Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ "Сілтеу есімдігі" 6 "а" сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Жіберіліп отырылған материал 6 сыныпта "Сілтеу есімдігі" тақырыбына өткізілген ашық сабақ. Бұл ашық сабақта мақсатқа сай әр түрлі жаңа білім бағдарламасындағы әдіс-тәсілдер қолданылып, сабақтың қызықты да тартымды өтуіне ықпал етті. Оқушылар да сабаққа белсене қатысып, осы тақарап төңірегінде көптеген жұмыстар атқарды. Сабақ жүйелі құрылып, көптеген көрнекіліктер де қолданылды. Сондықтан да басқа пән мұғалімдеріне көмегі тиер деген ойдамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1992
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісінің меңгерушісі:
дәрігер әнші бақыт. үлкен бақытты қызықты сары
1. Жеп көріп ем өзін мен Жас шығарды көзімнен. 2. Мен әдемі моншақпын, Ірі емеспін, ұсақпынМойнына ешкім таға алмас,Мендей мөлдір таба алмас.
3. Ол күнді күзетеді, Күн оны күзетеді.
4. Ол келсе, орман шулайды,Толқып теңіз тулайды.Қуса өзін қуады,Ешкім оны қумайды. 5. Өзін көзің көрмейді,Барлық тілде сөйлейді.Сен мен десең, мен дейді,Сен кел десең, келмейді 6. Жарық қылып қос тоғайдың етегін Айтшы, ол не екенін. 7. Бұл не деген шебер еді, Ормандағы ағаштарды Тұмсығымен шегеледі 8. Биікте ұшып жүреді, Елік, қоянға бүреді. Қия таста ұясы, Бұл құсты кім біледі?
Есімдіктердің түрлеріне қарай ажыратыңыз.
Есімдіктердің түрлеріне қарай ажыратыңыз.
Ашық сабақтың сараптамасы Сабағымның тақырыбы Есімдіктің бір мағыналық түрі - сілтеу есімдігі. Мақсатым: сілтеу есімдігі жайлы түсіндіру, жасалу жолын , қолдану аясын көрсету. Сонымен қатар оқушылардың сыни тұрғыда ойлау қабілетін, тіл байлығын жетілдіру, танымдық қызығушылығын дамыту, шығармашылық белсенділігін арттыру; әр түрлі жаттығу жұмыстарын жүргізу арқылы ұқыптылыққа, топ болып, жұп болып, жекелей жұмыс істеуге, сауатты жазуға, ауызша, жазбаша сөйлеуде қолдана білу арқылы көркем, бейнелі сөз ретінде пайдалануға,ұшқырлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу болды. Менің сабақ жоспарым оқу мақсаттарынан, нақты күтілетін тәтижелерден тұрады. Мен 6 сынып оқушыларының қабілеті мен қажеттіліктерін анықтай алдым. Соған сәйкес жоспар құрып, әр түрлі тәсілдер арқылы мақсатыма жетуді көздедім. Оқушылар да өз тараптарынан сабақтың мақсатын , не білу керектігін біліп, өздерін бағалай алды. Және оларға өз білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, бір-бірінен үйренуіне , нәтижелерін бағалай алуына мүмкіндік бердім. Әр әдістен кейін топ арасында да бағалауды ойластырдым. Жаңа білім бағдарламасына сай оқушылар кері байланыс жасап, өз білімдерін бағалай білуі тиіс. Соған сай тапсырмалар жинағы да алынды. Топпен жұмыс жүргізу арқылы сыныптағы оқушылардың білім деңгейін іріктемей, бөліп-жармай біркелі қарауға мүмкіндік туады деп ойлаймын. Дәстүрлі сабақтан тыс оқушыларды өз бетімен жұмыс жасатуға мүмкіндік беріп, мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты тең дәрежеде алдым. Сабаққа қойылған мақсатыма жеттім. Оқушылар бұл тақырыпты толығымен түсінді.
