Сабақтың
басы
|
1. «Шаттық
шеңбер» стратегиясы. Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады
Мақсаты: жағымды ахуал
туғызу.

2. Үй тапсырмасын
тексеру.
3. Өтілген материалды
бекітуге арналған
сұрақтар:
Әр топ сұрақтар жасырынған үш
ұяшықтан таңдап, сұраққа жауап
береді.
|
Оқушыларды топқа бөлінеді:
қызыл, сары, көк. Топ басшысы сайланып, бағалау парағын толтырып
отырады.
Оқушылар дұрыс нұсқамен өз
шығарған есептерін салыстыру арқылы
тексереді.
|
Оқушылар белсенділігіне
байланысты мұғалім
бағалайды

|
Слайд
1
Түрлі-түсті
қағаздар
Қима
қағаздар
Слаид
2
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа сабақ: «Сандарды
дөңгелектеу»
Екі оқушы спорт алаңының
ұзындығын өлшеп, оның 58,7 екендігін анықтады. Денешынықтыру пән
мұғалім алаңның ұзындығы туралы сұрағанда Болат :
«58м»,
Ерлан: «59 м» – деп жауап
берді.
Ерланның жауабы дұрыс, өйткені
ол алаң ұзындығын шамамен дөңгелектеп
айтты.
-
57-суреттегі АВ кесіндісінің
ұзындығы 3,4 см, яғни 3 см және 4 см аралығында орналасқан.Демек ,
3 см саны АВ кесіндісі ұзындығының кеммен алынған жуық мәні, 4 см
АВ кесіндісі ұзындығының артығымен алынған жуық
мәні.

«Ереже
»
Егер
a х - тің кемімен алынған жуық
мәні, артығымен алынған жуық мәні
болып табылады.
-
Қажетті
разрядты тауып, астын сызып қоямыз.
-
Осы
разрядтан кейінгі цифрды
анықтаймыз.
-
Егер 0,1,2,3,4, цифрлары
болса,онда көрсетілген разрядтан кейінгі цифрларды тастап
кетеміз.
Ал,
егер 5,6,7,8,9,
цифрлары
болса,онда көрсетілген разрядтан кейінгі цифрға 1ді қосамыз да,
одан кейінгі цифрларды тастап
кетеміз
«Дұрыс сөйлеп
үйренейік!»
АВ ≈
3
Оқылуы : АВ кесіндісінің
ұзындығы шамамен 3-ке
тең.
3,4 ≈
3
Оқылуы :
3,4
саны шамамен 3-ке тең.
«Жуықтау
ережелері»
1.Егер санды қандай да бір
разрядқа дейін дөңгелектейтін болса, онда осы разрядтан кейін
тұрған цифрлар нөлмен ауыстырылады, егер ол үтірден кейін болса ,
онда оларды алып
тастайды.
2. Егер ең бірінші алынып
тасталған цифр бестен кіші болса , онда оның алдында тұрған цифр
өзгермейді.
3.
Егер ең бірінші алынып
тасталған цифр бестен үлкен немесе беске тең болса , онда оның
алдында тұрған цифр бірге
артады.
Тапсырма
№1
Жеке
жұмыс
LearningApps.org
платформасында сандарды дөңгелектеуді
орындау.

Тапсырма
№2
Топтық
жұмыс
Оқулықпен
жұмыс №758
«Кім жылдам?»
әдісі
Жуықтау теңдіктерін оқыңдар.
Берілген сандар қандай разрядқа дейін
дөңгелектелген?
I
топ:
356 082 ≈ 356
080;
356 082 ≈ 356
100;
356 082 ≈ 356 000
?
II
топ:
75,0395 ≈
75;
75,0395 ≈
75,04;
75,0395 ≈ 75,040
?
III
топ:
236 073 ≈ 240
000;
236 073 ≈ 236
000;
236 073 ≈
200 000?
Тапсырма
№3
Топтық
жұмыс.
«Құпия хат»
әдісі
І-топ ІІ
топ

ІІІ
топ

|
Оқушылар мұғалімнің жаңа
сабақтағы түсіндірме анықтамалар мен есептердің шығарылу жолдарымен
мұқият танысады.
Оқушылар «Ережемен»
танысып,жұмыс дәптерлеріне
жазады.
Оқушылар «Дұрыс сөйлеп
үйренейік!» математикалық есептердің дұрыс оқылуын
оқиды.
Оқушылар жаңа тақырып бойынша
жуықтау ережелерімен
танысады.
Дескриптор
-Бүтін
бөліктерін жуықтауды
орындайды
-Бөлшек бөліктеріндегі
жуықтауды орындайды.
Оқушылар топ бойынша есеп
амалдардың дұрыс орындалғандығын тексеріп, кері байланыс
береді.
Дескриптор
Білім алушы
-жуықтау теңдіктерін
оқиды;
- берілген сандардың
разрядтарын
анықтайды.
Оқушылар тапсырмалар
орындайды, дәптерлеріне
жазады.
Дескриптор
Білім алушы
Оқушылар жуықтау теңдігін оқи
алады,
Топтық жұмыс
орындалады.
Мұғалімнен құпия хат
алады,жіне берілген QR код арқылы әр топқа берілген есептерді
топтасып орындайды.
|
«Жұлдызша» арқылы
бағаланады.
Топтар бірін-бірі бағалайды
және
мұғалім «Жұлдызша» арқылы
бағалайды
|