Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Қазақ тілі 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз н мен ң
Сембаев Думан С.
Бөлім: |
Менің отбасым және достарым |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Дауыссыз н мен ң |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.1.1.1 - тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтай алады, әріптердің емлесін сақтап жаза алады. Көптеген оқушылар: мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді Кейбір оқушылар: жіберілген қателерді тауып түзетеді және дыбыстардың өзгеруіне талдау жасап, қорытынды шығарады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин |
Оқу материалын жариялау жұмбақ арқылы жүреді: Қиында бар, Жеңілде жоқ. Құлында бар, Тайда жоқ. (Қ) Сырғада бар, Жүзікте жоқ. Құлағымда бар, Қолымда жоқ.(Ғ)
|
Ширату жаттығуларын жасайды. Сабақ тақырыбын, мақсатын ашады. |
|
|
Сабақтың ортасы 18 мин 2 мин 10 мин |
(Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі арқылы жүзеге асады. 31-жаттығу. Әңгіменің тақырыбына қарап, мазмұнын болжап көр. Мәтінді оқып, мазмұны бойынша сұрақ қой, сұрақтарға жауап бер. -Әңгіменің не туралы екенін айт. -Әңгімедегі негізгі ойды анықта. -қ дыбысы ғ дыбысына өзгерген сөздерді тауып, оның себебін дәлелде. Дескриптор: -Мәтінді оқиды. -Мазмұны бойынша сұрақ қояды. -Сұрақтарға жауап береді. - қ дыбысының өзгерген себебін дәлелдейді. Саралау тәсілі: «Қарқын » әдісі арқылы жүзеге асады Қарқыны жоғары оқушыға: - жіберілген қателерді тауып түзетеді және дыбыстардың өзгеруіне талдау жасап, қорытынды шығар. Қарқыны баяу оқушыларға: уақыт беріледі.
Сергіту сәтінде «Көңілді күн» әуенімен билейді.
(Д) 2- тапсырмада дәптермен жұмыс орындалады. 32-жаттығу. Өлеңді көшіріп жаз. Қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау жаса. 33-жаттығу. Бос торкөздерге әріптерді сан ретімен орналастырып, мақалды оқы. Шыққан мақалды көшіріп жаз. Қ дыбысы ғ-ға айналған сөзді тап. Дескриптор: - Өлеңді көшіріп жазады. - Қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау жасайды. - Мақалды оқып, көшіріп жазады. - Қ дыбысы ғ-ға айналған сөзді табады. |
Мәтінді оқиды. -Мазмұны бойынша сұрақ қояды. -Сұрақтарға жауап береді. - қ дыбысының өзгерген себебін дәлелдейді. Билеп сергиді. - Өлеңді көшіріп жазады. - Қарамен жазылған сөздерге дыбыстық талдау жасайды. - Мақалды оқып, көшіріп жазады. «Саналы бала сағыңды сындырмас». - Қ дыбысы ғ-ға айналған сөзді табады. |
ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
ҚБ: 1-10 балдық жүйе.
|
Оқулық Оқулық, дәптер |
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс: «Менің сөзім» әдісі бойынша өтеді. |
Сабақтан алған білімін, үйренгенін айтады. |
|
|
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Мәтін дегеніміз не?
Бөлім: |
Менің мектебім |
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|
Күні: |
|
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Мектеп бұл менің мұғалімдерім мен сыныптастарым Мәтін дегеніміз не? |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын болжау |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойды анықтайды, әріптердің емлесін сақтап жаза алады. Көптеген оқушылар: мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастырады және жауап береді. Кейбір оқушылар: дыбыстардың өзгеруіне талдау жасап, қорытынды шығарады. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5 мин |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Ізгі тілек» әдісі арқылы жүреді. Оқу материалын жариялау жұмбақ шешу арқылы жүреді: Көмірде бар, Өмірде жоқ. Көгімде бар, Сағымда жоқ. (К) Гүлде бар, Жемісте жоқ. Егісте бар, Жазықта жоқ.(Г)
–Жаңағы жұмбақ шешуіндегі дыбыстарды және өткен тақырыпты еске түсіріп бүгінгі сабағымызда немен шұғылданатынымызды тауып көр. |
Жақсы тілек айтады. Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
Сабақтың ортасы 10 мин 2 мин 18 мин |
(Д) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі арқылы жүреді. 36-жаттығу. Кестедегі сөздерді оқы. Екі бағандағы сөздерді салыстыр. Сөз соңындағы к дыбысы неліктен г-ге өзгергенін айтып бер. Өз пікіріңді ережемен салыстырып көр. 37-жаттығу. Мәтінді оқы. Сұраққа жауап бер: -Мәтінде кім туралы айтылған?. -Қожа туралы тағы не білесің? -Мәтінге ат қой. Дескриптор: - Кестедегі сөздерді салыстырады. - Мәтінді оқып, сұраққа жауап береді. -Мәтінге ат қояды.. Саралау тәсілі: «Тапсырма» әдісі арқылы жүргізіледі. Кейбір оқушыға: -Мәтіндегі қарамен жазылған сөздердің жазылуындағы өзгерістерге назар аудар. Оның себебі неде? қорытынды шығар.
Сергіту сәті: Оңға, оңға түзу тұр, Солға, солға түзу тұр. Артқа қарай бір адым Алдыға қарай бір адым Жоғары төмен қарайық Орнымызды табайық. (Ұ) 2- тапсырмада «Назар аудар!» айдарындағы өмірбаян сөзінің мағынасын түсіндіру және дәптермен жұмыс жүзеге асады. 38-жаттығу. Сөйлемдердегі көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып көшіріп жаз. Қарамен жазылған сөздерді салыстыр. К дыбысының г-ге өзгеру себебін түсіндір. Дескриптор: - Сөйлемдерді көшіріп жазады. -Сұрақтарға жауап береді. |
- Кестедегі сөздерді салыстырады. - Мәтінді оқып, негізгі ойды анықтайды.
Өлеңді дауыстап айтып, сәйкес қимыл жасайды. - Сөйлемдерді көшіріп жазады. -Сұрақтарға жауап береді. |
ҚБ: 1-10 балдық жүйе
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |