Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    5.1А бөлім: Жай бөлшектер


    Күні:.


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор


    Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    5.3.1.2

    шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру;

    5.3.1.3

    циркульдің көмегімен шеңберді салу;

    5.3.1.6

    дөңгелек сектор ұғымын меңгеру;

    Сабақ мақсаттары

    Оқушыларда шеңбер және дөңгелек, олардың элементтері туралы түсінік қалыптастыру; алған білімдерін есеп шығаруда қолдана алу дағдыларын қалыптастыру; білімдерін жүйеге келтіру

    Жетістік критерийлері

    Оқушылар мақсатқа жетеді, егер

    Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері туралы түсініктері қалыптасады

    Құндылықтарды дамыту

           Ынтымақтастық: жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды. ( топтық, жұптық жұмыстарды, сыныппен жұмыста сыйластық қалыптастыру)

    АКТ қолдану дағдылары


    Бастапқы білім


    Жай бөлшектер туралы түсініктері бар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Басы

    3 мин

    І. Ұйымдастыру.

    Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.


    5 мин

    Фронтальді сұрау. Білімін актуалдандыру үшін

    Үй тапсырмасын тексеру:

    Миға шабуыл (жаңа материалға дайындық бөлімі)

    1.

    Shape1



    Мына фигураларға назар аударыңыз. А, В, С, Д фигураларының қайсысының барлық нүктелері берілген нүктеден ( О, Е, К, L) бірдей қашықтықта жатыр?

    1. Сақина мен монетаның ұқсастығы неде, айырмашылығы неде


















    с

    ы

    з

    ғ

    ы

    ш













    к

    е

    с

    і

    н

    д

    і







    т

    е

    ң

    д

    е

    у











    б

    ұ

    р

    ы

    ш






    с

    ә

    у

    л

    е







    т

    р

    а

    н

    с

    п

    о

    р

    т

    и

    р




    1. Арақашықтықты өлшейтін құрал (сызғыш).

    2. Түзудің екі жағынан щектелген бөлігі (кесінді).

    3. Құрамында белгісізі бар өрнек (теңдеу)

    4. Бір нүктеден шығатын екі сәуледен тұратын бөлік (бұрыш).

    5. Түзудің бір жағынан шектелген бөлігі (сәуле)

    6. Бұрышты өлшейтін құрал (транспортир)



    Математика 5 сынып


    Ортасы


    20 – мин


    Оқушыларды сыни ойландыра отырып, диалогтық әдіспен жаңа тақырыптың мазмұнын ашу

    Жаңа сабақ

    Циркульдің инесін қандай да бір О нүктесіне шаншып тұрып, қарындашы бар сирағымен осы О нүктесін айналдыра сызық сызамыз. Сонда қарындаш О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған шеңбер деп аталатын тұйық сызық шығады. О нүктесі шеңбердің центрі деп аталады.

    Шеңбердің барлық нүктелері центрдан бірдей қашықтықта жатады.

    Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі (шеңбердің өзімен қоса) дөңгелек деп аталады. Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центрмен қосатын кесінді радиус деп аталады.

    Shape4 Shape3 Shape2

    . С


    Shape5

    Shape7 Shape9 Shape8 Shape6

    А .

    О .

    . В

    . О


    Shape11 Shape10




    Шеңбердің барлық нүктелері центрдан бірдей қашықтықта болғандықтан, берілген шеңбердің радиустары өзара тең. ОА=ОС=OB – радиустар.

    Радиусты R әрпімен белгілейді. Шеңбердің радиусы 5 см болса, оның жазылуы: R=5 см. Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесіндіні диаметр деп атаймыз. АВ – диаметр. Диаметр D әрпімен белгіленеді. Шеңбердің диаметрі 6см болса, оның жазылуы D=6см. Диаметрдің бойында екі радиус орналасады. Сондықтан диаметр екі радиусқа тең: D=2 R.

