Психологиялық ақуал
туғызу.
Кім үлкенді
тыңдаса,
Кім үлкенді
сыйласа.
Үлкен болған
кезінде,
Сыйлы болмақ өзі
де.
Сыныптағы оқушыларды 4 топқа
бөліп отырғызу. Топтарға
бөлу.
«Қарлы
кесек»
1-топ. Топпен жұмыс.
Бірігіп жазып, оқиды.
а.«Қабуснаме» дегенді қалай
түсінесің?
2-топ. Ата-ана жайлы 5
мақал-мәтел жазу. «Жүзім» кластер.
3-топ. «Күнбағыс»
күлтелеріне ағашына отбасы мүшелерін
жапсыру.
4-топ. Жұптық
жұмыс.
Ата –аналарыңа тілек
жазу
Кері байланыс.
Бағалау «Қызығушылығын
ояту»
Автор жайлы
мәлімет
1878 - 1956ж. ж Қостанай облысында туған,
Жазушы, ұстаз
Білу және
түсіну
Оқушылар оқулықтағы
негізгі тақырыппен танысады
Бағалау критерийі Білім
алушы
• Мәтіннің мазмұнын жоспар
бойынша айтады
• Шығарманың оқиғасын/ үзіндісін
айтады мазмұндап
Мәтін бөліктерімен жұмыс.
Атасы мен
немересі
1-
топ
Ата қартайып, күші кеміді:
нашар көретін болды, нашар еститін болды, ішкен тамағын алдына
төгетін болды, Не үшін десеңізші, оның аяқ- қолы кәріліктен
қалтыраушы еді.
2-
топ.
Шалдың бұл ісі баласы
мен келініне ұнамады. Олар шалдың алдына жаман дастархан жайып,
тамақты жаман ыдысқа құйып, бөлек беретін болды. Немересі өзінің
әкесіне « Атамды бөлек отырғызба!» деуге бата
алмайды.
3-
топ.
Бір күні ол ағаш жонып
отырды. Әкесі көріп: « Шырағым, не ғып жатырсың?» - дейді. Сонда
баласы: «Аяқ істеп жатырмын. Шешем екеуің атама ұқсап қартайғанда,
сендерге тамақты осы аяққа құйып беремін», -
дейді.
4-
топ.
Бұл сөзді естіп, шалдың
баласы ұялып, әкесін бөлек отырғызып тамақ беруді
қояды.
Сергіту
сәті.
Дескриптор Білім
алушы
− мәтінді жоспардың
бөлігіне сәйкес мазмұндайды;
− сөйлеу барысында тілдік
нормаларды сақтайды;
− кейіпкерлердің атынан
диалог құрастырады;
− сахналау кезінде өз
рөлін дұрыс сомдайды.
Қолдану
Постер
қорғау.
Қалыптастырушы
бағалау.
• Мәтіннен қажетті ақпараттарды
анықтайды
-
топ Мәтіннен әкесі мен
баласының сөздерін тауып жазу.
-
-топ Мәтіннен кәрілік
белгілерін жазу.
-
топ Мәтінді мазмұндап
айту.
-
топ.Мәтінді
сахналайды.
Әр топ постерлерін ортаға
шығып қорғайды.
Жазылым. Дәптермен
жұмыс.
«Аяқ»-үлкендеу жалпақ
тостаған.
Дескриптор Білім
алушы
−
мәтінді қатесіз
оқиды;
−
қажетті ақпараттарды белгілеп
көрсетеді;
−
мәтін бойынша сұрақтарға жауап
береді;
−
мәтін мазмұнына қатысты ойын
айтады.
« Кім ойлап
тапқан»
Жұптық
жұмыс.
Өлеңді жұптасып
оқиды.
Өлеңдегі аяулы
сөздерді
жазып жұптасып
оқиды.
Шығармашылық
тапсырма.
Жеке
жұмыс.
Балалар өз аналарына
арнап сурет салады.
|
Топқа
бөлінеді.
Топта топбасшы сайлап
алады
Шапалақтайды
Өткен сабақты
пысықтап,
Сөзжұмбақты
шешеді
Отбасы –дегеніміз, бір-біріне
туыс адамдар
Ата, әже, әке, ана, аға, іні,
қарындас.
Немере.
Тақырыпты «Жигсо» әдісіне
салады.
4 топ бөліп оқиды
.
Оқыған бөліктерін
айтады
оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Балалар сергіп
алады.
|