|
Білім беру ұйымының атауы |
№51 гимназия КММ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Биология |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Заттардың тасмалдануы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Қартбай Г.Е |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
16.03.2022 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қанның құрамы мен қызметі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
қан құрамы мен қызметін сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
-оқушыларға қанның құрамын түсіндіру - оқушыларға қанның қызметтерін сипаттау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
-қанның формалы элементтерін анықтайды -қанның қызметін сипаттайды -қанның құрамы мен қызметтерін сәйкестендіреді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру Жаңа білім Бекіту Кері байланыс |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында «Қағу» тренингін жүргізу «Ғажайып алаң» әдісі арқылы интербелсенді тақтадан өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою арқылы тор көздерді ашып отыру. Сұрақтарға толық жауап берілгенде ғажайып алаңнан жаңа сабаққа қатысты сурет шығады. Оқушылар сол сурет бойынша жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады. Ой қозғау Жаңа тақырыпқа байланысты видеоролик көрсетіледі. ТЖ «Топтас, талқыла, бөліс» әдісі Топтарға тапсырма бөлініп беріледі, оқушылар әр топ оқушылары өз тақырыптарын талдайды. 1 топ – Қанның құрамы 2 топ – Қанның қызметі 3 топ- Қанның формалы элементтері Жұптық жұмыс «Көршінмен бөліс» әдіс
Дескриптор:
ЖЖ «Кім жылдам» әдісі Дескриптор:
Дескриптор:
ЖЖ «Жалғасын тап» әдісі Эритроциттегі нәруыз...................... Қанның ұюы..................................... Плазмадағы тұз................................ Плазмадағы нәруыз......... пайыз Плазмадағы нәруыздар...................... Қан ұйымайтын ауру.......................... Үй тапсырмасы Тақырыпты оқу және сызба түрінде дәптерге түсіру.
Кері байланыс
|
Оқушылар «Қағу» тренингі арқылы бойындағы жағымсыз қасиеттерден өздерінің үстерін қағу арқылы құтылады.
Оқушылар «Ғажайып алаң» сұрақтарына жауап береді. Оқушылар сол сурет бойынша жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашады.
оқушылар түсігендерін айтады
оқушылар тапсырманы орындайды
Оқушылар жеке тапсырмаларды орындайды
Оқушылар көп нүктені орнына тиісті сөздерді жазып сөйлемді жалғастырдаы.
«Ойды жалғастыр» бағалау парағын жазады
|
Жетондар беру және 1-10 баллдық жүйе бойынша формативті бағалау. «Қол шапалақ»
1-10 баллдық жүйе бойынша формативті бағалау. Мадақтау 1-10 баллдық жүйе бойынша формативті бағалау.
«Бас бармақ» 1-10 баллдық жүйе бойынша формативті бағалау.
1-10 баллдық жүйе бойынша формативті бағалау. |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Қартбай Гүлсұлу ЕркінқызыШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Ашық сабақ Қанның құрамы мен қызметі 8 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Ашық сабақ Қанның құрамы мен қызметі 8 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар қанның құрамы мен қызметін формалы элементтерін анықтап түсінеді.Қан жасушалары
Эритроциттер (қызыл қан жасушалары) жаңа түзілгенде ядросы болып, кейін жойылады. Екі жағы ойыс диск тәрізді ұсақ жасушалар. Эритроциттің диаметрі 7-8 мкм, ал ені 2,2 мкм. Эритроцит формасы газ алмасу үшін қажетті кеңістікті ұлғайтуға қолайлы. Қанның 1 мм3 көлемінде шамамен 5 млн. эритроцит болады. Бұл сан жыныс, жас, денсаулық жағдайына байланысты ауытқиды.
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
