    Диаметр дөңгелекті екі жарты дөңгелекке бөледі. Шеңбердің центрі, дөңгелектің де центрі, шеңбердің радиусы дөңгелектің де радисы. Егер екі шеңбер (дөңгелек) беттестіргенде бір-бірімен дәл беттесе, онда ондай екі шеңбер (дөңгелек) өзара тең болады. Тең шеңберлердің (дөңгелектердің) радиустары да тең.

    Шеңбердің бөлігі доға деп аталады. АС, СВ, АВ – доғалар. Жазылуы: .


    Оқушыларды тақтаға шығарып жалпылай талдату


    15 мин


    Жаңа сабақ түсініктерін нақтылау үшін жалпы сыныптық тапсырмалар орындау.Жалпы сыныптық жұмыс

    Есептер шығару.

    см

    см

    см

    км


    Shape12






    CD = 5см

    R1 = 2см

    R2 = 3см

    D1 =2 4

    Жауабы: 4см және 6см.


    .

    Математика 5 сынып

    Түсініктерін одан әрі шыңдау мақсатында жұппен тізбектей жұмыстанады, өзара бағалау жүзеге асады.


    15 мин

    Жұптық жұмыс.

    Оқулықты пайдаланып көп нүктенің орнына тиісті сөзді қой:

    1. Бір нүктеден бірдей қашықтықта жатқан барлық нүктелер жиынын ..................... деп атайды.


    1. Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі ........................... деп аталады.


    1. Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центрмен қосатын қосынды ................. деп аталады.


    1. Радиус .......... әрпімен белгіленеді.


    1. Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесіндіні ........................... деп атайды.


    1. Диаметр ................ әрпімен белгіленеді.


    1. Диаметр екі ......................... тең.



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ибраева Надежда Габдуллиевна
    15 Қазан 2021
    1033
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ашық сабақ Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор.5 сынып математика

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ашық сабақ Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор.5 сынып математика

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушыларда шеңбер және дөңгелек, олардың элементтері туралы түсінік қалыптастыру; алған білімдерін есеп шығаруда қолдана алу дағдыларын қалыптастыру; білімдерін жүйеге келтіру
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    5.1А бөлім: Жай бөлшектер


    Күні:.


    Сынып: 5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы:

    Шеңбер. Дөңгелек. Дөңгелек сектор


    Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)


    5.3.1.2

    шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері (центр, радиус, диаметр) ұғымдарын меңгеру;

    5.3.1.3

    циркульдің көмегімен шеңберді салу;

    5.3.1.6

    дөңгелек сектор ұғымын меңгеру;

    Сабақ мақсаттары

    Оқушыларда шеңбер және дөңгелек, олардың элементтері туралы түсінік қалыптастыру; алған білімдерін есеп шығаруда қолдана алу дағдыларын қалыптастыру; білімдерін жүйеге келтіру

    Жетістік критерийлері

    Оқушылар мақсатқа жетеді, егер

    Шеңбер, дөңгелек және олардың элементтері туралы түсініктері қалыптасады

    Құндылықтарды дамыту

           Ынтымақтастық: жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қарым-қатынас орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды. ( топтық, жұптық жұмыстарды, сыныппен жұмыста сыйластық қалыптастыру)

    АКТ қолдану дағдылары


    Бастапқы білім


    Жай бөлшектер туралы түсініктері бар

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Басы

    3 мин

    І. Ұйымдастыру.

    Амандасу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.


    5 мин

    Фронтальді сұрау. Білімін актуалдандыру үшін

    Үй тапсырмасын тексеру:

    Миға шабуыл (жаңа материалға дайындық бөлімі)

    1.

    Shape1



    Мына фигураларға назар аударыңыз. А, В, С, Д фигураларының қайсысының барлық нүктелері берілген нүктеден ( О, Е, К, L) бірдей қашықтықта жатыр?

    1. Сақина мен монетаның ұқсастығы неде, айырмашылығы неде


















    с

    ы

    з

    ғ

    ы

    ш













    к

    е

    с

    і

    н

    д

    і







    т

    е

    ң

    д

    е

    у











    б

    ұ

    р

    ы

    ш






    с

    ә

    у

    л

    е







    т

    р

    а

    н

    с

    п

    о

    р

    т

    и

    р




    1. Арақашықтықты өлшейтін құрал (сызғыш).

    2. Түзудің екі жағынан щектелген бөлігі (кесінді).

    3. Құрамында белгісізі бар өрнек (теңдеу)

    4. Бір нүктеден шығатын екі сәуледен тұратын бөлік (бұрыш).

    5. Түзудің бір жағынан шектелген бөлігі (сәуле)

    6. Бұрышты өлшейтін құрал (транспортир)



    Математика 5 сынып


    Ортасы


    20 – мин


    Оқушыларды сыни ойландыра отырып, диалогтық әдіспен жаңа тақырыптың мазмұнын ашу

    Жаңа сабақ

    Циркульдің инесін қандай да бір О нүктесіне шаншып тұрып, қарындашы бар сирағымен осы О нүктесін айналдыра сызық сызамыз. Сонда қарындаш О нүктесінен бірдей қашықтықтағы нүктелерден құралған шеңбер деп аталатын тұйық сызық шығады. О нүктесі шеңбердің центрі деп аталады.

    Шеңбердің барлық нүктелері центрдан бірдей қашықтықта жатады.

    Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі (шеңбердің өзімен қоса) дөңгелек деп аталады. Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центрмен қосатын кесінді радиус деп аталады.

    Shape4 Shape3 Shape2

    . С


    Shape5

    Shape7 Shape9 Shape8 Shape6

    А .

    О .

    . В

    . О


    Shape11 Shape10




    Шеңбердің барлық нүктелері центрдан бірдей қашықтықта болғандықтан, берілген шеңбердің радиустары өзара тең. ОА=ОС=OB – радиустар.

    Радиусты R әрпімен белгілейді. Шеңбердің радиусы 5 см болса, оның жазылуы: R=5 см. Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесіндіні диаметр деп атаймыз. АВ – диаметр. Диаметр D әрпімен белгіленеді. Шеңбердің диаметрі 6см болса, оның жазылуы D=6см. Диаметрдің бойында екі радиус орналасады. Сондықтан диаметр екі радиусқа тең: D=2 R.

    Диаметр дөңгелекті екі жарты дөңгелекке бөледі. Шеңбердің центрі, дөңгелектің де центрі, шеңбердің радиусы дөңгелектің де радисы. Егер екі шеңбер (дөңгелек) беттестіргенде бір-бірімен дәл беттесе, онда ондай екі шеңбер (дөңгелек) өзара тең болады. Тең шеңберлердің (дөңгелектердің) радиустары да тең.

    Шеңбердің бөлігі доға деп аталады. АС, СВ, АВ – доғалар. Жазылуы: .


    Оқушыларды тақтаға шығарып жалпылай талдату


    15 мин


    Жаңа сабақ түсініктерін нақтылау үшін жалпы сыныптық тапсырмалар орындау.Жалпы сыныптық жұмыс

    Есептер шығару.

    см

    см

    см

    км


    Shape12






    CD = 5см

    R1 = 2см

    R2 = 3см

    D1 =2 4

    Жауабы: 4см және 6см.


    .

    Математика 5 сынып

    Түсініктерін одан әрі шыңдау мақсатында жұппен тізбектей жұмыстанады, өзара бағалау жүзеге асады.


    15 мин

    Жұптық жұмыс.

    Оқулықты пайдаланып көп нүктенің орнына тиісті сөзді қой:

    1. Бір нүктеден бірдей қашықтықта жатқан барлық нүктелер жиынын ..................... деп атайды.


    1. Жазықтықтың шеңбердің ішіндегі бөлігі ........................... деп аталады.


    1. Шеңбердің бойындағы кез келген нүктені центрмен қосатын қосынды ................. деп аталады.


    1. Радиус .......... әрпімен белгіленеді.


    1. Шеңбердің бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесіндіні ........................... деп атайды.


    1. Диаметр ................ әрпімен белгіленеді.


    1. Диаметр екі ......................... тең.



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 5 сынып
    15.10.2021
    1033
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ибраева Надежда Габдуллиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации