Материалдар / Ашық сабақ "Қозғалыс" 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Қозғалыс" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл тақырып бірінші сынып оқушылары үшін қозғалыстың әртүрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіру; қозғалыстың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын анықтау, жасаған тәжірибесін түсіндіру. Оқушылар қозғалыс дегеніміз дененің бір жерден екінші жерге орын ауыстыруы екенін біледі. Ол үшін олар ойыншық мәшинелермен тәжірибелер жүргізеді; мәшинелердің көлемі олардың жүріп өткен қашықтығына қалай байланысты екенін түсінеді. оқушыларды жұпта, топта жұмыс істеуге, логикалық ойлауға көмектеседі.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
463
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Жаратылыстану Күні: 13.12.16.

Сабақ тақырыбы: Қозғалыс дегеніміз не?

Оқу мақсаты: әртүрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіру;

қозғалыстың табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын анықтау, жасаған тәжірибесін түсіндіру.


Тірек сөздер: желі, ережелер, қозғалыс


Күтілетін нәтижелер: Оқушылар қозғалыс дегеніміз дененің бір жерден екінші жерге орын ауыстыруы екенін біледі. Ол үшін олар ойыншық мәшинелермен тәжірибелер жүргізеді;

мәшинелердің көлемі олардың жүріп өткен қашықтығына қалай байланысты екенін түсінеді.


Ресурстар: оқулық (42-43), жұмыс дәптері (28-29), ойыншық мәшинелер: жеңіл және жүк мәшине­ лері; өлшеуіш құралдар; белгі беретін (сигналдық) парақшалар (қызыл, сары, көк); жолақпішінді стикерлер.


Сабақ барысы:

  1. Амандасу

  2. Өзектендіру (қозғалысты көрсету)

  3. Сабақ тақырыбына сүйене отырып, білімдерін тұжырымдау

- Сендер жаңа не байқадыңдар?

- Бұны қалай айтуға болады? (оқушыларға қозғалыс туралы түсінік келтіру)

- Сендердің ойларыңша кім немесене қозғалады? (адамдар мен жануарлар)

4. Сергіту сәті

- Ал сендер қалай ойлайсыңдар, жансыз заттардың қозғалуы мүмкін бе?

( мүмкін емес, жансыз заттар қозғалады ,тек күшінің әсерімен екенін оқушыларға жеткізу)

- Адамдар мен жануарлар қалай қозғалады? (жүгіреді, секіреді, еңбектемейді, жүреді)

- Жансыз заттар қозғалу үшін не істеу керек ? ( итеріп немесе тартып)

- Арба қалай жылжиды? Шананы қалай жылжыту керек?

- Ойыншық арба мен шананың қозғалысын көрсету.
- Егер оларды итерігенде қозғалатын заттар туралы мысалдар келтір.

  1. Оқулық және дәптер бойынша жұмыс (43 бет). Зерттеу жұмысына дайындық.

Оқулықтағы иллюстрациялар бойынша жұмыс істейміз.

Зерттеу жұмысын жұпта орындау.

Жоспары бойынша дәптерге орындау.

  1. Нүктелер арқылы мәшине жолының бастапқы және соңғы орнын белгіле.

  2. Жол соңында мәшиненің суретін сал.

  3. Сенің мәшинең жүріп өткен арақашықтықты көрсет. Ол үшін нүктелерді сызықпен қос.

  4. Мәшиненің жүріп өткен қашақтықты өлше және нәтижесін сурет астындағы торкөзге жаз.

  1. Жұппен жұмыс. ҚБ

Заттарды екі жаққа бөлу: өз бетінше қозғалатын және күштің әсерімен қозғалатын.


Жұмыстарды қогғау. Бағалау.


  1. Рефлексия «Бағдаршам» (ЖЖЕ қайталау)


Жасыл - барлығы түсінікті болды


Сары - қиындықтар туындады


Қызыл - ештеңе түсінбедім



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!