып, жұмысты қорғау
Сабақты қорыту.
Мен не үйрендім? Әлі де не үйренгім
келеді?
Бағалау.Оқушылардың жасаған ашық хаттарын жекелей
бағалау, алған смайликтерімен қорытынды баға
шығару.
Үйге тапсырма
беру:Суретті аяқтау