Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сейтқасымова Ш


    Пән/Сынып:

    Әдебиеттік оқу 2 «а» сынып


    Күні

    13.10.2021


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Менің отбасым және достарым.


    Сабақтың тақырыбы:

    С Көбеев. Атасы мен немересі. мәтін. «Кім ойлап тапқан» Өлең.


    Оқу мақсаттары

    2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

    2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша дайын ұйқастарды қатыстырып, өлең шумақтарын құрастыру


    Сабақтың мақсаты:






    Барлық оқушылар: Мәтінді дұрыс әрі түсініп оқиды. Өлеңді мәнерлеп оқып үйренеді.Айтылым және оқылым дағдыларын қалыптастыру.


    Көптеген оқушылар: Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Кейбір оқушылар: Шығарманың мазмұны бойынша өз сөзімен мазмұндайды, суреттер бойынша сахыналайды.


    Критерий


    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады


    Дескриптор


    мәтінді қатесіз оқиды;

    − қажетті ақпараттарды белгілеп көрсетеді;

    − мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;

    − мәтін мазмұнына қатысты ойын айтады.



    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:.

    Ата-дедушка-гранпазер

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Әке, бала, немере, әже, ана.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Әкеңнің әкесі кім?

    Сен әкеңе кім боласың?

    Сені қалай еркелетеді?

    Отбасы атауларын білу қажет.

    Ағайынды адамдар бір-біріне кім болады?

    Отбасы мүшелерін атап көр.






    Алдыңғы оқу:

    Өзім туралы. Нәтиже сабақ.



    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:



    Уақыты

    Кезеңдері

    Педагогтың іс әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар




    2 минут







    Үй тапсырмасы





    8 минут












    (25 мин)







    Басталуы





























    Ортасы



















































































    Психологиялық ақуал туғызу.

    Кім үлкенді тыңдаса,

    Кім үлкенді сыйласа.

    Үлкен болған кезінде,

    Сыйлы болмақ өзі де.

    Сыныптағы оқушыларды 4 топқа бөліп отырғызу. Топтарға бөлу.

    «Қарлы кесек»

    1-топ. Топпен жұмыс. Бірігіп жазып, оқиды.

    а.«Қабуснаме» дегенді қалай түсінесің?

    2-топ. Ата-ана жайлы 5 мақал-мәтел жазу. «Жүзім» кластер.

    3-топ. «Күнбағыс» күлтелеріне ағашына отбасы мүшелерін жапсыру.

    4-топ. Жұптық жұмыс.

    Ата –аналарыңа тілек жазу

    Кері байланыс. Бағалау «Қызығушылығын ояту»

    Автор жайлы мәлімет

    1878 - 1956ж. ж Қостанай облысында туған, Жазушы, ұстаз



    Білу және түсіну

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады

    Бағалау критерийі Білім алушы

    • Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады

    • Шығарманың оқиғасын/ үзіндісін айтады мазмұндап


    Мәтін бөліктерімен жұмыс. Атасы  мен    немересі   

    1- топ

    Ата қартайып, күші кеміді: нашар көретін болды, нашар еститін болды, ішкен тамағын алдына төгетін болды, Не үшін десеңізші, оның аяқ- қолы кәріліктен қалтыраушы еді.

    2- топ.

    Шалдың бұл ісі баласы мен келініне ұнамады. Олар шалдың алдына жаман дастархан жайып, тамақты жаман ыдысқа құйып, бөлек беретін болды. Немересі өзінің әкесіне « Атамды бөлек отырғызба!» деуге бата алмайды.

    3- топ.

    Бір күні ол ағаш жонып отырды. Әкесі көріп: « Шырағым, не ғып жатырсың?» - дейді. Сонда баласы: «Аяқ істеп жатырмын. Шешем екеуің атама ұқсап қартайғанда, сендерге тамақты осы аяққа құйып беремін», - дейді.

    4- топ.

    Бұл сөзді естіп, шалдың баласы ұялып, әкесін бөлек отырғызып тамақ беруді қояды.

    Сергіту сәті.

    Дескриптор Білім алушы

    − мәтінді жоспардың бөлігіне сәйкес мазмұндайды;

    − сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды;

    − кейіпкерлердің атынан диалог құрастырады;

    − сахналау кезінде өз рөлін дұрыс сомдайды.

