Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Тақырыбы:

    Сабақ

    § 41.Сандарды дөңгелектеу

    Күні,айы: 10.03.2022ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Сағындық Ұлмекен Жанболатқызы

    Сынып: 5 «И »

    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты


    5.1.1.15 санның жуық мәні ұғымын меңгеру

    5.1.2.32 ондық бөлшектерді берілген разрядқа дейін дөңгелектеу;


    Сабақ мақсаты



    Оқушылар:

    - санның жуық мәні ұғымымен танысу;

    - сандарды түрлі разрядтық бірліктерге дөңгелектеуді орындау;

    Бағалау критерийлері



    - санның жуық мәні ұғымымен танысады;

    - сандарды түрлі разрядтық бірліктерге дөңгелектеуді орындайды;

    - ондық бөлшектердің жуық мәнін табу ережесін тұжырымдай алады;


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1. «Шаттық

    шеңбер» стратегиясы. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады

    Мақсаты: жағымды ахуал туғызу.

    2. Үй тапсырмасын тексеру.

    3. Өтілген материалды бекітуге арналған сұрақтар:

    Әр топ сұрақтар жасырынған үш ұяшықтан таңдап, сұраққа жауап береді.



    Оқушыларды топқа бөлінеді: қызыл, сары, көк. Топ басшысы сайланып, бағалау парағын толтырып отырады.








    Оқушылар дұрыс нұсқамен өз шығарған есептерін салыстыру арқылы тексереді.



    Оқушылар белсенділігіне байланысты мұғалім бағалайды










    Слайд 1


    Түрлі-түсті қағаздар










    Қима қағаздар



    Слаид 2


    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ: «Сандарды дөңгелектеу»

    • Практикалық өлшеулердің нәтижелері шамамен алынғандықтан , математиада сандарды дөңгелектеу ережесі жиі қолданылады. Мысалы

    Екі оқушы спорт алаңының ұзындығын өлшеп, оның 58,7 екендігін анықтады. Денешынықтыру пән мұғалім алаңның ұзындығы туралы сұрағанда Болат : «58м»,

    Ерлан: «59 м» – деп жауап берді.

    Ерланның жауабы дұрыс, өйткені ол алаң ұзындығын шамамен дөңгелектеп айтты.

    • 57-суреттегі АВ кесіндісінің ұзындығы 3,4 см, яғни 3 см және 4 см аралығында орналасқан.Демек , 3 см саны АВ кесіндісі ұзындығының кеммен алынған жуық мәні, 4 см АВ кесіндісі ұзындығының артығымен алынған жуық мәні.


    Picture 1


    «Ереже »

    Егер a х - тің кемімен алынған жуық мәні, артығымен алынған жуық мәні болып табылады.

    • Қажетті разрядты тауып, астын сызып қоямыз.

    • Осы разрядтан кейінгі цифрды анықтаймыз.

    • Егер 0,1,2,3,4, цифрлары болса,онда көрсетілген разрядтан кейінгі цифрларды тастап кетеміз.

    Ал, егер 5,6,7,8,9, цифрлары болса,онда көрсетілген разрядтан кейінгі цифрға 1ді қосамыз да, одан кейінгі цифрларды тастап кетеміз


    «Дұрыс сөйлеп үйренейік!»

    АВ ≈ 3

    Оқылуы : АВ кесіндісінің ұзындығы шамамен 3-ке тең.

    3,4 ≈ 3

    Оқылуы :

    3,4 саны шамамен 3-ке тең.


    «Жуықтау ережелері»

    1.Егер санды қандай да бір разрядқа дейін дөңгелектейтін болса, онда осы разрядтан кейін тұрған цифрлар нөлмен ауыстырылады, егер ол үтірден кейін болса , онда оларды алып тастайды.

    2. Егер ең бірінші алынып тасталған цифр бестен кіші болса , онда оның алдында тұрған цифр өзгермейді.

    3. Егер ең бірінші алынып тасталған цифр бестен үлкен немесе беске тең болса , онда оның алдында тұрған цифр бірге артады.


    Тапсырма №1

    Жеке жұмыс

    LearningApps.org платформасында сандарды дөңгелектеуді орындау.


    Тапсырма №2

    Топтық жұмыс

    Оқулықпен жұмыс №758

    «Кім жылдам?» әдісі

    Жуықтау теңдіктерін оқыңдар. Берілген сандар қандай разрядқа дейін дөңгелектелген?

