Материалдар / Ашық сабақ Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 4 сынып 1 сағат

Ашық сабақ Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 4 сынып 1 сағат

Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныпта өтілген зерделеу сабағы. Сөйлемнің дара және күрделі мүшелерін біледі; құрамында күрделі мүшелері бар сөйлемдерге сұрақ қойып, сөйлем мүшесін ажыратады; сурет арқылы мәтін құрайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қазан 2018
1802
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты – жөні : Күні : 17.10.2018ж Қатысқандар саны :Сынып : 4 Қатыспағандар саны :
Сабақ тақырыбыСөйлемнің дара және күрделі мүшелері
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Сөйлемнің дара және күрделі мүшелерін ажырату;Оқушылардың көпшілігі: құрамында күрделі мүшелері бар сөйлемдерге сұрақ қойып, сөйлем мүшесін анықтау; Кейбір оқушылар: сурет арқылы мәтін құрау.
Бағалау критерийлеріСөйлемнің дара және күрделі мүшелерін біледі; құрамында күрделі мүшелері бар сөйлемдерге сұрақ қойып, сөйлем мүшесін ажыратады;сурет арқылы мәтін құрайды.
Тілдік мақсаттарСөз, сөйлем, сөз тіркесі. Мамықтай майда – ұсақ, жұмсақ.Тығыздалған – қатты (заттың қаттылығын білдіреді).
Құндылықтарды дарытуОқушыларды қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу. 27-26 жаттығу.
Пәнаралық байланыстарӘдебиеттік оқу. «Бес ешкі» ертегісі. 26-жаттығу.
АКТ қолдану дағдыларыАймектеп
Алдыңғы білімСөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсініктері бар. Мысалдар құрай алады.
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс - әрекетРесурстар






6 мин
Психологиялық ахуалБалалар, көңіл – күйлерін қалай?Үй тапсырмасын тексеру.20 – жаттығуды сұрау. Мәтінді оқу. Жұптық жұмыс.Сабақтың тақырыбы. Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері.Мақсатын хабарлау.Сөйлемнің дара және күрделі мүшелерін ажырату;құрамында күрделі мүшелері бар сөйлемдерге сұрақ қойып, сөйлем мүшесін анықтау; сөйлемдерге синтаксистік талдау жасау.





Сабақтың ортасы6 мин



















8 мин







6 мин







8 мин
Жаңа сабақпен танысу. Тыңдалым. 1 тапсырма. Ауызша орындалады. Сыныппен жұмыс.Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.22-жаттығу. Бағанның екі жағындағы сөйлемдерді салыстырып оқып, қарамен жазылған сөйлем мүшелеріне сұрақ қояды. Аптада жеті күн бар.Айгүл мектепке келді. Ақ көбелек гүлге қонды. Бір жылда он екі ай бар. Дулат үйге келе жатыр. Ақ сары балапан сүйкімді-ақ.ДескрипторСөйлем мүшелеріне сұрақ қоя алады;Сөйлемнің дара және күрделі мүшелерін ажыратады.2 – тапсырма. Жеке жұмыс. «Кім жылдам?» әдісі Дәптермен жұмыс. 23 – жаттығу. Жаңылтпашты оқып, жатқа жазады. Қай сөз табынан жасалғанын табады.ДескрипторКүрделі мүшені қай сөз табымен байланысқанын айтадыҚай сөз табынан жасалғанын табады.3 – тапсырма. Топтық жұмыс. 24-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазып, сөйлем мүшелеріне талдайды. ДескрипторСөйлем мүшелеріне талдайды.4 – тапсырма. Жеке жұмыс.26-жаттығу. Тірек сөздер арқылы мәтін құрайды.ДескрипторТірек сөздер арқылы мәтін құрай алады.АймектепПрезентация



Оқулық

























Дәптер





Сабақтыңсоңы6 минДара және күрделі мүшелерді соларға сай келетін сөйлемдермен сәйкестендіреді. «Кір жаю» әдісі.

