Ашық сабақ. Шәкәрім Құдайбердіұлы. Бостандық таңы атты

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Шәкәрім Құдайбердіұлы. Бостандық таңы атты

Материал туралы қысқаша түсінік
Ш.Құдайбердіұлының "Бостандық таңы атты" өлеңіне сай жасалған сабақ жоспары мен презентациясы. 8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау; 8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу; 8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу. Мақсаттарға сай жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: Ш. Құдайбердіұлы «Бостандық таңы атты» өлеңі

Бөлім: Көркем әдебиет және эпикалық сарын

Мектеп: №10 ОМГ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Блеутаева Н.Ж.

Сынып: 8

Қатысқандар саны: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ш.Құдайбердіұлы «Бостандық таңы атты» өлеңі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.2.1.1 композицияны тұтастан бөлшеккке, бөлшектен тұтасқа қарай талдау;

8.2.4.1 шығармадан алған үзінділерді қайта өңдеп креативті жазу;

8.3.4.1 шығарма бойынша жазылған әдеби сын-пікірлерге сүйене отырып, өзіндік сыни пікір жазу.

Сабақ мақсаты

Ш. Құдайбердіұлының өмірі мен жалпы шығармашылығы жайлы мғлұматтарын кеңейтеді .«Бостандық таңы атты» өлеңі бойынша өзіндік креативті ой , өзіндік сыни пікір жазады.

Сабақ кезеңі/

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар











Сабақ

басы

І. Ұйымдастыру кезеңі. 3 мин Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару.

ІІ. Қызығушылығын ояту. «Ой салу» тәсілі

  • Тақтада «Шәкәрім, өмір кезеңі, жылдар, шығармалар, пікірлер» сөдері шығады.

  • Оқушылардан бұл сөздердің бүгінгі сабақпен байланысы жайлы сұрайды.

  • Сабақ мақсатын айтады.

Оқушылар амандасады.


  • Оқушылар бұл сөздердің бір- бірімен байланысын, неге қатысты айтылу мүмкіндігін, әсерін болжап, ойларымен бөліседі

  • Сабақ мақсатына шығңады. .

ҚБ


https://bilim-all.kz/olen/375-ZHastarga


ІІІ. Өткенге шолу. 10 мин

1 – ТАПСЫРМА

«Категория» тәсілі. 6 мин (4 мин бағалау)

Оқушыларға арнап 4 категориядан тұратын тапсырма берледі.

1.Картография

2.Топтастыру, Артық деректі алып тастау

3. Ойды аяқта .......

4. Оқушы пікірі:.

Белгілі уақтта осы 4 категори тапсырмасын орындайды

  • Оқушылар берілген категория бойынша жұмыс жасайды.

  • Берілген уақытқа дейін қанша тапсырма жасалса сонша балл алады.


Дескриптор: 4 балл

1.Граф.орган. сәйкестендіреді -1 б

2.Артық деректі алып тастайды – 1 б

3.Ойды аяқтайды – 1 б

4.Өзіндік пікір қалыптастырады – 1б


Карточкалық ресурс



ІҮ Жаңа сабақ

«Бостандық таңы» өлеңі 3 минут

Оқушылар оқиды.

Өлеңге кіріспе сұрақтар

  1. Өлеңдегі кілт сөздерді ата

  2. Өлеңде кездесетін қандай қасиеттерді байқадыңдар?

  3. Өлеңді оқи отырып, Тәуелсіз елдің баллары қандай болу керек деп ойлайсыңдар?

2- ТАПСЫРМА «Үш түрлі күнделікпен» жұмыс

Жеке күнделік толтырады. 7 мин. 5 мин бағалау

Өлеңдегі ерекше әсер еткен жолдар

Жеке түсінік беру: Өлең қандай ой туғызды?

«Тәуелсіз Қазақстанды қалай елестетесің?»

(шығармадан туған ой)




Оқушылар жауабын тыңдайды.

Өздерің көріп отырғандай Шәкәрім аталарың қандай адам?

3 – ТАПСЫРМА Тақтада қайтадан «Кілт сөздер» шығады ОПТИМИСТ, РЕАЛИСТ, ПАТРИОТ

7 минут. 5 бағалау

Әр қатар өздері 1 тапсырма таңдайды.

Тапсырма бойынша өз пікірін білдіреді

«ПОПС» формуласы

Бірінші сөйлем: «Менің ойымша, ….».

Екінші сөйлем: «Себебі, мен оны былай түсіндіремін…».

Үшінші сөйлем: «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын….».

Соңғы сөйлем: «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім…».

1-қатар: Автор оптимист. дүниеге үміт көзімен, сеніммен караушылық, үмітсіздіктен аулақ болушылык.

2-қатар: Автор реалист. өмір шындығын анық кескіндеу

3-қатар: Автор патриот (елжанды, отансүйгіштік ).


  • Өлеңді кезекпен оқиды.

  • Қойылған сұрақтар бойынша ой бөліседі







  • Өлеңдегі ерекше әсер еткен жолдарды анықтайды;

  • Өлең жолдарына жеке түсінік береді;

  • Бүгінгі күнмен байланыстырып, өз ойын білдіреді.





Шәкәрімнің қандай адам екенін кілт сөздер арқылы айтады.

Тақтада көрсетілген кіл сөздер мағынасын түсінеді.


Таңдап алған категорияларына орай өлеңді зерттей отырып,

«ПОПС» формуласы арқылы пікір білдіреді.





ҚБ










Дескриптор: 3 балл

1.Өлеңдегі ерекше әсер еткен жолдарды анықтайды - 1б

2.Өлең жолдарына жеке түсінік береді – 1б

3.Бүгінгі күнмен байланыстырып, өз ойын білдіреді – 1б






Дескриптор: 3 балл

1.Пікірінің себебін анықтайды – 1 б

2.Мысалдар не дәлелдемелер келтіреді – 1 б

3.Өзіндік қорытынды ой шығарады – 1б


8-сынып «Қазақ әдебиеті» оқулығы













Презентация

Сабақ соңы

Ұйге тапсырма: «Бостандық таңы атты» өлеңін жаттау

Кері байланыс: «Бір ауыз сөз» 5 минут







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
05.02.2023
2142
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі