Материалдар / Ашық сабақ: Расул Ғамзатов «Ана тілі» өлеңі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Расул Ғамзатов «Ана тілі» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек ретінде тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2018
3850
39 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Жолдасбекова Баглан Абдиманаповна

51 М.Қаратаев атындағы жалпы орта мектеп мұғалімі

Қызылорда облысы, Жаңақорған ауданы

Қазақ әдебиеті, 6-сынып



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Тәуелсіздік – қасиет тұнған ұлы ұғым. 4-бөлім

Мектебі: № 51 М.Қаратаев атындағы жалпы орта мектебі


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Жолдасбекова Баглан Абдиманаповна



Сынып: 6

Қатысқандар: Қатыспағандар:



Сабақтың тақырыбы

Расул Ғамзатов «Ана тілі» өлеңі 1-сағат


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6 Т/Ж 2 Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.





Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: Шығарманың мазмұнын түсініп, әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы анықтайды.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды, шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселелерді талдай алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:

Шығармада көтерілген мәселелерді өмірмен байланыстыра отырып, ойын мақал-мәтелдермен түйіндейді.


Бағалау критерийі

  1. Шығарманың мазмұнын түсінеді.

  2. Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды.

  3. Шығарманы шынайы өмірмен салыстыра отырып баға береді.


Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

Пәнге қатысты сөздік қормен терминдер: Пафос

Тірек сөздер: адам, түс, қабір, әңгіме, ана тілі, авар тілі,

Диалог құруға және шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: қара жерге табына, көз жұмып, қабір ішінде, асау өзен арқырайды, балгерде емес, дәрігерде емес емдейтін, туған жер, ана тілі

Талқылауға арналған сұрақтар:

  1. Өлең не туралы?

  2. Ақын өлеңіне қандай оқиғаны арқау етеді?

  3. Қазақтар өз тілін неліктен ана тілі деп атайды?


Құндылықтарға баулу

Ана тіліне , еліне, жеріне деген сүйіспеншілік кұрметін арттыру, ұлттық құндылықтарды қастерлеуге баулу.


Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, музыка


Тақырып бойынша алдыңғы білім

Әлем әдебиеті туралы ұғым бар, ана тілі туралы түсінік қалыптасқан.



Сабақ барысы


Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурс

тар


Сабақтың басы


3 мин








5 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу . 1. Оқушыны түгеңдеу, оқу құралдарын қадағалау.

Психалогиялық ахуал туғызу. Сынып ішінде психологиялық ахуал қалыптастырып аламын.

«Жағымды сөз» әдісі арқылы жылы лебіздерін білдіреді.

Топтарға біріктіру: Тіл туралы мақал-мәтелдерді қима қағаздарға жазып таратып, шағын топтарға біріктіру.

1. Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте

2. Бас кеспек болса да, тіл кеспек жоқ

3. Өнер алды-қызыл тіл

ІІ. Интербелсенді тақтадан сабақ тақырыбын көрсетемін.

-Сабақтың мақсатымен және бағаланатын бағалау кретерийлерімен таныстырамын.

Расул Ғамзатов (1923-2003)

ЖСЖ: 1-тапсырма.

Р.Ғамзатовтың өмірі мен шығармашылығы жайлы электронды оқулықтан мәліметтер тыңдатамын. Оқушылар тыңдай отырып,

«Хранологиялық кестені» толдырады.

«Түртіп алу» әдісі арқылы сұралады.

ҚБ: Мұғалім мадақтауы: Оқушылардың пікірін тыңдаймын, жақсы жауап берген оқушыларға мадақтау айтамын.

«Өте жақсы», «Жақсы», «Жауабың тамаша!»





Аудиотаспа


Қима қағаздарға жазылған сөздер




Электронды оқулық





Сабақтың ортасы



10 мин




























9 мин










7 мин




3 мин


ІІІ . Интербелсенді тақта арқылы аудиотаспадан «Ана тілі» өлеңін тыңдатамын.

ТЖ. 2-тапсырма. Аудиотаспадағы «Ана тілі» өлеңін мұқият тыңдап, мазмұны бойынша топта талқылайды , тыңдалған шығармадағы негізгі ақпараттарды анықтап түсіндіреді.

І топ

-Өлең не туралы?

-Ақын өлеңіне қандай оқиғаны арқау етеді?

ІІ топ

-Қазақтар өз тілін неліктен ана тілі деп атайды? Қалай ойлайсыңдар? Анамен байланысты басқа қандай ұғымдарды білесіңдер? Топ болып талқылайық.

ІІІ топ

  • Өлеңнің негізгі идеясын анықтап, ойымызды тақырыпқа сай мақал-мәтелдермен түйіндейік.

-Тілін білмейтіндер емес, тілін білгісі келмейтіндер мәңгүрт

Әдісі: Топбасшылары арқылы сұралады.

ҚБ «Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы топтар бірін-бірі бағалайды.

Кері байланыс: Мұғалім сөзі: (ауызша)

  • Бүгінгі тапсырмада не құнды болды?

ЖЖ. 3-тапсырма

Берілген өлең үзінділермен оқып танысып, ішінен тірек сөздерді тауып, мағынасын ашыңыз. «Екі жақты күнделік» әдісін қолданып, кестені толтырып, өз пікіріңізді білдіріңіз.

Өлеңнен үзінді

Оқушы пікірі







Әдісі: «Стикер сөйлейді» әдісі арқылы сұралады.

ҚБ: Мадақтау арқылы жақсы сөздер айтылады.

Кері байланыс: «ҚҚҚ» әдісі (қызық, қиын, құнды)

ЖЖ. 4-тапсырма.

«Егер тілім ертең болса құрымақ,

Мен дайынмын өлуге де бүгін-ақ,- деген автор ойын сабақтай отырып, әдеби эссе жазыңыз. 70-80 сөз

Дескриптор:

  1. Ұсынылған тақырыпты түсіне отырып, эссе жаза алады.

  2. Ойы жинақы, эссенің құрылымын сақтай алады.

  3. Өз ойын өмірмен байланыстырып, әсерлі жеткізеді.

  4. Эссе құрылымын сақтай отырып, емілеге сай эссе жаза алады.

Әдіс: «Сиқырлы қалам» әдісі арқылы сұралады.

ҚБ. Бағалау парақшасы

Кері байланыс: Мұғалім сөзі: Эссе жазуда сізде қандай қиындықтар кездесті?

Үйге тапсырма: «Ана тілі» өлеңін жаттау.




Интарбелсенді тақта
















Shape2 Shape1

Shape3















«Екі жақты түсіндірме» күнделігі



Сабақтың соңы


2 мин



Рефлексия:

"Аяқталмаған сөйлемдер" әдісі арқылы өз ойларын тұжырымдап жазу.

Мен бүгін ... білдім.

Мен үшін ... қызықты болды.

Маған ... қиын болды.

Тұжырым кестесі

Саралау-Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай текеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

-Интербелсенді тақта

Оқушының жас ерекшелігі мен қабілетіне қарай тапсырмалары саралап беремін. Шағын топтарда әртүрлі тапсырмалар мен бірдей тапсырмалар беру арқылы қарым-қатынас формалары бойынша саралау жүргіздім. Қабілеті орта оқушы өзінің құрбысынан көмек алуға мүмкіндігі бар, ал қабілетті оқушылар өз ойы мен идеясын жүзеге асыру арқылы топ жұмысына үлесін қоса алады.

Жұптық жұмыс барысында «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы мақсат бойынша саралау жұмыстарын жүргіздім.

Сабақта оқушылардың топтық, жұптық, жеке жұмыстарын оқу мақсатына жеткендігін анықтау үшін қалыптастырушы бағалаумен дескрипторлар арқылы бағалау жүргізіледі. Топтық, жұптық жұмыстары арқылы оқушының бірлескен әрекеті бақыланды сонымен қатар сабақта уәждеу, ынталандыру сөздері пайдаланылды.


Интербелсенді тақтамен жұмыс кезінде техника қауіпсіздігін сақтау ережелері ерекше назарға алынды.