    Қолдану

    Постер қорғау.

    Қалыптастырушы бағалау.

    • Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды

    1. топ Мәтіннен әкесі мен баласының сөздерін тауып жазу.

    2. -топ Мәтіннен кәрілік белгілерін жазу.

    3. топ Мәтінді мазмұндап айту.

    4. топ.Мәтінді сахналайды.

    Әр топ постерлерін ортаға шығып қорғайды.


    Жазылым. Дәптермен жұмыс.

    «Аяқ»-үлкендеу жалпақ тостаған.

    Дескриптор Білім алушы

    − мәтінді қатесіз оқиды;

    − қажетті ақпараттарды белгілеп көрсетеді;

    − мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;

    − мәтін мазмұнына қатысты ойын айтады.

    « Кім ойлап тапқан»

    Жұптық жұмыс.

    Өлеңді жұптасып оқиды.

    Өлеңдегі аяулы сөздерді

    жазып жұптасып оқиды.

    Шығармашылық тапсырма.

    Жеке жұмыс.

    Балалар өз аналарына арнап сурет салады.

    Топқа бөлінеді.







    Топта топбасшы сайлап алады




    Шапалақтайды







    Өткен сабақты пысықтап,













    Сөзжұмбақты шешеді





























    Отбасы –дегеніміз, бір-біріне туыс адамдар



    Ата, әже, әке, ана, аға, іні, қарындас.

    Немере.














    Тақырыпты «Жигсо» әдісіне салады.




    4 топ бөліп оқиды .



    Оқыған бөліктерін айтады

    оқушылар сұрақтарға жауап береді.

    Балалар сергіп алады.




    ҚБ

    «Басбармақ»














    ҚБ

    «Отшашу»





















    «Жұлдызша»


























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сейтқасымова Шамшат Алякбаровна
    14 Қазан 2022
    668
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ С Көбеев "Атасы мен немересі"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ С Көбеев "Атасы мен немересі"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Атасы қартаяды, нашар көріп, нашар еститін болады. Ішкен тамағын аяқ қолы дірілдеп төгіп ала береді. Бұл келінімен баласына ұнамайды
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сейтқасымова Ш


    Пән/Сынып:

    Әдебиеттік оқу 2 «а» сынып


    Күні

    13.10.2021


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    Менің отбасым және достарым.


    Сабақтың тақырыбы:

    С Көбеев. Атасы мен немересі. мәтін. «Кім ойлап тапқан» Өлең.


    Оқу мақсаттары

    2.1.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарға байланысты сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

    2.3.2.1*- мұғалім көмегімен үлгі бойынша дайын ұйқастарды қатыстырып, өлең шумақтарын құрастыру


    Сабақтың мақсаты:






    Барлық оқушылар: Мәтінді дұрыс әрі түсініп оқиды. Өлеңді мәнерлеп оқып үйренеді.Айтылым және оқылым дағдыларын қалыптастыру.


    Көптеген оқушылар: Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Кейбір оқушылар: Шығарманың мазмұны бойынша өз сөзімен мазмұндайды, суреттер бойынша сахыналайды.


    Критерий


    Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады


    Дескриптор


    мәтінді қатесіз оқиды;

    − қажетті ақпараттарды белгілеп көрсетеді;

    − мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;

    − мәтін мазмұнына қатысты ойын айтады.



    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады:.

    Ата-дедушка-гранпазер

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

    Әке, бала, немере, әже, ана.

    Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    Әкеңнің әкесі кім?

    Сен әкеңе кім боласың?

    Сені қалай еркелетеді?

    Отбасы атауларын білу қажет.

    Ағайынды адамдар бір-біріне кім болады?

    Отбасы мүшелерін атап көр.






    Алдыңғы оқу:

    Өзім туралы. Нәтиже сабақ.



    Саралап оқыту тапсырмалары

    Ұжымдық жұмыс

    Жаңа тақырыптың түсіндірілуі

    Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:



    Уақыты

    Кезеңдері

    Педагогтың іс әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар




    2 минут







    Үй тапсырмасы





    8 минут












    (25 мин)







    Басталуы





























    Ортасы



















































































    Психологиялық ақуал туғызу.

    Кім үлкенді тыңдаса,

    Кім үлкенді сыйласа.

    Үлкен болған кезінде,

    Сыйлы болмақ өзі де.

