|
Мұғалімнің аты-жөні: |
№ 26 мектеп –гимназиясының қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Тәліп Ақмарал Әбдіхалыққызы |
||||||
|
Пән/Сынып: |
Қазақ тілі, 5-сынып |
||||||
|
Тарау немесе бөлім атауы: |
VI Қиял әлемі |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Қиял мен шындық бірлігі |
||||||
|
Оқу мақсаттары: |
5.2.5.1 мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; 5.4.2.2 - зат есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы түрлендіріп қолдану. |
||||||
|
Сабақ мақсаты: |
|
||||||
|
Бағалау критерийлері: |
|
||||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||||
|
Ұжымдық жұмыс Өткен сабақты пысықтау сұрақтары |
Бірлескен жұмыс (1,2,3 тапсырма) Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету |
||||||
|
Уақыты |
Кезеңдері |
Сабақтың мазмұны |
Ресурстар |
|
|||
|
5 минут |
Ұйымдастыру |
Сәлеметсіздер ме, балалар, қазақ тілі пәні сабағына қош келдіңіздер! Алдымен жаңа сабақты бастамас бұрын,өткен тақырып бойынша үй тапсрымасын тексеріп алайық. Оқушылар: Quizizz Creator сайты арқылы сұрақтарға жауап береді. Психологиялық ахуал орнату. Слайдтта суреттер беріледі, сол арқылы тақырыпты болжайды. Ой қозғау сұрақтарын қою арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Сабақтың тақырыбы: «Қиял мен шындық бірлігі» Бүгінгі сабақта: Сіздің білетініңіз:
Сіздің меңгеретініңіз:
|
quizizz.com сайты, суреттер, кесте, презентация, т.б. |
|
|||
|
|
Жаңа сабақ |
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсіл: «Бумеранг», «Еркін жазба», «Бағдаршам»,«Сұрақ-жауап» әдістері |
|||||
|
7 мин 5 мин 10 мин
10 мин
2 мин
5 мин |
Тапсырмалар
Бекіту
Кері байланыс |
1-тапсырма. «Бумеранг» әдісі. Топтық жұмыс. Мәтін мазмұны бойынша оқушылар сұрақтар жазып, бір-біріне ауысады; сұраққа жауап беріп, кері байланыс жасайды. Қиял мен шындық бірлігі Бельгиялық суретші Бен Хейн фотосурет пен қарындашпен салған суреттерді біріктіре отырып, қиял мен шындықтың араласқан әлемін жасап шығарды.Бұл картиналардың ешқандай құпиясы жоқ. Әуелі Бен қағазға салар дүниесінің нобайын сызып алады. Содан соң нысанын шынайы бейнесінде суретке түсіріп алады. Артынан суретін фотошопта өңдеп, қаныққан түрлі түстер үстемелейді. Соның нәтижесінде таңғажайып туынды дүниеге келеді. Бары сол ғана. Әрине бұл үшін үлкен ерік-жігермен қатар табиғи таланттың да керегі анық. Бен 2010 жылы алғашқы картинасын жасап шығарды. Қазір суретшінің коллекциясында 100-ге жуық картиналар бар. Олардың тақырыбы: еркіндік, достық, және т.б. Ол өзінің бір сұхбатында,«Мен өнерімді халық үшін жасаймын. Олар бір сәт күйбең тірліктен бойларын суытып, қиял әлеміне енсе деймін. Мен көп жылдар бұрын өлең шығарғанмын. Енді бүгін өз туындыларым арқылы поэтикалық және философиялық ойлар айтқым келеді. Әрбір картинам әсем әуен мен өрнекті өлең секілді көңіл пернесін дәл басып, тарихтан сыр шерткенін қалаймын»-деген. Мәтіннен көптік жалғаулы сөздерді көшіразыңыздар? Дескрипторы:
Өзіңді тексер!
ҚБ Бір-бірін бағалау
2-тапсырма«Еркін жазба» әдісі арқылы суретші бейнелеріне байланысты өз ойларыңызды жазыңыздар
Дескрипторы:
Өзіңді тексер! ҚБ Топтар бір-бірін бағалайды 3-тапсырма. Мәтіннен күрделі, деректі және дерексіз зат есімдерді тауып жазыңыздар. Зат есімнің қалай түрленіп тұрғанын анықтаңыздар. Дескрипторы:
зат есімдерді тауып жазады;
Өзіңді тексер!
Бекіту
|
|
|
|||
|
1 мин |
|
Қосымша тапсырма. Менің қиялымдағы «киіз үй» деген тақырыпта шағын мәтін жазыңыздар. Көлемі - 80-100 сөз
|
|
|
|
||
|
Формативті бағалау парағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 балл |
Ө Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мұғалімнің
аты-жөні: №
26 мектеп
–гимназиясының қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі Тәліп
Ақмарал Әбдіхалыққызы
Пән/Сынып:
Қазақ тілі,
5-сынып
Тарау немесе
бөлім атауы:
VI Қиял
әлемі
Сабақтың
тақырыбы:
Қиял мен шындық
бірлігі
Оқу
мақсаттары: 5.2.5.1 мәтін мазмұнын
түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар
құрастыру;
5.4.2.2 - зат
есімдердің мағыналық түрлерін мәнмәтін аясында жалғаулар арқылы
түрлендіріп қолдану.
Сабақ
мақсаты: мәтіннің мазмұнын түсіну
үшін негізгі және қосымша ақпараттарды
ажырату; нақты ақпаратты анықтауға
арналған сұрақтар
құрастыру; зат есімнің мағыналық
түрлерін жалғаулар арқылы түрлендіріп
қолдану;
қиял мен шындық
туралы деректермен
танысу.
Бағалау
критерийлері: Мәтіндегі негізгі және
қосымша ақпаратты
ажыратады; Нақты ақпаратты анықтауға
арналған сұрақтар құрастырып, қиял мен шындық туралы деректермен
танысады;
Зат есімнің
мағыналық түрлерін жалғаулар арқылы түрлендіріп
қолданады.
Саралап оқыту
тапсырмалары Ұжымдық
жұмыс Өткен сабақты пысықтау
сұрақтары Бірлескен жұмыс (1,2,3
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну
және дұрыс жауапты ұсыну арқылы
үйрету
Уақыты
Кезеңдері Сабақтың
мазмұны
Ресурстар 5 минут
Ұйымдастыру Сәлеметсіздер ме, балалар,
қазақ тілі пәні сабағына қош
келдіңіздер! Алдымен жаңа сабақты бастамас
бұрын,өткен тақырып бойынша үй тапсрымасын тексеріп
алайық. Оқушылар:
Quizizz Creator
сайты арқылы сұрақтарға жауап
береді. Психологиялық ахуал
орнату. Слайдтта суреттер беріледі,
сол арқылы тақырыпты
болжайды. Ой қозғау сұрақтарын қою
арқылы сабақтың тақырыбын
ашу. Сабақтың тақырыбы: «Қиял мен
шындық бірлігі» Бүгінгі
сабақта: Сіздің
білетініңіз: мәтін бойынша сұрақтарға жауап
беру; Сіздің
меңгеретініңіз: көтерілген мәселеге байланысты
нақты ақпаратты анықтауға арналған сұрақтар
құрастырасыз;
мәнмәтінде зат
есімнің жалғауларын
қолданасыздар.
quizizz.com сайты,
суреттер, кесте, презентация,
т.б.
Жаңа
сабақ Сабақта қолданылатын
әдіс-тәсіл: «Бумеранг», «Еркін
жазба»,
«Бағдаршам»,«Сұрақ-жауап»
әдістері 7
мин 5
мин 10
мин 10
мин 2
мин
5 мин Тапсырмалар Бекіту Кері
байланыс 1-тапсырма. «Бумеранг» әдісі. Топтық
жұмыс. Мәтін мазмұны бойынша
оқушылар сұрақтар жазып, бір-біріне ауысады; сұраққа жауап беріп,
кері байланыс жасайды. Қиял мен шындық
бірлігі Бельгиялық суретші Бен Хейн
фотосурет пен қарындашпен салған суреттерді біріктіре отырып, қиял
мен шындықтың араласқан әлемін жасап шығарды.Бұл картиналардың
ешқандай құпиясы жоқ. Әуелі Бен қағазға салар дүниесінің нобайын
сызып алады. Содан соң нысанын шынайы бейнесінде суретке түсіріп
алады. Артынан суретін фотошопта өңдеп, қаныққан түрлі түстер
үстемелейді. Соның нәтижесінде таңғажайып туынды дүниеге келеді.
Бары сол ғана. Әрине бұл үшін үлкен ерік-жігермен қатар табиғи
таланттың да керегі анық. Бен 2010 жылы алғашқы картинасын
жасап шығарды. Қазір суретшінің коллекциясында 100-ге жуық
картиналар бар. Олардың тақырыбы: еркіндік, достық, және т.б. Ол
өзінің бір сұхбатында,«Мен өнерімді халық үшін жасаймын. Олар бір
сәт күйбең тірліктен бойларын суытып, қиял әлеміне енсе деймін. Мен
көп жылдар бұрын өлең шығарғанмын. Енді бүгін өз туындыларым арқылы
поэтикалық және философиялық ойлар айтқым келеді. Әрбір картинам
әсем әуен мен өрнекті өлең секілді көңіл пернесін дәл басып,
тарихтан сыр шерткенін
қалаймын»-деген. Мәтіннен көптік жалғаулы сөздерді
көшіразыңыздар? Дескрипторы: мәтіннің мазмұнын түсініп
оқиды; мәтіндегі негізгі және
қосымша ақпаратты
ажыратады; нақты ақпаратты анықтауға
бағытталған сұрақ
құрастырады; топтар бір-бірінің
сұрақтарына жауап
беріп,бағалайды
Өзіңді
тексер!
ҚБ
Бір-бірін
бағалау
2-тапсырма«Еркін жазба» әдісі арқылы
суретші бейнелеріне байланысты өз ойларыңызды
жазыңыздар
Дескрипторы: Бейнелерге қарап, өз
ойларын жазады; Мәнмәтінде зат есім
жалғауларын қолданады. Өзіңді
тексер! ҚБ
Топтар бір-бірін
бағалайды 3-тапсырма. Мәтіннен күрделі, деректі және дерексіз зат есімдерді
тауып жазыңыздар. Зат есімнің қалай түрленіп тұрғанын
анықтаңыздар. Дескрипторы: Мәтіннен күрделі, деректі
және дерексіз
зат есімдерді
тауып жазады;
Зат есімнің мағыналық
түрлерін анықтайды;
Өзіңді
тексер!
Бекіту Мәтін бойынша сұрақ
құрап,сұрақтарға жауап
бердіңіздер Мәтінде көтерілген мәселе
бойынша өз ойларыңызды білдіріп, шағын мәтін
жаздыңыздар. Мәнмәтінде зат есімнің
жалғауларын қолданып, түрлерін
анықтадыңыздар Мәтіннен зат есімдердің
мағыналық түрлерін ажырата
алдыңыздар.
1
мин Қосымша
тапсырма. Менің қиялымдағы «киіз үй»
деген тақырыпта шағын мәтін жазыңыздар.
Көлемі - 80-100
сөз
Формативті
бағалау парағы
2
балл
Ө | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||



