Қазақ тілі, 6 «а» сынып | Уақыты: | Кабинет: №9 | Мұғалім: Кайынбаева А.А. |
Сабақтың атауы | Сілтеу есімдігі. | ||
Сілтеме | Қазақ тілі оқулығының әдістемесі | ||
Сабақтың жабдығы | Тақта, оқулық, салыстыру, постер салу, дәптермен жұмыс, рефлексия жасау | ||
Жалпы мақсаттар | Білімділік - Сілтеу есімдігін түсіндіре отырып, есімдіктің мағыналық түрлері жөніндегі білімдерін тиянақтау;Дамытушылық - Оқушының сыни тұрғыда ойлау қабілетін, тіл байлығын жетілдіру, танымдық қызығушылығын дамыту, шығармашылық белсенділігін арттыру;Тәрбиелік - Әр түрлі жаттығу жұмыстарын жүргізу арқылы ұқыптылыққа, топ болып, жұп болып, жекелей жұмыс істеуге, сауатты жазуға, ауызша, жазбаша сөйлеуде қолдана білу арқылы көркем, бейнелі сөз ретінде пайдалануға,ұшқырлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу;Сабақ түрі: Жаңа сабақты меңгертуСабақтың әдісі: Топтастыру, сұрақ – жауап, жаттығу жұмыстары, әр түрлі жаңа стратегиялармен жұмыс жасату.Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, мультимедиа, кеспелер, суреттер, кесте, слайдтар. | ||
Оқыту нәтижесі | |||
Топқа бөлу1 мин | Сыныпты «Сиқырлы таяқшалар» арқылы топқа бөлемін. Таяқшаларда кім? не? деген сұраққа жауап берген сөздері бар 1 топ, ал қандай? қай? деген сұраққа жауап беретін сөздері бар 2 топқа бөлінеді. Дәрігер, әнші, бақыт. Үлкен, бақытты, қызықты, сары. | ||
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу3 мин | Бір–біріне «жұмбақ сыйлық» сыйлау арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру | Ортаға шығып бір-біріне «жұмбақ сыйлық» сыйлау арқылы көңіл күйлерін көтеру. | |
Үй тапсырмасын сұрауҚызығушылықты оятуТоппен жұмыс5 мин | |||
Мағынаны тану. 5 мин. Дәптерге ереже жаздырту.Жаңа сабақты кесте арқылы түсіндіру. Жаңа сабақты бекіту мақсатында оқушылармен жұмыстар жүргізу. І топ. ІІ топ.Осы - Бұл – | |||
Сабақты қорытындылау.3 мин. | Есімдіктердің түрлеріне қарай ажыратыңыз. Логикалық ойындар жүргізуБұл қай есімдіктер? 1. Етікші аспабының бірімен ұқсас есімдіктің қай түрі? (Біз – жіктеу есімдігі) 2. Жақтас жалғауға жіктеле қояды, жақтас емесіне жоламай қояды. (Мен, сен) 3. Басқаның бәрін өзі сұрайды, өзінен ешкім сұрамайды. (Сұрау есімдігі) 4. Біреулерді көрсетіп, нұсқап тұрады. (Сілтеу) | ||
Үй тапсырмасы .1 мин. | Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. 133 бет. 1-тапсырма. «Синектика» | Үй тапсырмасын білу, түртіп алу | |
Бағалау. 1 мин. | Бағалау парақшаларын үлестіру«Бес саусақ» әдісі | Өзін өзі бағалауБес саусаққа сабақтан алған әсерлерін жазады. | |
Кері байланыс. 2 мин. |
дәрігер әнші бақыт. үлкен бақытты қызықты сары
1. Жеп көріп ем өзін мен Жас шығарды көзімнен. 2. Мен әдемі моншақпын, Ірі емеспін, ұсақпынМойнына ешкім таға алмас,Мендей мөлдір таба алмас.
3. Ол күнді күзетеді, Күн оны күзетеді.
4. Ол келсе, орман шулайды,Толқып теңіз тулайды.Қуса өзін қуады,Ешкім оны қумайды. 5. Өзін көзің көрмейді,Барлық тілде сөйлейді.Сен мен десең, мен дейді,Сен кел десең, келмейді 6. Жарық қылып қос тоғайдың етегін Айтшы, ол не екенін. 7. Бұл не деген шебер еді, Ормандағы ағаштарды Тұмсығымен шегеледі 8. Биікте ұшып жүреді, Елік, қоянға бүреді. Қия таста ұясы, Бұл құсты кім біледі?
Есімдіктердің түрлеріне қарай ажыратыңыз.
№ | Мысалдар | Жіктеу есімдігі | Сілтеу есімдігі |
123456789101112 | ОларМыналарБіздіңБұлардыңӘнеСеніОсынауОны СіздерМаған МінеСонау |
Есімдіктердің түрлеріне қарай ажыратыңыз.
№ | Мысалдар | Жіктеу есімдігі | Сілтеу есімдігі |
123456789101112 | ОларМыналарБіздіңБұлардыңӘнеСеніОсынауОны СіздерМаған МінеСонау |
№ | Оқушының аты-жөні | Үй жұмысы | 1-тап-сырма | 2-тап. | 3-тап. | 4-тап. | 5-тап. | 6-тап | Қоры-тынды |
1 | |||||||||
2 | |||||||||
3 | |||||||||
4 |
№ | Оқушының аты-жөні | Үй жұмысы | 1-тап-сырма | 2-тап. | 3-тап. | 4-тап. | 5-тап. | 6-тап | Қоры-тынды |
1 | |||||||||
2 | |||||||||
3 | |||||||||
4 |
Ашық сабақтың сараптамасы Сабағымның тақырыбы Есімдіктің бір мағыналық түрі - сілтеу есімдігі. Мақсатым: сілтеу есімдігі жайлы түсіндіру, жасалу жолын , қолдану аясын көрсету. Сонымен қатар оқушылардың сыни тұрғыда ойлау қабілетін, тіл байлығын жетілдіру, танымдық қызығушылығын дамыту, шығармашылық белсенділігін арттыру; әр түрлі жаттығу жұмыстарын жүргізу арқылы ұқыптылыққа, топ болып, жұп болып, жекелей жұмыс істеуге, сауатты жазуға, ауызша, жазбаша сөйлеуде қолдана білу арқылы көркем, бейнелі сөз ретінде пайдалануға,ұшқырлыққа, адамгершілікке тәрбиелеу болды. Менің сабақ жоспарым оқу мақсаттарынан, нақты күтілетін тәтижелерден тұрады. Мен 6 сынып оқушыларының қабілеті мен қажеттіліктерін анықтай алдым. Соған сәйкес жоспар құрып, әр түрлі тәсілдер арқылы мақсатыма жетуді көздедім. Оқушылар да өз тараптарынан сабақтың мақсатын , не білу керектігін біліп, өздерін бағалай алды. Және оларға өз білімдеріне жауапкершілікпен қарауға, бір-бірінен үйренуіне , нәтижелерін бағалай алуына мүмкіндік бердім. Әр әдістен кейін топ арасында да бағалауды ойластырдым. Жаңа білім бағдарламасына сай оқушылар кері байланыс жасап, өз білімдерін бағалай білуі тиіс. Соған сай тапсырмалар жинағы да алынды. Топпен жұмыс жүргізу арқылы сыныптағы оқушылардың білім деңгейін іріктемей, бөліп-жармай біркелі қарауға мүмкіндік туады деп ойлаймын. Дәстүрлі сабақтан тыс оқушыларды өз бетімен жұмыс жасатуға мүмкіндік беріп, мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты тең дәрежеде алдым. Сабаққа қойылған мақсатыма жеттім. Оқушылар бұл тақырыпты толығымен түсінді.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)