Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Ашық сабақ Қанның құрамы мен қызметі 8 сынып
Оқушылар қанның құрамы мен қызметін формалы элементтерін анықтап түсінеді.Қан жасушалары
Эритроциттер (қызыл қан жасушалары) жаңа түзілгенде ядросы болып, кейін жойылады. Екі жағы ойыс диск тәрізді ұсақ жасушалар. Эритроциттің диаметрі 7-8 мкм, ал ені 2,2 мкм. Эритроцит формасы газ алмасу үшін қажетті кеңістікті ұлғайтуға қолайлы. Қанның 1 мм3 көлемінде шамамен 5 млн. эритроцит болады. Бұл сан жыныс, жас, денсаулық жағдайына байланысты ауытқиды.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру
ұйымының атауы
№51 гимназия
КММ
Пәні:
Биология
Бөлім:
Заттардың
тасмалдануы
Педагогтің
аты-жөні:
Қартбай
Г.Е
Күні:
16.03.2022
Сынып:
8
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Қанның құрамы мен
қызметі
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
қанқұрамыменқызметінсипаттау
Сабақтың
мақсаты
-оқушыларға қанның құрамын
түсіндіру
- оқушыларға қанның
қызметтерін сипаттау
Бағалау
критерийі
-қанның формалы элементтерін
анықтайды
-қанның қызметін
сипаттайды
-қанның құрамы мен қызметтерін
сәйкестендіреді
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
Бекіту
Кері
байланыс
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
2.Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру мақсатында«Қағу»
тренингінжүргізу
«Ғажайып
алаң»әдісі арқылы интербелсенді
тақтадан өткен тақырыптар бойынша сұрақтар қою арқылы тор көздерді
ашып отыру. Сұрақтарға толық жауап берілгенде ғажайып алаңнан жаңа
сабаққа қатысты сурет шығады. Оқушылар сол сурет бойынша жаңа
сабақтың тақырыбы мен мақсатын
ашады.
Ой
қозғау
Жаңа тақырыпқа байланысты
видеоролик көрсетіледі.
ТЖ «Топтас, талқыла, бөліс»
әдісі
Топтарға тапсырма бөлініп
беріледі, оқушылар әр топ оқушылары өз тақырыптарын
талдайды.
1 топ
–Қанның
құрамы
2 топ
–Қанның
қызметі
3
топ-Қанның формалы
элементтері
Жұптық жұмыс «Көршінмен
бөліс» әдіс
1»
Белгілері
Қан
жасушалары
Түсі
түссіз
Ядросы
Түзілетін
орны
сүйек
кемігінде
Бұзылатын
орны
көкбауыр мен
бауырда
Атқаратын
қызметі
Дескриптор:
қан формаларын
анықтайды
қан формаларының белгілерін
және қызметін кестеге жазады
ЖЖ «Кім
жылдам»әдісі
Дескриптор:
қанның атқаратын қызметін
анықтайды
қан плазмасының құрамының
қызметтерін сәйкестендіреді
Қан
қызметі
Атқаратын
қызметі
Тасмалдау
Қорғаныш
Гуморальдық
Қан плазмасының
құрамы
Атқаратын
қызметі
Альбуминдер
А. Қанның ұюын қамтамасыз
етеді.
Фибриноген
Б.Денедегі сұйықтықты
реттейді.
Глобулиндер
В. Ағзаны энергиямен қамтамасыз
етеді
Глюкоза
Г. Антидене түзуге
қатысады.
Дескриптор:
қанның атқаратын қызметін
сипаттайды
қан плазмасының нәруыздарын
қызметтерімен
сәйкестендіреді
ЖЖ «Жалғасын тап»
әдісі
Эритроциттегі
нәруыз......................
Қанның
ұюы.....................................
Плазмадағы
тұз................................
Плазмадағы
нәруыз......... пайыз
Плазмадағы
нәруыздар......................
Қан ұйымайтын
ауру..........................
Үй
тапсырмасы
Тақырыпты оқу және
сызба түрінде дәптерге
түсіру.
Кері
байланыс
Оқушылар«Қағу»
тренингіарқылы бойындағы жағымсыз
қасиеттерден өздерінің үстерін қағу арқылы
құтылады.
Оқушылар«Ғажайып
алаң»сұрақтарынажауап
береді.
Оқушылар сол сурет бойынша жаңа
сабақтың тақырыбы мен мақсатын
ашады.
оқушылар түсігендерін
айтады
оқушылар тапсырманы
орындайды
Оқушылар
жеке
тапсырмаларды
орындайды
Оқушылар көп нүктені орнына
тиісті сөздерді жазып сөйлемді
жалғастырдаы.
«Ойды жалғастыр» бағалау
парағын жазады
Жетондар беру
және
1-10 баллдық жүйе
бойынша формативті бағалау.
«Қол
шапалақ»
1-10 баллдық жүйе
бойынша формативті бағалау.
Мадақтау
1-10 баллдық жүйе
бойынша формативті бағалау.
«Бас
бармақ»
1-10 баллдық жүйе
бойынша формативті бағалау.
1-10 баллдық жүйе
бойынша формативті бағалау.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз