Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ашық сабақ Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
-
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.1В бөлім
Күні:
Сынып:
Мұғалімнің аты-жөні: Умбеталиева Жаркынай Жумабековна
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Натурал сандарды жай көбейткіштерге жіктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:
5.1.2.7 құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу;
Сабақ мақсаты:
құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуді орындайды
Бағалау критерийлері:
құрама сандарды жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жазады
Тілдік мақсаттар:
Оқытудың тілдік мақсаттары
-бөлінгіштік белгілерін қолданып, құрама санды жай көбейткіштерге жіктеу алгоритмін талдайды;
Лексика мен терминология:
- Құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеу;
- бөлінгіштік қасиет;
- жай сандар;
- құрама сандар;
- бөлгіш;
- еселік;
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
- кез келген құрама санды бірден өзгеше кез келген екі көбейткішке жіктеуге болады;
- егер санның соңы ... аяқталса,онда ол ... бөлінеді;
- егер натурал санның қосындысы... бөлінсе,онда ол... бөлінеді;
- кез келген құрама санды жай көбейткіштерге жіктеуге болады;
Құндылықтарға баулу
Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау құндылығы топқа бөлу мен жаңа сабақты тұжырымдауды жүзеге асырылады.
Қарым-қатынас жасау құндылығы «Конверттегі сандар» әдісі арқылы жүргізілген топтық жұмыста іске асырылады.
Пәнаралық байланыс
геометрия
Алдыңғы білім
Арифметикалық амалдардың компоненттерін білу: натурал сандарды бөлу және көбейтуді, жұп және тақ сандардың анықтамаларын, 2,3,5 бөлінгіштік белгілерін біледі
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақ басы
І. «Ия, жоқ» әдісі бойынша оқушылар «ия» (˅) және «жоқ» (-) деген белгісі бар тақтайшаны көтеру арқылы сұрақтарға ( бөлінгіштік белгілері, жай және құрама сандарға байланысты сандар көрсетіледі) жауап береді.
ІІ.Оқушыларға 2,3,5,7-ге бөлінетін сандары бар қима қағаздар ұсынылады.Олар өзара келісіп,4 топқа бөлінеді.
ІІІ. Жетелеуші сұрақтар арқылы оқу мақсаты анықталады:
Мұғалім тақтаға құрама сан жазады. Оқушыларға екі көбейтінді түрінде елестетуді сұрайды.
-
Көбейткіштер жай сан ба әлде құрама ма?
-
Егер көбейткіштер құрама сан болса онда оны жай сандардың көбейтіндісіне жіктелетіндігін тексеріңіз.
-
Барлық көбейткіштер жай сан болғанша жұмысты жалғастырыңыз.
-
Барлық көбейткіштерді өсу ретімен жазыңыз.Жазу барысында дәреженің анықтамасын қолданыңыз.
Көбейткіштерді жіктеуде көрнекілік ретінде мына кестені қолданыңыз:
І тәсіл
ІV. Күтілетін нәтиже: құрама сандарды жай көбейткіштерге жіктеуге үйренеді.
Сандары бар
қима қағаздар
кесте
Сабақ ортасы
Оқушылар http://school-assistant.ru/?predmet=matematika&theme=razlozenie_na_prostie_mnoziteli сайтты пайдаланады, ол жерде құрама санның жіктелуі баған түрінде көрсетілген.
ІІ тәсіл
Оқушылар өз мысалдарын көрсете отырып бұл мысалды толықтай түсіндіреді.
Сұрақ қою арқылы қай тәсілдің оқушыларға тиімді екенін білемін.
Қай тәсіл оңай? Неліктен? Себебін атаңыз.
Баған бойынша жіктеуде ең бірінші қай санға бөлген дұрыс?
Тапсырма №1. «Конверттегі сандар» әдісі.
Әр топқа конверт таратылады. Оның ішінде құрама сандар берілген, оларды көбейткіштерге жіктеп,бағанға жазу керек.
1-топ) 12;18;36;65;225,
2-топ) 21;52;60; 35;144,
3-топ) 33;64;26;86;127,
4-топ) 15, 96, 24;48;135.
«Карусель» әдісі арқылы өзара бағалау жүргізіледі.
Кейбір оқушылар өз жұмысын http://www.fxyz.ru сайтындағы онлайн калькулятормен тексереді.
Тапсырма 2. «Уақытпен кездесу» әдісі.
Оқушылар жұптық жұмыста берілген есептерді жұбымен бірге шығарады.
Жұптық жұмыста келесі тапсырмалар орындалады:
1. Квадраттың ауданы 121 см2, 144 см2 . Квадраттың қабырғасының ұзындығын табыңыз.
2.Ауданы 55 см2 болатын тік төртбұрыштың қабырғалары жай сандармен өрнектеледі. Осы тік төртбұрыштың қабырғалары неше см болуы мүмкін?
3. Көлемі 1) 27 см3; 2) 125 см3 болатын кубтың қырының ұзындығын табыңыз.
4. 1) 2, 7, 32; 2) 7, 22, 3; 3) 13, 5, 3 жай көбейткіштерін өсу ретімен жазып, құрама сандарды табыңыз.
«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін-бірі бағалайды.
Тапсырма №3. Жеке жұмыс (қалыптастырушы бағалау тапсырмасы)
Сандарды жай көбейткіштерге жіктеңіз:
-
510;
-
1092;
-
8645.
Дескриптор: Білім алушы
- берілген сандарды жай көбейткіштерге жіктейді.
Бағалау дескриптор арқылы жүзеге асырылады.
http://school-assistant.ru/?predmet=matematika&theme=razlozenie_na_prostie_mnoziteli
конверттер
Тапсырма жазылған қағаздар
Тапсырма жазылған қағаздар
Сабақ соңы
Оқушылар сабақ соңында бүгінгі тақырып бойынша «Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі бойынша рефлексия жасайды:
Бүгінгі сабақта мен: ............................................... үйрендім.
Бұған дейін мен: ................................................. білуші едім.
Топпен жұмыс жасау кезінде: .................................түсіндім.
Бүгінгі тақырып бойынша: ....................... түсініксіз болды.
-
Саралау |
Бағалау |
ҚТ және денсаулық |
||
1.Тапсырма тәсілі бойынша математикалық-логикалық қабілеті жоғары деңгейдегі оқушы төмендегі тапсырманы орындайды: 1. өрнегінің мәні 1) - ның қандай мәнінде жай сан; 2) - ның қандай мәндерінде құрама сан? 2. Көбейткіштері: мұндағы n=1; 5 болатын құрама сандарды табыңдар. 2. Диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша оқушымен сұрақтар арқылы диалог жүргізіп, сөзбен қолдау көрсетіледі. 1. Бұл есепте қандай кедергі туындады? 2. Санды жай көбейткіштерге жіктегенде жай сандар кестесін қолдана аласын ба? 3.Берілген құрама санды жай көбейткіштерге жіктегенде бөлінгіштік белгілері қолданыла ма? 3. Қарқын тәсілі бойынша берілетін тапсырмада оқушы мына сандарды көбейткіштерге жіктейді: 270; 462; 380; 608. 4. Бағалау тәсілі бойынша сараланған оқушының қажеттілігін қанағаттандыру үшін «Уақытпен кездесу» әдісі бойынша жүргізілген жұмыс кезінде оқушыға мына төмендегі тапсырмалар беріледі: Сызбаның көмегімен санды жай көбейткіштердің көбейтіндісі түрінде жаз:
|
1. «Конверттегі сандар» әдісі «Карусель» әдісі арқылы өзара бағалау жүргізіледі. 2. «Уақытпен кездесу» әдісі. «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін-бірі бағалайды. 3. Жеке жұмыс (қалыптастырушы бағалау тапсырмасы). Бағалау дескриптор арқылы жүзеге асырылады
|
Оқушылардың топқа бөлінген кезде дұрыс отыруын қадағалау.
. |
||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды ма, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
||||
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Сабақты жақсартуға не ықпал етеалады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ 2: Мен сабақ барысында сынып туралы немесе жеке оқушылардың жетістіктері / қиындықтар туралы,келесі сабақтарда неге басты назар аударуын ескердім? Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Сабақтың жақсы өтуіне не септігін тигізер еді? 1: |