Үйге тапсырма: 25-жаттығу 48 бет
Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Дарынды оқушыларСөйлем мүшелеріне талдайды, күрделі мүшелердің қай сөз табынан жасалғанын айтады.Қолдау көрсететін оқушыларСөйлемдерді қатесіз көшіреді

Бағалау шкаласы5 смайлик - «5»4 смайлик - «4»3 смайлик - «3»Сабақ ортасында оқушылардың денсаулық сақтауына байланысты сергіту сәті орындалды.






Тексерілді: 17.10.2018ж















Қазақ тілі Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты – жөні : Сейделбекова М.ККүні : 18.10.2018ж Қатысқандар саны :Сынып : 4 «Г» Қатыспағандар саны :
Сабақ тақырыбыДара және күрделі мүшелері
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: Дара және күрделі мүшелердің қай сөз табынан жасалғанын ажырату;Оқушылардың көпшілігі: Берілген күрделі мүшелерді қатыстырып сөйлем құрау; Кейбір оқушылар: Графикалық модельді басшылыққа алып, ішінде күрделі мүшесі бар сөйлем құрау.
Бағалау критерийлеріДара және күрделі мүшелердің қай сөз табынан жасалғанын ажыратады;Берілген күрделі мүшелерді қатыстырып сөйлем құрайды; Графикалық модельді басшылыққа алып, ішінде күрделі мүшесі бар сөйлем құрайды.
Тілдік мақсаттарСөз, сөйлем, сөз тіркесі. Қалың қаба – қалың өскен шөп.Күмбезденіп – биіктен көріну.
Құндылықтарды дарытуОқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу.29 - жаттығу.
Пәнаралық байланыстарБейнелеу өнері. Сурет салу. 29-жаттығу.
АКТ қолдану дағдыларыАймектеп
Алдыңғы білімСөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсініктері бар. Мысалдар құрай алады. 3 сынып
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс - әрекетРесурстар






6 мин
Психологиялық ахуалБалалар, көңіл – күйлерін қалай?Үй тапсырмасын тексеру.25 – жаттығуды сұрау. «Бинго» әдісі арқылы. Сабақтың тақырыбы. Дара және күрделі мүшелеріСабақтың мақсатын хабарлау.Дара және күрделі мүшелердің қай сөз табынан жасалғанын ажырату;Берілген күрделі мүшелерді қатыстырып сөйлем құрау; Өз бетінше етістіктен құралған күрделі мүшелерге сөйлем ойлап жазу.





Сабақтың ортасы



8 мин















6 мин





8 мин



6 мин
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.1 – тапсырма. Дәптермен жұмыс. Топтық жұмыс.28-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазып, сөйлем мүшелеріне талда. Олардың қайсысы дара, қайсысы күрделі мүше екенін ажырат. Қай сөз табынан жасалғанын дәлелде.2 – тапсырма. Жұптық жұмыс. 29 – жаттығу. Суреттерге қарап, сөйлемдердің күрделі мүшелерін тауып жаз. Күрделі мүшелер сөйлемнің қандай мүшесі екенін айт. ДескрипторСөйлемдердің күрделі мүшелерін тауып жазады; Күрделі мүшелер сөйлемнің қандай мүшесі екенін айтады. 3 – тапсырма. Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс. 30-жаттығу. Берілген күрделі мүшелерді қатыстырып сөйлем құрап жаз. Күрделі мүшелердің қай сөз табынан жасалғанын айт.4 – тапсырма. Ауызша орындалады. «Қарқын» әдісі.31-жаттығу. Графикалық модельді басшылыққа алып, ішінде күрделі мүшесі бар сөйлем құра.5 – тапсырма. Дәптермен жұмыс. 31-жаттығу. Алғашқы бөлігі берілген мәтінді аяқта. Келесі бөлігінде етістіктен жасалған күрделі мүшесі бар сөйлемдер ойлап жаз.Тасбақа мен тышқан келе жатты.Олар түлкіні көрді.Тышқан інге кіріп кетті.ДескрипторБерілген күрделі мүшелерді қатыстырып сөйлем құрап жазады;Күрделі мүшелердің қай сөз табынан жасалғанын айтадыОқулықДәптер









Үлестірме
Сабақтыңсоңы6 мин«Кір жаю» әдісі арқылы Өлеңнен дара және күрделі мүшелерді тауып, олардың бір – бірінен өзгешелігін дәлелдейді.

Үйге тапсырма: 34-жаттығу 51 бет
Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ?Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Дарынды оқушыларГрафикалық модельді басшылыққа алып, ішінде күрделі мүшесі бар сөйлемдерді құрай аладыҚолдау көрсететін оқушылар«Қарқын» әдісі арқылы тапсырмаларды орындауда көп күш қажет ететін оқушыларға дарынды оқушылар көмек береді.Бағалау шкаласы5 смайлик - «5»4 смайлик - «4»3 смайлик - «3»Сабақ ортасында оқушылардың денсаулық сақтауына байланысты сергіту сәті орындалды.
Тексерілді: 18.10.2018

Қазақ тілі Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты – жөні : Күні : 22.10.2018ж Қатысқандар саны :Сынып : 4 Қатыспағандар саны :
Сабақ тақырыбыСөйлемнің дара және күрделі мүшелеріне әңгіме құрастыру
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: күрделі мүшелер қай сөз таптарынан жасалғанын табу; Оқушылардың көпшілігі: Күрделі және дара мүшелерді қатыстырып, сөйлем құрап жазу; Кейбір оқушылар: тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрастыру.
Бағалау критерийлеріКүрделі мүшелер қай сөз таптарынан жасалғанын табады; Күрделі және дара мүшелерді қатыстырып, сөйлем құрап жазады; Тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрастырады.
Тілдік мақсаттарКөзден ғайып – көзге көрінбеуАйбат шегіп мінезін көрсету (ашулану)
Құндылықтарды дарытуОқушыларды елін, жерін, сүюге тәрбиелеу. 39 - жаттығу.
Пәнаралық байланыстарӘдебиеттік оқу. «Туған жер» 39-жаттығу.
Алдыңғы білімСөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсініктері бар. Әңгіме құрай алады. 3 сынып
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс - әрекетРесурстар






6 мин
Психологиялық ахуалБалалар, көңіл – күйлерін қалай?Үй тапсырмасын тексеру.34 – жаттығуды сұрау. «Бинго» әдісі арқылы. Сабақтың тақырыбы. Сөйлемнің дара және күрделі мүшелеріне әңгіме құрастыруСабақтың мақсатын хабарлау.Күрделі мүшелер қай сөз таптарынан жасалғанын табу; Күрделі және дара мүшелерді қатыстырып, сөйлем құрап жазу; Тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрастыру.





Сабақтың ортасы5 мин





6 мин



7 мин















10 мин
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.1 – тапсырма. Ауызша орындалады. Сыныппен жұмыс.35-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы, қарамен жазылған сөйлемнен күрделі мүшені тап. Ол қай сөз таптарынан жасалғанын айт.Мұнда жұмыр бас кесіртке де тіршілік етеді.2 – тапсырма. Жұптық жұмыс. 36 – жаттығу. Сөйлемнің күрделі мүшелерін қатыстырып сөйлем құрап жаз.3 – тапсырма. А.Құнанбаев туралы мағлұмат беру. Дәптермен жұмыс. 38-жаттығу. Ребусты дұрыс шеш. Өлеңдегі күрделі және дара мүшелерді тауып, дәлелде. ДескрипторКүрделі мүшені тауып, ол қай сөз таптарынан жасалғанын айтады.Сөйлемнің күрделі мүшелерін қатыстырып сөйлем құрап жазады. Өлеңдегі күрделі және дара мүшелерді тауып, дәлелдейді. 4 – тапсырма. Топтық жұмыс. «Микрафон» әдісі.39-жаттығу. «Менің Қазақстаным» тақырыбында сұхбаттас.Дескриптор«Менің Қазақстаным» тақырыбында сұхбаттасады.ОқулықДәптер







Үлестірме

Сабақтыңсоңы6 мин5 – тапсырма. Жеке жұмыс. 40 – жаттығу. Тірек сөздерді пайдаланып, «Астана» тақырыбына әңгіме құрастырып жаз.Астана, Қазақстанның солтүстігі, бұрынғы атауы, елорда, әдемі қала, астана халқы, мәдени орындар.

Үйге тапсырма: 37-жаттығу 52 бет
Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексер
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