    I топ:

    356 082 ≈ 356 080;

    356 082 ≈ 356 100;

    356 082 ≈ 356 000 ?

    II топ:

    75,0395 ≈ 75;

    75,0395 ≈ 75,04;

    75,0395 ≈ 75,040 ?

    III топ:

    236 073 ≈ 240 000;

    236 073 ≈ 236 000;

    236 073 ≈ 200 000?


    Тапсырма №3

    Топтық жұмыс.

    «Құпия хат» әдісі

    І-топ ІІ топ






    ІІІ топ






    Оқушылар мұғалімнің жаңа сабақтағы түсіндірме анықтамалар мен есептердің шығарылу жолдарымен мұқият танысады.






























    Оқушылар «Ережемен» танысып,жұмыс дәптерлеріне жазады.



    Оқушылар «Дұрыс сөйлеп үйренейік!» математикалық есептердің дұрыс оқылуын оқиды.



    Оқушылар жаңа тақырып бойынша жуықтау ережелерімен танысады.










    Дескриптор

    -Бүтін

    бөліктерін жуықтауды орындайды

    -Бөлшек бөліктеріндегі жуықтауды орындайды.


    Оқушылар топ бойынша есеп амалдардың дұрыс орындалғандығын тексеріп, кері байланыс береді.

    Дескриптор
    Білім алушы

    -жуықтау теңдіктерін оқиды;

    - берілген сандардың разрядтарын анықтайды.






    Оқушылар тапсырмалар орындайды, дәптерлеріне жазады.

    Дескриптор
    Білім алушы

    Оқушылар жуықтау теңдігін оқи алады,

    Топтық жұмыс орындалады.








    Мұғалімнен құпия хат алады,жіне берілген QR код арқылы әр топқа берілген есептерді топтасып орындайды.










































































    «Жұлдызша» арқылы бағаланады.










    Топтар бірін-бірі бағалайды және

    мұғалім «Жұлдызша» арқылы бағалайды












    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Есмахамбет Ақмаржан Әділқызы
    17 Мамыр 2022
    471
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ. Сандарды дөңгелектеу. 5 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ. Сандарды дөңгелектеу. 5 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ашық сабақ. Сандарды дөңгелектеуге байланысты есептерден және сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдерден тұрады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

    Тақырыбы:

    Сабақ

    § 41.Сандарды дөңгелектеу

    Күні,айы: 10.03.2022ж.

    Мұғалімнің аты-жөні: Сағындық Ұлмекен Жанболатқызы

    Сынып: 5 «И »

    Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

    Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты


    5.1.1.15 санның жуық мәні ұғымын меңгеру

    5.1.2.32 ондық бөлшектерді берілген разрядқа дейін дөңгелектеу;


    Сабақ мақсаты



    Оқушылар:

    - санның жуық мәні ұғымымен танысу;

    - сандарды түрлі разрядтық бірліктерге дөңгелектеуді орындау;

    Бағалау критерийлері



    - санның жуық мәні ұғымымен танысады;

    - сандарды түрлі разрядтық бірліктерге дөңгелектеуді орындайды;

    - ондық бөлшектердің жуық мәнін табу ережесін тұжырымдай алады;


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтың әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    1. «Шаттық

    шеңбер» стратегиясы. Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады

    Мақсаты: жағымды ахуал туғызу.

    2. Үй тапсырмасын тексеру.

    3. Өтілген материалды бекітуге арналған сұрақтар:

    Әр топ сұрақтар жасырынған үш ұяшықтан таңдап, сұраққа жауап береді.



    Оқушыларды топқа бөлінеді: қызыл, сары, көк. Топ басшысы сайланып, бағалау парағын толтырып отырады.








    Оқушылар дұрыс нұсқамен өз шығарған есептерін салыстыру арқылы тексереді.



    Оқушылар белсенділігіне байланысты мұғалім бағалайды










    Слайд 1


    Түрлі-түсті қағаздар










    Қима қағаздар



    Слаид 2


    Сабақтың ортасы

    Жаңа сабақ: «Сандарды дөңгелектеу»

    • Практикалық өлшеулердің нәтижелері шамамен алынғандықтан , математиада сандарды дөңгелектеу ережесі жиі қолданылады. Мысалы

    Екі оқушы спорт алаңының ұзындығын өлшеп, оның 58,7 екендігін анықтады. Денешынықтыру пән мұғалім алаңның ұзындығы туралы сұрағанда Болат : «58м»,

    Ерлан: «59 м» – деп жауап берді.