    Сыныптағы оқушыларды 4 топқа бөліп отырғызу. Топтарға бөлу.

    «Қарлы кесек»

    1-топ. Топпен жұмыс. Бірігіп жазып, оқиды.

    а.«Қабуснаме» дегенді қалай түсінесің?

    2-топ. Ата-ана жайлы 5 мақал-мәтел жазу. «Жүзім» кластер.

    3-топ. «Күнбағыс» күлтелеріне ағашына отбасы мүшелерін жапсыру.

    4-топ. Жұптық жұмыс.

    Ата –аналарыңа тілек жазу

    Кері байланыс. Бағалау «Қызығушылығын ояту»

    Автор жайлы мәлімет

    1878 - 1956ж. ж Қостанай облысында туған, Жазушы, ұстаз



    Білу және түсіну

    Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады

    Бағалау критерийі Білім алушы

    • Мәтіннің мазмұнын жоспар бойынша айтады

    • Шығарманың оқиғасын/ үзіндісін айтады мазмұндап


    Мәтін бөліктерімен жұмыс. Атасы  мен    немересі   

    1- топ

    Ата қартайып, күші кеміді: нашар көретін болды, нашар еститін болды, ішкен тамағын алдына төгетін болды, Не үшін десеңізші, оның аяқ- қолы кәріліктен қалтыраушы еді.

    2- топ.

    Шалдың бұл ісі баласы мен келініне ұнамады. Олар шалдың алдына жаман дастархан жайып, тамақты жаман ыдысқа құйып, бөлек беретін болды. Немересі өзінің әкесіне « Атамды бөлек отырғызба!» деуге бата алмайды.

    3- топ.

    Бір күні ол ағаш жонып отырды. Әкесі көріп: « Шырағым, не ғып жатырсың?» - дейді. Сонда баласы: «Аяқ істеп жатырмын. Шешем екеуің атама ұқсап қартайғанда, сендерге тамақты осы аяққа құйып беремін», - дейді.

    4- топ.

    Бұл сөзді естіп, шалдың баласы ұялып, әкесін бөлек отырғызып тамақ беруді қояды.

    Сергіту сәті.

    Дескриптор Білім алушы

    − мәтінді жоспардың бөлігіне сәйкес мазмұндайды;

    − сөйлеу барысында тілдік нормаларды сақтайды;

    − кейіпкерлердің атынан диалог құрастырады;

    − сахналау кезінде өз рөлін дұрыс сомдайды.

    Қолдану

    Постер қорғау.

    Қалыптастырушы бағалау.

    • Мәтіннен қажетті ақпараттарды анықтайды

    1. топ Мәтіннен әкесі мен баласының сөздерін тауып жазу.

    2. -топ Мәтіннен кәрілік белгілерін жазу.

    3. топ Мәтінді мазмұндап айту.

    4. топ.Мәтінді сахналайды.

    Әр топ постерлерін ортаға шығып қорғайды.


    Жазылым. Дәптермен жұмыс.

    «Аяқ»-үлкендеу жалпақ тостаған.

    Дескриптор Білім алушы

    − мәтінді қатесіз оқиды;

    − қажетті ақпараттарды белгілеп көрсетеді;

    − мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді;

    − мәтін мазмұнына қатысты ойын айтады.

    « Кім ойлап тапқан»

    Жұптық жұмыс.

    Өлеңді жұптасып оқиды.

    Өлеңдегі аяулы сөздерді

    жазып жұптасып оқиды.

    Шығармашылық тапсырма.

    Жеке жұмыс.

    Балалар өз аналарына арнап сурет салады.

    Топқа бөлінеді.







    Топта топбасшы сайлап алады




    Шапалақтайды







    Өткен сабақты пысықтап,













    Сөзжұмбақты шешеді





























    Отбасы –дегеніміз, бір-біріне туыс адамдар



    Ата, әже, әке, ана, аға, іні, қарындас.

    Немере.














    Тақырыпты «Жигсо» әдісіне салады.




    4 топ бөліп оқиды .



    Оқыған бөліктерін айтады

    оқушылар сұрақтарға жауап береді.

    Балалар сергіп алады.




    ҚБ

    «Басбармақ»














    ҚБ

    «Отшашу»





















    «Жұлдызша»


























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 2 сынып
    14.10.2022
    668
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сейтқасымова Шамшат Алякбаровна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации