Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Ашық сабақ Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері 4 сынып 1 сағат
Материал туралы қысқаша түсінік
4 сыныпта өтілген зерделеу сабағы. Сөйлемнің дара және күрделі мүшелерін біледі;
құрамында күрделі мүшелері бар сөйлемдерге сұрақ қойып, сөйлем мүшесін ажыратады;
сурет арқылы мәтін құрайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Қазан 2018
1802
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақ тілі Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты – жөні : Күні : 17.10.2018ж Қатысқандар саны :Сынып : 4 Қатыспағандар саны : | |
Сабақ тақырыбы | Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Сөйлемнің дара және күрделі мүшелерін ажырату;Оқушылардың көпшілігі: құрамында күрделі мүшелері бар сөйлемдерге сұрақ қойып, сөйлем мүшесін анықтау; Кейбір оқушылар: сурет арқылы мәтін құрау. |
Бағалау критерийлері | Сөйлемнің дара және күрделі мүшелерін біледі; құрамында күрделі мүшелері бар сөйлемдерге сұрақ қойып, сөйлем мүшесін ажыратады;сурет арқылы мәтін құрайды. |
Тілдік мақсаттар | Сөз, сөйлем, сөз тіркесі. Мамықтай майда – ұсақ, жұмсақ.Тығыздалған – қатты (заттың қаттылығын білдіреді). |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу. 27-26 жаттығу. |
Пәнаралық байланыстар | Әдебиеттік оқу. «Бес ешкі» ертегісі. 26-жаттығу. |
АКТ қолдану дағдылары | Аймектеп |
Алдыңғы білім | Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсініктері бар. Мысалдар құрай алады. |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет | Ресурстар |
6 мин | Психологиялық ахуалБалалар, көңіл – күйлерін қалай?Үй тапсырмасын тексеру.20 – жаттығуды сұрау. Мәтінді оқу. Жұптық жұмыс.Сабақтың тақырыбы. Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері.Мақсатын хабарлау.Сөйлемнің дара және күрделі мүшелерін ажырату;құрамында күрделі мүшелері бар сөйлемдерге сұрақ қойып, сөйлем мүшесін анықтау; сөйлемдерге синтаксистік талдау жасау. | |
Сабақтың ортасы6 мин 8 мин 6 мин 8 мин | Жаңа сабақпен танысу. Тыңдалым. 1 – тапсырма. Ауызша орындалады. Сыныппен жұмыс.Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.22-жаттығу. Бағанның екі жағындағы сөйлемдерді салыстырып оқып, қарамен жазылған сөйлем мүшелеріне сұрақ қояды. Аптада жеті күн бар.Айгүл мектепке келді. Ақ көбелек гүлге қонды. Бір жылда он екі ай бар. Дулат үйге келе жатыр. Ақ сары балапан сүйкімді-ақ.ДескрипторСөйлем мүшелеріне сұрақ қоя алады;Сөйлемнің дара және күрделі мүшелерін ажыратады.2 – тапсырма. Жеке жұмыс. «Кім жылдам?» әдісі Дәптермен жұмыс. 23 – жаттығу. Жаңылтпашты оқып, жатқа жазады. Қай сөз табынан жасалғанын табады.ДескрипторКүрделі мүшені қай сөз табымен байланысқанын айтадыҚай сөз табынан жасалғанын табады.3 – тапсырма. Топтық жұмыс. 24-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазып, сөйлем мүшелеріне талдайды. ДескрипторСөйлем мүшелеріне талдайды.4 – тапсырма. Жеке жұмыс.26-жаттығу. Тірек сөздер арқылы мәтін құрайды.ДескрипторТірек сөздер арқылы мәтін құрай алады. | АймектепПрезентация Оқулық Дәптер |
Сабақтыңсоңы6 мин | Дара және күрделі мүшелерді соларға сай келетін сөйлемдермен сәйкестендіреді. «Кір жаю» әдісі. | |
Үйге тапсырма: 25-жаттығу 48 бет | ||
Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Дарынды оқушыларСөйлем мүшелеріне талдайды, күрделі мүшелердің қай сөз табынан жасалғанын айтады.Қолдау көрсететін оқушыларСөйлемдерді қатесіз көшіреді | Бағалау шкаласы5 смайлик - «5»4 смайлик - «4»3 смайлик - «3» | Сабақ ортасында оқушылардың денсаулық сақтауына байланысты сергіту сәті орындалды. |
Тексерілді: 17.10.2018ж
Қазақ тілі Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты – жөні : Сейделбекова М.ККүні : 18.10.2018ж Қатысқандар саны :Сынып : 4 «Г» Қатыспағандар саны : | |
Сабақ тақырыбы | Дара және күрделі мүшелері |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Дара және күрделі мүшелердің қай сөз табынан жасалғанын ажырату;Оқушылардың көпшілігі: Берілген күрделі мүшелерді қатыстырып сөйлем құрау; Кейбір оқушылар: Графикалық модельді басшылыққа алып, ішінде күрделі мүшесі бар сөйлем құрау. |
Бағалау критерийлері | Дара және күрделі мүшелердің қай сөз табынан жасалғанын ажыратады;Берілген күрделі мүшелерді қатыстырып сөйлем құрайды; Графикалық модельді басшылыққа алып, ішінде күрделі мүшесі бар сөйлем құрайды. |
Тілдік мақсаттар | Сөз, сөйлем, сөз тіркесі. Қалың қаба – қалың өскен шөп.Күмбезденіп – биіктен көріну. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу.29 - жаттығу. |
Пәнаралық байланыстар | Бейнелеу өнері. Сурет салу. 29-жаттығу. |
АКТ қолдану дағдылары | Аймектеп |
Алдыңғы білім | Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсініктері бар. Мысалдар құрай алады. 3 сынып |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет | Ресурстар |
6 мин | Психологиялық ахуалБалалар, көңіл – күйлерін қалай?Үй тапсырмасын тексеру.25 – жаттығуды сұрау. «Бинго» әдісі арқылы. Сабақтың тақырыбы. Дара және күрделі мүшелеріСабақтың мақсатын хабарлау.Дара және күрделі мүшелердің қай сөз табынан жасалғанын ажырату;Берілген күрделі мүшелерді қатыстырып сөйлем құрау; Өз бетінше етістіктен құралған күрделі мүшелерге сөйлем ойлап жазу. | |
Сабақтың ортасы 8 мин 6 мин 8 мин 6 мин | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.1 – тапсырма. Дәптермен жұмыс. Топтық жұмыс.28-жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазып, сөйлем мүшелеріне талда. Олардың қайсысы дара, қайсысы күрделі мүше екенін ажырат. Қай сөз табынан жасалғанын дәлелде.2 – тапсырма. Жұптық жұмыс. 29 – жаттығу. Суреттерге қарап, сөйлемдердің күрделі мүшелерін тауып жаз. Күрделі мүшелер сөйлемнің қандай мүшесі екенін айт. ДескрипторСөйлемдердің күрделі мүшелерін тауып жазады; Күрделі мүшелер сөйлемнің қандай мүшесі екенін айтады. 3 – тапсырма. Дәптермен жұмыс. Жеке жұмыс. 30-жаттығу. Берілген күрделі мүшелерді қатыстырып сөйлем құрап жаз. Күрделі мүшелердің қай сөз табынан жасалғанын айт.4 – тапсырма. Ауызша орындалады. «Қарқын» әдісі.31-жаттығу. Графикалық модельді басшылыққа алып, ішінде күрделі мүшесі бар сөйлем құра.5 – тапсырма. Дәптермен жұмыс. 31-жаттығу. Алғашқы бөлігі берілген мәтінді аяқта. Келесі бөлігінде етістіктен жасалған күрделі мүшесі бар сөйлемдер ойлап жаз.Тасбақа мен тышқан келе жатты.Олар түлкіні көрді.Тышқан інге кіріп кетті.ДескрипторБерілген күрделі мүшелерді қатыстырып сөйлем құрап жазады;Күрделі мүшелердің қай сөз табынан жасалғанын айтады | ОқулықДәптер Үлестірме |
Сабақтыңсоңы6 мин | «Кір жаю» әдісі арқылы Өлеңнен дара және күрделі мүшелерді тауып, олардың бір – бірінен өзгешелігін дәлелдейді. | |
Үйге тапсырма: 34-жаттығу 51 бет | ||
Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз ? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Дарынды оқушыларГрафикалық модельді басшылыққа алып, ішінде күрделі мүшесі бар сөйлемдерді құрай аладыҚолдау көрсететін оқушылар«Қарқын» әдісі арқылы тапсырмаларды орындауда көп күш қажет ететін оқушыларға дарынды оқушылар көмек береді. | Бағалау шкаласы5 смайлик - «5»4 смайлик - «4»3 смайлик - «3» | Сабақ ортасында оқушылардың денсаулық сақтауына байланысты сергіту сәті орындалды. |
Қазақ тілі Мектеп : А.Қарсақбаев атындағы орта мектеп Мұғалімнің аты – жөні : Күні : 22.10.2018ж Қатысқандар саны :Сынып : 4 Қатыспағандар саны : | |
Сабақ тақырыбы | Сөйлемнің дара және күрделі мүшелеріне әңгіме құрастыру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: күрделі мүшелер қай сөз таптарынан жасалғанын табу; Оқушылардың көпшілігі: Күрделі және дара мүшелерді қатыстырып, сөйлем құрап жазу; Кейбір оқушылар: тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрастыру. |
Бағалау критерийлері | Күрделі мүшелер қай сөз таптарынан жасалғанын табады; Күрделі және дара мүшелерді қатыстырып, сөйлем құрап жазады; Тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрастырады. |
Тілдік мақсаттар | Көзден ғайып – көзге көрінбеуАйбат шегіп – мінезін көрсету (ашулану) |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды елін, жерін, сүюге тәрбиелеу. 39 - жаттығу. |
Пәнаралық байланыстар | Әдебиеттік оқу. «Туған жер» 39-жаттығу. |
Алдыңғы білім | Сөйлемнің дара және күрделі мүшелері туралы түсініктері бар. Әңгіме құрай алады. 3 сынып |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет | Ресурстар |
6 мин | Психологиялық ахуалБалалар, көңіл – күйлерін қалай?Үй тапсырмасын тексеру.34 – жаттығуды сұрау. «Бинго» әдісі арқылы. Сабақтың тақырыбы. Сөйлемнің дара және күрделі мүшелеріне әңгіме құрастыруСабақтың мақсатын хабарлау.Күрделі мүшелер қай сөз таптарынан жасалғанын табу; Күрделі және дара мүшелерді қатыстырып, сөйлем құрап жазу; Тірек сөздерді пайдаланып әңгіме құрастыру. | |
Сабақтың ортасы5 мин 6 мин 7 мин 10 мин | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау.1 – тапсырма. Ауызша орындалады. Сыныппен жұмыс.35-жаттығу. Мәтінді түсініп оқы, қарамен жазылған сөйлемнен күрделі мүшені тап. Ол қай сөз таптарынан жасалғанын айт.Мұнда жұмыр бас кесіртке де тіршілік етеді.2 – тапсырма. Жұптық жұмыс. 36 – жаттығу. Сөйлемнің күрделі мүшелерін қатыстырып сөйлем құрап жаз.3 – тапсырма. А.Құнанбаев туралы мағлұмат беру. Дәптермен жұмыс. 38-жаттығу. Ребусты дұрыс шеш. Өлеңдегі күрделі және дара мүшелерді тауып, дәлелде. ДескрипторКүрделі мүшені тауып, ол қай сөз таптарынан жасалғанын айтады.Сөйлемнің күрделі мүшелерін қатыстырып сөйлем құрап жазады. Өлеңдегі күрделі және дара мүшелерді тауып, дәлелдейді. 4 – тапсырма. Топтық жұмыс. «Микрафон» әдісі.39-жаттығу. «Менің Қазақстаным» тақырыбында сұхбаттас.Дескриптор«Менің Қазақстаным» тақырыбында сұхбаттасады. | ОқулықДәптер Үлестірме |
Сабақтыңсоңы6 мин | 5 – тапсырма. Жеке жұмыс. 40 – жаттығу. Тірек сөздерді пайдаланып, «Астана» тақырыбына әңгіме құрастырып жаз.Астана, Қазақстанның солтүстігі, бұрынғы атауы, елорда, әдемі қала, астана халқы, мәдени орындар. | |
Үйге тапсырма: 37-жаттығу 52 бет | ||
Саралау– оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетеді жоспарлайсыз ? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексер
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |