Оқушылар
http://school-assistant.ru/?predmet=matematika&theme=razlozenie_na_prostie_mnoziteli
сайтты пайдаланады,
ол жерде құрама санның жіктелуі баған түрінде
көрсетілген.
ІІ тәсіл
Оқушылар өз мысалдарын көрсете
отырып бұл мысалды толықтай түсіндіреді.
Сұрақ қою арқылы қай тәсілдің
оқушыларға тиімді екенін білемін.
Қай тәсіл оңай? Неліктен?
Себебін атаңыз.
Баған бойынша жіктеуде ең
бірінші қай санға бөлген дұрыс?
Тапсырма
№1. «Конверттегі сандар»
әдісі.
Әр топқа конверт таратылады.
Оның ішінде құрама сандар берілген, оларды көбейткіштерге
жіктеп,бағанға жазу керек.
1-топ)
12;18;36;65;225,
2-топ) 21;52;60;
35;144,
3-топ)
33;64;26;86;127,
4-топ) 15, 96,
24;48;135.
«Карусель»
әдісі арқылы өзара бағалау
жүргізіледі.
Кейбір оқушылар өз
жұмысын
http://www.fxyz.ru
сайтындағы онлайн калькулятормен
тексереді.
Тапсырма
2. «Уақытпен кездесу»
әдісі.
Оқушылар жұптық жұмыста
берілген есептерді жұбымен бірге шығарады.
Жұптық жұмыста келесі
тапсырмалар орындалады:
1. Квадраттың ауданы 121
см2,
144 см2
. Квадраттың қабырғасының ұзындығын
табыңыз.
2.Ауданы 55
см2
болатын тік төртбұрыштың қабырғалары жай
сандармен өрнектеледі. Осы тік төртбұрыштың қабырғалары неше см
болуы мүмкін?
3. Көлемі 1) 27
см3;
2) 125 см3
болатын кубтың қырының ұзындығын
табыңыз.
4. 1) 2, 7,
32;
2) 7, 22,
3; 3) 13, 5, 3 жай көбейткіштерін өсу ретімен жазып, құрама
сандарды табыңыз.
«Екі жұлдыз, бір
тілек» арқылы бірін-бірі
бағалайды.
Тапсырма №3. Жеке
жұмыс (қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы)
Сандарды жай көбейткіштерге
жіктеңіз:
-
510;
-
1092;
-
8645.
Дескриптор: Білім
алушы
- берілген сандарды жай
көбейткіштерге жіктейді.
Бағалау дескриптор арқылы
жүзеге асырылады.
|