Рефлексия

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сай келетін сұрақтарға жауап беріңіз

Бүгінгі сабақта оқу мақсаттары негізінде сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Себебі оқу мақсатына сай берілген тапсырмалар толық талқыланды. Шығармадағы көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселелердің идеясын анықтауда берілген сұрақтарға нақты, дәл жауап беріп өз ойларын, пікірлерін жеткізе алды. Сабақ барысында әрбір оқушыға ұсынылған тапсырмалары қолданылған әдіс-тәсілдер негізінде оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдеріне кері байланыс жасап отырды. Жеке жұмыс кезінде сабақ мақсатына негізделген критерийлерге қол жеткізу үшін дескрипторларды жүзеге асыра отырып, өзара қалыптастырушы бағалауды жүргіздім. «Түртіп алу» әдісі , «Екі жұлдыз, бір ұсыныс», «Стикер сөйлейді» әдісі, «ҚҚҚ» әдісі (қызық, қиын, құнды), «Сиқырлы қалам» , «Екі жақты түсіндірме» күнделігі, "Аяқталмаған сөйлемдер"

Сабақ оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Сабақтың оқу мақсаттары ұсынылған тапсырмаларды орындау барысында шынайы,қолжетімді болды.

Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы орнады.Оқушылардың пәнге қызығушылығы,ынтасы арта түсті. Мақсатқа сай ұсынылған тапсырмаларға оқушылар белсенді жауап беріп, нақты тиянақты орындады. Өзіндік тұжырым жасай алуды, өзгелердің пікірін тыңдай білу мәдениеті қалыптасты. Топпен, жұппен және жеке жұмыстар жүргізген кезде уақытты тиімді пайдалана білді. Өз бетінше ізденуге,салыстыруға,ойын еркін нақты дәлелдермен жеткізуге дағдылана бастады.Оқушылардың сабақ барысында өз бетімен жұмыс жасауы,ізденуі,өзара ой бөлісуі,бірін-бірі ынтамен тыңдауы,сыни тұрғыдан ойлауы,нақты дәлелдермен сөйлеуді үйренуі бүгінгі сабақтың нәтижелілігін көрсетті.

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Топтық жұмыс кезінде қарым-қатынас түрлері бойынша саралау, жұптық, жеке жұмыстар кезінде нәтиже және жауап бойынша саралау және мақсат бойынша саралау тиімді болды.

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Берілген тапсырмалар белгіленген уақыт ішінде орындалды. Алайда жеке жұмысты орындау тапсырмасы кезінде кейбір оқушылар өз жұмыстарын орындау барысында минуттан кешігіп аяқтады.

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Ықшамсабақ бұл -тиімді жоспар құрудың үлгісі екендігіне көз жеткіздім. Оқу мақсатымен сабақ мақсатын біріктіре отырып, нақты жүйелі жоспарлауды үйрендім. Оқушының қабілеті мен жас ерекшелігін ескере отырып, сабақ барысында дағдыларды кіріктіріп, әдіс-тәсілдерді орынды пайдалануды басты назарда ұстау керектігін түсіндім. Саралап оқыту тәсілін қолдану барысында оқушылардың танымдық деңгейіне,мұғалім тарапынан берілетін көмекке басты назар аудардым.

Жалпы бағалау

1.Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

Топтық тапсырмамен жұмыс барысында шығармадағы көтерілген өлеңге қандай оқиға арқау болатындығына талдау жасап, түсіндіріп ойларын жеткізе біледі.

«Екі жақты күнделік» әдісін пайдаланып, шығармадағы көтерілген оқиғаның идеясын нақты дәлел келтіріп, шынайы өмірмен байланыстырып, өз ойын жүйелі жеткізе білді.

2.Саралай оқытуды қолдану

2.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не себеп болар еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.Белсенді оқу әдіс-тәсілдерін тиімді пайдалану

2.Саралай оқытуды қолдану

3.Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі/қиыншылықтары туралы нені анықтадым , келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

1. Нәтиже немесе қарым-қатынас формалары бойынша топтық, және жеке жұмыстарының барысында оқушыларға тиімді болғандығын байқадым.

2. Берілген тапсырмаларда оқушылар уақытты тиімді пайдаланып, топтық жұмыстарда бірдей деңгейде тапсырма беруге әртүрлі деңгейде тапсырмалар қосу қажет екен.









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!