Сабақтың
басы
8
минут
|
Сәлемдесу. Психлогилық ахуал
орнату
Уақытты
жоспарлау:
Дайындық
бөлім:
Спорттық киімдеріне назар
аудару. Тазалыққа көңіл бөлу.
Жүрістегі
жаттығулар. Жаттығуларды біркелкі, дұрыс
орындау. Арақашықтықты сақтау. Козғалыстағы жаттығулар тізбегі.
Қолға, аяқа арналған бой жазу жаттығулары.
Созылуға, иілуге арналған
жалпы дамыту жаттығуларды орындау. Буындарды негізгі тапсырмаларды
орындауға дайындау.
|
Оқушылар жаттығуларды дұрыс
жасайды. Жаттығуларды орындауда қауіпсіздік ережесін
сақтайды
конустар немесе
шекара белгілеу үшін құралдар
|
Қол
шапалақ
|
Мұғалімге ысқырық,
секундомер,
тексеру
журналы.
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен
бос кеңістіктік.
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Жаңа сабақ түсіндіру, өтілу
барысымен таныстыру. Ойын ережесімен
таныстыру.
Ойынның
ережесі: Қатысушылар: Ойын екі топқа бөлінген
балалар арасында өткізіледі. Әр топтың мүшелері бірдей
болады.
Мазмұны: Бір топ — «қарлығаштар»,
екіншісі — «қаршығалар» болып бөлінеді.
«Қарлығаштар»
командалары алаңның бір жағында орналасады, ал «қаршығалар» екінші
жағында болады.
Ойын басталғанда «қарлығаштар»
қарсы жаққа жүгіріп өтуі қажет, ал «қаршығалар» оларды ұстап алуға
тырысады.
«Қарлығаштар» тек бірден-бір
белгіленген жолмен жүгіруі керек. Егер «қаршығалар» оларды ұстап алса, «қарлығаш»
ойыннан шығады.
«Қарлығаш» командасының мүшесі егер қарсыласты
ұстатпай өтіп кетсе, ол ұпай алады.
Ұпай жинау: Әр
«қарлығаш» алаңның ортасына дейін жүгіріп өтіп, ешбір «қаршығаның»
қолына түспей жеткен сайын бір ұпай алады.
Ойынның аяқталуы:
Ойын белгіленген уақыт ішінде өтеді (немесе
барлық «қарлығаштар» ұсталса). Ең көп ұпай жинаған топ жеңіске
жетеді.
Ойынның артықшылықтары:
Бұл
ойын оқушылардың реакциясын, жылдамдығын және ептілігін
дамытады.
Ұлттық ойындардың негізінде балалар ұлттық
мәдениеттің бір бөлігін меңгереді.
Балалар ойынды ұжымда ойнау арқылы командалық
жұмысқа дағдыланады.
Қозғалыс кезінде балалардың төзімділігі мен
жылдамдығы артады.
Жеңіске жеткен топты
марапаттау
|
Ойын ережесімен
танысады
Тепе-теңдік жаттығуларын
орындау
1.Қарлығаш
жасау.
2. Қолды жайып, аяқтың ұшымен
жүру.
3.Жартылай отырып, өкшені
көтеріп бұрылу.
4.Тізені жоғары көтере жүру,
жаттығуларын үйрену.
Топтарды жаттығуларын бірнеше
рет жасағаннан кейін орындарын алмастыру.
Екі топқа
бөлінеді
Топтар аттарын өздері
таңдайды
Ойын ережесін қатаң
сақтайды
Көп ұпай жинауға
атсалысады
|
«жарайсың»
«өте
жақсы»
«басбармақ» әдісі бойынша
бағалау
Қол
шапалақ
|
Ашық алаң немесе спорт залы.
конустар немесе шекара белгілеу үшін
құралдар.
Әрбір қызмет түрі үшін үлкен
бос кеңістіктік.
конустар немесе шекара белгілеу үшін
құралдар
|
Сабақтың
соңы
7
минут
|
Рефлексия
1.Сәтті шыққаны
....
2.Келесі қадамда нені
ескеру керек?
Оқушылар сабақ бойынша пікір
айтып, жетістіктер мен жіберілген кемшіліктерді сараптап, келесі
қадамды айқындап, сабақты қорытындылайды.
|
Бүгінгі сабақтан
түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
|
|