Қысқа мерзімді жоспар
8– сынып, 2-тоқсан
№6-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу
|
Бөлім: |
8.2А бөлім. Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қолданбалы есептерді шешу |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану; 8.2.2.1 электрондық кестелер мәселелерді шешу үшін түрлі деректер пішімдерін пайдалану; 8.2.2.4 кестеде көрсетілген функциялардың графиктерін құрастыру |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды қолдана отырып есеп шығару |
|||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Электрондық кестеде кіріктірілген функциялардың жұмысын сипаттай алады Пәндік лексика жіне терминология: СЧЕТ, СЧЕТЕСЛИ, СУММ, СУММЕСЛИ, функциялар Оқу мен жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері: СЧЕТ функциясы … орындайды СЧЕТЕСЛИ функциясы келесі есептеулерді жүргізу үшін қажет…
|
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Бірін-бірі сыйлау, академиялық адалдық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Тапсырма: Бірнеше үшбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығы берілген. Герон формуласын пайдаланып, осы үшбұрыштардың ауданын тап. Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын анықта. Тапсырманы орындау алгоритмі: Тапсырманы орындауда геометрия курсындағы үшбұрыштың берілген үш қабырғасын пайдаланып, үшбұрыш ауданын есептеудің Герон формуласы – үшбұрыштың ауданын (S) оның қабырғаларының (a, b, және c) ұзындықтары арқылы өрнектейтін формула: мұндағы p — үшбұрыштың жарты периметрі: p = a + b + c 2 . Ехсеl программасында 3-суреттегі үлгідегідей кестені жасаймыз. Үшбұрыш қабырғаларының мәндерін ойша беруге болады. Е3 ұяшығына = (B4+C4+D4)/2 формуласын жазып, Е12 ұяшыққа дейін көшіріп қоямыз. F3 ұяшығына =КОРЕНЬ (E3 * (E3–B3) * (E3-C3) * (E3-D3)) болатын Герон формуласын жазып, F12 ұяшыққа дейін көшіріп қоямыз. Ең үлкен үшбұрыштың ауданын табу үшін =МАКС(F3:F12) формуласын қолданамыз. Ең кіші үшбұрыштың ауданын табу үшін =МИН(F3:F12) формуласын қолданамыз. Барлық үшбұрыштардың орташа ауданын табу үшін =СРЗНАЧ(F3:F12) формуласын пайдаланып есептейміз. 2-тапсырма. Электрондық кестеде берілген үлгі бойынша атмосфералық қысымның апталық өзгеруіне баға беретін кесте жаса. Тапсырманы орындауда абсолют сілтемелер мен логикалық функция қызметін пайдалануға болады. Қалыпты атмосфералық қысым =760 мм сынап бағаны. Егер: • 755 -765 мм сынап бағаны аралығында болса, «Талапқа сай». • 720-754 мм сынап бағаны аралығында болса, «Талаптан төмен». • 766-780 мм сынап бағаны аралығында болса, «Талаптан жоғары». |
Оқушылар практикалық жұмысты орындауды жалғастырады
Дескрипторлар: • Кестені толық пішімдеу; • Ұяшықтарда абсолют сілтемені қоя білу; • Ұяшықтарға логикалық функцияны пайдаланып, өрнекті дұрыс жазу. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||
|
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ашық сабақ "Қолданбалы есептерді шешу "
Ашық сабақ "Қолданбалы есептерді шешу "
Қысқа мерзімді жоспар
8– сынып, 2-тоқсан
№6-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Қолданбалы есептерді шешу
|
Бөлім: |
8.2А бөлім. Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Қолданбалы есептерді шешу |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
8.2.2.3 электрондық кестелерді қолдану арқылы есептерді шешу үшін кірістірілген функцияларды пайдалану; 8.2.2.1 электрондық кестелер мәселелерді шешу үшін түрлі деректер пішімдерін пайдалану; 8.2.2.4 кестеде көрсетілген функциялардың графиктерін құрастыру |
|||||
|
Сабақ мақсаты |
электрондық кестелерде кіріктірілген функцияларды қолдана отырып есеп шығару |
|||||
|
Бағалау критерийі |
|
|||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар: Электрондық кестеде кіріктірілген функциялардың жұмысын сипаттай алады Пәндік лексика жіне терминология: СЧЕТ, СЧЕТЕСЛИ, СУММ, СУММЕСЛИ, функциялар Оқу мен жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері: СЧЕТ функциясы … орындайды СЧЕТЕСЛИ функциясы келесі есептеулерді жүргізу үшін қажет…
|
|||||
|
Құндылықтарға баулу |
Бірін-бірі сыйлау, академиялық адалдық |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру Кезеңі Қызығушылықты ояту 8 мин |
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» |
Тақырыптық суреттер |
||
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 30 мин |
Тапсырма: Бірнеше үшбұрыштың барлық қабырғаларының ұзындығы берілген. Герон формуласын пайдаланып, осы үшбұрыштардың ауданын тап. Үшбұрыштардың ең үлкен және ең кіші аудандарын анықта. Тапсырманы орындау алгоритмі: Тапсырманы орындауда геометрия курсындағы үшбұрыштың берілген үш қабырғасын пайдаланып, үшбұрыш ауданын есептеудің Герон формуласы – үшбұрыштың ауданын (S) оның қабырғаларының (a, b, және c) ұзындықтары арқылы өрнектейтін формула: мұндағы p — үшбұрыштың жарты периметрі: p = a + b + c 2 . Ехсеl программасында 3-суреттегі үлгідегідей кестені жасаймыз. Үшбұрыш қабырғаларының мәндерін ойша беруге болады. Е3 ұяшығына = (B4+C4+D4)/2 формуласын жазып, Е12 ұяшыққа дейін көшіріп қоямыз. F3 ұяшығына =КОРЕНЬ (E3 * (E3–B3) * (E3-C3) * (E3-D3)) болатын Герон формуласын жазып, F12 ұяшыққа дейін көшіріп қоямыз. Ең үлкен үшбұрыштың ауданын табу үшін =МАКС(F3:F12) формуласын қолданамыз. Ең кіші үшбұрыштың ауданын табу үшін =МИН(F3:F12) формуласын қолданамыз. Барлық үшбұрыштардың орташа ауданын табу үшін =СРЗНАЧ(F3:F12) формуласын пайдаланып есептейміз. 2-тапсырма. Электрондық кестеде берілген үлгі бойынша атмосфералық қысымның апталық өзгеруіне баға беретін кесте жаса. Тапсырманы орындауда абсолют сілтемелер мен логикалық функция қызметін пайдалануға болады. Қалыпты атмосфералық қысым =760 мм сынап бағаны. Егер: • 755 -765 мм сынап бағаны аралығында болса, «Талапқа сай». • 720-754 мм сынап бағаны аралығында болса, «Талаптан төмен». • 766-780 мм сынап бағаны аралығында болса, «Талаптан жоғары». |
Оқушылар практикалық жұмысты орындауды жалғастырады
Дескрипторлар: • Кестені толық пішімдеу; • Ұяшықтарда абсолют сілтемені қоя білу; • Ұяшықтарға логикалық функцияны пайдаланып, өрнекті дұрыс жазу. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||
|
Сабақтың соңы Қорытынды Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин. |
Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
||
шағым қалдыра аласыз













