Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
Атадан қалған асыл
сөз
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып: 9
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ тақырыбы
|
Қазыбек би «Кім жақын? Не қымбат? Не
қиын?»
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
|
9.1.4.1 - көркем шығармалардан
алған үзінділерді шығармашылық жұмыстарда
қолдану
|
Сабақ мақсаттары
|
Шығармадан алынған үзіндінің
мазмұнын меңгеру; Шығармашылық жұмыстарда
қолдану;
|
Ойлау деңгейінің
дағдылары
|
|
Бағалау критерийлері
|
Шығармадан алынған үзіндінің
мазмұнын топтық жұмыс арқылы меңгереді; Шығармашылық жұмыстарда
қолданады;
|
Құндылықтарды дарыту
|
Мәңгілік ел
идеясы. Тарихтың, мәдениет пен тілдің
біртұтастығы. Ынмақтастық, ашықтық, құрмет, азаматтық
патриотизм.
|
Пәнаралық байланыстар
|
Қазақстан тарихы пәнімен байланыста
өтеді.
|
АКТ қолдану дағдылары
|
Презентация, слайдтар
|
Бастапқы
білім
|
Жаңа бөлім
|
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтың
басы
3
минут
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Оқушыларды түгендеу; кезекшімен жұмыс
жүргізу; оқушылар назарын сабаққа
аудару.
Қызығушылықты
ояту. Төле бидің алдыңғы сабақта талданған шешендік
сөзі бойынша сабаққа деген оқушылардың қызығушылығын ояту және
сыныпта психологиялық ахуал тудыру. (ӘР ТОПТА ақыл, ой, талап,
сабыр, халық, арман,ар сақтау, өмір сүру деген жазуы бар парақ
қиындылары жатады. Слайдта адамның басшысы – деп
шыққанда, топ АҚЫЛ
деп көтеру керек
)
Адамның басшысы
– АҚЫЛ
Шолушысы
– ОЙ
Жетекшісі
– ТАЛАП
Қорғаушысы
– САБЫР
Сынаушысы
– ХАЛЫҚ
Таусылмайтыны
– АРМАН
Ең қымбаттысы
– АР
САҚТАУ
Бәрінен ардақтысы
– ӨМІР
СҮРУ
|
Ресурстар
|
7
минут
|
ТЖ.
Үй жұмысы
«ҚАСҚАКӨЛ
ДАУЫ» әңгімесі бойынша сәйкестендіру тапсырмасы
ұсынылады. Топтар орындап болған соң, мағлұматтар бойынша талқылау
жұмысы жүргізіледі.
Дескриптор
|
1. Топтық жұмыс
жасайды.
|
2. Сәйкестендіру тапсырмасын
орындайды.
|
3. Талқылау тапсырмасына
белсене қатысады.
|
Бағалау парағы. Топтар
бірін-бірі бағалайды
|
Тапсырмалар
|
Бағалау
критерийі
|
ұпай
|
1. Сәйкестендіру
тапсырмасы
|
7-8 дұрыс
жауап
|
5
|
5-6 дұрыс
жауап
|
4
|
4-тен төмен
жауап
|
3
|
2. Талқылау тапсырмасына
белсене қатысты.
|
Керемет
жауап
|
5
|
Жақсы
жауап
|
4
|
Орташа
жауап
|
3
|
Әйтеке би. Төле би, Ормамбет
би
|
|
әлі де
болса тілімді алсаң, Қасқакөлді бөліп
бер.
|
Екі қарт би бір жақ
болып
|
дейді
Әйтеке.
|
Халық жиналып, бірі олай, бірі
былай деп
|
Орта
жүздің көлі.
|
Ей, Ормамбет сен бізден
кішісің, біз қайтамыз, сен ілгері
барсың.....
|
Ормамбетке хат жазады.
|
Бай болсаң халқыңа пайдаң
тисін, батыр болсаң жауыға найзаң
тисін...
|
енді
балаңызға бата берейін.
|
Бұл Қасқакөл
-
|
Қасқакөлге таласып, даулы
болады.
|
Қарт билерді ренжіткен
екенсің
|
ақыры
киіз үй тігіп кеңесіп шешуге
келіседі.
|
Жеңгей, мені
тірілттіңіз
|
Қасқакөл дауы ұзаққа
созылады.
|
дейді Төле
би
|
Слайдпен осылай беруге болады.
Дұрыс жауабын ұсыну арқылы топтар
бағалайды.
|
|
Сабақтың ортасы
12
минут
13минут
|
ТЖ
І топ
Қаз дауысты Қазыбек
би туралы ақпарат
дайындайды
ІІ топ
Кім
жақын? сұрағының жауабын
түсіндіреді
ІІІ топ
Не
қымбат? сұрағының жауабын
түсіндіреді
ІV топ
Не
қиын? сұрағының жауабын
түсіндіреді
Дескриптор
-
Қазыбек би туралы ақпарат
туралы мәліметпен танысады.
-
Кім жақын? Не қымбат? Не қиын?
сұрақтарына жауап беріп, мағынасын
түсінеді.
Деңгейлік тапсырма.
ІІ деңгей «Төрт сөйлем» тәсілі
І деңгей Ойтолғаныс жазу
Шарты: Әр оқушы өз қалауы бойынша екі
деңгейлі тапсырманың бірін орындайды.
ІІ деңгей
тапсырмасы: «Төрт сөйлем»
тәсілі
Менің
ойымша,...
|
|
Себебін былай
түсіндіремін...
|
|
Мына фактімен дәлелдей
аламын...
|
|
Былай
қорытамын...
|
|
І деңгей
тапсырмасы: Ойтолғаныс
жазу
Тақырыпшалар:
-
Тату болса, ағайын
жақын
-
Ақылшы болса, апайың
жақын
-
Бауырмал болса, інің
жақын
-
Адал болса, досың
жақын
-
Алтын ұяң – Отаның
қымбат,
-
Құт-берекең – атаң
қымбат,
-
Мейірімді анаң
қымбат,
-
Асқар тауың – әкең
қымбат,
|
|
Сабақтың
соңы
5
минут
РЕФЛЕКСИЯ
|
Сезімнен туған
ойлар...
2
етістік
2 сын
есім
|
|
аралау – оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Саралаудың тереңдету қағидасы
оқушыны терең ізденуіне мүмкіндік береді. Тереңдету қағидасына
құрылған тапсырмалар оқушылардың мәтінді шынайы өмірмен
байланыстыра отырып, сабақ үстінде алған мәліметтеріне сүйеніп,
жауап беруіне бағытталған.
|
Сабақтың әр кезеңінде
оқушыларға бақылау жасалып, қалыптастырушы бағалау жүзеге
асырылады. Өзара, топтық бағалаулар жүргізіледі. Тиімді кері
байланыс беріледі.
|
Сынып желдетілген,
тазартылған. Техника, электр қауіпсіздігі
сақталған. Жарықтың түсуі дұрыс бағытта. Сынып медициналық
қобдишамен қамтылған.
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|
Жалпы
баға
Сабақтың жақсы өткен екі
аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту
туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген
оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі
сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|