Материалдар / ашық сабақ "параллелограмның ауданы" 8сынып

ашық сабақ "параллелограмның ауданы" 8сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты: Параллелограмның ауданын есептеу формулаларын қорытып шығару;Міндеттері : Параллелограмның ауданының формуласын және олардың элементтерін пайдаланып, есептер шығарып үйрену; Есептің нәтижесін тауып, ретімен орналастыру, сұрақтарға жауап беру, сұрақ қоя білу, талдаулар жасау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
779
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

А.С.Макаренко атындағы орта мектеп
Сабақ жоспары
Пәні: геометрияӨткізілетін күні:Сынып: 8 «А»Сабақтың түрі: жаңа тақырыпты меңгерту
Тақырып: Параллелограмның ауданы
Мақсаты: Параллелограмның ауданын есептеу формулаларын қорытып шығаруМіндеттері : Параллелограмның ауданының формуласын және олардың элементтерін пайдаланып, есептер шығарып үйрену;Есептің нәтижесін тауып, ретімен орналастыру, сұрақтарға жауап беру, сұрақ қоя білу, талдаулар жасау;Күтілетін нәтиже: параллелограмның ауданы туралы теореманы пайдаланып, белсенді ізденіспен есептер шығару;
Кіріспе: ұйымдастыру,сыныпты топқа бөлуҮш түсті дөңгелекше дайын қағаздарды таңдау арқылы топқа бөлінедіРефлексия « Көңіл күй» шкаласынан өз көңіл күйлеріне сәйкес суретті таңдап алады2 мин

Слайд 4
І кезең
Кезең Берілетін уақыт (40 мин)Сабақтың өту барысыОқушы әрекетіЖабдықтар, көрнекіліктер
Қайталау.«Көпір» тапсырмалары (оқушылар үйде орындап, бүгінгі сабаққа дайындалып келеді)



4 мин
Өткен сабақта біз сіздермен қандай фигуралардың ауданын тауып үйрендік?

Көпбұрыштың ауданы нені білдіреді?



Ауданның таңдап алған өлшем бірлігі?







Ауданның өлшем бірлігіне не қабылданған?



Қандай ауданның өлшем бірліктерін білесіңдер?







Фигуралардың ауданын таба білу не үшін қажет? Өмірде қайда қолданады?

Қандай төртбұрышты оқыдық, оның ауданын әлі қарастырған жоқпыз?

Параллелограмның ауданын табуды үйренгілерің келе ме?

Қандай төртбұрыш параллелограмм деп аталады? Параллелограмның қандай қасиеттері бар? Қандай белгілері бар?

Тіктөртбұрыштың , квадраттың аудандарын оқып үйрендік

Аудан берілген көпбұрыш алып жатқан жазықтықтың бөлігі

Аудан оң санмен өрнектеледі.Бұл сан берілген көпбұрышқа өлшем бірлігінің және оның бөліктерінің қанша рет салынғанын көрсетеді.

Аудан өлшем бірлігіне қабырғасы кесіндінің өлшем бірлігіне тең квадрат алынған

1 мм², 1см², 1дм², 1 м²,1км²,1а,1га ауыл шаруашылығында, 1 барн =м² - химия мен физикада

Құрылыста, ауыл шаруашылығында



параллелограмм



оқушылар жауабы
Слайд 6,7,8,9
ІІ кезең: Жаңа тақырып бойынша тапсырмалар
Теориясы : «Білу» (Кім? Не? Нені? Қашан? Қандай? Қалай? Не істеді? 2 минПараллелограмм туралы тарихи мәліметтер

Слайд 10,11
Теориясы : «Түсіну» (Неге? Неліктен? Себебі? Не үшін?)

5 мин
24 – теорема: Параллелограмның ауданы оның табаны мен биіктігінің көбейтіндісіне тең. Берілгені: АВСД параллелограммАД = а, ВЕ = һ , ВЕ ┴ АД Дәлелдеу керек: S = аһДәлелдеуі:

ВС

һ

А Е Д Ғ

С нүктесінен АД ┴ СF түсіреміз. Онда ВЕ = СF , ∟ВАЕ = ∟СДF болғандықтан, АВС = ДСF тік бұрышты үшбұрыш. Сондықтан АВСД = ЕВСFОлай болса , = = ВЕ · ЕF = ВЕ · ВСВС = АД болғандықтан, = ВЕ · АД = һа теорема дәлелдендіСалдар: Қабырғалары а және b- ға тең, ал сүйір бұрышы α- ға тең параллелограмның ауданы S= аb·sinα формуласымен есептеледі.




Оқушы дәптеріне есептің негізін түсіне отырып параллелограмның ауданы туралы теореманы жазады
Слайд 12,13,14
ІІІ кезең деңгейлік тапсырмаларды орындап , ұпай жинау
Практикасы: «Қолдану» (қарапайым тапсырмалар)4 мин№ 1, № 2, №3 есептер Ауызша есептейдіСлайд 15,16,17
Теориясы: «Талдау» (салыстыр, айырмашылығы неде? Ұқсастығы неде? Тақырыптың басты идеясын жаз,деген болу керек)8 мин Кеспе қағаздарға жазылған деңгейлік тапсырмаларды орындау Жасыл - жеңіл сұрақтарСары - орташа сұрақтарҚызыл - қиын сұрақтар Оқушылар кеспе қағаздарды таңдап, сондағы тапсырмаларды орындайдыСлайд 18 Кеспе қағаздар
Сергіту сәті 2 мин слайд 20,21Фигураларды таңдау керек:Фигуралар бойынша анықтамалар:
  • Еңбекқор , менікі дұрыс деген жандар
  • Ауыр сөзі жоқ, ешкімді ренжітпейтін, қолы ашық жандар
  • Бәріне үлгерсем дейтін , ән айтып, өлең шығаратын жандар, бірақ түк шықпайды
  • Лидер болуға лайықты , басқаларды иіріп алатын қайырымды жандар
  • Өзінің ойы жоқ, біреуге ілесіп кететін мейірімді жандар
  • Теориясы : «Жинақтау» (қорытынды шығар, анықтама бер, мазмұнды жүйелі кесте, сызба, т.б. түрінде)12 минТест тапсырмалары (4 мин)Семантикалық карта (3 мин)Венн диаграмма (2мин)Кім осы сабақ бойынша өлең құрастыра алады? (3мин)



    Тест жұмысын орындайды



    Бес жолды өлең әдісімен құрастырады



    Слайд 22,23,24 Слайд 25Слайд 26Слайд 27
    Практикасы: «Баға беру» (сен қалай ойлайсың? Не істер едің? 3 минКері әсер парағы

    Бүгінгі сабақта не үйрендік?



    Кері әсер парағын толтырадыСабақта параллелограмның ауданын қорытынды шығардық.Оны есеп шығаруға қолдануды үйрендік.

    Слайд 28


    Қорытынды: Оқушыларды сабақта жинаған ұпай саны бойынша бағалау,үйге тапсырма беру (3 мин)



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