    Ерланның жауабы дұрыс, өйткені ол алаң ұзындығын шамамен дөңгелектеп айтты.

    • 57-суреттегі АВ кесіндісінің ұзындығы 3,4 см, яғни 3 см және 4 см аралығында орналасқан.Демек , 3 см саны АВ кесіндісі ұзындығының кеммен алынған жуық мәні, 4 см АВ кесіндісі ұзындығының артығымен алынған жуық мәні.


    Picture 1


    «Ереже »

    Егер a х - тің кемімен алынған жуық мәні, артығымен алынған жуық мәні болып табылады.

    • Қажетті разрядты тауып, астын сызып қоямыз.

    • Осы разрядтан кейінгі цифрды анықтаймыз.

    • Егер 0,1,2,3,4, цифрлары болса,онда көрсетілген разрядтан кейінгі цифрларды тастап кетеміз.

    Ал, егер 5,6,7,8,9, цифрлары болса,онда көрсетілген разрядтан кейінгі цифрға 1ді қосамыз да, одан кейінгі цифрларды тастап кетеміз


    «Дұрыс сөйлеп үйренейік!»

    АВ ≈ 3

    Оқылуы : АВ кесіндісінің ұзындығы шамамен 3-ке тең.

    3,4 ≈ 3

    Оқылуы :

    3,4 саны шамамен 3-ке тең.


    «Жуықтау ережелері»

    1.Егер санды қандай да бір разрядқа дейін дөңгелектейтін болса, онда осы разрядтан кейін тұрған цифрлар нөлмен ауыстырылады, егер ол үтірден кейін болса , онда оларды алып тастайды.

    2. Егер ең бірінші алынып тасталған цифр бестен кіші болса , онда оның алдында тұрған цифр өзгермейді.

    3. Егер ең бірінші алынып тасталған цифр бестен үлкен немесе беске тең болса , онда оның алдында тұрған цифр бірге артады.


    Тапсырма №1

    Жеке жұмыс

    LearningApps.org платформасында сандарды дөңгелектеуді орындау.


    Тапсырма №2

    Топтық жұмыс

    Оқулықпен жұмыс №758

    «Кім жылдам?» әдісі

    Жуықтау теңдіктерін оқыңдар. Берілген сандар қандай разрядқа дейін дөңгелектелген?

    I топ:

    356 082 ≈ 356 080;

    356 082 ≈ 356 100;

    356 082 ≈ 356 000 ?

    II топ:

    75,0395 ≈ 75;

    75,0395 ≈ 75,04;

    75,0395 ≈ 75,040 ?

    III топ:

    236 073 ≈ 240 000;

    236 073 ≈ 236 000;

    236 073 ≈ 200 000?


    Тапсырма №3

    Топтық жұмыс.

    «Құпия хат» әдісі

    І-топ ІІ топ






    ІІІ топ






    Оқушылар мұғалімнің жаңа сабақтағы түсіндірме анықтамалар мен есептердің шығарылу жолдарымен мұқият танысады.






























    Оқушылар «Ережемен» танысып,жұмыс дәптерлеріне жазады.



    Оқушылар «Дұрыс сөйлеп үйренейік!» математикалық есептердің дұрыс оқылуын оқиды.



    Оқушылар жаңа тақырып бойынша жуықтау ережелерімен танысады.










    Дескриптор

    -Бүтін

    бөліктерін жуықтауды орындайды

    -Бөлшек бөліктеріндегі жуықтауды орындайды.


    Оқушылар топ бойынша есеп амалдардың дұрыс орындалғандығын тексеріп, кері байланыс береді.

    Дескриптор
    Білім алушы

    -жуықтау теңдіктерін оқиды;

    - берілген сандардың разрядтарын анықтайды.






    Оқушылар тапсырмалар орындайды, дәптерлеріне жазады.

    Дескриптор
    Білім алушы

    Оқушылар жуықтау теңдігін оқи алады,

    Топтық жұмыс орындалады.








    Мұғалімнен құпия хат алады,жіне берілген QR код арқылы әр топқа берілген есептерді топтасып орындайды.










































































    «Жұлдызша» арқылы бағаланады.










    Топтар бірін-бірі бағалайды және

    мұғалім «Жұлдызша» арқылы бағалайды












    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    17.05.2022
    471
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Есмахамбет Ақмаржан Әділқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации